فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

الماس احمد شاه به حراج گذاشته شد! (بنکر)


الماس احمد شاه به حراج گذاشته شد!
 در حراج چهارشنبه شب ساوث بی در ژنو سوئیس الماس زرد رنگی که یک زمان متعلق به احمد شاه قاجار بود به قیمت ۳ میلیون دلار فروخته شد. این الماس 75 قیراطی (74.53) در این حراجی به قیمت 10 میلیارد و 500 میلیون تومان (ارز 3500 تومانی) به فروش رفت و به گفته کارشناسان این رقم برای فروش الماس زرد رکورد تاریخی محسوب می شود. قبلا این الماس جزو کلکسیون خصوصی احمد شاه قاجار بود.
بیشتر...

خانه ای مجهز و تاشو، برای عاشقان مسافرت (جام نیوز)


خانه های مجهز و اشو برای عاشقان مسافرت
دو طراح خلاق یک اقامتگاه مجهز با معماری جذاب ساخته اند. آن ها این اقامتگاه را در آمستردام بر پا کرده اند. طراحان این اقامتگاه، از هنر منحصر به فرد خود استفاده کرده و هر یک از این اقامتگاه ها را مجهز به یونیت هایی برای تلفن همراه و تخت خواب کرده اند. مسافران می توانند در این اقامتگاه به راحتی دوش بگیرند و با ماشین لباسشویی، لباس های خود را بشویند.
دکوراسیون داخلی این اقامت گاه واقعا بی نظیراست. طراحان وعده داده اند از تاریخ 16 آگوست تا 30 سپتامبر 2013 این اقامتگاه ها برای عموم بازدید کنندگان افتتاح می شود. یکی از امتیازات این اقامتگاه، تا شو بودن آن است یعنی مسافران می توانند در صورت نیاز فضای آن را بزرگتر یا کوچکتر کنند.
بیشتر...

دختر معلول مشهور بارسلونا (شفاف)


دختر معلول مشهور بارسلونا
طراح فونت پشت پیراهن بارسلونا دختر عقب‌ مانده ذهنی است که حالا به عنوان چهره‌ای مشهور مبدل شده است.آنا ویوس جوان با طراحی فونت پشت پیراهن بازیکنان بارسلونا، خود را به چهره ای مشهور مبدل ساخته است به طوریکه به یکی از ستاره های شب برگزاری جام خوان گمپر تبدیل شده است.او به عنوان یکی از مهمانان افتخاری به چمن نیوکمپ دعوت می‌شود و بازیکنان پیراهنی با نوشته‌هایی که او طراحی کرده است را بر تن می‌کنند که در زمین چمن معرف کار و توانایی های او بود.او نشان داده است که داشتن سندرم داون مانعی غیرقابل قبول برای غلبه بر مشکلات و چالشها نیست. شب گذشته بیش از 80 درصد هوادارانی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند این پیراهن را خریداری کردند.
بیشتر...

 

مسجدی که با جزر و مد آب بالا و پایین میشود (598)


مسجدی که با جزر و مد اب  بالا و پایین می شود

مسجدی که با جزر و مد اب  بالا و پایین می شود
"مسجد تنکو تنکازاهارا" در سال 1994 ساخته شده که دارای معماری تلفیقی مراکشی و مدرن است و به خاطر معماری خاصی که دارد به "مسجد معلق" معروف است. این مسجد بر روی یک سطح شناور ساخته شده و وقتی سطح آب در اثر مد بالا می آید گویی که این مسجد در آب غوطه ور است. "مسجد تنکو تنکازاهارا" در دهانه رود "ایبای" در پنج کیلومتری کوالاترنگانو واقع شده است. این مسجد وجود خود را به پادشاه ترنگانو مدیون است ، معماری آن در زمان سلطان "مرحوم محمود موکتافی بیلاح شاه ابن مرحوم سلطان اسماعیل ناصرالدین شاه  که آخرین پادشاه ترنگا بوده ، پایه ریزی شده است. نام این مسجد را نیز سلطان از نام مادر خود انتخاب کرده است؛ نام مادر سلطان "توآنکواینتان زهرا بنت المرحوم تنگو سری ستیاراجا" بوده است. هدف پادشاه از ساخت این مسجد ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی و دین اسلام بوده است. بومیان ترنگانو مسجد تنکو تنگازاهارا را به نام مسجد "تراپانگ" می شناسند.
بیشتر...

 


ابتکاری جالب برای راحتی سیگاری ها (قدس)


ابتکاری جالب برای راحتی سیگاری ها
ژاپنی ها برای سیگاری ها در فضاهای عمومی محوطه هایی را ایجاد کرده اند تا دود سیگارشان مزاحمتی برای دیگران نداشته باشد و هوا را آلوده نسازد.
بیشتر...

دومین عکس بزرگ جهان (شهر خبر)


دومین عکس بزرگ جهان
 گروه 360Cities تصمیم دارد از تمامی شهرهای اصلی جهان با دقت بسیار بالا عکس تهیه کند. این گروه پس از خلق پانورامای 360 درجه‌ای از لندن و شکستن رکورد بزرگ‌ترین عکس جهان از این دست، برای پروژه بعدی بر روی توکیو متمرکز شد. تصویر جدید شاید رکورد پانورامای لندن را نشکند، اما با وجود 180 گیگاپیکسل، دومین عکس بزرگی است که تاکنون تهیه شده است. جفری مارتین، موسس گروه عکاسی مزبور، در سپتامبر سال 2012 دو روز را بر روی پشت‌بام برج توکیو گذراند و 10 هزار تصویر منفرد را که سرانجام پانورامای نهایی را شکل دادند، تهیه کرد. هر یک از این عکس‌ها با دوربین Canon 7D digital SLR گرفته شده‌اند که مجهز به لنزهای Canon 400-mm f5.6 L است.این کارگاه پانورامای نهایی را به تصویری تبدیل کرد که کاربران با زوم‌کردن بر روی صحنه‌ها می‌توانند آن را کنکاش کنند. شاید این تصویر نتواند رکورد بزرگ‌ترین عکس جهان را که در اختیار عکس 320 گیگاپیکسیلی از لندن است، بشکند اما بزرگ‌ترین عکسی است که تاکنون از توکیو گرفته شده است.اندازه تصویر کلی 600 هزار در 300 هزار پیکسل گزارش شده که چنانچه با تفکیک‌پذیری عکاسی معمولی گرفته می‌شد، تصویری به عرض 100 متر و ارتفاع 50 متر می‌بود. سطح دقت پانوراما قابل‌توجه است و با زوم‌کردن روی تعدادی از مناطق، می‌توان به آسانی چهره یک شخص را تشخیص داد، پلاک‌های خودروها را خواند و حتی به درون پنجره فروشگاه‌ها نفوذ کرد.
بیشتر...


 

تجاوز مرگبار(بولتن)


تجاوز مرگبار به دختر 7 ساله
دو پسر 10 و 11 ساله به همراه خواهر 7 ساله شان به منظور شناکردن به دور چشم از همسایه وارد استخری که در پشت منزل مسکونی ارجر اندرسون 58 ساله شدند که وی با رویت دختر و برادارشان وارد استخر شد و قصد تجاوز به دختر 7 ساله را کرد. دختر که در تکاپوی فرار از دست این متجاوزگر پیر بود، مورد اصابت گلوله وی قرار گرفت و جان خود را ازدست داد.
برادران این دختر که حادثه را دیده بودند، پس از حضور پلیس ماجرا را برای ماموران بازگو کردند. پلیس پس از دستگیری راجر اندرسون موفق به کشف اسلحه 9 میلی متری از زیر تخت خواب وی شد و براساس تحقیقات پلیس وی مجوز استفاده از اسلحه را نداشته است. به گزارش پلیس گلوله از فاصله 180 متری به پشت دختر 7 ساله اصابت کرده و موجب مرگ جولیا شد.
وی تا اثبات شدن قتل عمد یا غیر عمد در بازداشت پلیس است و تحقیقات برای دستیابی به جزئیات بیشتر برای روشن شدن حقایق وابسته این پرونده ادامه دارد.
بیشتر...

حمله میمون ها به آپارتمان ها در آفریقای جنوبی (باشگاه خبرنگاران)


حمله میمون ها به آپارتمان ها در آفریقای جنوبی

حمله میمون ها به آپارتمان ها در آفریقای جنوبی
اخیرا میمون های ساکن جنگل های حاشیه شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی به محل سکونت مردمانی در این شهر حمله کرده اند تا از مواد غذایی آنها استفاده کرده و زندگی بهتری را برای خود رقم بزنند. با وجود آنکه مقامات شهرداری کیپ تاون بارها برای فراری دادن میمون ها از شهر اقدام کرده اند اما باز هم این میمون ها به شهر باز گشته و به خرابکاری های خود در شهر ادامه می دهند.
بیشتر...

جراحی ناموفق خانم بازیگر  (آخرین)


سوژه شدن لب های بازیگر زن به دلیل جراحی ناموفق
لیزا رینا بازیگر 49 ساله هالیوودی هرگز دست از متعجب کردن دیگران با جراحی های زیبایی متعدد برنمی دارد. بر طبق گزارشات این بازیگر تاکنون تعداد زیادی جراحی زیبایی داشته است که از جمله آنها جراحی پلک، تزریق بوتاکس و کشیدن صورت، گونه گذاری و جراحی بینی بوده است.  در سال های گذشته او همیشه ادعا می کرد که مخالف جراحی پلاستیک است.
بیشتر...

 رسم عجیب عروسی در کره جنوبی (دانشجو)


 رسم عجیب عروسی در کره جنوبی
در کره جنوبی در شب پس از مراسم عروسی، داماد نباید پایش را بشوید. زیرا قبل از آن به مدت 10 تا 20 دقیقه با ماهی فاسد به پایش شلاق زنده‌اند. با چنین بوی «خوشی» نزد عروس می‌رود.
بیشتر...

جالب‌ترین گذرگاه دنیا(شبکه خبر)


جالب‌ترین گذرگاه دنیا

جالب‌ترین گذرگاه دنیا

 

جالب‌ترین گذرگاه دنیا
"جینفو شان" گذرگاهی است که به تازگی در چین افتتاح شده است و با اینکه ایمنی و امنیت آن به خوبی رعایت شده است اما به عنوان یکی از حیرت آورترین و ترسناک ترین گذرگاه های دنیا شناخته می شود. این گذرگاه کوه های مختلف را با ارتفاعات متفاوت به هم متصل می کند.کوهستان "جینفو" که گذرگاه در آن قرار گرفته است زیستگاه 5880 نوع مختلف از گیاهان است که در این میان 52 نوع آن ها تحت حفاظت های مختلف زندگی می کنند چرا که از جمله نادرترین گل های دنیا به شمار می آیند. همچنین در مسیر گذرگاه 36 نوع مختلف از حیوانات کمیاب نیز دیده می شوند. این گذرگاه در برخی از نقاط می تواند تا ارتفاع 2400 متری هم بالارفته و دقیقا در دیواره کوهستان قرار گرفته است از این رو در صورت افتادن فردی از روی گذرگاه امیدی به زنده ماندن او نخواهد بود به همین دلیل عبور از این مسیر برای آن دسته افرادی که بیماری های قلبی دارند ممنوع شده است. گذرگاه با عبور از جنگل، کوهستان و مناظر طبیعی زیبا به همراه ترسناک بودن و قرار گرفتنش در یکی از خطرناک ترین قسمت های کوهستان این روزها به عنوان یکی از جالب ترین گذرگاه های دنیا شناخته می شود.



درباره : دیگر رسانه ها , عکس های دیگر رسانه ها ,
برچسب ها : الماس احمدشاه تا استخر مرگبار ,
بازدید : 225
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]

مرگ عجیب دختر 14 ساله (جام نیوز)


مرگ عجیب دختر 14 ساله
جوی مایر "دونده" 14 ساله سال اول دبیرستان را پشت سر گذاشته بود حین انجام تمرینات هفتگی به منظور آماده سازی برای شرکت در مسابقات کشوری "دوی میدانی" در ویرجینیا بعد از زمین خوردن دیگر بلند نشد. بعد از انتقال سریع وی به بیمارستان مرگ وی در همان لحظه اول زمین خوردن تأیید شد.بر اساس مدارک موجود در پرونده پزشکی جوی مایر، وی هیچ گونه سابقه بیماری نداشته و از هر لحاظ شرایط شرکت در تمرینات و مسابقات را داشته است. به گفته دوستان و مربیان وی  او دختر سرحالی بود و بیشتر اوقات فراغتش به انجام تمرینات ورزشی می گذشت و در شرایط خوبی بود اما مرگ نابهنگام وی همه ما را غافلگیر کرده است. علت مرگ نابهنگام وی هنوز اعلام نشده و پزشکی قانونی  با اجازه کتبی والدین جوی تحقیقات خود را آغاز کرده است.
بیشتر...

هدیه یک میهمان به حسن روحانی (598)


هدیه یک میهمان به حسن روحانی
هدیه یک میهمان خارجی به حسن روحانی
بیشتر...

پارتی مختلط شیطان‌پرست‌ها در عربستان سعودی (نور نیوز)


پارتی مختلط شیطان‌پرست‌ها در عربستان سعودی
 هیئت موسوم به امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی اعلام کرد که 30 شخص لخت رادر یک پارتی بازداشت کرده که تعدادی آمریکایی و اروپایی نیز در میان آن‌ها حضور داشتند، آنها منتسب به یک گروه شیطان پرست بودند که در یک مهمانی مختلط در ریاض حضور داشتند. یکی از اعضای این هیئت از طریق صفحه خود در توئیتر اعلام کرد که این سی نفر از 11 تابعیت مختلف بودند و در میان آنها آمریکایی و اروپایی و عرب زبان و سعودی دیده می شدند که اقدام به برپایی این پارتی مختلط کرده بودند. این منبع پلیس می‌افزاید که بازداشت شدگان با برگزاری مراسم شیطان پرست‌ها دور آتش می چرخیدند و با صداهایی بلند به موسیقی‌های ناهنجار گوش می‌دادند. هیئت مذکور بعد از بازداشت این افراد، مردان را به مرکز پلیس العینیه و زنان را به زندان زنان در این شهر تحویل دادند. با افزایش فساد و فحشا در عربستان سعودی، هیئت موسوم به امر به معروف این کشور تلاش زیادی بر سرپوش گذاشتن بر تمام بازداشتی‌های مراسم‌های غیر متعارف در این کشور دارد، اما با این وجود برخی از اخبار این مراسم‌ها نظیر اخبار فوق به بیرون درز می‌کند.
بیشتر...

تمبر یادبود تحلیف روحانی (جوان)


تمبر یادبود تحلیف روحانی
تمبر یادبود مراسم تحلیف رییس جمهور به امضای وی و مهمانان حاضر در مراسم
بیشتر...

ساخت بزرگترین باب در مسجدالحرام با دو مناره بلند (حج)


ساخت بزرگترین باب در مسجدالحرام با دو مناره بلند
شرکت مجری طرح توسعه صحن های شمالی مسجدالحرام، کار احداث ۹۵ درصد باب ملک عبدالله در مسجدالحرام را به پایان رساند که بزرگترین باب حرم در حرمین شریفین از نظر مساحت و ضخامت و ارتفاع ستونها به شمار می‌رود. از ستونهای این باب در موسم رمضان جاری بهره برداری به عمل آمده است این ستونها از نظر معماری و هنرهای تزیینی اسلامی شبیه باب‌های حرم قدیم مکی است. بر فراز این باب جدیدالتاسیس، مناره موسوم به مناره ملک عبدالله قرار دارد که عبارت است از دو مناره که در ماه رمضان جاری، به گونه ای نورانی شده است که شعاع نور آن بزرگتر از دیگر مناره‌های مسجدالحرام است. این باب جدید از نظر وسیع بودن ورودیها و گذرگاه‌ها و ارتفاع گنبد اصلی داخلی آن منحصر به فرد است به طوری که این باب ورودی اصلی به حرم جدید مکی به شمار می‌رود که در چارچوب طرح توسعه صحنهای شمالی مسجدالحرام قرار دارد. این باب جدید از نظر نزدیکی به دستگاههای خدمات رسانی و کمربندی اول متمایز است به طوری که ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی در سمت غربی حرم قرار دارد.
بیشتر...

احمدی‌نژادی‌که۸۴ آمد و ۹۲رفت (پارسیان)


احمدی‌نژادی‌که۸۴ آمد و ۹۲رفت
چهره ظاهری محمود احمدی‌نژادی که سال ۱۳۸۴ آمد و سکان ریاست جمهوری کشور را به دست گرفت، با چهره احمدی‌نژادی که سال ۱۳۹۲ دولت را تحویل رئیس‌جمهور یازدهم داد، بسیار متفاوت است.
بیشتر...

طولانی ترین نقاشی انفرادی جهان (باشگاه خبرنگاران)


طولانی ترین نقاشی انفرادی جهان
ادموند چن ، هنرمند چینی الاصل با رسم نقاشی به طول 601 متر که تمام این نقاشی طویل را خودش ترسیم کرده ، نامش را در کتاب ررکوردهای گینس به عنوان طویل ترین نقاشی انفرادی جهان به ثبت رسانید. رکرود قبلی متعلق به مردی مکزیکی بود که با ترسیم 411 متر نقاشی پیشتاز این موضوع بود که هم اکنون چن رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرد.
بیشتر...

قدیمی‌ترین و ثروتمندترین شاه دنیا (قانون)


قدیمی‌ترین و ثروتمندترین شاه دنیا
پادشاه تایلند ملقب به "رامای نهم"، قدیمی‌ترین و ثروتمندترین شاه دنیا، پس از چهار سال از بیمارستان مرخص شد. همسر رامای نهم هم به همراه او بیمارستان را ترک کرده است. ملکه "سیریکیت" که ۸۰ سال دارد، از سال گذشته به علت "کاهش خون‌رسانی به مغز" در بیمارستان بستری بود و از آن زمان در ملاعام دیده نشده بود. رامای نهم از سال ۲۰۰۹ به علت عفونت ریه در بیمارستانی در بانکوک بستری بوده و روز پنجشنبه از بیمارستان مرخص شد و به قصر خود برگشت. هنوز دقیقا روشن نیست پادشاه تایلند که ۸۵ سال دارد چرا مدتی چنین طولانی بستری بوده است. او در سالهای اخیر به بیماری‌های مختلفی مبتلا شده و سال گذشته خونریزی مغزی کرده بود. رامای نهم در میان مردم محبوبیت زیادی دارد و هزاران نفر با رنگ‌های زرد و صورتی، رنگهای سلطنتی تایلند، به خیابان‌ها آمدند و با فریاد "زنده‌باد شاه" خوشحالی خود را از ترخیص او ابراز کردند."پومی‌پُن‌اُدون‌یودت"، ۶۷ سال است بر تایلند حکومت کرده و شاهد چندین کودتا و نخست وزیرهای متعدد بوده است. رامای نهم در کار حکومت دخالتی ندارد اما نماد اجماع و وحدت ملی تایلند به شمار می‌آید و به گزارش مجله فوربس با ۳۰ میلیارد دلار دارایی، ثروتمندترین پادشاه دنیاست. قانون تایلند برای انتقاد از شاه بسیار سختگیرانه است و منتقد ممکن است تا ۱۵ سال زندانی شود.
بیشتر...

تماشایی ترین اسکی روی آب (عصر ایران)


تماشایی ترین اسکی روی آب
یک سنجاب با مهارت خاصی هنر خود را که اسکی روی آب بود به تماشاگران نشان داد. این سنجاب آموزش دیده باعث تعجب بسیاری شد زیرا پیش از این معدود حیواناتی از قبیل سگ توانسته بودند ورزش نه چندان راحت اسکی روی آب را انجام دهند.
بیشتر...

کلبه کوهستانی متفاوت در اتریش (پول نیوز)


کلبه کوهستانی متفاوت در اتریش

کلبه کوهستانی متفاوت در اتریش
شاید لبخند یا پوزخندی به کلبه های سنتی اطراف خود می زند! کلبه سیمانی-بلوطی متفاوتی را در منطقه لاترنز اتریش در دل کوهستان آلپ می بینید که با بافت سنتی منطقه کاملا فرق دارد. کمپانی مارته این بنای جالب را ساخته و منهای سیمان، در و پنجره و مبلمان از بلوط محکم ساخته شده است تا در برابر برف و زمستان جواب خوبی پس دهد.
بیشتر...

طویل ترین آب نمای جهان (اول نیوز)


طویل ترین آب نمای جهان
طویل ترین آبنمای جهان بر روی پل بانپوی کره جنوبی قرار دارد که با 1140 متر طول ، در صدر لیست آبنماهای جهان قرار دارد. برای تامین آب این آبنما از رودخانه ای در زیر این پل استفاده می شود که گنجایش جمع آوری ۱۲۰ تن آب در دقیقه را دارد. همچنین برای نورانی شدن این آبنما از ۱۰ هزار چراغ ال ای دی استفاده شده است.
بیشتر...

جنایت فجیع تروریستها در سوریه (نیک نیوز)


جنایت فجیع تروریستها در سوریه
روز گذشته خبر جنایت کم سابقه تروریستهای جبهه النصره در سایه سکوت رسانه های بین المللی در شبکه های اجتماعی منتشر گردید. این گروه تروریستی با حمله به روستای تل‌الابیض در حومه شهر حسکه اقدام به قتل‌عام 120 کودک و 330 تن از زنان و سالمندان ساکن این روستا کردند. برخی منابع این کشتار در روستای کرد نشین تل‌الابیض را عملی تلافی جویانه و در راستای سرپوش گذاشتن بر شکستهای جبهه النصره در مواجهه با نیروهای مردمی می دانند. این درحالی است که روز گذشته مناطق کرد نشین در نوار مرزی با ترکیه شاهد درگیری‌های سنگین میان جبهه النصره و نیروهای بسیج مردمی کردها بود که طی آن 12 نفر از نیروهای جبهه النصره به هلاکت رسیدند. این درگیری‌ها زمانی شکل گرفت که کردها نیروهای جبهه النصره را متهم به اعمال محاصره ظالمانه و ربودن بیش از 200 تن از ساکنان روستاهای کردنشین کردند.
بیشتر...

تصاویر شگفت انگیزی از بزرگترین غار دنیا! (تابناک)


تصاویر شگفت انگیزی از بزرگترین غار دنیا!

ورودی غار

تصاویر شگفت انگیزی از بزرگترین غار دنیا!

 

تصاویر شگفت انگیزی از بزرگترین غار دنیا!
در آستانه ورود به “هانگ سون دونگ”، یک ستون غول پیکر از رسوبات کربنات کلسیم همانند برجی بلند در برابر دیدگان مکتشفان این غار عظیم ظاهر می شود. در آوریل ۲۰۰۹ تیمی متشکل از مکتشفان انگلیسی و ویتنامی شروع به اکتشاف “هانگ سون دونگ” کردند و دریافتند که زیر جنگلهای بارانی در مرز میان ویتنام و لائوس غاری خیره کننده به طول بیش از ۴ کیلومتر و در برخی نقاط با ارتفاع بیش از ۱۸۰ متر امتداد یافته است. بررسیها نشان داد که یک رودخانه زیرزمینی بین دو تا پنج میلیون سال قبل این غار را در زیر این جنگل بارانی حفر کرده است. مکتشفان از سال ۱۹۹۰ به این منطقه اعزام می شوند و تاکنون توانسته اند بیش از ۱۵۰ غار را کشف کرده و بیش از ۱۴۰ کیلومتر تونل در داخل این غارها را نشانه گذاری کنند.
برای ورود به این غار باید از مسیری به وسعت یک آسمانخراش ۴۰ طبقه پایین رفت و این غار بزرگترین تونل افقی دنیا را دارد و سنگ های ورودی این غار بسیار لغزان هستند. در فصل خشک از آوریل تا نوامبر می توان به قسمتهای درونی تر غار بدون ترس از سیل آبهای زیرزمینی رفت.



درباره : دیگر رسانه ها , عکس های دیگر رسانه ها ,
برچسب ها : از هدیه ویژه به روحانی تا جنایت حسکه ,
بازدید : 673
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]

بیماری نادر و دردناک نوزاد آمریکایی (بی باک)


بیماری نادر و دردناک نوزاد آمریکایی
 نوزاد 12 هفته‌ ای آمریکایی از وجود نوعی تومور در دهانش رنج می‌برد که مشابه آن خیلی به ندرت اتفاق می‌افتد. والدین این نوزاد اظهار داشتند: داخل دهان «میلی» توموری رشد کرده که تا پایین گلویش بزرگ شده به گونه‌ای که این تومور حجیم یک طرف صورت کودک را به طور کامل پوشانده است. پدر این نوزاد گفت: پزشکان برای درمان دخترم هر چهار هفته دارویی به تومور او تزریق می‌کنند تا از حجم آن که به بزرگی یک طالبی است بکاهند اما این روش تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. پزشکان آمریکایی شیوه‌های مختلفی را برای درمان این نوزاد به کار بسته‌اند که با توجه به بی‌فایده بودن آنها در حال حاضر گزینه عمل جراحی مطرح شده اما از آنجا که تومور به غده تیروئید این نوزاد پیوند خورده ممکن است پس از عمل جراحی مشکلاتی برای او بوجود آید.
بیشتر...

لباسی از جنس طبیعت (باشگاه خبرنگاران)


لباسی از جنس طبیعت
لیزا دیکینسون ، علاقمند و گلکار منچستری در راستای ترویج کاشت گل در جهان و لزوم حمایت از این صنعت تصمیم به طراحی لباسی از گل کرده است تا با این اقدام علاوه بر رسیدن به شهرت ، به مطرح شدن طبیعت در جهان نیز کمک کرده باشد.
بیشتر...

 بزرگترین ساختمان تجاری چین (فردا)


 بزرگترین ساختمان تجاری چین
ساختمان "مرکز جهانی" در پشت دریاچه مصنوعی در چنگدو
بیشتر...

اولین پرواز هواپیما پرسپولیس به همراه مهمانداران فشن (افق)


اولین پرواز هواپیما پرسپولیس به همراه مهمانداران فشن
چندی پیش براساس توافق‌نامه‌ای که با هواپیمایی قشم ایر به امضاء رسیده بود، هواپیمایی اختصاصی برای پرسپولیس در نظر گرفته شده بود که نام و نشان پرسپولیس روی آن درج شده است. عملیات رنگ‌آمیزی این هواپیما براساس همان طرحی که در سایت باشگاه منتشر شده بود به پایان رسید و اولین پرواز این هواپیما روز عید فطر به مقصد کربلای معلی انجام خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هوادارانی که دارای کارت هواداری و پرسپولیس کارت هستند می‌توانند با مراجعه به آژانس هواپیمایی قشم ایر از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.
انشاءا…. تیم فوتبال پرسپولیس هم در تعطیلات لیگ و براساس هماهنگی با کادر فنی سفری با این هواپیما به مشهد مقدس خواهد داشت.
بیشتر...

سفارش قهوه ایده‌آل به کافی‌شاپ هوشمند با تلفن همراه (ایسنا)


سفارش قهوه ایده‌آل به کافی‌شاپ هوشمند با تلفن همراه

 کافی‌شاپ جدید که Coffee Haus نام گرفته، کنترل گوشی هوشمند و دقت فناوری رباتیک را با قهوه ترکیب می‌کند و می‌تواند تجربه نوشیدن قهوه را دستخوش انقلاب کند. کیوسک ابداعی دارای وضعیت سفارش‌دادن زمان واقعی است و وب‌سایت آن به مشتریان امکان کنترل کامل تجربه داشتن قهوه را با گزینه‌های نوشیدنی سفارشی‌، خرید، اطلاع‌رسانی متنی، اشتراک رسانه اجتماعی و همچنین «محبوب‌کردن» یک نوشیدنی خاص برای سفارش دوباره می‌دهد.به گفته مقامات شرکت طراح، فناوری مزبور زمان انتظار و همچنین تعداد کافی‌شاپ‌های استاندارد قهوه را کاهش می‌دهد. شرکت طراح در نظر دارد اواخر سال جاری میلادی این ایده را در بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، کالج‌ها و شرکت‌ها عملی کند.
بیشتر...

۳۸۰ کیلومتر پرواز با پاراگلایدر (قدس)


۳۸۰ کیلومتر پرواز با پاراگلایدر
«گاوین مک‌کلِرگ» آمریکایی با پیمودن ۳۸۶ کیلومتر از ایالت آیداهو تا مونتانا رکورد این رشته را در کشور خود شکست. او در ارتفاع ۵ کیلومتری و با سرعت ۴۸ کیلومتر در ساعت پرواز کرده است.
بیشتر...

افشای ماجراهای جدیدی از روابط غیر اخلاقی رئیس جمهور آمریکا  (عرش نیوز)


افشای ماجراهای جدیدی از روابط غیر اخلاقی رئیس جمهور آمریکا
در  بخش هایی از کتاب یک نویسنده مطرح آمریکایی ابعاد جدیدی از رسوایی اخلاقی جان اف کندی رئیس جمهور اسبق آمریکا فاش شده است. نویسنده در این کتاب نه تنها از روابط غیر اخلاقی جنسی این رئیس جمهور ترور شده آمریکا می نویسد بلکه مسئله مصرف بیش از حد مواد مخدر او را نیز فاش می کند. در این کتاب مشخص می شود که جان اف کندی چگونه با روابط جنسی نامشروع به همسرش ژاکلین خیانت می کند و اینکه وی از تمام روابط خارج از چارچوب شوهر خود اطلاع داشته است بویژه از روابط جان اف کندی با مریلن مونرو هنرپیشه مطرح سابق هالیوود.
بیشتر...

قوی ترین زن جهان کیست؟


قوی ترین زن جهان کیست؟
«جیهان مصطفی» ۳۱ ساله از کشور مصر، قوی ترین زن جهان شناخته می شود. او چند سال پیش، پس از اینکه توانست ۹ بار قهرمان زیبایی اندام زنان شود، موفق شد مدال قوی ترین زن جهان عرب را به خود اختصاص دهد. وی طی اظهاراتی در این باره می گوید: به گفته اتحادیه قوی ترین های جهان، من قوی ترین زن جهان به شمار می روم. هیچ زنی نتوانسته تاکنون مرا شکست دهد و خدا را شاکرم که توانستم نام کشورم مصر و جهان عرب را جهانی کنم. او همچنین می افزاید: برزیلی ها مرا “خارق العاده” و آمریکایی ها “بلدوزر” نامیدند. البته بر خلاف این القاب، من شخصیتی آرام دارم.
 


 کاخی که آغل احشام شده است! (آناج)


 کاخی که آغل احشام شده است!

 کاخی که آغل احشام شده است!
 در زواره، موقعیت جغرافیایی ویژه روستای سرهنگ آباد، طراوت و سبزی آن باعث شده که از دیرباز این روستا به عنوان منطقه‌ای ییلاق نشین در شهرستان اردستان مورد توجه قرار گیرد. در سال‌های گذشته جمعیت زیادی در این روستا ساکن بودند، اما هم‌اکنون سکنه این روستا به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد. در میان این روستای تقریبا خالی از سکنه آنچه بیشتر از هر چیزی نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند، عمارت چهلستون آن است که زمانی برای خود دارای جذابیتی خاص بوده، اما در حال حاضر تنها چیزی که از آن مانده مخروبه‌ای بیش نیست و زمان زیادی دیگر طول نخواهد کشید که مابقی این عمارت نیز فرو خواهد ریخت. این باغ توسط سرهنگ مصطفی قلی‌خان سهام السلطنه اول عرب عامری از امرا و خوانین اردستان در دوره سلطنت ناصرالدین شاه قاجار در مدتی نزدیک به پنچ سال توسط ده‌ها معمار، کاشی‌کار، سنگ‌کار، گچ‌کار، نجار و آینه‌کار اصفهانی و با الهام گرفتن از چهلستون اصفهان در مساحتی حدود 10 هزار مترمربع ساخته شد و در سنگ نوشته‌ای که در گذشته در ایوان شاه‌نشین این باغ وجود داشته، پایان ساخت آن سال 1300هجری قمری ذکر شده است. محمد عظیمی، اظهار کرد: این کاخ در واقع تلفیقی از عمارت عالی قاپو و چهلستون اصفهان است و سر در ورودی آن با الهام گرفتن از خانه بروجردی‌های کاشان ساخته شده، اما بی‌توجهی مسوولان به این عمارت باعث شده تا این بنای زیبا و تاریخی با سرعت بیشتری به سوی نابودی و تخریب پیش‌ رود، لذا لزوم توجه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای مرمت و بازسازی این بنا امری کاملا ضروری به نظر می‌رسد. عظیمی تصریح کرد: در سال ۱۳۶۸ یکی از ستون‌ها و قسمتی از سقف ایوان بزرگ فرو ریخته شد و شیشه‌ها، درها و سنگ‌های قیمتی مجموعه به یغما رفت و در سال ۱۳۷۳ بار دیگر قسمت‌هایی از این بنای ارزشمند تاریخی فرو می‌ریزد و در همین زمان روستائیان از این محل به عنوان آغل به منظور نگهداری احشام خود استفاده می‌کنند و در سال 1384 بخش‌های عمده از سقف، دیوارها و کف طبقات عمارت چهلستون فرو ریخت و تزئینات عمارت تخریب و به یغما رفت و در حال حاضر نیز روند این تخریب با سرعت هرچه تمام‌تر به پیش می‌رود.
بیشتر...

اولین دستگاه عابربانک ایران (آفتاب)


اولین دستگاه عابربانک ایران
بیشتر...

وضع حمل در سانحه رانندگی! (فرارو)

زنی در سوئد فرزندش را در یک سانحه رانندگی به دنیا آورد. زمانی که این زن احساس کرد زمان زایمان فرا رسیده است، همسرش کنترل خودرو را از دست داد و خودرو پس از چند بار به دور  خود چرخیدن داخل یک گودال افتاد. همزمان نوزاد در داخل خودرو متولد شد. سایر اعضای خانواده هم تنها جراحات سطحی برداشتند.
بیشتر...

آرامش بخش ترین خانه جهان (عصر ایران)


آرامش بخش ترین خانه جهان

آرامش بخش ترین خانه جهان

آرامش بخش ترین خانه جهان

 

آرامش بخش ترین خانه جهان
 هرچند این خانه یکی از خانه های شیک و بزرگ و در کنار ساحل دریاچه ای قرار دارد، و آرام بخش ترین خانه جهان است اما قیمت این خانه چندان هم ارزان نیست و قیمت آن 50 میلیون پوند قیمت گذاری شده است.



درباره : دیگر رسانه ها , عکس های دیگر رسانه ها ,
برچسب ها : رئیس جمهور غیراخلاقی تامهمانداران فشن ,
بازدید : 595
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]

ابتکار جالب پلیس راهور برای گذاشتن کلاه بر سر موتورسواران! (تابناک)

 

ابتکار جالب پلیس راهور برای گذاشتن کلاه بر سر موتورسواران!

در این طرح که به ظاهر‌ راهنمایی و رانندگی نوآور آن است، مأموران راهور مستقر در خیابان‌ ها و بزرگراه‌ های تهران، با دیدن موتورسواران متخلف، به ویژه آن دسته از آنانی که بدون استفاده از کلاه ایمنی به سواری مشغول اند، ایشان را متوقف کرده و ضمن دریافت گواهی‌ نامه ‌یا کارت و یا بیمه نامه موتور سیکلت‌، نه برگ جریمه‌ ای صادر می‌ کنند و طبیعتا نه خبری از توقیف وسیله نقلیه فرد خاطی در میان است؛ بلکه فقط یک برگه رنگ و رو رفتهٔ کپی شده در اختیار وی می‌ گذارند که روی آن، مشخصات شناسایی موتورسیکلت، راکب، مدرک دریافت شده و نام افسر راهنمایی و رانندگی قید شده و بر اساس آن، از راننده خاطی خواسته شده تا به آدرسی که آمده، مراجعه کرده و پس از حضور در یک کلاس آموزشی، مدرک توقیف شده خود را دریافت کند. در ادامه کافی است، راننده در کلاس حضور پیدا کرده و به روایت تصاویر، از خطراتی که در کمین رانندگان خاطی نشسته آگاه شود تا هر بار که خواست سوار بر موتورسیکلتش، راهی را برود، تصاویر هشداردهنده را به یاد آورده و فراموش نکند که استفاده از کلاه ایمنی و مرتکب نشدن تخلفات راهنمایی و رانندگی می‌تواند چه سرنوشت خوشی برای وی به همراه آورده و تکرار اشتباه های گذشته تا چه اندازه ممکن است تلخ تمام شود.

 

شایعه ای که تکذیب شد (فردانیوز)

شایعه ای که تکذیب شد

"میخائیل گورباچف" آخرین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی سابق، اطلاعات منتشر شده درباره مرگش را تکذیب کرد.  پیش تر برخی از رسانه های غربی، شایعه مرگ وی را منتشر کرده بودند.

 

 

هدیه ۸۰ میلیون تومانی دولت دهم به الهام (الف)

هدیه ۸۰ میلیون تومانی دولت دهم به الهام

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر محمدرضا رحیمی به دستگاه های مربوطه، اعلام شده است که غلامحسین الهام، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز نشان درجه دو لیاقت و مدیریت دریافت می کند. گفتنی است نشان درجه دو لیاقت و مدبربت، به همراه ۷۵ سکه تمام بهار آزادی اعطا می شود که به نرخ روز، حدود هشتاد میلیون تومان است.

 

میدان ونک در سال   ۱۳۵۰  (عصرایران)

میدان ونک در سال

میدان ونک تهران سال ۱۳۵۰خورشیدی به مناسبت جشن های ۲۵۰۰ ساله

 

مشایی: نامه ای با دو امضا برای رهبری نوشتیم (جهان نیوز)

مشایی: نامه ای با دو امضا برای رهبری نوشتیم

اسفندیار رحیم مشایی در جمع شماری از فعالان رسانه که بیشتر حامی گفتمان بهار بودند، گفت: گاهی می بینم که در جامعه (به خاطر مسائل و اتفاقات انتخابات و حذف تفکر احمدی نژاد)، یکی غصه می خورد، یکی افسوس می خورد، یکی گریه می کند؛ می گویم چرا چنین فکری می کنید؛ ما که حزب و گروه نیستیم، ما که نیامده بودیم حاکم شویم. به هر حال تلاش خود را (مطابق مسئولیت تاریخی) صورت دادیم. وی افزود: من به اتفاق آقای احمدی نژاد، خدمت مقام معظم رهبری نامه نوشتیم؛ با دو امضا. اعلام آمادگی کردیم. از اینکه چنین اتفاقاتی افتاده نیز عدم رضایت خود را اعلام کردیم. اما حتی این موضوع را در آن شرایط آشکار هم نکردیم تا رهبری تحت فشار قرار نگیرند. مشایی گفت: بعضی ها به ما می گویند چرا شما (در زمان رد صلاحیت) حرفی نزدید؟ چیزی نگفتید؟ خب چه حرفی باید می زدیم؟ حتی در قانون، اعتراض هم پیش بینی نشده! جالب است واقعا! خیلی جالب است! (خنده حضار)؛ حتی چیز قشنگ تری رخ داده و گفتند: ما اصلا کسی را رد صلاحیت نکردیم که!! (خنده حضار)، بلکه احراز نشده. اخیرا هم یک مصاحبه کردند و گفتند «فلانی که اصلا از قبل رد شده بود!!»

 

 

کوسه مرده در مترو نیویورک خبرساز شد (مشرق نیوز)

کوسه مرده در مترو نیویورک خبرساز شد

یک کوسه مرده در متروی شهر نیویورک آمریکا پیدا شده است. این مسافر ناخوانده، با حدود یک متر و ۲۰ سانتی‌ متر قد، زیر صندلی‌ های مترو پیدا شده است. پس از آنکه این کوسه پیدا شد، راهبر مترو از مسافران خواست این واگن را ترک کنند و قطار به راه خود ادامه داد تا اینکه در پایان مسیر، یکی از ماموران مترو این کوسه را در سطل زباله انداخت. پیش از این کبوترها و حتی یک اوپوسوم، جانوری از راسته کانگوروها، توانسته بودند خود را به مترو نیویورک برسانند، اما مقامات حمل و نقل عمومی این شلوغ‌ ترین شهر آمریکا می‌ گویند، هیچ‌ گاه کوسه مسافر نداشته‌ اند. اینکه این آبزی چه‌ طور از واگن قطار زیرزمینی سر در آورده، احتمالا هیچ‌ گاه معلوم نخواهد شد.

 

تبرئه ۲ نماینده مجلس هشتم از اتهامات پرونده ۳۰۰۰ میلیاردی (تسنیم نیوز)

تبرئه ۲ نماینده مجلس هشتم از اتهامات پرونده ۳۰۰۰ میلیاردی

رئیس کمیسیون قضایی مجلس، از تبرئه ۲ نماینده مجلس هشتم از اتهامات وارده درباره پرونده فساد ۳۰۰۰ میلیاردی خبر داد و گفت که پرونده یک نماینده دیگر در حال رسیدگی است.

 

 

احتمال ابطال کارت بازرگانی نهاوندیان (فرارو)

احتمال ابطال کارت بازرگانی نهاوندیان

حضور محمدرضا نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران در کابینه یازدهم به عنوان رئیس دفتر رییس‌جمهور هر چند که از سوی برخی از اعضای اتاق بازرگانی با خنده و شادی بدرقه شد، اما از سوی برخی دیگر از اعضا، با انتقادهای تندی مواجه شد و این حضور را با دید نقادانه نگریسته و خواستار بازگشت نهاوندیان به اتاق بازرگانی شدند.  برخی این اقدام حسن روحانی را پیامی به بخش خصوصی تلقی کردند که او می‌خواهد رابطه‌اش را با اقتصاد خصوصی قوی‌تر کند و راه را برای عرض اندام بخش خصوصی بیش از گذشته باز کند. در واقع این پیامی بود مبنی بر اینکه دولت یازدهم قصد دارد تا بخش واقعی اقتصاد و نه شبه دولتی‌ها را به صحنه کشانده و از آنها به بهترین شکل به نفع اقتصاد ملی بهره جوید.  اما برخی دیگر معتقدند که قرار گرفتن یک فرد دولتی در صدر تصمیم‌گیری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، چندان به صلاح نیست. در واقع آنها معتقدند که حد و مرز بین دولت و بخش خصوصی باید مشخص باشد و نباید یک فرد دولتی، سکاندار پارلمان بخش خصوصی باشد.

 

محمد هاشمی: رفتارهای کیهان اثر معکوس دارد (انتخاب)

محمد هاشمی: رفتارهای کیهان اثر معکوس دارد

هیاهویی که بعضی تندروهای اصولگرا علیه دولت منتخب مردم به‌ پا کرده بودند، با معرفی کابینه او به اوج خود رسید. کابینه‌ ای که رضایت نسبی اغلب اصلاح‌ طلبان، میانه‌ رو‌ها و اصولگرایان میانه‌ رو را جلب کرد، خشم تندرو‌ها را برانگیخت؛ اما به گفته محمد هاشمی، برادر و رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، این تندروها برای تغییر‌ دادن، تلاش بی‌ مورد می‌ کنند. محمد هاشمی می‌ گوید: برآیند نیروهای سیاسی کشور، به‌ نفع این دولت است. دولتی که نمی‌ خواهد حتی یک قدم از منافع مردم عقب بنشیند... تجربه این سال‌ ها نشان داده در بیشتر مواقع، رفتارهای کیهان و دوستان، اثری معکوس داشته است. خصوصا در چند ماه اخیر و در مقطع انتخابات ریاست‌ جمهوری یازدهم دیدیم که مردم برخلاف آنچه تندروها می‌ خواستند، عمل کردند. منظورم این نیست که در تمام موارد، مردم برخلاف خواست تندروها عمل کردند، اما با توجه به بلوغ سیاسی مردم، می‌ توانیم امیدوار باشیم دیگر رفتارها و ادبیات این گروه‌ ها، برای عامه مردم جذاب و تاثیر‌گذار نیست. میزان فشاری که تندروها می‌ توانند به دولت و آقای روحانی وارد کنند، بسیار کمتر از آن چیزی است که سعی می‌ کنند نشان دهند.

 

آیا ظریف قفل روابط ایران و آمریکا را باز می کند؟ (جهان نیوز)

آیا ظریف قفل روابط ایران و آمریکا را باز می کند؟

پایگاه خبری نشریه «تایم» در یادداشتی به بررسی گزینه وزارت امور خارجه دولت جدید ایران پرداخت: محمدجواد ظریف، مردی که بیش از دو دهه با آمریکا در ارتباط بوده است، برای منصب وزارت امور خارجه ایران انتخاب شده است. آیا او می تواند راهی برای مصالحه پیدا کند؟ ایران و آمریکا بیش از 3 دهه است که روابط رسمی دیپلماتیک خود را قطع کرده اند. در این 3 دهه، سیاستمداران هر دو کشور، به جای مصالحه، یکدیگر را اهریمن خواند‌ه‌ اند. اما ظریف فردی است متفاوت از این رویکرد: دیپلمات حرفه‌ ای ایران، دانش آموخته دانشگاه دنور آمریکاست، فرزندانش در آمریکا به دنیا آمده‌ اند و در انگلیسی سلیس وی، نشانه‌ ای از لهجه دیده نمی‌ شود. وی به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل متحد، در سال‌ های 2002 تا 2007، دنیایی از روابط را در واشنگتن ایجاد کرد و حتی یک بار به تنهایی برای دیدار با یک سناتور، با قطار از نیویورک به پایتخت آمریکا رفت. و اکنون وی وزیر امور خارجه بعدی ایران است. ظریف خود را به طور خاص، متمایز کرده و همکارانش به او به عنوان یک دیپلمات بااستعداد و مودب نگاه می‌ کردند که بسیاری از افراد در مدار دیپلماتیک منهتن را مجذوب خود کرده بود.  وی در مواجهه با مطبوعات آمریکا - از جمله در برنامه‌ ای با اجرای چارلی رز -، با اعتماد به نفس و صریح صحبت می‌ کرد. اما انتخاب ظریف به یک باره یخ روابط تهران - واشنگتن را آب نخواهد کرد. ادوارد لاک، یکی از مقامات ارشد سابق سازمان ملل متحد و رئیس دانشکده مطالعات صلح دانشگاه سان دیگو، به مجله تایم می‌ گوید: «افرادی که در حال جشن گرفتن هستند، باید کمی محتاط‌ تر باشند. ما چهره ای بهتر و موسیقی‌ ای زیباتر خواهیم داشت؛ اما اصول اساسی روابط با آمریکا، آخرین چیزی است که تغییر خواهد کرد و نه اولین.»

 

خودکشی در کلانتری با بند شلوار کردی  (قانون آنلاین)

خودکشی در کلانتری با بند شلوار کردی

دادستان میانه، از مرگ یک متهم 20 ساله در کلانتری این شهر خبر داد. وی  بعد از به‌ راه‌ افتادن شایعه هایی درباره مرگ این متهم بر اثر ضرب‌ و‌ جرح ماموران، کشته‌ شدن ابوالفضل رجبی زیر شکنجه را به‌ شدت تکذیب می‌ کند. او می‌ گوید، ابوالفضل رجبی، با بند شلوار کردی‌، خودش را‌ دار زده است: «او از فرصت سوء استفاده کرده و خودش را با بند شلوارش حلق‌ آویز کرده است. هیچ شکی در خودکشی او نیست و حتی آثار خفگی روی گلوی او مشخص است.» ماموران آگاهی به پدر ابوالفضل گفته‌ اند، او 600 موتور را دزدیده بوده است، اما محرمی، دادستان میانه، می‌ گوید، او 40‌ موتور را دزدیده است: «حدود پنج‌ شش دستگاه از این موتورها را جمع‌ آوری کرده‌ ایم، اما هنوز باقی پیدا نشده‌ اند.» او همین تعداد زیاد موتورهای دزدی را انگیزه اصلی ابوالفضل برای خودکشی می‌ داند.

 

واریز ۱۶۰ میلیون ریال کمک مردمی به حساب احمدی‌نژاد  (عصرایران)

واریز ۱۶۰ میلیون ریال کمک مردمی به حساب احمدی‌نژاد

یکی از مسئولان دفتر رئیس‌ جمهور سابق، با بیان اینکه تا دیروز، ۱۶۰ میلیون ریال به حساب احمدی‌ نژاد واریز شده بود، گفت: بیشتر واریزها، از مبالغ خرد است: "وقتی برای گرفتن ریز حساب به بانک مراجعه کردیم، با گردش حساب ۳۵ صفحه‌ ای رو به رو شدیم. برای ۱۶۰ میلیون مبلغ واریز شده، ۳۵ صفحه گردش حساب زیاد است و نشان‌ دهنده این است که مبالغ واریز شده، اندک و خرد مانند ۵۰ هزار ریال و ۱۰۰ هزار ریال است". وی افزود: بیشتر از مناطق محروم به این حساب پول واریز شده و به طور مثال، از منطقه بشاگرد، مبلغ ۷۰ هزار ریال، و از منطقه محروم دیگری، ۵۰ هزار ریال واریز شده است؛ همه مبالغ واریز شده در همین حد بوده و نشانگر این است که ساکنان مناطق محروم، علاقه دارند به رئیس‌ جمهور سابق، در راه‌ اندازی دانشگاه یاری رسانند.

 

بزرگ ترین سوسک جهان (افکارنیوز)

بزرگ ترین سوسک جهان

این نوع سوسک که به عنوان سوسک تیتان هم شناخته می شود تا هفت اینچ رشد می کند و فکی بسیار قوی دارد که می تواند با آن، یک مداد چوبی را به دو نیم قسمت کند. با وجود اندازه بزرگ و وحشتناک، این سوسک برای انسان کاملا بی ضرر است.

 

شیر کاکائو شما را جاسوس و شکاک می‌کند (شفاف نیوز)

شیر کاکائو شما را جاسوس و شکاک می‌کند

کاکائوی موجود در شیر سبب می شود شیر ترکیبی پیدا کند که روی خلق و خو و احساسات تأثیر بگذارد. احساسات منفی بیشتر خودشان را نشان می دهند و فرد، دچار افسردگی می شود. همچنین بر اساس این پژوهش، نوشیدن شیر شکلات، جذب کلسیم شیر را کاهش می دهد و پائین بودن میزان کلسیم در بدن فرد را شکاک می کند و برخی رفتارها در فرد بروز می کند که حالت طبیعی ندارد. دانشمندان با تحقیقی همچنین دریافته اند افرادی که شیر مصرف نمی کنند و کلسیم بدنشان در سطح پائینی قرار دارد، ماجراجو و کنجکاو هستند و از کارهای وحشتناک ترس و هراسی ندارند.

 

بی مهری رضازاده به سلیمی تمامی ندارد (فردا نیوز)

بی مهری رضازاده به سلیمی تمامی ندارد

 

مرغِ رئیس فدراسیون، البته یک پا بیشتر ندارد و وی که برخی معتقدند نمی خواهد رکوردهایش را بهداد سلیمی بشکند، اصرار فراوانی دارد تا به جای این قهرمان شناخته شده، در رقابت های آینده جهانی، از وزنه برداران جوان استفاده شود. بهداد سلیمی که نتوانست رفتارهای خارج از عرف سرمربی تیم ملی در اردوها را تحمل کند، میدان دار اعتراض دیگر اردونشینان معترض شد و همین میدان داری کافی بود تا خشم رئیس فدراسیون و دوست دیرینه سرمربی برانگیخته شود و این قهرمان المپیک و جهان را از جمع حاضران در اردوهای تیم ملی خارج کند. فدراسیون وزنه برداری البته فقط به خارج کردن نام سلیمی از فهرست ملی پوشان اکتفا نکرد و با چوب لای چرخ گذاشتن های متعدد، عرصه را برای این وزنه بردار پرافتخار تنگ و تنگ تر کرد. بهداد سلیمی، آن قدر برای ورزش ایران و مازندران افتخار کسب کرده که این روزها انتظار داشته باشد آستین ها برای بازگرداندن حق به وی بالا برود و او را که تا سال های می تواند وزنه های سنگین را بالای سربرده و به رکوردهای جهانی و المپیک حمله کند، دوباره ملی پوش کند.



درباره : دیگر رسانه ها , عکس های دیگر رسانه ها ,
برچسب ها : کلاه پلیس سر موتوری ها تا بی مهری به بهداد ,
بازدید : 499
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]

ازدواج عجیب ارواح در مالزی (جهان نیوز)


یک مراسم ازدواج نادر در جنوب مالزی برگزار شد و  مردی که دو سال گذشته مرده بود، با یک روح ازدواج کرد.فرد متوفی چندی پیش از طریق یکی از راهبان معبد خانواده‌اش را از تصمیم خود برای ازدواج با خبر کرده بود. مراسم ازدواج این دو روح به مدت دو روز و در ایالت جوهور در جنوب مالزی برگزار شد و خواهر داماد در تشریح ماجرا گفته است که برادرش پس از شرکت در مراسم تدفین یکی از دوستانش مدام به خوابش می‌آمده و وی احساس خوبی نداشت. وی افزود: برای کمک سراغ یکی از راهبان معبدی در نزدیکی محل سکونت خود رفتم و او به من گفت که برادرم قصد دارد تا با یک روح 31 ساله به نام "چن" ازدواج کند.


پدر و پسری که 40 سال از ترس جنگ، به جنگل گریختند (العالم)


یک مرد 82 ساله به همراه پسر 41 ساله اش که در زمان جنگ ویتنام با امریکا مفقود شده بودند، پس از چهل سال در جنگلی در مرکز کشور پیدا شدند. این مرد آخرین بار در سال 1973 و در حالی دیده شد که به همراه پسر شیرخواره اش به سمت جنگل می دوید، پس از آن که انفجار منزلش، منجر به کشته شدن همسر و دو فرزند دیگرش شد. این دو مرد ویتنامی هنگامی پیدا شدند که دو روستایی برای جمع آوری هیزم حدود 40 کیلومتر به اعماق جنگل وارد شدند و یک "خانه درختی" یافتند که آن دو چهل سال از عمرشان را در آن گذرانده بودند. روستائیان موضوع را به مقامات محلی اطلاع دادند و مسؤولان نیز آن دو را از جنگل باز گرداندند. این پدر و پسر توانسته اند با کشت سبزیجات و شکار حیوانات در این 40 سال در جنگل زنده بمانند. یک مسوول در منطقه "تای ترا" در اقلیم کوانگ نجای تاکید کرد که پیرمرد می توانست اندکی با زبان یک اقلیت نژادی در ویتنام سخن بگوید، اما پسرش لغات اندکی از این زبان می دانست.



حدیث نبوی روی بطری آب استرالیایی (عصرایران)


اخیراً یک شرکت محصولات غذایی در استرالیا در اقدامی تبلیغی برای جلوگیری از اسراف و هدر دادن آب بر روی بطری های آب معدنی تولیدِ خود، حدیثی از نبی مکرم اسلام(ص) در مذمت و نهی از اسراف درج کرده که با بازتاب بسیار گسترده ای در این کشور همراه بوده است. بنابر این گزارش، حدیث نبوی ای که این شرکت استرالیایی بر روی بطری های آب معدنی منتشر کرده آن حدیث معروف است که حضرت رسول(ص) می فرماید: «آب را اسراف نکنید هرچند در کنار نهر جاری باشید.»




هشدار حماس به فتح؛ رسوایتان می‌کنیم (همشهری آنلاین)


برخی رسانه های مصری، دو بیانیه "جعلی" منسوب به گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس منتشر کرده اند که محتوای آنها مداخله گردان های قسام در امور داخلی مصر است. بردویل، مقام ارشد حماس در واکنش به این خبر گفته است:‌ این همان هدفی است که شانتاژهای رسانه ای قبلی نیز دنبال می کردند. هدف از این اقدام اختلاف افکنی میان حماس و مقاومت و غزه و ملت و ارتش و سرویس های امنیتی مصر است. آنها تصور می کنند با اینگونه اقدامات می توانند حمایت فلسطینیان از توطئه این جنبش برای نابودی مساله فلسطین از طریق مذاکرات کنونی سازش را که اکثریت ملت فلسطین با آن مخالف هستند، جلب کنند. وی ادامه داد:  این روند باعث افشای رسوایی های بیشتر جنبش فتح می شود.



آخرین خبرها از پرونده سلطان گوشت (تابناک)


سال گذشته بازار گوشت و مرغ در تلاطم بود و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره اختلال در بازار گوشت و مرغ و نوسانات افزایشی قیمت این دو کالای اساسی وجود داشت که ناگهان خبر از کشف سلطان گوشت رسید که هنوز این فرد تحویل مقامات قضایی نشده است. پس از آن "نادر قاضی‌پور" نماینده مردم ارومیه درباره علت بالا رفتن قیمت گوشت مرغ، از هویت سلطان گوشت ایران پرده برداشت و گفت: "آنچه که بنده از وزارت بازرگانی جویا شدم گفتند که کنجاله سویا را به جای آنکه به صورت مستقیم به دامداران بدهند به اتحادیه دادند. اتحادیه هم این کنجاله سویا را به جای آنکه به دامداران بدهد با قیمت آزاد به کارخانه داران فروخته است.  قبلا این قیمت بین 600 تا 800 متغیر بود که یکباره به بیش از 1700 تا 1900 تومان افزایش پیدا کرد. یعنی آقایان در هر کیلو بیش از 1000 تومان منفعت کسب کردند. قبلا جهاد کشاورزی این غذای مرغ را تامین می‌کرد. در حالی که اکنون فاش شده است در بندر عباس ابتدا بار شخصی که سلطان گوشت ایران است خارج از نوبت تخلیه و پخش می شود تا زودتر در داخل با قیمت 1800 تومان توزیع گردد و سپس بار جهاد کشاورزی تخلیه می‌شود. جهاد کشاورزی این نهاده‌ها را توزیع می‌کند و هر کس از جهاد نامه می‌برد این شرکت برای معرفی نامه‌ای که جهاد می‌دهد نهاده توزیع می‌کند.  از دعوای بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، این مردم ایران هستند که متضرر شدند و مرغ 3000 هزار تومانی را بین شش تا هشت هزار تومان باید بخرند.


 
رئیس جمهور سابق درنمازعیدفطر (رجانیوز)


دکتر محمود احمدی نژاد در مراسم نماز عید سعید فطر حضور یافت.



سرمایه‌گذاری عطیم ایرانیان در بازار مالی دوبی (دنیای اقتصاد)


علیرغم اخراج سرمایه‌گذاران ایرانی از امارات و روند نزولی سرمایه‌گذاری ایرانیان در بخش‌های مختلف اقتصادی امارات، بازار مالی دوبی اقدام به انتشار آمار جدیدی از سرمایه‌گذاری خارجی‌ها در بورس دوبی کرد که در این آمار سرمایه‌گذاران ایرانی در رده ششم قرار گرفته‌اند. براساس این گزارش، حجم خرید سهام توسط ایرانیان در بازار مالی دوبی طی نیمه نخست امسال بالغ بر 301 میلیون و 429 هزار و 847 درهم بود و میزان فروش سهام توسط سرمایه گذاران ایرانی طی این مدت از مرز 271 میلیون و 555 هزار و 508 درهم گذشت. میزان سرمایه گذاری خالص ایرانیان طی نیمه نخست امسال در بازار مالی دوبی از مرز 29 میلیون و 874 هزار و 339 درهم گذشت.


فرزندان مهران مدیری (آفتاب نیوز)
 




صادق‌خرازی: نظام به وزیرخارجه فرصت دهد (خبرآنلاین)


سیدصادق خرازی معتقد است که «مهمترین عنصر امروز دولت آقای روحانی موضوع سیاست خارجی است و به همین دلیل نظام باید به وزیرخارجه فرصت دهد و از او حمایت کند.»  سید صادق خرازی با بیان این‌که «اولویت‌های سیاست خارجی در برنامه‌های وزیر خارجه پیشنهادی و رییس‌جمهور ذکر شده است» خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عنصر امروز دولت آقای روحانی موضوع سیاست خارجی است و در حوزه سیاست خارجی و نقش وزیر خارجه مهم‌ترین رکن دولت امروز است؛ زیرا مسائل سیاست خارجی برای اولین بار تاثیر خود را در وجوه مختلف داخلی و ملی گذاشته است و در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود را نشان داده است. سفیر پیشین ایران در سازمان ملل متحد در ادامه درباره انتخاب محمد جواد ظریف به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت امور خارجه گفت: رهبری به شخص آقای ظریف اعتماد دارند و ایشان یکی از برجسته‌ترین دیپلمات‌های سیاسی و بین‌المللی ایران است. باید به ایشان فرصت داد و نظام باید از وی حمایت کند.

 

علم‌الهدی: بی‌حجابی نماد ضداعتدال است (فرارو)


احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد گفت: بزرگترین نماد ضد اعتدال بی حجابی و بی عفتی است و باید با این بزرگترین ضد اعتدال و مظهر بی دینی مقابله شود. وی تصریح کرد: این رئیس جمهور با یک واسطه  نصب شده بوسیله امام زمان است و در این راستا ما باید این تنفیض را پذیرفته و به آن پایبند باشیم چرا که امام زمان فرمودند در هر کاری باید به حجتمان رجوع کنیم.


در حسرت دختردارشدن با تولد 12 پسر (ایسنا)

 


زوج آمریکایی ساکن شهر «راک‌فورد» پس از تولد 11 فرزند پسر در رویای تولد یک دختر بودند، با تولد دوازدهمین پسر باید همچنان منتظر محقق شدن آرزوی خود بمانند. کیتری، مادر نوزاد تازه متولد شده در حالی که لبخند بر لب داشت، گفت: تا قبل از تولد از جنسیت فرزندان بی‌اطلاع بودیم اما باز هم مثل همیشه صاحب پسر شدیم. علت  آن را نمی‌دانیم اما باز هم از تولد فرزند پسر غافلگیر شدیم. پدر این نوزاد نیز گفت: هرگز تصورش را نمی‌کردم روزی برسد که 12 فرزند پسر داشته باشم!



درباره : دیگر رسانه ها , عکس های دیگر رسانه ها ,
برچسب ها : از ازدواج ارواح تا مرگ با سرنگ چینی ,
بازدید : 578
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]

گاف یک نامزد انتخابات پارلمانی استرالیا که فکر می‌ کند اسلام یک کشور است    (باشگاه خبرنگاران)


سایت شبکه اول تلویزیون فرانسه نوشت، یک نامزد انتخابات پارلمانی استرالیا، اسلام را یک کشور توصیف کرد. استفانی بانیستر، زنی که در انتخابات پارلمانی استرالیا نامزد شده است، در سخنانی که سبب شد رسانه‌ های جهان به سرعت لقب «سارا پیلین استرالیا» را به وی بدهند، اسلام را یک کشور به شمار آورد. او در اظهاراتش در مصاحبه‌ ای با شبکه تلویزیونی کانال 7، که او را بر سر زبان‌ ها انداخت، گفت: «من با اسلام به عنوان یک کشور مخالفتی ندارم، اما واقعاً تصور می‌ کنم که قوانین آنها در اینجا، در استرالیا مورد استقبال واقع نشود». کم دانشی این زن جوان بیست و هفت ساله به همین جا ختم نشد تا جایی که مخالفت خود را با خوراکی‌ های «حرام» هم اعلام کرد. البته شاید او می‌ خواسته بگوید «حلال». او گفت:«یهودیان از {خوراکی های} حرام استفاده نمی‌ کنند. آنان دین خود را دارند که پس از عیسی مسیح آمد.» این رسانه‌ ها این نامزد انتخاباتی را «سارا پیلین استرالیا» توصیف کردند، چرا که سارا پیلین (نامزد معاونت ریاست جمهوری انتخابات 2008 ریاست جمهوری آمریکا)، در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افغانستان را «کشور همسایه آمریکا» توصیف کرده بود.


پرونده‌های شکایت از احمدی‌نژاد بسته می‌ شود؟ (صراط نیوز)

 


پرونده هشت‌ سال ریاست‌ جمهوری محمود احمدی نژاد بسته شده است، اما از همان روز ترک وی از پاستور، پرونده جدیدی برای او باز می‌ شود؛ پرونده عملکرد هشت‌ ساله‌ اش. اما نمی‌ تواند از زیر بار درو‌ کردن آنچه در این هشت‌ سال کاشته، شانه خالی کند. نحوه زمامداری او در دولت‌ های نهم و دهم، آن‌ چنان پراشکال بود که فقط دوهزار شکایت به کمیسیون اصل 90 قانون اساسی تحویل شده است.  شکایت‌ هایی که به‌ گفته حسین آذین، دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس، قرار نیست با پایان کار دولت دهم، فراموش شود. این تعداد شکایت، رکوردی بی‌ سابقه برای محمود احمدی‌ نژاد، رئیس‌ جمهوری سابق ایران، رقم زد؛ شاید به‌ همین علت است که کمیسیون اصل 90 مجلس نهم «می‌ خواهد» پرونده این شکایت‌ ها را به سرانجام برساند. البته این تعداد شکایت فقط در دوره مجلس نهم به کمیسیون اصل 90 ارجاع نشده، تعداد شکایت‌های باقی مانده از مجلس هشتم نیز قابل توجه است؛ تا آن حد که فقط 254‌ پرونده شکایت از دوره قبل، محرمانه اعلام شده و به بایگانی «محرمانه ها» فرستاده شده است. ...در بخش چشمگیری از شکایت‌ های مربوط به شخص احمدی‌ نژاد، رد پای رحیم‌ مشایی به‌چشم می‌ خورد. نمونه آن شکایت از گفته‌ های مشایی درباره مکتب ایرانی، انبیا، مدیریت داوود نبی و حضرت مسیح و رژیم صهیونیستی است که به وزارت اطلاعات ارسال شده است. پس از شکایت‌ های رسمی از شخص احمدی‌ نژاد، پرتعدادترین شکایت ها مربوط به تهدید محیط‌ زیست در دولت‌ های نهم و دهم است.  بعد، نوبت به شکایت‌ های مربوط به جهش چند برابری قیمت داروها، توزیع داروهای تاریخ مصرف گذشته در بازار، تخصیص نیافتن ارز مترو و مواردی از این دست می‌ رسد.


مرگ 677 تن بر اثر مصرف مواد مخدر در ایران در سه ماه (تابناک)



سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد در سه ماهه نخست امسال، 677 تن بر اثر مصرف مواد مخدر جان باختند که این رقم، در مقایسه با مدت مشابه پارسال که تعداد فوتی‌ های مواد مخدر 740 تن بود که 8.5 درصد کاهش یافت. از کل متوفیات مواد مخدر در سه ماهه اول امسال، 629 تن مرد و 48 تن زن بودند. این در حالی است که در مدت مشابه پارسال، تعداد مردان فوت شده بر اثر مصرف مواد مخدر در کشور، 697 و تعداد زنان 43 تن بود. همچنین در این مدت، استان‌ های تهران با 154 (135 مرد و 19 زن)، اصفهان با 63 (59 مرد و چهار زن) و استان فارس با 42 مورد (40 مرد و دو زن) بیشترین و استان‌ های آذربایجان‌غربی و گلستان هر کدام با دو، هرمزگان با سه و خراسان‌ جنوبی و کهگیلویه و بویر احمد، هر کدام با چهار مورد، کمترین آمار مرگ ناشی از مصرف مواد مخدر را داشتند.



سارق بد شانس موتورش را در صحنه جا گذاشت (جام نیوز)

 


در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت و کیف‌ قاپی زنی جوان از سوی راکبان موتورسیکلت که با قدرت‌ نمایی با سلاح‌ سرد علیه این زن همراه بود، بی درنگ ماموران گشت کلانتری 159 بی‌ سیم، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند. با توجه به مقاومت مالباخته که سبب به جای ماندن موتورسیکلت در صحنه جرم شده بود، ماموران به استعلام پلاک این موتور اقدام کرده که مالک و نشانی وی از طریق سیستم استعلامات مشخص شد. بررسی‌ ها نشان داد که هویت واقعی مالک موتورسیکلت فردی به نام «حمید» است که در نخستین بررسی‌ ها مشخص شد، وی فردی شرور و سابقه‌ دار در امر سرقت، کیف‌ قاپی و زورگیری است که در کلانتری‌ های 14 قیاسی و 132 نبرد، پرونده‌ های مختلفی دارد.
 
 
ایرانی‌ ها از چه زمانی موبایل‌ دار شدند؟ (ایسنا)


فکر ایجاد تلفن همراه و سیار از دهه ۱۹۶۰میلادی را کشورهای اسکاندیناوی ( سوئد، نروژ، دانمارک و فنلاند) شکل دادند و در نهایت، این فناوری در سال ۱۹۷۵ میلادی در کشورهای اسکاندیناوی با شبکه آنالوگ به بازار عرضه شد؛ با این حال، 20 سال پس از آن که جهان، نخستین مکالمه های غیر تجاری خود را با تلفن همراه تجربه کرد، بالاخره در تاریخ 19 مرداد سال 73 با بهره برداری از نخستین فاز شبکه تلفن همراه کشور، نخستین بار فعالیت موبایل در ایران نیز تجربه شد و بدین ترتیب، تلفن همراه کار خود را با استفاده از ۱۷۶ فرستنده و گیرنده در ۲۴ ایستگاه رادیویی و با ظرفیت ۹۲۰۰ شماره تلفن همراه کار خود را در تهران آغاز کرد.

 


اخوان‌المسلمین: ایران در سقوط «مرسی» نقش داشته است!  (تابناک)

 


با گذشت یک ماه از مجموعه تحولاتی که به سقوط دولت محمد مرسی در مصر منجر شد، هواداران این جنبش و تحلیلگران سیاسی وابسته به آن، هنوز از شوک خارج نشده و به جای تلاش برای ارزیابی نقاط ضعف و قوت خود و علل رویگردان شدن اقبال مردمی از آنها، می کوشند مجموعه عوامل دیگری را در ناکامی خود دخیل جلوه دهند. در این زمینه، سایت «المانیتور» می نویسد، در نخستین نسخه از «اسناد تحلیلی داخلی» که اخوان المسلمین در روزهای اخیر انتشار داده، از ایران در کنار رژیم اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس، به عنوان عوامل زمینه ساز سقوط مرسی یاد کرده است.  این در حالی است که ایران در طول دوره ریاست جمهوری مرسی، همواره از وی حمایت کرده و از توسعه روابط دو کشور استقبال می نمود.



هاشمی: خشکه مقدسی رو به انزوا می‌رود/ مقصد اعتدال، واقع‌گرایی اسلامی است (عصرایران)




آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سوالی درباره آینده کشور در 4 سال آینده و اینکه آیا روال گذشته، ادامه خواهد یافت و مردم با طیف وسیعی از شعارهای و وعده‌ها رو به رو خواهند بود، یا باید جامعه منتظر رویه دیگری باشد؟، گفت: قطعا کارهای شعاری در آینده کم می‌ شود. شعارهای بلند و عمل‌ های کوچک، مهم‌ ترین شاخص جریان‌ های تندروست. جامعه هم به طرف اعتدال بیشتر خواهد رفت. مردم در حال تحصیل است. دانش و اطلاعات آنها زیاد می‌ شود. کارهای شعاری از این نوع، این انبوه توده‌ ها را برای یک هدف خاص به صورت موجی بسیج کنند، در آینده سخت می‌ شود. مبنای جامعه آینده ایران اسلامی گردش صحیح‌تر و شفاف‌تر اطلاعات با هدف اقناع حداکثری مردم خواهد بود. وی درباره وجود جریانات افراطی و تندرو تحت لوای شعائر اسلامی و تاثیرات آن نیز گفت: اینها به اشتباه واقع‌گرایی اسلامی را با سکولاریزه شدن اشتباه می‌گیرند؛ چرا که حرکت اعتدال به سمت اسلامی شدن منطقی است. مقصد اعتدال، واقع‌ گرایی اسلامی است. با گسترش اعتدال در جامعه و افزایش و اقبال هرچه بیشتر مردم به آن، قطعا جایگاه متزلزل خشکه مقدسی‌ها بیش از پیش تحلیل خواهد رفت. از طرف دیگر نیز برخی اسلام‌ شناس‌ ها، حوزه‌ ها و حتی افراد حزب‌ اللهی هم کم‌ کم احساس می‌ کنند بعضی سخت‌ گیری‌ها جواب نمی‌ دهد و از جامعه اسلامی، چیزی جز عده‌ ای قلیل برایشان باقی نمی‌ ماند.


شمقدری: انکار نمی‌ توان کرد، اسکار در این دوره گرفته شد (انتخاب)

 


رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: هیچ کس نمی‌ تواند انکار کند که جایزه اسکار در این دوره مدیریتی گرفته شده است. شمقدری همچنین افزود: یکی از اتفاق های مهم این دوره، مدیریت کردن ارسال فیلم‌ های ایرانی به جشنواره‌ های خارجی بود که این کار را با کمک فیلم سازان صورت دادیم و اکنون کسی نمی‌تواند انکار کند که اسکار در این دوره گرفته شد. وی با بیان اینکه‌ در این دوره مدیریتی، فقط کمتر از 10 فیلم نتوانستند پروانه نمایش بگیرند، بزرگ ترین چالش دوران مدیریتی خود را بحث صنوف سینمایی و خانه سینما عنوان کرد. رئیس سازمان سینمایی درباره نقاط منفی دوران مدیریت خود هم گفت: هیچ مدیری نمی‌ تواند بگوید کارش نقص نداشته است، ضمن اینکه عواملی هم هستند که مانع از چنین کاری می‌ شوند.



خیانت همسر و قتل مرد غریبه در اتاق خواب (شفاف نیوز)

 


در پی وصول یک فقره پرونده قتل شخصی به هویت اشکان 40 ساله در منزل، بلافاصله ماموران این اداره در صحنه حاضر و با بررسی‌ هایی، دو نفر مظنون را با هویت‌های ناصر 20 ساله و محسن 48 ساله که با یکدیگر نسبت پدر و فرزندی داشتند، دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند. متهم در نهایت، لب به اعتراف گشود و در بازجوئی‌های به عمل آمده گفت: در بعدازظهر حادثه به همراه پسرم از منزل خارج و فرزندم به سرکار خود عزیمت و بنده جهت شرکت در جلسه‌ای با عنوان کنگره در پارک ملت شرکت کردم که در حین اجرای برنامه به علت دلشوره و اضطراب در ساعت 17:00 به منزل بازگشته و زمانی که درب حیاط را گشودم، متوجه یک جفت کفش مردانه در جلوی درب هال شدم که با مشاهده از کنار پنجره همسرم را در حالی که با یک مرد غریبه بود، رویت کردم. پس از آن به علت عصبانیت و ناراحتی، بسیار به آشپزخانه رفته و یک عدد لوله آهنی شکل برداشتم و به محض ورود به اتاق خواب، شخص ناشناس قصد فرار داشت که با لوله آهنی چند ضربه به سرش زدم که سبب مرگ وی شد.



مجری مشهور آمریکایی در سوئیس 'قربانی برخورد نژادپرستانه' شد (آفتاب نیوز)

 


اپرا ویفری، چهره رسانه‌ ای مشهور و میلیاردر آمریکایی، می‌ گوید یک فروشنده در سوئیس با او برخورد نژادپرستانه کرده است. این چهره مشهور رسانه‌ ای، در یک برنامه تلویزیونی از شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس گفت: یک ماه پیش، وقتی در فروشگاهی در زوریخ، خواسته یک کیف دستی ۳۵ هزار دلاری را از نزدیک ببیند، فروشنده گفته که قیمت آن به جیب او نمی‌ خورد. وینفری می‌ گوید بعد از برخورد فروشنده، این فروشگاه را بدون بحث‌ کردن ترک کرده است. صاحب این فروشگاه، ترودی گوتس، به بی‌ بی‌ سی گفته که این ماجرا، یک سوء تفاهم بوده است. به گفته او، فروشنده چندان انگلیسی نمی‌ داند و شاید همین سبب شده این موقعیت پیش بیاید. به گفته او، مقامات گردشگری زوریخ، احتمالا از اپرا وینفری دعوت کنند یک بار دیگر از این شهر دیدن کند، بلکه سوء تفاهم در این باره رفع شود.



بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان: از فوتبال خداحافظی می‌کنم چون ۲۰۰ هزار تومان ندارم! (خبرگزاری فارس)

 


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را در خصوص سه بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان اعلام کرد که بر اساس آن، بازیکنان به مدت سه ماه از حضور در رقابت ها محروم شدند و 200 هزار تومان هم جریمه نقدی برای بانوان در نظر گرفته شد. این بازیکنان، به علت همکاری نکردن با تیم ملی، محروم شدند. پس از اعلام این رأی، طنین نراقی اعلام کرد، با این محرومیت ترجیح می‌ دهد دیگر فوتبال بازی نکند. وی در این باره گفت: من واقعا این هزینه را ندارم که پرداخت کنم. آن هم جریمه‌ ای که حقم نبوده است. خانم شجاعی در مصاحبه‌ ای گفته است که حضور نیافتن من برای مصدومیت بوده، پس چرا مرا محروم کردند؟ مگر من چقدر از فوتبال درآمد دارم که 200 هزار تومان هم جریمه بدهم؟ بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان درباره بازی در لیگ برتر همراه با استقلال، گفت: با استقلال قراردادی ندارم. این باشگاه هنوز از قرارداد چهار میلیون تومانی فصل قبل هزار تومان پرداخت نکرده است. آقای فتح‌ الله‌ زاده همیشه می‌ گوید تسویه می‌کنم، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. من از فوتبال ایران هیچ خیری ندیدم. برای لیگ امسال هم باید ببینم استقلال تسویه می‌ کند یا نه و قرارداد سال آینده‌ شان به چه صورت است تا تصمیم بگیرم.
 


اکرمی: نان برخی در دعوا و اختلاف است (آفتاب نیوز)

 

 


سید رضا اکرمی، عضو مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده سابق مجلس، درباره کابینه معرفی شده به مجلس گفت: من درباره این هجده وزیری که معرفی شده اند مطالعه کردم. وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی به بهانه سیاسی قصد دارند تا به وزرا رای اعتماد ندهند، افزود: انگار برخی نمی توانند بگویند ما در وضع فعلی در مقابل قانون و نظرات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری که رای مردم را به دست آورده و مورد قبول مردم واقع شده، تسلیم هستیم... نمایندگان باید به برنامه وزیران رای بدهند؛ درباره مسائل دیگر قانون وجود دارد و دو طرف نیز باید با ادبیات بهتری با یکدیگر مواجه شوند. بنده خودم نماینده بودم و زبان نماینده را می فهمم. نماینده می خواهد ببیند که نظر وزیران درباره مسائل سیاسی و اجتماعی چیست. اما توجه ندارند که ما اکنون مشکل اقتصادی و اجتماعی داریم و اگر سوالات را اولویت بندی هم کنیم، باید بگوییم که وزیران، شما درخصوص گرانی  باید چه کاری انجام دهید؟ برای این سه و نیم میلیون دانشجویی که داریم چه برنامه ای دارید؟ اما برخی به جای اینکه به این مسائل توجه کنند یا سوال کم دارند یا کم توجهی می کنند یا برخی نان شان را در دعوا و اختلاف می بینند. به نظر بنده، همه باید به قانون برگردیم



درباره : دیگر رسانه ها , عکس های دیگر رسانه ها ,
برچسب ها : گاف «کشور اسلام» تا نان «اختلاف» ,
بازدید : 542
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]

رونمایی از اتوبوس‌های برقی که کف جاده شارژ می‌شوند (تین)


رونمایی از اتوبوس‌های برقی که کف جاده شارژ می‌شوند
دستاورد جدید محققان موسسه علم و تکنولوژی کره (KAIST)، نسل جدید اتوبوس‌های برقی موسوم به OLEV است که از توانایی دریافت شارژ باتری در هنگام حرکت برخوردار است. فناوری میدان مغناطیس در رزونانس (SMFIR) فرآیندی است که امکان دریافت شارژ الکتریکی بصورت بی سیم از طریق جاده‌های خاص را فراهم می‌کند؛ این جاده‌ها مجهز به کابل‌هایی برای ایجاد میدان مغناطیسی هستند. تنها پنج تا 10 درصد جاده نیاز به تجهیز به کابل‌های مخصوص برای شارژ باتری خودرو دارند و این سیستم جاده‌ای می‌تواند بین خودروهای non-SMFIR و اتوبوس‌های OLEV متغیر باشد. محققان کره‌ای قصد دارند دو اتوبوس OLEV را بزودی در خیابان‌های سئول مورد آزمایش قرار دهند و این طرح تا سال 2015 میلادی به 10 دستگاه اتوبوس افزایش خواهد یافت.
بیشتر...

پدر و پسر فوتبالیست (بی باک)


پدر و پسر فوتبالیست
کمتر فوتبالیست سرشناس و مشهوری در دنیای فوتبال پیدا می شود که فرزندش نیز همچون پدر راه موفقیت را طی کرده باشد. زلاتکو و نیکو یکی از معدود پدر و پسرهای فوتبالی کروواسی هستند. زلاتکو کرانچار که یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاههای دینامو زاگرب و راپید وین است، اکنون نیز دوران موفقی را به عنوان سرمربی در سپاهان سپری می کند و فرزندش، نیکو، در تیم دینامو کیف اواکراین بازی می کند، البته در تیم اصلی این باشگاه! عکس زیر مربوط به سال های دهه 1980 است که زلاتکو با پیراهن تیم راپید وین به فرزند خردسالش اصول اولیه فوتبال را آموزش می دهد.
بیشتر...

 کباب کردن کودک مسلمان (شمانیوز)


 کباب کردن کودک مسلمان
دراقدام وحشیانه بودائیان میانمار و در موج جدید خشونت های خود علیه مسلمانان، اقدام به آتش زدن مساجد و خانه ها و همچنین کباب اجساد آنان کردند.
بیشتر...

تهدید به مرگ به خاطر سیبیل (نیمروز)


تهدید به مرگ به خاطر سیبیل
مالک امیر محمدخان افریدی که در پاکستان زندگی می کند ؛ با دریافت تهدیدهایی به مرگ به خاطر سبیل های 76 سانتی متری خود مواجه شده است. وی در ماههای اخیر نامه هایی تهدید آمیز در شهر پیشاور (محل زندگی اش) دریافت کرده که به او اخطار داده اند تا هرچه سریعتر سبیل های خود را اصلاح کند. این مرد 48 ساله که برای بلند کردن این سبیل ماهها وقت گذاشته است ، در مقابل این تهدید مقاومت کرده و با خروج از این شهر امیدوار است تا از این تهدیدهای بی مورد در قبال اصلاح کردن سبیلش دورتر شود.
بیشتر...

قدیمی ترین تصویر از دروازه قرآن شیراز (آفتاب)


قدیمی ترین تصویر از دروازه قرآن شیراز
بیشتر...

مرد 266 کیلویی (انتخاب)


مرد 266 کیلویی
یک تبعه ایرلندی از شورای محلی ایالت " کاونتی کورک " خواست تا خانه وسیع یک طبقه ای بجای خانه تنگ خود تامین کند.  این مرد 44 ساله در اثر بیماری فربه شد و وزن خود به 266 کیلوگرم رسید. این مرد نمی تواند به اتاق خواب خود که در طبقه دوم خانه قرار دارد ، برسد.  
بیشتر...

کشف یک پدر و پسر جنگلی پس از 42 سال (پول نیوز)


کشف یک پدر و پسر جنگلی پس از 42 سال

کشف یک پدر و پسر جنگلی پس از 42 سال
" هو وان تان" مرد 82 ساله ویتنامی به همراه پسر 42 ساله اش پس از 42 سال زندگی در جنگل های ویتنام پیدا شدند. این مرد روستایی در سال 1971 و هنگام جنگ آمریکا و ویتنام پس از اینکه همسر و دو فرزندش در انفجار مین کشته شدند با پسر نوزاد  خود برای زنده ماندن به جنگل گریخت و 42 سال در جنگل زندگی کرد.  این پدر و پسر 82 و 42 ساله در 42 سال گذشته در بالای درخت زندگی کرده  و با برگ درختان برای خود لباس درست می کردند. گفته می شود پدر جنگلی به زبان محلی خود صحبت می کند اما پسرش تنها چند کلمه بلد است.
بیشتر...

جزیره ای با کلاه ابری (عصر ایران)


جزیره ای با کلاه ابری
لایتلا دایمون، جزیره ای ما بین اسکاتلند و ایسلند است. این جزیره که با تاجی از ابر خودنمایی می کند، بهانه کافی برای فخر فروشی به همه زیبایی های طبیعت را به تنهایی دارد. درست است که هنوز پای انسان به این دیار شگفت انگیز باز نشده، اما شکی نیست که هر انسانی از دیدن شگفتی و زیبایی خیره کننده اش به وجد می آید و لب به ستایش طبیعت می گشاید.
بیشتر...

خوابیدن جوان های امروزی! (اعتدال)


خوابیدن جوان های امروزی!
بیشتر...

دانشگاهی که دکتر روحانی درآن تحصیل کرد (تعامل)


دانشگاهی که دکتر روحانی درآن تحصیل کرد

دانشگاهی که دکتر روحانی درآن تحصیل کرد
اهمیت تحصیلات دانشگاهی در ایران بسیار بالاست مخصوصا اگر فردی در مقام رییس جمهور قرار بگیرد بحث و بررسی ها در مورد تحصیلات دانشگاهی وی بالا می گیرد. دکتر حسن روحانی نیز از این قاعده مستثنی نبود تا اینکه با تبریک این دانشگاه به رییس جمهور منتخب و تایید چند باره مدرک وی جنجال ها فرو نشست. دانشگاه محل تحصیل دکتر حسن روحانی از معتبر ترین دانشگاههای بریتانیا است و در گلاسکوی اسکاتلند قرار دارد و حسن روحانی، رییس جمهور منتخب ایران فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد و دکترا در سال(۱۹۹۹) این دانشگاه است.
دانشگاه کلدونین گلاسگو (به انگلیسی: Glasgow Caledonian University)‏ دانشگاهی دولتی در شهر گلاسگوی اسکاتلند در شمال بریتانیا است. این دانشگاه در سال ۱۹۹۳ در پی ادغام دو موسسه آموزش عالی به نام‌های «پلی‌تکنیک گلاسگو» و «کویینز کالج» بنیان گذارده شد. در حال حاضر بیش از ۱۷هزار دانشجو در مقاطع «کارشناسی» تا «دکترا» در دانشگاه کلدونیان گلاسگو به تحصیل و پژوهش مشغولند. پردیس دانشگاه کلدونین گلاسگو در بخش مرکزی شهر گلاسگو قرار دارد. این دانشگاه دارای دو شعبه در شهر لندن و شهر مسقط پایتخت کشور عمان است. دکترحسن روحانی سیاستمدار ایرانی، مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را به ترتیب در رشته‌های حقوق عمومی و حقوق اساسی از این دانشگاه دریافت کرده است. پس از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس یازدهمین دولت ایران، این دانشگاه در صقحه اول وب‌گاه رسمی خود، این پیروزی را به وی تبریک گفت.
بیشتر...

عکسی که دنیا را تکان داد (یزد رسا)


عکسی که دنیا را تکان داد
گلوله ارتش اسرائیل در بدن کودکی در شکم مادر!!
بیشتر...

 خانه‌ای برای تعطیلات 2 میلیون دلاری اوباما (مشرق)


 خانه‌ای برای تعطیلات 2 میلیون دلاری اوباما

 خانه‌ای برای تعطیلات 2 میلیون دلاری اوباما


اوباما و خانواده اش سفر 9 روزه خود را از روز شنبه در جزیره ماساچوست آغاز کردند. اوباما و خانواده اش این سفر را در اقامتگاه 7.6 میلیون دلاری شان می گذرانند. هزینه این تعطیلات در حدود 2 میلیون دلار برآورد شده است.
بیشتر...

 

قدرتمندترین آبشار اروپا را همین‌جا ببینید (پارسیان)


قدرتمندترین آبشار اروپا را همین‌جا ببینید

قدرتمندترین آبشار اروپا را همین‌جا ببینید

قدرتمندترین آبشار اروپا را همین‌جا ببینید

 

قدرتمندترین آبشار اروپا را همین‌جا ببینید
آبشار «دتیفوس»، آبشاری است به پهنای ۱۰۰ متر که در کشور ایسلند واقع شده‌ و بلندترین ریزشگاه آن ۴۵ متر ارتفاع دارد. حوضه آبریز این آبشار، رود یوکولسا آ فیولوم است که میانگین سرعت جریان سالیانه آن، ۱۹۳ مترمکعب بر ثانیه است. این آبشار به عنوان قدرتمندترین آبشار اروپا شناخته می‌شود.



درباره : دیگر رسانه ها , عکس های دیگر رسانه ها ,
برچسب ها : کباب کردن کودک تا مرگ بخاطر سیبیل ,
بازدید : 715
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 284 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,706,822 نفر
بازدید این ماه : 1,318 نفر
بازدید ماه قبل : 1,005 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 6 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک