فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 

 

دانلود مجموعه 130 بازی سرگرم کننده کم حجم Compact=

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐کاهش حجم از 1.2 گیگابایت به 800 مگابایت بدون حذفیات ▐

▐به همراه کدهای لایسنس و شماره اکتیو برای رایگان سازی بازی ها ▐

با یک مجموعه کمیاب و ویژه در خدمت شما هستیم. بازی های کم حجم که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و حتی برخی بازی های معروف که حجیم نیز هستند و برای طراحی و پیاده سازی آنها از سرمایه های هنگفتی نیز استفاده شده است، نمی توانند جایگاه بازی های کم حجم ولی معروفی همچون پرنده های خشمگین، ماریو، سونیک، توپ های رنگی و.. را تصاحب کنند. در همین راستا مجموعه 130 بازی خانگی و یا همان Game House را که این سبک بازی ها مناسب برای تمام سنین نیز می باشد را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. استانداردهایی که این بازی ها از آن پیروی می کنند بسیار است و نمونه ی کوچکی از کاربرد آنها استفاده در مسافرت های جمعی و خانوادگی است که با نصب این بازی ها روی لپ تاپ و یا PC های قابل حمل دیگر، به آسانی می توانید اوقات فراغت خوبی برای تمامی دوستان و آشنایان خود رقم بزنید. در این کلکسیون کامل انواع سبک و دسته بندی اعم از استراتژی، اکشن، فکری، ماجرایی، ورزشی و کودکانه گردآوری شده است که بی شک بسیاری دنبال همچین مجموعه ای بوده و نمونه های آن را در فروشگاه های اینترنتی مختلفی دیده اید. به سراغ معرفی این مجموعه زیبا می رویم :

این مجموعه همان طور که ذکر شد شامل 130 بازی منتشر شده در سال 2011 و در قالب بیش از 6 سبک می باشد که نمونه هایی از این بازی ها عبارتند از : ورژن های کامل سری بازی های معروف Magic Ball و Magic، بازی های Puzzle و Poker، مجموعه بازی های Mah Jong و سری بازی های Super Jigsaw و بسیاری بازی دیگر که برای آشنایی بیشتر کاربران عزیز، لیستی از آیکون های این مجموعه بازی ها را آماده کرده ایم که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید. بسیاری از این بازی ها نیازی به نصب نداشته و به آسانی و بدون نیاز به سیستم سخت افزاری قدرتمندی قابل اجرا هستند. تمامی بازی ها با توجه به گرافیک مناسب و گیم پلی قدرتمند انتخاب و گلچین شده اند. تیم ایرانیان دانلود امید دارد این مجموعه زیبا مورد پسند شما کاربران عزیز قرار گرفته و رضایت شما را جلب نماید.

 

 

♦♦ روش رایگان سازی بازی ها ♦♦

برای دریافت کد لایسنس یا شماره اکتیو بازی ها، کافی است تا فایل txt زیر را دانلود کنید.

جهت جستجوی بازی در میان لیست موجود براساس نام بازی از کلید ترکیبی Ctrl+ F  استفاده نمائید.

دانلود کدهای لایسنس برای فعال سازی بازی ها



درباره : نرم افزار های کاربردی , استراتژی ,
برچسب ها : دانلود مجموعه 130 بازی سرگرم کننده کم حجم Compact Games Collection 2011 ,
بازدید : 440
[ 1392/05/28 ] [ 1392/05/28 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games

 

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐کاهش حجم از 4.8 گیگابایت به 3 گیگابایت بدون حذفیات ▐

با یک مجموعه کمیاب و ویژه در خدمت شما هستیم. بازی های کم حجم که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و حتی برخی بازی های معروف که حجیم نیز هستند و برای طراحی و پیاده سازی آنها از سرمایه های هنگفتی نیز استفاده شده است، نمی توانند جایگاه بازی های کم حجم ولی معروفی همچون پرنده های خشمگین، ماریو، سونیک، توپ های رنگی و.. را تصاحب کنند. در همین راستا مجموعه 3850 بازی فلش کم حجم را که منتخبی از بازی های سال است را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. استانداردهایی که این بازی ها از آن پیروی می کنند بسیار است و نمونه ی کوچکی از کاربرد آنها استفاده در مسافرت های جمعی و خانوادگی است که با نصب این بازی ها روی لپ تاپ و یا PC های قابل حمل دیگر، به آسانی می توانید اوقات فراغت خوبی برای تمامی دوستان و آشنایان خود رقم بزنید. در این کلکسیون کامل انواع سبک و دسته بندی اعم از استراتژی، اکشن، فکری، ماجرایی، ورزشی و کودکانه گردآوری شده است که بی شک بسیاری دنبال همچین مجموعه ای بوده و نمونه های آن را در فروشگاه های اینترنتی مختلفی دیده اید. تمامی ژانرهای محبوب اعم از اکشن، استراتژیک، ورزشی، ماشین سواری و موتورسواری و فکری در این مجموعه گردآوری شده است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در ادامه مطلب می توانید بخشی از لیست بازی های موجود در پکیج را مشاهده نمائید. هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

لیست بخشی از عناوین پکیج :

 

The Best 3850 Mini Games 2012 ScreenShot 1

The Best 3850 Mini Games 2012 ScreenShot 2

The Best 3850 Mini Games 2012 ScreenShot 3



درباره : نرم افزار های کاربردی , استراتژی ,
برچسب ها : دانلود مجموعه جدید 3850 بازی فلش کم حجم 2012 The Best 3850 Mini Games ,
بازدید : 754
[ 1392/05/28 ] [ 1392/05/28 ] [ هومن آذریان ]
 

 

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

نسخه سوم از بازی بسیار زیبای پادشاهی من برای پرنسس که در نسخه های پیشین خود ثابت کرد که یکی از محبوب ترین ها در امر ساخت و برپایی قبیله است. شاه آرتور و پرنسس در نسخه دوم از بازی با یک بحران روبرو بودند و باید برای بهم رسیدن از گزند دشمنان فرار کرده و یا آنها را نابود می کردند. حال در نسخه سوم این دو به هم پیوسته و زندگی آرومی را تشکیل داده اند و صاحب سه فرزند شدند. حال توطئه ای در دربار شاه آرتور در حال وقوع است و باعث تخریب و نابودی قلمرو می شود. باید با تمام دقت و سرعت عمل خود قلمرو پادشاهی از دست رفته را بازگردانید. در واقع این نسخه مشهور به بازسازی پادشاهی است و باید به تجدید نیرو پرداخته و با قوای بیشتر به تشکیل قبیله و روستای خود پرداخته و در نتیجه قلمرو خود را پایدار سازید. گیم پلی عالی، گرافیک قابل قبول، حجم کم و رنگ بندی های زیبا از ویژگی های این بازی فوق العاده زیبا است. هم اکنون نسخه Portable این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

My Kingdom For The Princess 3 Final ScreenShot 1

My Kingdom For The Princess 3 Final ScreenShot 2

My Kingdom For The Princess 3 Final ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP, Vista, 7
Cpu: 600 MHzPentium 3
Ram: 512 MB
Video Cards: 512 MB
DirectX: Microsoft DirectX 8
Hard Drive: 300 MB

روش تعمیر فایل فشرده :
اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.



درباره : نرم افزار های کاربردی , استراتژی ,
برچسب ها : دانلود بازی جدید کم حجم و بسیار زیبای My Kingdom For The Princess 3 Final ,
بازدید : 848
[ 1392/05/28 ] [ 1392/05/28 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود بازی جدید و کم حجم جنگ بزرگ کوچک مردان Great Little Wargame 2011

▐نسخه نهایی پک T_Bag  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

Great Little Wargame عنوان بازی جدیدی است که با عنوان جنگ های کبیر، کوچک مردان و توسط کمپانی Rubicon حمایت یافته و منتشر شده است. بازی مبتنی بر پایه و موتور گرافیکی 3D که سبکی استراتژی اکشن را در خود جای داده است. باید در یک محیط جنگی که آمیخته به سبک اکشن نیز می باشد، نیروهای خود را که شامل سربازان، وسایل نقلیه جنگی سبک و سنگین می باشد گرد هم آورده و پس از آمادگی های لازم به دفاع از قلمرو خود و حمله به دشمن روی بیاورید. یکی از نقاطی که باعث شهرت این بازی شده است حجم کم و گرافیک سه بعدی نیز می باشد ولی مهمتر از آن سبک و گیم پلی آن است که آمیخته با نوعی طنز و حرکات خنده دار است که نشاط را برای گیمر به ارمغان می آورد. هم اکنون این بازی زیبا را برای اولین بار از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Great Little Wargame ScreenShot 1

Great Little Wargame ScreenShot 2

Great Little Wargame ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista / 7
Cpu: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2
Ram: 256 MB
Video Card: 128 MB
DirectX: DirectX  ۹٫۰ C
Hard Drive
: 200 MB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

جهت نصب بازی فایل great_little_wargame.exe ر اجرا کنید.



درباره : نرم افزار های کاربردی , استراتژی ,
برچسب ها : دانلود بازی جدید و کم حجم جنگ بزرگ کوچک مردان Great Little Wargame 2011 ,
بازدید : 738
[ 1392/05/28 ] [ 1392/05/28 ] [ هومن آذریان ]

دانلود بازی استراتژی جنگ جهانی دوم Making History 2 The War of the World

░  نسخه Skidrow + کرک  ░

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی تاریخی و زیبای Making History 2 The War of the World را طبق درخواست کاربران عزیز برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا در یک بازی استراتژیک متفاوت تجربه جدیدی را کسب نمائید. در این بازی به دور از دغدغه گرافیک بالا ولی در یک گیم پلی عالی به دنیای هیجان انگیز جنگ جهانی دوم سفر خواهید کرد. محیطی سه بعدی، حضور کشورهای جنگ جهانی دوم و همچنین سلاح های کارآمدی که باعث افزایش قدرت تیم شما  و جذابیت بازی خواهد شد. کشور مورد نظر خود را انتخاب کرده و کنترل نیروهای دریایی، زمینی، هوایی را به دست بگیرید وقلب دشمن حمله ور شوید. امکان ساخت کارخانجات، شرکت های سازنده سلاح، ساختمان های امنیتی، پناهگاه و … وجود دارد که هریک در مستحکم سازی تیم شما سهیم خواهند بود. انواع تاکتیک های استراتژیک، گیم پلی فوق العاده، محیطی ساده، استراتژی تاریخی و مدرن، استفاده از مکانیک بازی قدرتمند در ساخت از ویژگی های بارز این گیم زیبا و ساده می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Making History 2 The War of the World ScreenShot 1

Making History 2 The War of the World ScreenShot 2

Making History 2 The War of the World ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP / Vista / 7
Cpu: Pentium III 1 GHz
Ram: 512 MB
Video Cards: 64 MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.0 c
Hard Drive: 900 MB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده با فایل Bin. مواجه می شوید.برای استفاده از این نوع فایل ها به راهنمای مربوط به فایل های ISO  و Bin  مراجعه نمائید.

برای نصب بازی از فایل mh2-setup.exe استفاده نمائید.

برای کرک کردن بازی آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید و سپس محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید.

دانلود کرک نهایی Skidrow به صورت جداگانه



درباره : نرم افزار های کاربردی , استراتژی ,
برچسب ها : دانلود بازی استراتژی جنگ جهانی دوم Making History 2 The War of the World ,
بازدید : 606
[ 1392/05/28 ] [ 1392/05/28 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود بازی جدید و محبوب Achtung Panzer Operation Star 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

Achtung Panzer Operation Star عنوان جدیدترین بازی است که توسط کمپانی Graviteam حمایت یافته و منتشر شده است. داستان بازی در محیطی سه بعدی و در سال 1943 اتفاق می افتد جایی که لشگر زرهی آلمان به مصاف جماهیر شوروی رفته است و جنگ جهانی به وقوع پیوسته است. بازی نیمه استراتژیک و اکشن که دارای نقشه های بزرگ و وسیع می باشد و طوری که 260 کیلومترمربع را در اختیار دارید تا به درگیری با دشمن بپردازید و پایگاه های خود را بنا کنید. تأثیر آب و هوا، مدل های فیزیکی و کامل، آمار و نتایج پس از عملیات، امکان بجرای عملیات به صورت عملیاتی و تاکتیکی، انواع سلاح های کاربردی و تانک ها، گیم پلی عالی و گرافیک قابل قبول از ویژگی های این بازی جدید می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Achtung Panzer Operation Star ScreenShot 1

Achtung Panzer Operation Star ScreenShot 2

Achtung Panzer Operation Star ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista/XP /7
Cpu: Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4000
Ram: 1 GB
Video Card: 256MB
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 3.5 GB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از Extract فایل فشرده چنانچه که با فایل ISO. مواجه شدید، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

و برای کرک کردن بازی محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید.

دانلود کرک نهایی Skidrow به صورت جداگانه

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

◄ Ashampoo Burning Studio 10 ►

 

UltraISO Premium.v9

 

Alochol 120%

 

Winrar 64 Bit

 

Winrar 32Bit

 

۷Zip



درباره : نرم افزار های کاربردی , استراتژی ,
برچسب ها : دانلود بازی جدید و محبوب Achtung Panzer Operation Star 2011 ,
بازدید : 498
[ 1392/05/28 ] [ 1392/05/28 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود بازی جدید و کم حجم Orczz 1.0

▐نسخه کرک شده THETA  ▐

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

بازی زیبای Orczz 1.0 که توسط کمپانی Camel 101 حمایت یافته و منتشر شده است یک بازی استراتژی و دفاعی است که در آن باید برج دفاعی انگلستان را مستحکم ساخته و با نیروهای خود مانع نفوذ دشمن بدان شوید. گفتنی است که در بازی موجودات غیرانسانی بیشتر به چشم آمده و بازی را به نوعی هیجان انگیز جلوه می دهند. محیط بسیار زیبا و گرافیکی که گیمر را مجذوب خود خواهد کرد، و دفاع بسیار عالی محافظان زمین در برابر اورک ها، استفاده از تجهیزات جنگی متفاوت و گیم پلی عالی باعث جذابیت دوچندان بازی شده است. در بازی بیش از 6 منطقه مختلف برای ادامه جریان بازی گنجانده شده است که باید در محیط های خاص از استراتژی خاصی برای نابودی دشمن استفاده کنید. بیش از 40 مرحله متفاوت و عالی که گیمر را به دنیای بازی فرا می خواند. هم اکنون می توانید این بازی کم حجم و مهیج را برای نخستین بار در میان سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Orczz v1.0 ScreenShot

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/7
Cpu: 1.2 GHz
Ram: 512 MB
Video Card: 128 MB
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 100 MB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.



درباره : نرم افزار های کاربردی , استراتژی ,
برچسب ها : دانلود بازی جدید و کم حجم Orczz 1.0 ,
بازدید : 787
[ 1392/05/28 ] [ 1392/05/28 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود بازی جدید و استراتژیک سحر و جادو Might & Magic Clash of Heroes 2011

░  نسخه Reloaded + کرک  ░

یک توطئه شیطانی فاش شده است، حیات بشریت و دنیا تحت جادوهای ناشناسی از جانب بیگانگان مورد هجوم قرار گرفته است. داستانی فوق العاده هیجان انگیز که در آن قهرمانان به مبارزه با جادوگران بد ذات می روند. Ashan نام کاراکتر و مبارز اصلی داستان که با تجهیزات و امکانات کامل قصد رهبری تیم مبارزان را برعهده دارد. وجود سیستم مبارزه پویا و نوآور که باعث شده است تا گیمر از سبک مبارزه ای و روش مبارزه قهرمانان احساس یکنواختی را نداشته باشند. یک بازی RPG و استراتژیک در پیش دارید و تاکتیک های ویژه ای که در بازی بکار برده شده است باعث جذابیت آن شده است. شوالیه، اشباح، جنگجوهای جان سخت، جادوگران و بسیاری از انسان ها و موجودات دیگر کاراکترهای اصلی و فرعی این بازی مهیج را تشکیل می دهند. بازی از وموتور گرافیکی فوق العاده ای بهره می برد و همین امر باعث زیبایی دوچندان آن و نمایاندن ظرافت های ریز طراحی در بازی شده است. این بازی هیجان انگیز توسط کمپانی مشهور Ubisoft Entertainment حمایت یافته و کمپانی Capybara Games نشر و توسعه آن را برعهده گرفته است. هنر نمایش HD به همراه صداگذاری های واقعا زیبا و قدرتمند از این بازی پشتیبانی می کنند تا گیمر دنیایی جدید را در قالب یک بازی دنبال کند. هم اکنون می توانید این بازی زیبا و متفاوت را برای اولین بار از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Might & Magic Clash of Heroes 2011 ScreenShot 1

Might & Magic Clash of Heroes 2011 ScreenShot 2

Might & Magic Clash of Heroes 2011 ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7
Cpu: 3.0 GHz Pentium 4 or 1.8 GHz AMD Athlon64 3000
Ram: 1 GB Windows XP / 1 GB Windows Vista – Windows 7
Video Cards: 256 MB  with Shader Model 3.0 or higher
DirectX: DirectX 9.0c or OpenGL
Hard Drive: 1.6 GB

روش تعمیر فایل فشرده :

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

.: روش نصب و کرک :.

پس از Extract فایل فشرده با فایل ISO. مواجه می شوید که برای استفاده از این نوع فایل ها، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

برای کرک کر دن بازی محتویات پوشه Crack در محل نصب بازی کپی کنید.

دانلود کرک نهایی Reloaded به صورت جداگانه

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

.: Ashampoo Burning Studio 10 :.

 

.: UltraISO Premium.v9 :.

 

.: Alochol 120% :.

 

.: Winrar 64 Bit :.

 

.: Winrar 32Bit :.

 

.: 7Zip :.



درباره : نرم افزار های کاربردی , استراتژی ,
برچسب ها : دانلود بازی جدید و استراتژیک سحر و جادو Might & Magic Clash of Heroes 2011 ,
بازدید : 484
[ 1392/05/28 ] [ 1392/05/28 ] [ هومن آذریان ]
 

 

بازی جدید و استراتژیک سیاه چال: پادشاه تاریکی Dungeons: The Dark Lord 2011

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

Dungeons: The Dark Lord عنوان جدیدی است از سری بازی های Dungeons می باشد که سبک پرطرفدار استراتژیک و مدیریتی در آن حاکم است. کاراکترهای معروف بازی عبارتند از Vlezte یکی از قوی ترین شروران، Minos پادشاه زامبی ها و Calypso که در این بازی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. بازی از محیطی سه بعدی و فانتزی بهره می برد و داستانی بسیار قوی که مربوط به موجودات ناشناخته و هیولاهای تاریکی است باعث جذابیت دوچندان بازی شده است. امکان بازی در حالت های مختلف همچون دوئل، مدیریت زمان، بقا و … وجود دارد که هریک در جایگاه خود از هیجان خاصی برخوردارند. گرافیک بازی باتوجه به حجم مناسب قابل قبول است.مهارت و تاکتیک های ویژه ی استراتژیک در این بازی مشاهده خواهید کرد که به جرأت می توان گفت نمونه آن تابحال در بازی های هم ژانر دیده نشده اند. امکان بازی MultiPlayer تا سقف 4 نفر و تغییر و ادیت نقشه از دیگر ویژگی های منحصربفرد این بازی زیبا است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Dungeons: The Dark Lord ScreenShot 1

Dungeons: The Dark Lord ScreenShot 2

Dungeons: The Dark Lord ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP, Vista, 7
Cpu: Intel Dual Core 2,6 GHz
Ram: 2 GB
Video Cards: 512 MB of video memory and shader 3.0
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 1.4 GB

روش تعمیر فایل فشرده :
اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

.: نسخه Theta :.

.: روش نصب و کرک :.

پس از Extract فایل فشرده با فایل ISO. مواجه می شوید که برای استفاده از این نوع فایل ها، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

برای نصب بازی از فایل setup-en.exe استفاده کنید.

برای کرک کردن بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

.: Ashampoo Burning Studio 10 :.

 

.: UltraISO Premium.v9 :.

 

.: Alochol 120% :.

 

.: Winrar 64 Bit :.

 

.: Winrar 32Bit :.

 

.: 7Zip :.



درباره : نرم افزار های کاربردی , استراتژی ,
برچسب ها : بازی جدید و استراتژیک سیاه چال: پادشاه تاریکی Dungeons: The Dark Lord 2011 ,
بازدید : 573
[ 1392/05/28 ] [ 1392/05/28 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود بازی استراتژیک و افسانه ای King Arthur Fallen Champions

.: نسخه Skidrow :.

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

به قلمرو بزرگ شاه آرتور کبیر خوش آمدید! داستان بازی ماجرای یک نجیب زاده ( شوالیه )،  یک ساحره و یک پیامبر را روایت می کند‎ ‎‏ و هرسه آنها قهرمانان جنگی خواهند شد که مدت ها پیش شروع شده است. این سه شخص برای نبرد با شیطان به نیروهای نظامی می پیوندند. می توانید در طول بازی ماموریت های خود را انتخاب و با upgrade‏ قهرمانانتان راه را برای خود هموار کنید. این بازی زیبا توسط کمپانی نام آشنای Paradox Interactive منتشر شده است و شرکت Neocore Games نقش بسزایی در حمایت و توسعه این بازی داشته است. بازی سبکی استراتژیک دارد و گرافیکی درخور تعریف را دربرگرفته است و گیم پلی بسیار قوی آن را همراهی می کند. تاکتیک های استراتژی جدید و قدرت کنترل و تسلط عالی گیمر از ویژگی های منحصربفرد این بازی می باشد. هم اکنون این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.

 

تصاویری از محیط بازی :

King Arthur Fallen Champions ScreenShot 1

King Arthur Fallen Champions ScreenShot 2

King Arthur Fallen Champions ScreenShot 3

King Arthur Fallen Champions ScreenShot 4

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP, Vista, 7
Cpu: Intel Dual Core 2,6 GHz
Ram: 2 GB
Video Cards: 512 MB of video memory and shader 3.0
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 1.4 GB

روش تعمیر فایل فشرده :
اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

.: روش نصب و کرک :.

پس از Extract فایل فشرده با فایل ISO. مواجه می شوید که برای استفاده از این نوع فایل ها، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

برای نصب بازی از فایل King Arthur – Fallen Champions.exe استفاده کنید.

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

.: Ashampoo Burning Studio 10 :.

.: UltraISO Premium.v9 :.

.: Alochol 120% :.

.: Winrar 64 Bit :.

.: Winrar 32Bit :.

.: 7Zip :.



درباره : نرم افزار های کاربردی , استراتژی ,
برچسب ها : دانلود بازی استراتژیک و افسانه ای King Arthur Fallen Champions ,
بازدید : 534
[ 1392/05/28 ] [ 1392/05/28 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 4 1 2 3 4 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 400 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,706,938 نفر
بازدید این ماه : 1,434 نفر
بازدید ماه قبل : 1,121 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 12 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک