فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 

Wondershare DVD Creator 1.5.0.6

این نرم افزار کاربردی به شما امکان تهیه دی وی دی از انواع فایل های ویدیویی را می دهد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فایل های ویدیویی خود را با فرمت های مختلف ، به دی وی دی تبدیل کنید و آن را در دستگاه های پخش دی وی دی تماشا کنید. همچنین می توانید از عکس های خود را نیز در دی وی دی ذخیره کنید و مانند مورد قبل در این زمینه نیز فرمت های بسیاری پشتیبانی شده اند. از جمله دیگر امکانات مهم این نرم افزار امکان ایجاد منو برای دی وی دی است. می توانید تصویر پس زمینه و موسیقی انتخاب کنید و گزینه های مختلف در آن قرار دهید. همچنین می توانید از بیش از 30 مدل آماده منو برای دی وی دی که در نرم افزار گنجانده شده است استفاده نمایید. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و همچنین امکان رایت فایل های ایمیج را نیز خواهید داشت.
- پشتیبانی از فرمت هایی مانند: MPEG-2, MP4, MTS, M2TS , MP4, M4V, M4A, PSP, 3GP, MOV, MPG, MPEG, VOB, DAT, EVO, FLV, MKV, RM, RMVB و ...



درباره : نرم افزار های کاربردی , رایت و ایمیج ,
برچسب ها : Wondershare DVD Creator 1.5.0.6 ,
بازدید : 165
[ 1392/05/02 ] [ 1392/05/02 ] [ هومن آذریان ]

 

Xilisoft Photo DVD Maker 1.0.1.0917

نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا از آلبوم های عکس های خود یک DVD قابل اجرا در DVD-Player بسازید. تنها کافیست عکس های مورد نظر خود را به داخل برنامه بکشید یا به اصطلاح Drag & Drop کنید. همچنین می توانید افکت های زیبا و موسیقی دلخواه خود را نیز برای زیبا تر شدن به آن بیافزایید. Xilisoft Photo DVD Maker می تواند با بهره گیری از CPU های چندهسته ای از نهایت قدرت رایانه شما استفاده کند تا سریعترین تجربه را داشته باشید.
فرمت های ورودی پشتیبانی شده:
تصاویر: BMP ، JPG ، JPEG ، PNG ، TIFF ، SVG
موسیقی: MP3 ، WMA ، AAC ، WAV ، CDA ، OGG ، FLAC ، APE ، CUE ، M4A ، RA ، RAM ، AC3 ، MP2
فرمت های خروجی پشتیبانی شده:
DVD-Video ، DVD folder ، ISO image fil



درباره : نرم افزار های کاربردی , رایت و ایمیج ,
برچسب ها : Xilisoft Photo DVD Maker 1.0.1.0917 ,
بازدید : 291
[ 1392/05/02 ] [ 1392/05/02 ] [ هومن آذریان ]

 

Magic DVD Ripper 6.1.0

Magic DVD Ripper نرم افزاری سریع در زمینه Rip کردن دیسک ها و تبدیل DVD دیسک های دی وی دی بدون افت کیفیت به VCD، SVCD، AVI (DIVX)، WMV، iPod و فرمت PSP و ... است و همچنین ذخیره کردن آن ها در هارد دیسک است که به شما این امکان رامیدهد در هر زمان بدون نیاز به دی وی دی از تماشای آن لذت ببرید.این نرم افزار با دارا بودن امکانات فراوان و مطمئن توانسته جایگاهی ویژه در میان مخاطبین خود باز کرده و تبدبل به یکی از بهترین ها در این زمینه شود.این نرم افزار پیشرفته و کارآمد، در عین مفید بودن، دارای فضای کاربردی بسیار آسان و کاربر پسند نیز است. در مقایسه با نرم افزارهای مشابه، این برنامه هر دو قابلیت تبدیل و پشتیبان گیری را با سرعت Rip بالا دارا می باشد. علاوه بر این، برخلاف برخی از نرم افزارها که قابلیت Rip نمودن بعضی از DVD ها یا فرمت های صوتی/ تصویری ناهماهنگ را ندارند، این برنامه در بیشتر موارد از کارایی بالایی برخوردار است.ابزار دیسک Magic DVD Ripper در مقایسه با دیگر رقبا و با سحر و جادویی که در پاک دادن دیسک دارد و نهایت سرعت و کیفیتی که در عمل دارد میتواند نظر هر کاربری را بخودش جلب کند. این نرم افزار DVD همچنین تبدیل دسته ای و یا کلی برای کپی و وجود تنظیمات سفارشی از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.



درباره : نرم افزار های کاربردی , رایت و ایمیج ,
برچسب ها : Magic DVD Ripper 6.1.0 ,
بازدید : 274
[ 1392/05/02 ] [ 1392/05/02 ] [ هومن آذریان ]

 

Macrium Reflect Professional v5.0.4

Macrium Reflect یک نرم افزار حرفه ای و قابل اعتماد است که جهت کمک به شما در تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و درایوهای هارد و همچنین تهیه ایمیج از هارد دیسک، طراحی شده است. شما می توانید با پشتیبان گیری از اسناد شخصی و مهم موجود در کامپیوترتان مانند انواع فایل های عکس ها، موزیک و ... و همچنین اطلاعات موجود در ایمیل خود محافظت کنید. با استفاده از Macrium Reflect می توانید یک ایمیج کامل از تمام پارتیشن ها، فایل ها و پوشه های خود در قالب یک فایل فشرده mountable که امکان بارگزاری بر روی دیسک مجازی را برای شما فراهم می کند، تهیه نموده تا هنگام بازگردانی اطلاعات با استفاده از ایمیج موجود، یک کپی کامل از هارد دیسک داشته باشید و دیگر نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات مهمتان به وسیله عواملی مانند ویروس ها، ارتقاء هارد دیسک و نصب سیستم عامل جدید، نداشته باشید.



درباره : نرم افزار های کاربردی , رایت و ایمیج ,
برچسب ها : Macrium Reflect Professional v5.0.4 ,
بازدید : 281
[ 1392/05/02 ] [ 1392/05/02 ] [ هومن آذریان ]

 

Magic Burning Studio 12.3.1.31

نرم افزار قدرتمند Magic Burning Studio برنامه ایست برای رایت CD/DVD در انواع دیتا ، ایمیج ، MP3 ، فیلم و … این برنامه به سادگی میتواند موسیقی های شما را بر روی CD/DVD رایت کند . همچنین میتوانید فیلمهای خودتون را با فرمتهای DVD, VCD, S-VCD یا  CD و  WAV رایت کنید . برنامه های بسیار زیادی برای رایت وجود دارند اما هر کدام دارای ویژگیهایی هستند که کاربر را علاقه مند به استفاده از آن برنامه کنند . Magic Burning Studio از این قائده مستثنا نیست و یکی از بهریتن هاست . این برناه در ورژن جدید خودش بسیار بهینه سازی شده و عملکردهای بسیار مناسبی از خود نشان داده است .



درباره : نرم افزار های کاربردی , رایت و ایمیج ,
برچسب ها : Magic Burning Studio 12.3.1.31 ,
بازدید : 268
[ 1392/05/02 ] [ 1392/05/02 ] [ هومن آذریان ]

 

Express Burn Plus v4.54

Express Burn Plus یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.



درباره : نرم افزار های کاربردی , رایت و ایمیج ,
برچسب ها : Express Burn Plus v4.54 ,
بازدید : 235
[ 1392/05/02 ] [ 1392/05/02 ] [ هومن آذریان ]

 

gBurner v3.2

این نرم افزار با توجه به حجم  اندکش ، از قابلیت های بسیاری برخوردار است . به وسیله ی این برنامه شما خواهید توانست تنها با چند کلیک اطلاعات مورد نظرتان را بر روی دیسک های CD و DVD رایت کنید . دیسک های شما می تواند در قالب های صوتی و تصویری ، دیتا و بوتیبل ساخته شوند . آیا فایلی که قصد رایت آن را دارید در ایمیج های ISO یا BIN ذخیره شده است ؟ باز هم هیچ مشکلی نیست چرا که با استفاده از gBurner ، امکان کپی کردن آنها را بر روی دیسک های مختلف خواهید داشت . علاوه بر اینها قابلیت های دیگری نظیر بازکردن بدون رایت ، خارج سازی از حالت فشرده ، ساخت ، ویرایش و تبدیل ایمیج های نامبرده نیز برایتان میسر خواهد بود .پشتیبانی از دیسک های دی وی دی دارای منو ، ریپ کردن فایلهای صوتی در فرمت MP3 ، پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های ریرایتبل ، نمایش اطلاعات دیسک و درایو و کپی کردن CD ها و DVD ها به طور کامل بر روی هارددیسک ، از دیگر کارهایی است که می توانید با gBurner انجام دهید .



درباره : نرم افزار های کاربردی , رایت و ایمیج ,
برچسب ها : gBurner v3.2 ,
بازدید : 198
[ 1392/05/02 ] [ 1392/05/02 ] [ هومن آذریان ]

 

Easy CD-DA Extractor v16.0.5

Easy CD-DA Extractor مجموعه ای از 4 برنامه برای rips سی دی های صوتی، تبدیل فایل های موزیک، رایت Audio CDs, MP3 CDs, WMA CDs, و Data CDs، در یک نرم افزار است. Easy CD-DA Extractor از تمامی فرمت های محبوب فایل های صوتی از جمله - 3G2, 3GP, MP1, MP2, MP3, Windows Media Audio, Ogg Vorbis, MP4, M4A, AAC, aacPlus v1 (HE-AAC, AAC+), aacPlus v2 (HE-AAC v2, HE-AAC+PS, eAAC+), FLAC, Musepack, WavPack, WAV, AIFF, Monkey's Audio, Shorten, CUE و M3U پشتیبانی می کند. همچنین اگر Nero Burning ROM روی کامپیوتر شما نصب شده باشد، این برنامه از Nero Digital (Nero AAC) نیز پشتیبانی می کند. تکنولوژی رمزگذاری صوتی Easy CD-DA Extractor شامل پیشرفته ترین کدک های صوتی موجود از فن آوری های کدگذاری می باشد. علاوه بر این ها این نرم افزار از رمز گذارهای خط فرمان (.exe) نیز پشتیبانی می کند.



درباره : نرم افزار های کاربردی , رایت و ایمیج ,
برچسب ها : Easy CD-DA Extractor v16.0.5 ,
بازدید : 333
[ 1392/05/01 ] [ 1392/05/01 ] [ هومن آذریان ]

 

CyberLink Power2Go 7.0.0

نرم‌افزار POWER2GO یكی از محصولات كمپانی CYBERLINK است که به منظور رایت انواع دیسك ‌ها با انواع فرمت‌ها تهیه و ساخته شده است. این نرم‌افزار قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار كاربر قرار می‌دهد. قابلیت DRAG & DROP به منظور ساده‌تر شدن عملیات رایت، تبدیل دیسك‌های AUDIO به انواع فرمت‌های رایج صوتی، محیطی بسیار زیبا و هماهنگی كامل INTERFACE با ویندوز ویستا و سون، رایت بر روی تمامی دیسك‌های موجود از جمله BLU RAY ، HD DVD ، DVD و انواع CD ها، ساخت SLIDESHOW از تصاویر و فیلم‌ها به همراه كلیه‌ی امكانات نرم‌افزارهای سازنده‌ی SLIDESHOW، جستجوی موزیك در اینترنت و دانلود و رایت همزمان بر روی انواع دیسك‌ها، ساخت CD به همراه AUTORUN، ساخت CD به صورت BOOTABLE، SPLIT كردن CD هایی كه از 1 دیسك بیشتر هستند، گذاشتن PASSWORD و رمز كردن اطلاعات درون دیسك‌های BLU RAY و HD DVD به صورت 128 بیتی به طوری كه حتی نام فایل‌های درون دیسك قابل خواندن نباشد، محافظت از BUFFER به جهت پایین آمدن احتمال سوخته شدن دیسك ‌ها و ... از توانایی های این نرم افزار به شمار می آیند .



درباره : نرم افزار های کاربردی , رایت و ایمیج ,
برچسب ها : CyberLink Power2Go 7.0.0 ,
بازدید : 198
[ 1392/05/01 ] [ 1392/05/01 ] [ هومن آذریان ]

 

4Media Audio CD Burner 6.2.0.0331

این نرم افزار که به شما کمک می کند تا از فایلهایی با فرمت هایی نظیر MP3 ، WMA ، WAV ، AAC دیسک های استاندارد با قابلیت پخش درون تمامی دستگاه های پلیر بسازید . علاوه بر این قابلیت ، امکان تبدیل و رایت ویدیو های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX و MP4 در قالب موزیک سی دی نیز برایتان فراهم خواهد آمد . بدین ترتیب دیگر برای استخراج یک موزیک از ویدیو یا فیلم نیازی به استفاده جداگانه از نرم افزار های تبدیل کننده نخواهد بود چرا که امکان تبدیل و رایت داخلی در نرم افزار Media Audio CD Burner به صورت یک مرحله ای گنجانده شده است .



درباره : نرم افزار های کاربردی , رایت و ایمیج ,
برچسب ها : 4Media Audio CD Burner 6.2.0.0331 ,
بازدید : 316
[ 1392/05/01 ] [ 1392/05/01 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 2 1 2 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 404 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,706,942 نفر
بازدید این ماه : 1,438 نفر
بازدید ماه قبل : 1,125 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 12 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک