فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 


You can now download VirtualDJ Home for FREE.
VirtualDJ Home is free for non-commercial use.
For commercial use, please buy VirtualDJ Pro.
compare all versions...
PC version


VirtualDJ Home v7.4 PC
MAC version


VirtualDJ Home v7.4 MAC


درباره : نرم افزار های کاربردی , دانلود ,
برچسب ها : Download VirtualDJ Home FREE ,
بازدید : 585
[ 1392/07/01 ] [ 1392/07/01 ] [ هومن آذریان ]
 

 

نرم افزار کنترل هوشمند صدا Smart Volume Control + v1.1.0 برای اندروید

پروفایل هایی که کاملا قابل شخصی سازی هستند پایه ی این نرم افزار هستند. شما می توانید این پروفایل ها را به صورت دستی یا اتوماتیک و با استفاده از یک برنامه ای بر پایه ی زمان، مکان، تقویم، شبکه های Wi-Fi و دستگاه های بلوتوث تعویض کنید. همچنین می توانید از حالت Speed Volume، هدفون و دیگر ویژگی های عالی استفاده نمایید. اگر از تنظیم دستی صدا خسته شده اید، اگر به بستن صدای زنگ هنگام خواب و روشن کردن آن هنگام صبح عادت دارید، اگر میخواهید شبکه ی Wi-Fi را خاموش و روشن کنید، همه ی این کارها را به Smart Volume Control + بسپارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

پوسته های مختلف نرم افزار و ویجت برای سازگاری با فضای اندروید شما
تنظیم خاموش و روشن شدن Wi-Fi، بلوتوث و صدای زنگ
پروفایل های صدا با قابلیت شخصی سازی کامل
30 ویجت مختلف برای صفحه ی Home
پشتیبانی از 13 زبان مختلف
تنظیم کم یا زیاد شدن صدا
مصرف بسیار کم باتری
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

نرم افزار کنترل هوشمند صدا Smart Volume Control + v1.1.0 برای اندروید

حداقل سیستم مورد نیاز:
اندروید 2.1 و بالاتر





درباره : نرم افزار های کاربردی , دانلود ,
برچسب ها : نرم افزار کنترل هوشمند صدا Smart Volume Control + v1.1.0 برای اندروید ,
بازدید : 687
[ 1392/06/27 ] [ 1392/06/27 ] [ هومن آذریان ]
 

 

نرم افزار موتور رندرینگ قدرتمند برای پروژه های 3 بعدی KeyShot Pro v4.1.35

KeyShot Pro نرم افزاری کاربردیست که به طراحان و مهندسان اجازه می دهد تا از مدل های سه بعدی تصاویر واقعی ثبت کنند. این نرم افزار قدرت CPU شما را به کار می گیرد تا تصاویر عالی و با کیفیت را به شماارائه کند. KeyShot Pro در مقابل خدمات ویژه ی خود به کارت گرافیک بالا و یا دیگر سخت افزارهای خاص نیاز ندارد! شما میتوانید رنگ و یا بافت مدل مورد نظر را تغییر دهید تا به حالت مطلوب دست پیدا کنید. این نرم افزار با به کارگیری تکنولوژی KeyShotVR به شما اجازه می دهد تا تصاویر کامل و فوق واقعی سه بعدی را روی دسکتاپ سیستم خود داشته باشید و همچنین قابلیت انیمیشن سازی از تصویر سه بعدی در زمانی بسیار کوتاه برای شما میسر است. برای کار با این برنامه تنها کافیست مدل سه بعدی خود را وارد، آن را رنگ بندی، نوع نورپردازی را انتخاب، دوربین و بک گراند را تنظیم کنید و از تصویر زیبایی که ساخته اید لذت ببرید. 


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت حرکت بخشیدن به تصاویر ساخته شده
نورپردازی سراسری و تصحیح تابش نور
سازگاری با انواع ویندوزها
نورپردازی فوری و واقعی
برچسب گذاری فعال
رندر با کیفیت تصویر
Bump-mapping
معماری 64 بیت
رندر شبکه ای
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

نرم افزار موتور رندرینگ قدرتمند برای پروژه های 3 بعدی KeyShot Pro v4.1.35

روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل Luxion.KeyShot.Pro.v4.1.35.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید فایل Luxion.KeyShot.Pro.v4.1.35.Update.exe اجرا و نصب کنید.
5 – بعد از پایان مراحل نصب فایل آپدیت نرم افزار اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
6 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایل keyshot4.exe را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید.
7 – پس از کپی فایل کرک ممکن است با اخطار تکراری بودن فایل رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
8 – همچنان نرم افزار را اجرا نکنید و اینبار وارد پوشه ی Keygen شوید و فایل Keygen.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
9 – پس از آنکه فایل Keygen.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Keygen.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
10 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی دکمه Genarate کلیک کنید.
11 – در صورتی که در مسیر نصب نرم افزار قرار ندارید وارد مسیر نصب نرم افزار شوید و برروی دکمه ی Save کلیک کنید.
12 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.

.:: نسخه 32 بیتی ::.


——————————

.:: نسخه 64 بیتی ::.





درباره : نرم افزار های کاربردی , دانلود ,
برچسب ها : نرم افزار موتور رندرینگ قدرتمند برای پروژه های 3 بعدی KeyShot Pro v4.1.35 ,
بازدید : 692
[ 1392/06/27 ] [ 1392/06/27 ] [ هومن آذریان ]
 

 

نرم افزار یافتن گوشی های سرقت شده Find My Phone v4.9 برای اندروید

تلفن گمشده یا به سرقت رفته ی خود را با اپلیکیشن اصلی ریکاوری اندروید بیابید. Find My Phone برنامه امنیتی مهمی است که تلفن همراه دزدیده شده یا گم شده ی شما را پیدا می کند. این یک برنامه ی آنتی ویروس نیست، ما فقط بر یک امر متمرکز شده ایم: بازیابی تلفن همراه و یافتن آن. تنها کافیست که یک پیام متنی به گوشی گم شده ی خود بفرستید تا Find My Phone آدرس دقیق و لینک Google Maps آن را به شما ارائه کند. به گوشی خود پیام بفرستید و گوشهایتان را آماده کنید چون گوشی شما هرکجا که باشد با بالاترین میزان صدا زنگ خواهد زد، حتی اگر در حالت سکوت بوده باشد!


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

ارسال پیام هنگام عوض شدن سیمکارت گوشی گمشده
نمایش میزان باتری باقی مانده گوشی
پاکسازی تلفن از راه دور
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

نرم افزار یافتن گوشی های سرقت شده Find My Phone v4.9 برای اندروید

حداقل سیستم مورد نیاز:
اندروید 2.0 و بالاتر





درباره : نرم افزار های کاربردی , دانلود ,
برچسب ها : نرم افزار یافتن گوشی های سرقت شده Find My Phone v4.9 برای اندروید ,
بازدید : 739
[ 1392/06/27 ] [ 1392/06/27 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود نرم افزار ادوبی پریمر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final

.:: نسخه نهایی نرم افزار Adobe Premiere Pro CC همراه با فیلم آموزش روش نصب و کرک برنامه ::.

با Adobe Premiere Pro CC ویدئو های خود را سریع تر از هر زمان دیگری ویرایش کنید. این نرم افزار با در برداشتن چنیدن ویژگی جدید مانند مدیریت پیشرفته ی رسانه و درجه بندی ساده و موثر رنگ فضایی متفاوت از کارگاه ویرایش ویدئو در اختیار شما می گذارد. تنظیمات و میانبرهای خود را با هر کامپیوتری در دنیا همگام سازی و به قابلیت های جدید در لحظه ی انتشارشان دسترسی داشته پیدا کنید. تمام دنیای خلاقیت شما تنها در یک نقطه جمع می شود، تنها در Creative Cloud. فایل های ویدئو یی خود را در کمترین زمان و با بیشترین سرعت با هم ترکیب کنید و زمان خود را برای تبدیل کد صرف نکنید.
یک سیستم متصل تر:
Adobe Premiere Pro بخشی از Creative Cloud است به این معنی که شما به تمام آپدیت های جدید و آینده ی این نرم افزار در لحظه ی اول انتشارشان دسترسی خواهید داشت. شما می توانید از تنظیمات همگام سازی برای سازماندهی میانبرهای کیبورد، تنظیمات و محیط کار خود میان کامپیوتر های مختلف استفاده کنید. مهارت های خود را تقویت کرده و ابزارهای جدیدی را به کار بگیرید و به تماشای مجموعه ی در حال توسعه ی دوره های آموزشی بنشینید. Creative Cloud مکملی به نام Behance را درکنار خود دارد بنابریان شما می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و فوراً از سازندگان سراسر دنیا فیدبک بگیرید.

 

دانلود نرم افزار ادوبی پریمر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final

دقت در ویرایش:
با طراحی جدید Timeline و چندین و چند میانبر جدید ویرایشی کامل تر را تجربه کنید. اطلاعات مفید مانند فریم های تکراری و ویرایش های سراسری را مشاهده کنید. با ویژگی های قبلی نرم افزار میتوانید افکت های خاصی را که نیاز دارید از از یک کلیپ به دیگری کپی و Paste کنید.
پیوند و مکان یابی:
تولیدات مدرن در صدها کلیپ وجود دارند. رد فایل ها و بک آپ های ذخیره شده در درایوهای مختلف به سادگی گم می شود، ویژگی پیوند و مکان یابی به شما کمک می کند تا به سرعت آنها را پیدا کنید.
موتور رنگ پردازی لومتری (Lumetri Deep Color Engine):
قابلیت درجه بندی رنگ و رنگ پردازی زیبایAdobe Premiere را مرهون موتور رنگ پردازی لومتری هستیم. با مرورگر Looks می توانید نماها را از Adobe Speed Grade به راحتی اضافه کنید. همچنین می توانید LUTها را از سیستم های دیگر وارد نمایید.
کنترل دقیق صدا:
با Audio Clip Mixer صداها را تنظیم و کلیپ ها را به طور مجزا برای یک میکس کامل تنظیم کنید. تنظیم عالی و با کیفیت با TC Electronic Radar Loudness Meter و دسترسی به پلاگین هایی مثل VST3 و Audio Units.
یکپارچگی همه جانبه:
Adobe Premiere Pro با Adobe Anywhere برای ویدئو ترکیب شده است. اعضای تیم بدون نیاز به دانلود روی یک سرور مشترک با فایل ها کار می کنند. ویرایشات را در هر مکانی ببینید و بسازید. بهترین تیم را برای خود تشکیل بدهید و نگران محدودیت های جغرافیایی نباشید.

دانلود نرم افزار ادوبی پریمر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final

کدک های Mezzanine، فرمت های محلی:
کدک های استاندارد صنعتی Mezzanine در این نرم افزار درون سازی شده اند. Cross-Platform را با Apple ProRes ویرایش کنید. پشتیبانی Cross-Platform را برای فایل های Avid DNxHD دریافت کنید. با قابلیت جدید پشتیبانی از Sony XAVC و Panasonic AVC-Intra 200 فرمت های بیشتری را ویرایش کنید.
عنوان بندی محصور:
قابلیت های جدید برای وارد و دستکاری کردن عناوین محصور در این نسخه طراحی شده است. فایل های مجزا و حتی جاسازی شده را با عناوین محصور وارد، ویرایش، مکان یابی و حتی بازدهی کنید.
موتور پخش Mercury:
با پشتیبانی دامنه ی گسترده تری از GPU ها می توانند هنگام کار روی کارهای پیچیده نمایش آنی کار خود را در دسترس داشته باشند. پشتیبانی پیشرفته ی Cross-Platform از Open CL و CUDA.
تبادل پیوسته:
هنگامی وارد کردن و یا خروجی گرفتن پروژه های Avid یا Final Cut Pro دقت بهتر و کاربری روان تر را تجربه کنید. با پشتیبانی بهتر از رسانه ی DNxHD وارد کردن AAF با دقت بهتری انجام می شود و هنگامی بازدهی کار به AAF و XML میتوانید فقط توالی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دانلود نرم افزار ادوبی پریمر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
روش نصب و کرک نرم افزار:
بعد از دانلود ابتدا وارد پوشه ی Keygen شوید و فایل Video.MP4 را اجرا نمایید و تمام مراحل نصب را با دقت طبق فیلم انجام دهید.
قبل از گرفتن سریال اولیه از فایل xf-adobecc.exe با توجه به نرم افزاری که می خواهید نصب کنید، یکی از گزینه های موجود در پنجره را انتخاب نمایید.
به عنوان مثال اگر می خواهید نرم افزار Premiere را نصب کنید باید در پنجره ی فایل xf-adobecc.exe ابتدا گزینه ی Adobe Premiere Pro CC را انتخاب کنید و سپس برروی دکمه ی Genarate کلیک نمایید و یا اگر می خواهید نرم افزار Illustrator را نصب کنید ابتدا باید گزینه ی Adobe Illustrator CC را انتخاب کنید و سپس برروی دکمه ی Genarate کلیک نمایید و سایر نرم افزارها نیز به همین شکل.
همچنین پس از پایان مراحل نصب نرم افزار بعد از آنکه آنرا برای اولین بار اجرا کردید، از آن خارج شوید و سپس از پوشه ی Keygen برروی فایل disable_activation.cmd کلیک راست کنید و گزینه ی Run as administrator را انتخاب نمایید.





درباره : نرم افزار های کاربردی , دانلود ,
برچسب ها : دانلود نرم افزار ادوبی پریمیر پرو سی سی Adobe Premiere Pro CC v7.0 Final ,
بازدید : 800
[ 1392/06/25 ] [ 1392/06/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

سازماندهی مجموعه آهنگ های شما در کامپیوتر با Music Label 2011 v17.0.0.2361

علاقه مندان به مسیقی همیشه مجموعه های بزرگی از آهنگ های مورد علاقه ی خود را حفظ و نگهداری می کنند Music Label برنامه ایست که برای کمک به این افراد طراحی شده تا بتوانند تمام فایل های صوتی لازم برای ساخت دیتابیس خود را مدیریت کنند. این اپلیکیشن دارای ساختاری پیچیده ابزارهای زیادیست که شما را در این پروسه کمک می کند. بنابراین می توانید با جستجوی فایل های صوتی در هارد درایو خود یک موسیقی را به مجموعه اضافه کنید. همچنین می توانید سی دی ها و فایل های MP3 را جستجو کنید. به علاوه Music Label قابلیت دریافت اطلاعاتی مانند سال انتشار آهنگ، استایل موزیک، Location،Status و Cover Art را داراست. این نرم افزار پیشرفته از تکنولوژی های قدرتمند CDDB2 و ID3 بهره گرفته است تا شما را در دانلود اطلاعات هر آلیوم و ترک های آن کمک کند. در کنار این ویژگی برجسته می توانند گزارشات کامل آماری از مجموعه ی موسیقی شما در اختیار بگذارد.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

موتور جستجوی قدرتمند برای یافتن موزیک های مورد نظر
قابلیت انتقال مجموعه به دستگاه تلفن همراه
سازماندهی تمام مجموعه ی موسیقی
دریافت گزارش تمام نمای آمار مجموعه
فهرست بندی هر نوع فایل رسانه ای
سازگاری با انواع ویندوزها
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

سازماندهی مجموعه آهنگ های شما در کامپیوتر با Music Label 2011 v17.0.0.2361

روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل Music.Label.2011.v17.0.0.2361.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایل MusicLabel.exe را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید.
5 – پس از کپی فایل کرک ممکن است با اخطار تکراری بودن فایل رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
6 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.





درباره : نرم افزار های کاربردی , دانلود ,
برچسب ها : سازماندهی مجموعه آهنگ های شما در کامپیوتر با Music Label 2011 v17.0.0.2361 ,
بازدید : 645
[ 1392/06/25 ] [ 1392/06/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

نرم افزار تبدیل فایل های مالتی مدیا Aiseesoft Media Converter Ultimate v7.1.8.18024

Aiseesoft Media Convertor نرم افزار قدرتمندیست که شما را در تبدیل ویدئو های BD و DVD به ویدئوهای دو بعدی و سه بعدی، تبدیل ویدئو به HD و 3D، تبدیل فایل های صوتی و ویرایش فایل های رسانه ای کمک می کند. با استفاده از قابلیت تبدیل دسته ای این برنامه می توانید فایل های رسانه ای خود را به فایل های بازدهی همانند و یا مختلف در کمترین زمان تبدیل کنید. تنها کافیست پروفایل مورد نظر را انتخاب و روی دکمه ی Start the Conversion کلیک کنید و باقی کارها را به Aiseesoft Media Convertor بسپارید. این برنامه ی پرکاربرد شما را قادر می سازد تا ویدئوهای خود را به MP4، WMV، 3GP، AVI، FLV و دیگر فرمت ها تبدیل نمایید. همچنین میتوانید برای کیفیت نمایش ویدئوهای SD را به HD و یا برای کاهش سایز ویدئوهای HD را به SD تبدیل کنید. با Aiseesoft Media Convertor تبدیل ویدئوهای 2D به 3D کار دشواری نیست. در ادامه باید به قابلیت تبدیل فایل ها به فرمت های معمول و سازگار برای iPhone، iPod، PS3، PowerPoint، YouTube، دستگاه های اندروید و دیگر دستگاه های اندروید اشاره کرد که بسیار کارآمد و مفید است. 


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

تبدیل فرمت برای سازگاری با دستگاه های همراه
تبدیل فایل های ویدئویی به HD و 3D
قابلیت تبدیل ویدئوی 2D به 3D
قابلیت تبدیل ویدئوی SD به HD
ویرایش فایل های رسانه ای
سازگاری با انواع ویندوزها
تبدیل فایل های صوتی
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

نرم افزار تبدیل فایل های مالتی مدیا Aiseesoft Media Converter Ultimate v7.1.8.18024

روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل Aiseesoft.Media.Converter.Ultimate.v7.1.8.18024.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Patch شوید و فایل Patch.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
5 – پس از آنکه فایل Patch.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Patch.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
6 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی دکمه Patch کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل رجیستر به پایان برسد و سپس پنجره را ببندید.
7 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.





درباره : نرم افزار های کاربردی , دانلود ,
برچسب ها : نرم افزار تبدیل فایل های مالتی مدیا Aiseesoft Media Converter Ultimate v7.1.8.18024 ,
بازدید : 601
[ 1392/06/25 ] [ 1392/06/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود نرم افزار طراحی اسلایدشو فلش Kvisoft Flash Slideshow Designer v1.60

Kvisoft Flash Slideshow Designer نرم افزاری شامل برنامه ای برای ساخت Flash Slideshow و نرم افزار Photo Gallery برای ساخت اسلایدشو با موزیک و افکت های برجسته است. با این نرم افزار که همه ی ابزارهای مورد نیاز برای ساخت اسلایدشو را داراست شما می توانید اسلایدشوی تصویری یا Flash Photo Gallery را با تصاویر دیجیتال یا ویدئو ساخته و بعد آن را به صورت HTML، SWF و هر فرمت ویدئویی منتشر کرده و یا روی دستگاه های iPod، iPhone، دستگاه های اندروید و دیگر دستگاه های موبایل تماشا کنید. 


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

آپشن های مختلف برای انتشار اسلایدشو
قابلیت تبدیل به Zip و محافظ صفحه
قابلیت افزودن متن به اسلایدشو
Transition و افکت های چندگانه
آپشن های ورودی مختلف
سازگاری با انواع ویندوزها
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

دانلود نرم افزار طراحی اسلایدشو فلش Kvisoft Flash Slideshow Designer v1.60

روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل Kvisoft.Flash.Slideshow.Designer.v1.60.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Patch شوید و فایل Patch.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
5 – پس از آنکه فایل Patch.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Patch.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
6 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی دکمه Patch کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل رجیستر به پایان برسد و سپس پنجره را ببندید.
7 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.





درباره : نرم افزار های کاربردی , دانلود ,
برچسب ها : دانلود نرم افزار طراحی اسلایدشو فلش Kvisoft Flash Slideshow Designer v1.60 ,
بازدید : 437
[ 1392/06/25 ] [ 1392/06/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود نرم افزار تناسب اندام JEFIT Pro - Workout & Fitness v5.0910 برای اندروید

JEFIT Pro – Workout & Fitness نرم افزاری برای بدنسازان و مشتاقان تناسب اندام است. بهترین راه برای دنبال کردن اطلاعات مربوط به تمرینات ورزشی و بدون استفاده از خودکار و کاغذ نصب این برنامه است. این نرم افزار علاوه بر حفظ ویژگی های مفید نسخه ی قبل خود ویژگی ها و قابلیت های سودمند دیگری را نیز در برگرفته تا نیازهای کاربران خود را پاسخگو باشد. سیستم برنامه ریزی تمرینات روزانه، سیستم واقعه نگاری هوشمند، همگام سازی هوشمند، پیگیری تمرینات، تغییرات وزن، محاسبه ی خودکار نمایه ی حجم بدن از ویژگی های برجسته این نرم افزار است. JEFIT Pro – Workout & Fitness صدها تمرین آموزشی برای تناسب وزن دارد که به طور ویژه برای بخش های مختلف بدن برنامه ارائه می کند و همچنین بیش از 1300 ساختار تمرینی و انیمیشن، قابلیت جستجوی تمرینات و ارائه ی تمرینات مختلف، یادآوری تمرینات، قابلیت تنظیم زمان استراحت بین تمرینات، نمایش تمرینات گذشته و بسیاری ویژگی های دیگر همه آنچه از یک نرم افزار بدنسازی انتظار دارید را برآورده می سازد. 


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت تصویر برداری از پروفایل با دوربین تلفن همراه
همگام سازی هوشمند به دو روش
سیستم نمایه ی هوشمند
سیستم پیگیری پیشرفت
برنامه ریز تمرینات روزانه
دیتابیس جامع تمرینات
زمانبندی استراحت
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

دانلود نرم افزار تناسب اندام JEFIT Pro - Workout & Fitness v5.0910 برای اندروید

حداقل سیستم مورد نیاز:
اندروید 1.6 و بالاتر





درباره : نرم افزار های کاربردی , دانلود ,
برچسب ها : دانلود نرم افزار تناسب اندام JEFIT Pro – Workout & Fitness v5.0910 برای اندروید ,
بازدید : 384
[ 1392/06/25 ] [ 1392/06/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود نرم افزار کپی دی وی دی CloneDVD 7 Ultimate v7.0.0.7

کسانی که با DVDها زیاد کار می کنند و لازم است که آنها را برای انتقال به دستگاه های دیگر کپی کنند به یک ابزار حرفه ای برای پیشبرد کارشان نیاز دارند. در میان ابزارهایی که برای این منظور ساخته شده اند CloneDVD یکی از بهترین هاست. این برنامه علاوه بر کاربری آسان و در عین حال حرفه ای، متدهای مختلفی برای کپی کردن دیسک نیز در دسترس کاربر خود میگذارد. این متدها شامل قابلیت کپی کردن تمام دیسک، کپی کردن بخشی از دیسک، کپی کردن بر اساس علاقه و دو قسمت کردن محتوای دیسک است. همانگونه که انتظار می رود هر یک از متدها شامل ویژگی های خاصی هستند به طور مثال اگر شما بخواهید بر اساس علاقه ی خود از دیسک کپی بگیرید باید فایل های مورد علاقه ی خود برای کپی شدن روی DVD جدید را انتخاب کنید. ویژگی شایان ذکر این برنامه آن است که شما را قادر به تبدیل کردن فیلم DVD-9 به دو قسمت می کند. CloneDVD با تنظیمات ساده ی خود قابلیت انتخاب موتور مناسب بر اساس نوع کاری که انجام می دهید را در اختیار میگذارد. همچنین قابلیت تنظیم برنامه برای خاموش کردن سیستم پس از اتمام پروسه و حذف فایل های اضافه پس از انجام عمل تعیین شده از برجستگی های CloneDVD است. ا


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت بازگشایی CSS encryption، Sony ARccOS و Region Code
DVD Ripper و قابلیت ویرایش فیلم DVD
نصب آسان، دانلود آسان، کاربری آسان
کپی سازی هر نوع DVD با کیفیت بالا
کپی DVD به فایل های بازده مختلف
آپدیت خودکار و راهنمای آنلاین
به روزرسانی و Patch رایگان
نمایش اطلاعات فیلم DVD
سازگاری با انواع ویندوزها
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

دانلود نرم افزار کپی دی وی دی CloneDVD 7 Ultimate v7.0.0.7

روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل CloneDVD.7.Ultimate.v7.0.0.7.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایل ConfigM.dll را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید.
5 – پس از کپی فایل کرک ممکن است با اخطار تکراری بودن فایل رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
6 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.





درباره : نرم افزار های کاربردی , دانلود ,
برچسب ها : دانلود نرم افزار کپی دی وی دی CloneDVD 7 Ultimate v7.0.0.7 ,
بازدید : 727
[ 1392/06/25 ] [ 1392/06/25 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 8 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 261 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,706,799 نفر
بازدید این ماه : 1,295 نفر
بازدید ماه قبل : 982 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 8 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک