فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 

 

دانلود 63 گل زیبا و تماشایی از فیلیپو اینزاگی Filippo Inzaghi

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

فیلیپو اینزاگی متولد اوت 1973 بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است. او در تیم باشگاهی آ.ث. میلان در سری آی ایتالیا بازی می کند، وی پشت سر رائول با ۷۰ گل زده بهترین آمارگلزنی در «لیگهای اروپایی» را دارد. همچنین وی یکی از بهترین مهاجمهای تیم ملی ایتالیا بود و توانست در۵۷ بازی ای که بین سالهای ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۷ برای کشورش انجام داد ۲۵ گل به ثمر رساند. مجموعه ای از 63 گل برتر و گلچین شده از این اسطوره ایتالیایی را برای فوتبال دوستان آماده کرده ایم تا لحظاتی زیبا از حضور اینزاگی در میدان فوتبال و گل های به ثمر رسیده توسط این بازیکن محبوب در لیگ اروپا، را مشاهد کرده و از آن لذت ببرید. هم اکنون این فیلم زیبا را بافرمت avi. برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 



درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : دانلود 63 گل زیبا و تماشایی از فیلیپو اینزاگی Filippo Inzaghi ,
بازدید : 716
[ 1392/06/13 ] [ 1392/06/13 ] [ هومن آذریان ]

دانلود مستند 50 تا از بهترین لحظات المپیک 2012 لندن Olympics 2012 50 Greatest Moments

نام : المپیک 2012: 50 تا از بهترین لحظه ها – Olympics 2012: 50 Greatest Moments
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV x264 – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 404×720
تاریخ انتشار : 2012
مدت زمان : 116 دقیقه
ناشر : BBC
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : Gabby Logan و Greg James شمارش معکوس سرگرم کننده، طنز و هیجان انگیزی از 50 لحظه ی برتر المپیک فراموش نشدنی لندن 2012 را با همکاری کسانی چون Usain Bolt, Jessica Ennis, Jimmy Carr, Reggie Yates, Andy Murray, Tom Daley, Mo Farah, Gary Lineker, Greg James, Cherry Healey و Mel C ارائه کرده اند.
لحظات بزرگ ورزشی نظیر “شنبه ی عالی”، زمانی که تیم بریتانیا سه مدال طلا در 45 دقیقه ی باشکوه برد، را دوباره تجربه می کنیم، و همچنین بعضی از لحظه های سرگرم کننده تر بازی ها، نظیر نقش جذاب ملکه در مراسم افتتاحیه و شیرجه از پشت دردناک ورزشکار آلمانی رشته ی شیرجه Stephan Feck در محل ورزش های آبی.
تابستانی بود که همه ژست Mobot (ژستی که Mo Farah باب کرده بود) می گرفتند یا خط ریش های مدل Wiggo می گذاشتند. همه به یاد داریم که وقتی Andy Murray مدال طلا را در Wimbledon برد یا Bert le Clos، پدری سربلند، مهمان برنامه ی زنده ی تلویزیون BBC شد کجا بودیم.
ولی کدام لحظه ها به عنوان لحظه های برتر لندن 2012 انتخاب می شوند؟
تصاویری از محیط این فیلم مستند:





درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : دانلود مستند 50 تا از بهترین لحظات المپیک 2012 لندن Olympics 2012 50 Greatest Moments ,
بازدید : 198
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]

ویدیو آموزشی تمرین 15 دقیقه ای برای سلامت آقایان Mens Health 15 Minute Workout

 

ماهیچه های شکمتان را بسازید! چربی‌هایتان را بسوزانید! به عضلات خود اضافه کنید! تنها با پانزده دقیقه تمرین در روز. این فیلم آموزشی که بر اساس سری‌های محبوب «تمرین پانزده دقیقه ای» مجله‌ی سلامت آقایان ساخته شده به شما کمک خواهد کرد که در زمانی کوتاه صاحب یک بدن عالی شوید. در این مجموعه 4 تمرین کامل ارائه شده که می‌توانید آن‌ها را در خانه یا در باشگاه، با استفاده از تجهیزات ساده ای که به آسانی پیدا می‌شوند، انجام دهید. فرقی نمی‌کند که شما یک تازه کار باشید که به دنبال کاهش وزن و به دست آوردن اندام متناسب است یا اینکه خودتان بدن متناسبی داشته باشید و به دنبال برنامه های تمرینی جدید فوری باشید؛ در هر دو صورت تمرین پانزده دقیقه ای به شما در رسیدن به اهدافتان کمک خواهد کرد. این 4 تمرین شامل موارد ذیل هستند:
- ساختن قدرت درونی: دایره شکمی که کل قطعه‌ی میانی بدنتان را درگیر می‌کند.
- سوزاندن بهتر: سری‌ای از تمرین‌های چالش انگیز برای تمام بدن که از «تمرین offset» برای افزایش حجم عضلات استفاده می‌کند.
- بجنب و بپر: تمرینی انرژی بخش که وزن را با طناب زدن برای سوزاندن چربی ترکیب می‌کند.
- نیروی زمین: سری‌ای از تمرین‌های قسمت پایینی بدن که تمام نیمه‌ی پایینی بدن را درگیر می‌کند.
این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  دریافت نمایید.


تصاویری از محیط این فیلم آموزشی:

Mens Health 15 Minute Workout Screenshot

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.





درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : ویدیو آموزشی تمرین 15 دقیقه ای برای سلامت آقایان Mens Health 15 Minute Workout ,
بازدید : 218
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود مجموعه مستند کامل قهرمانی فرانسه در جام جهانی 1998

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی [بدون حذفیات] ●•.

 ▐شامل دو مستند از سال 1998 و 2002 ▐

شانزدهمین دوره جام جهانی فوتبال از تاریخ ۱۰ ژوئن تا ۱۲ ژوئیه سال ۱۹۹۸ در کشور فرانسه برگزار شد. این دوره از بازی‌ها با قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه پایان گرفت که برزیل را در بازی پایانی با نتیجه ۳ به ۰ شکست داد. فرانسه توانست برای نخستین بار به قهرمانی این رقابتها دست یابد و هفتمین کشوری باشد که تاکنون موفق به کسب این عنوان شده است.  در این مستند زیبا به سراغ بازیکنان سرشناس فرانسه همچون زین الدین زیدان، فابین بارتز، تیه ری هانری و ترزگه و چند بازیکن دیگر میرویم که میتوان گفت در آن سال ستون فقرات تیم محسوب میشدند و در قهرمانی فرانسه نقش به سزایی داشتند. امه ژاکه که سرپرستی تیم فرانسه را به عهده داشت با مدیریتی قوی توانست برای اولین بار قهرمان جام جهانی را برای فرانسه به ارمغان بیاورد. همچنین به سراغ بازی های برگزار شده در مستطیل سبز میرویم تا درخشش دیگر بازیکنانی همچون رونالدو و باتیستوتا را مشاهده کنیم. لازم به ذکر است که این مجموعه شامل دو بخش است که بخش اول در سال 1998 فیلمبرداری شده و به بررسی بازی ها و قهرمانی فرانسه می پردازد. بخش دوم که در سال 2002 تولید شده است به سراغ بازیکنان ستاره فرانسه رفته و همچنین خلاصه وار به بررسی جام جهانی 2002 که فرانسه حذف و برزیل با غلبه بر آلمان قهرمان جام شد نیز می پردازد. هم اکنون می توانید این مجموعه مستند را برای اولین بار به عنوان ارمغانی از تیم  دریافت نموده و مشاهده نمائید.

 

 

 

 | دانلود قسمت اول مربوط به سال 1998 |

دانلود

 | دانلود قسمت دوم مربوط به سال 2002 |

دانلود



درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : دانلود مجموعه مستند کامل قهرمانی فرانسه در جام جهانی 1998 ,
بازدید : 308
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]

 

دانلود 91 گل طلایی لیونل مسی Lionel Messi 91 Goals in 2012

 01:18:16 | AVI | H264 | 720×400 | 25.00fps 2596 Kbps | AC3 384 Kbps 48.0khz | 1.42 GB

لیونل آندرس “لئو” مسی فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد.مسی دو بار برنده توپ طلای اروپا و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان انتخاب شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹ ،۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بوده‌است و از این حیث رکورددار است.شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید.او در سال ۲۰۱۲ توانست صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود که این رکورد را فیفا ثبت نکرد. لیونل مسی ستاره ۲۵ ساله آرژانتینی با زدن ۹۱ گل رکورد افسانه ای گرد مولر آلمانی را شکست که در این فیلم ویدئویی به سراغ این 91 گل برتر میرویم. هم اکنون از دریافت نمائید.

 

:: برای مشاهده تصویر با سایز بزرگ روی آن کلیک کنید ::

دانلود



درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : دانلود 91 گل طلایی لیونل مسی Lionel Messi 91 Goals in 2012 ,
بازدید : 314
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]

 

دانلود مستند فوق العاده جذاب  سریع ترین - Fastest

نام : مستند سریع ترین Fastest
ژانر : مستند
کیفیت : DVDRip
فرمت : mkv
رزولیشن :1280×720
تاریخ انتشار : 2011
مدت زمان :  01:50:57 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد

خلاصه داستان : سفری کوتاه در سال های 2010 و 2011 به دور دنیا با گویندگی اوان مک گرگور، مستند “سریعترین” واقعیت هیجان انگیز و نفس گیر مسابقات جهانی موتور جی پی را که نقطه عطفی در مسابقات قهرمانی دنیا است به تصویر می کشد. به همراه والنتینو روسی که ملیت ایتالیایی دارد و به دنبال دهمین عنوان قهرمانی خود به یکی از سخت ترین چالش های سابقه خود وارد می شود: محصول تعدادی از با استعداد ترین حریفان جوان، یک فشار محکم بر روی پدال ترمز در این پیست خانگی و یک بازگشت بی نظیر به مسابقاتن پس از 40 روز. مواجه شدن با وظیفه ای تاریخی با رقیبی به نام جورگ لورنزو که عنوان قهرمانی 2010 را در اختیار دارد، روسی با یکی از چالشی ترین سال های دوران قهرمانی خود مواجه است و دیگر رقبای او از خود می پرسند: چه کسی سریعترین موتور سوار حال حاظر دنیاست؟ شما می توانید این مستند را به طور رایگان از سایتدریافت کنید.

تصاویری از مستند :

.: دانلود  مستند سری ترین مستند سریع ترین Fastest :.



درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : دانلود مستند فوق العاده جذاب سریع ترین – Fastest ,
بازدید : 225
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]

گل های فینال لیگ قهرمانان اروپا Champions League Finals Goals 1955-2005

.:: برای اولین بار بین سایت های ایرانی ::.

لیگ قهرمانان اروپا (به انگلیسی: Uefa Champions League) (که معمولاً با نام لیگ قهرمانان یا در گذشته با نام جام باشگاه های اروپا شناخته می‌شود) مجموعه‌ای از مسابقات فوتبال باشگاهی فصلی است که توسط یوفا تشکیل شده و از ۱۹۵۵ برای موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا برگزار می‌شود.اولین جام باشگاههای اروپا از سال ۱۹۵۵ با شانزده تیم آغاز گردید و اولین مسابقه جام اروپا در ۴ سپتامبر سال ۱۹۵۵ با بازی دو تیم اسپورتینگ(پرتغال) و پارتیزان (یوگسلاویسابق) آغاز گردید که با نتیجه مساوی ۳-۳ به پایان رسید. جایزه این رقابت‌ها، جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا، معتبرترین جام باشگاهی در جهان ورزش است.تا سال ۱۹۹۲ این لیگ با نام جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا نامیده می‌شد. لیگ قهرمانان اروپا با اعتباری که دارد، از رقابت‌های جام یوفا و جام برندگان (که دیگر برگزار نمی‌شود) معتبرتر است.ین مسابقات از دو دور تشکیل شده است. (دور مقدماتی (گروهی) و دور حذفی) این مسابقات در غالب ۸ گروه ۴ تیمی برگزار می شود که از هر گروه ۲ تیم به دور حذفی راه پیدا می کنند. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در به مصاف قهرمان باشگاه های قاره های دیگر در جام باشگاه های جهان خواهد رفت و هم چنین به مصاف قهرمان جام یوفا در سوپر جام اروپا خواهد رفت.رئال مادرید موفق ترین تیم در تاریخ این رقابت است که ۹ بار قهرمان این جام معتبر شده است. رئال مادرید در همان ۵ فصل اول پی در پی در این جام، قهرمان شده است و آخرین قهرمانی اش در سال ۲۰۰۲ بوده است. پس از سال ۱۹۹۲ که نام این جام به لیگ قهرمانان اروپا تغییر یافت، تنها تیمی که پی در پی قهرمان شده است، آ.ث. میلان است که دو سال پی در پی قهرمان شده است. قهرمان فعلی این جام معتبر، چلسی است که پس از تساوی ۱ – ۱ در ۹۰ دقیقه، در ضربات پنالتی ۴ – ۳ بایرن مونیخ را در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ، یعنی آلیانز آرنا شکست داد.این مجموعه در دوقسمت به طور کامل برای شما آماده شده است. قسمت اول آن مجموعه گل های فینال جام قهرمانان اروپا از سال 1995-2005 و قسمت دوم از سال 2006-2012 است.شما می توانید این مستند را به طور رایگان از سایتدریافت کنید.

 

.:: دانلود قسمت اول : 1955-2005 ::.

.:: دانلود قسمت دوم : 2006-2012 ::.

 



درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : گل های فینال لیگ قهرمانان اروپا Champions League Finals Goals 1955-2005 ,
بازدید : 217
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]

نام : زیباترین گل های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2011-2012 Uefa Champions League 2011-2012 Best Goals
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV – خوب
فرمت : TS
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2012
مدت زمان : 50 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : لیگ قهرمانان اروپا (به انگلیسی: Uefa Champions League) (که معمولاً با نام لیگ قهرمانان یا در گذشته با نام جام باشگاه‌های اروپا شناخته می‌شود) مجموعه‌ای از مسابقات فوتبال باشگاهی فصلی است که توسط یوفا تشکیل شده و از 1955 برای موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا برگزار می‌شود. جایزه این رقابت‌ها، جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا، معتبرترین جام باشگاهی در جهان ورزش است.
تا سال 1992 این لیگ با نام جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا نامیده می‌شد. لیگ قهرمانان اروپا با اعتباری که دارد، از رقابت‌های جام یوفا و جام برندگان (که دیگر برگزار نمی‌شود) معتبرتر است.
این مسابقات از دو دور تشکیل شده‌است. (دور مقدماتی (گروهی) و دور حذفی) این مسابقات در غالب 8 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه 2 تیم به دور حذفی راه پیدا می‌کنند. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در به مصاف قهرمان باشگاه‌های قاره‌های دیگر در جام باشگاه‌های جهان خواهد رفت و هم چنین به مصاف قهرمان جام یوفا در سوپر جام اروپا خواهد رفت.
رئال مادرید موفق ترین تیم در تاریخ این رقابت است که 9 بار قهرمان این جام معتبر شده‌است. رئال مادرید در همان 5 فصل اول پی در پی در این جام، قهرمان شده است و آخرین قهرمانی اش در سال 2002 بوده‌است. پس از سال 1992 که نام این جام به لیگ قهرمانان اروپا تغییر یافت، تنها تیمی که پی در پی قهرمان شده‌است، آ. ث. میلان است که دو سال پی در پی قهرمان شده‌است. قهرمان فعلی این جام معتبر، چلسی است که پس از تساوی 1 – 1 در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی 4 – 3 بایرن مونیخ را در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ، یعنی آلیانز آرنا شکست داد.

پیش نمایش:

Uefa Champions League 2011-2012 Best Goals Screenshot





درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : دانلود مجموعه زیباترین گل های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2012-2011 Uefa Champions League Best Goals ,
بازدید : 215
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود مستند منچستر یونایند در راه مسکو Manchester United - Road To Moscow 2008

نام : منچستر یونایند در راه مسکو – Manchester United – Road To Moscow
ژانر : مستند
کیفیت : DVDRip – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 352×624
تاریخ انتشار : 2008
مدت زمان : 90 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : برنده اخیر جام باشگاه های انگلستان، فاتحِ جدید جام اروپا شده است، از این رو سال 2008 یکی دیگر از سال های به یاد ماندنی و شاهکار برای منچستر یونایتد است. ویمبلی، بارسلونا، مسکو، منچستر یونایتد سه بار قهرمان اروپا شدند.
وقت اضافه، وقت تلف شده، پنالتی ها. هر زمان یونایتد بزرگترین جایزه در بین همه را برنده شد، همیشه حاصل یک تلاش سخت و جدی بود. درست در نیمه شب گذشته در مسکو، دستان بزرگ ادوین وَن دِر سار، پنالتی نیکلا آنلکا را به گوشه ای منجرف کرد و قرمزها بار دیگر فاتح عنوان سلطنتی اروپا شدند. و این گونه بود که ارتش سرخ پوشان هنگامی که رایان و ریو جامِ بزرگ را دوباره در هوا بالا بردند فریاد شادی سر دادند!
با به تصویر کشیدنِ بالغ بر چهار ساعت فعالیت نفس گیر، این دی وی دی دیسک دوتایی شامل نقاط برجسته و واکنش ها به هر بازی در راه مسکو است، از بازگشت عاطفی رونالدو به لیسبون گرفته، تا همکاری دوباره با رُما و عصبی بودن، و ناخن جویدن در نیمه نهایی در مقابل بارسلونای قدرتمند. به علاوه، فینال لیگ قهرمانی به طور کامل، شامل تمامی جشن های سرورآمیزِ پس از بازی همراه با هزارها نفر از هوادارانِ یونایتد که این حماسه را بوجود آوردند، و همچنین سفر فراموش نشدنی به پایتخت روسیه همه در این مجموعه گرد آوردی شده است.
تصاویری از محیط این فیلم مستند:





درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : دانلود مستند منچستر یونایند در راه مسکو Manchester United – Road To Moscow 2008 ,
بازدید : 221
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]

این روش اولین برنامه ورزشی است که وارد بازار شده است و به عنوان پرفروش ترین ویدئوی ورزشی در آمریکا شناخته شد. این روش با مفهوم بدون تاثیرش در مورد ورزش، مدت ها از زمان کنونی اش جلوتر بود. مردم این روش را امتحان کردند و ملاحظه نمودند که واقعا موثر است. این یک فعالیت تبلیغاتی نبود بلکه سخنی شفاهی بود که موجب صعود این ویدئو به بالای جدول شد. نفوذ این ویدئوی 60 دقیقه ای موجب ایجاد تحولی در دنیای ورزش شد که این ویدئو تا به امروز نیز همچون گذشته پرفروش است. تمرین های ورزشی به طور فریب دهنده ای آسان و در عین حال به طور شگفت انگیزی، قدرتی هستند. مشاهده نمایید که چرا این برنامه، برنامه ای کلاسیک محسوب می شود.
هم اکنون می توانید درعرض ده ساعت ده سال جوانتر به نظر برسید. کالان پینکنی (Callan Pinckney)، نویسنده کتاب تحول آمیز و پر فروش Callanetics، ( کتاب پر فروش همیشگی نیویورک تایمز) شخصا تکنیک های ابتکاری مربوط به ورزش عضلات را نشان داد که به معنای واقعی کلمه می تواند طی مدت چند ساعت و بدون اینکه فشاری به کمرتان وارد شود بدنتان را سال ها جوانتر بکند. این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.
برخلاف سایر برنامه های ورزشی که بر روی حرکات شدید تند و سریع تاکید دارند،  این روش از مجموعه ای از حرکات جزئی، آرام و ملایم و مختصر و مفید تشکیل شده است که به طور مداوم انجام می شود که از این طریق،  قوی ترین و بزرگ ترین عضلات بدن را فعال می کند تا به سرعت، عضلات باسن، کفل و قسمت های خارجی ران را سفت کند، شکم را صاف کند، سینه را بالا ببرد، زیربغل را سفت کند و در مجموع موجب سفت شدن عضلات کل بدن شود. این تمرین ها همچنین به طور چشمگیری موجب بهتر شدن حالت بدن شما می شود. پس از گذشت یک ساعت احساس متفاوتی خواهد داشت و اغلب افراد در واقع پس از گذشت دو ساعت تغییراتی را مشاهده خواهند کرد. با انجام تمرین های ساده و 60 دقیقه ای Callanetics به مدت دوبار در هفته، با با بدنی که همیشه آرزوی آن را داشته اید تنها چندین ساعت فاصله خواهید داشت.

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 





درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : مجموعه آموزشی 10 سال جوان تر به نظر برسید Callanetics 10 Years Younger in 10 Hours ,
بازدید : 228
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 9 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 524 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,707,062 نفر
بازدید این ماه : 1,558 نفر
بازدید ماه قبل : 1,245 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 12 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک