فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

بعضي از فرقههاي سرّی، با داير نمودن شُعَبات مختلف، سعي ميكنند فرقهي خود را گسترش دهندو چنان قدرت ميگيرند كه از مرز شهر و كشورِ خود فراتر رفته و جهاني ميشوند.، آنها مراكزي را تحتِ پوششِ فرقهي خود داير ميكنند تا به امور خيريه بپردازند. در اين مرحله است كه فرقه برخي نمادها و نشانههاي سرّيِ خود را فاش ميكند. فراماسونري مهمترين و معروفترين شبكهي بسيار سرّيِ جهاني است كه با فرقهها و گروههاي زيادي متحد شده است.


در این فرقه، مراسمي براي عضو جديد برگزار ميشود كه در آن مراسم، شخص، به صورتِ نمادين، دوباره متولد ميشود.


ريشه و خاستگاه شكلگيري فراماسونري به تمدن های باستانی خصوصا مصرِ باستان برميگرددمصر، يكي از كشورهاي بسيار معروفِ جهانِ باستان بود كه تمدني بزرگ و حكومتهايي مقتدر داشت. مصريان، از مراحلِ مختلفِ اديانِ ابتدايي گذر كردند و به خدايان محلّي روي آوردند كه معمولاً به شكل حيوانات اهلي و وحشي بودند و پرستشِ فرعونها و خدايانِ اساطيري نيز در بین آنان معمول بود.مهمترین حامیانِ رژیمِ فرعون، طبقهي کاهنان، يا همان ساحران، بودند


کاهنان انجمنی سرّی تشکیل داده بودند و از قوانین و مراسمِ خاصی پیروی میکردند. آنان از صمیمِ قلب، سوگند یاد میکردند که تعلیمات را از بقیهي مردم، مخفي نگه دارند. کاهنان، در حفظِ اسرار، به قدری دقت به خرج میدادند که ما از شعائر و معتقداتِ آنان، کمتر اثری در دست داریم؛ به طوری که دیگران هم هراس داشتند كه دربارهي این اسرار، خبری گزارش دهند.


زمان پخش: یکشنبه 23 تیر ساعت 18 تکرار: ساعت 23:15 و 7 فردا صبح از شبکه مستند

فیلم قسمت دوم (پارت اول)

 

 

 

دانلود فیلم قسمت دوم (پارت اول) حجم 62.36 MB

 Direct Link 1

 Direct Link 2

PutLocker

RapidShare

HotFile

HipFile

فیلم قسمت دوم (پارت دوم)

 

 

 

دانلود فیلم قسمت دوم (پارت دوم) حجم 68.09 MB

 Direct Link 1

 Direct Link 2

PutLocker

RapidShare

HotFile

HipFile

 دانلود قسمت دوم مستند فرقه های سری، حجم 170MB با کیفیت بالا: Direct Link

لینک کمکی:   RapidshareHotfileBitshareBayfilesUptoboxMediaFire * Hipfile

 

 

 



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : مستند خاستگاه فرقی های سری در دوران باستان ,
بازدید : 334
[ 1392/05/15 ] [ 1392/05/15 ] [ هومن آذریان ]

 

در طي تاريخ، از چند هزار سال پيش تا كنون، انجمن‌ها و فرقه‌هاي سرّيِ بسياري به وجود آمده‌اند.انجمن‌هاي سرّي، گروهي از افراد هستند كه با اهداف مختلفِ مذهبي، سياسي، اجتماعي، علمي و اقتصادي شكل مي‌گيرند.فرقه‌های زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند انسان با گذشت زمان، از اصول بنیادین خود فاصله گرفته است و به همین دلیل، هدفِ خود را بازگشت به سنت‌های اولیه و احیای اصول دیرینه می‌دانند. به تعبیر خودشان، در پی احیای نظام و مناسک دیرینه‌ی‌‌ خود هستند.


یکی دیگر از دلایل شکل‌گیری این فرقه‌ها، ادعای داشتن رابطه‌ای عمیق‌تر، پیوسته‌تر و صمیمی‌تر با امور مقدس است.برای عموم فرقه‌های سرّی، می‌توان ویژگی‌های مشترکی را برشمرد.عضویت افراد در فرقه‌ها، عموماً به صورت اختیاری است؛ چرا که اعضای فرقه، متعهد به رازداری‌اند و لازمه‌ی این رازداری پرهیز از اجبار یا فشار بیرونی است.


فرقه‌های سرّی، برای نیل به اهدافشان، از رفتارها و مراسم نامتعارف و کمتر شناخته‌شده‌ای همچون جادوگری، کیمیاگری، جن‌گیری یا احضار ارواح، استفاده می‌کنند.


بعضي از انجمن‌هاي سرّي، به دلیل تهديداتی كه براي عمومِ مردم دارند، به انجمن‌هاي خطرناك تعبير مي‌شوند. اکثر اين انجمن‌ها، پیرامونِ موضوعاتِ مذهبي و سياسي فعالیت می‌کنند.


افراط و انحراف بعضی از این فرقه‌ها، در تجربه‌یِ امورِ معنوی، گاهی نتایجی چون قتل‌عام، نسل‌کشی و حتی خودکشی دسته‌جمعی را به دنبال داشته است.


برای مثال، جیم جونز، رهبرِ مذهبیِ کلیسایی در شهر سان‌فرانسیسکو، پیروانش را مجبور کرد تا دست به یک خودکشی دسته‌جمعی بزنند. در 17 نوامبر 1978، 909 نفر مجبور به خوردن سم شدند و به این ترتیب، بزرگترین خودکشیِ دستهجمعیِ تاریخِ بشریت رقم خورد.

زمان پخش: شنبه 22 تیر ساعت 18 تکرار: ساعت 23:15 و 7 فردا صبح از شبکه مستند

 

فیلم قسمت اول (پارت اول)

 

 

 

دانلود فیلم قسمت اول (پارت اول) حجم 42.75 MB

 Direct Link 1

 Direct Link 2

PutLocker

RapidShare

HotFile

HipFile

فیلم قسمت اول (پارت دوم)

 

 

 

دانلود فیلم قسمت اول (پارت دوم) حجم 47.35 MB

 Direct Link 1

 Direct Link 2

PutLocker

RapidShare

HotFile

HipFile

دانلود قسمت اول مستند فرقه های سری با کیفیت بالا حجم 195 مگابایت: Direct Link 1 

لینک کمکی: SolidFiles * PutLocker  * RapidShare * HotFile * 4Shared * HipFileTurboBit * Uploaded   *UptoBox * BitShare* * MediaFire

 



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : مستند فرقه های سری ,
بازدید : 377
[ 1392/05/15 ] [ 1392/05/15 ] [ هومن آذریان ]



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
بازدید : 363
[ 1392/05/15 ] [ 1392/05/15 ] [ هومن آذریان ]
 

براي دريافت فايل بر روي عبارت دريافت فايل كليك راست كرده و گزينه Save Target As... را انتخاب كنيد.

دريافت فايل 



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : مستند علمي ايران ,
بازدید : 299
[ 1392/05/15 ] [ 1392/05/15 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود مستند زیبا و دیدنی بیداری بچه ماموت Waking the Baby Mammoth 2009

نام : بیداری بچه ماموت – Waking the Baby Mammoth
ژانر : مستند
کیفیت : DVDRip x264 – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 468×832
تاریخ انتشار : 2009
مدت زمان : 91 دقیقه
ناشر : National Geographic
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : داستانی شگفت درباره کشف بچه مامومت 40 هزار ساله در رودخانه سیبری توسط یک چوپان و باستان شناس مشهوری است که سعی دارد پرده از رازهای خلقت و مرگ آن بردارد. آنها در جستجوی نشانه هایی برای پیدایش دوباره این ماموت در قرن 21 هستند و اینکه چرا دست نخورده باقی مانده است و چه رازهایی از آفرینش در وجود او نهفته است.
تصاویری از محیط این فیلم مستند:

دانلود مستند زیبا و دیدنی بیداری بچه ماموت Waking the Baby Mammoth 2009





درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : دانلود مستند زیبا و دیدنی بیداری بچه ماموت Waking the Baby Mammoth 2009 ,
بازدید : 373
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود مجموعه آموزش مقدماتی فوتوشاپ به زبان فارسی

.:: شامل 17 آموزش تصویری فوتوشاپ به زبان فارسی کاری از گروه حارک گرافیک ::.

این نسخه اولین نسخه از مجموعه های تصویری فوتوشاپ حارک گرافیک می باشد که تمام مراحل ساخت این مجموعه از طراحی و پیاده سازی آموزش ها تا ساخت برنامه کاربردی توسط جوانان ایرانی صورت گرفته، آموزش ها همگی پیاده سازی و فیلم برداری شده است در اموزش ها سعی شده از مناظر و متدهای ایرانی استفاده شود تا از نظر فرهنگی و اخلاقی برای تمامی اقشار جامعه مناسب باشد. سطح آموزش ها طوریست که نه برای کاربر مبتدی سخت و نه برای کاربر حرفه ای حوصله سربر باشد. این مجموعه شامل هفده آموزش مختلف فوتوشاپ در سه فصل می باشد. این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دریافت نمایید.


لیست دروس فصل اول:
افزایش پرتوهای نوری در عکس
نحوه قدیمی کردن عکس ها
تبدیل عکس های شخصی به نوارهای درهم
خلق یک مرد آبی ( تلفیق انسان و عناصر 4 گانه )
آموزش اثرات رنگ در کانال ها
خلق پرتره های خط خطی
نورپردازی ساده بر روی عکس های شخصی
خلق نماهای 360 درجه ایی
ایجاد پوستر چند وجهی
ایجاد افکت های نوری در عکس
لیست دروس فصل دوم:
آموزش و معرفی پلاگین Mask Pro
آموزش و معرفی پلاگین Color Efex Pro
آموزش و معرفی پلاگین Focal Point
آموزش و معرفی پلاگین Photo Freme Pro
آموزش و معرفی پلاگین Lusic Art
لیست دروس فصل سوم:
معرفی سایتهای جهانی مرجع فونت
معرفی سایتهای جهانی مرجه ابزارک های گرافیکی
تصاویری از آموزش های این مجموعه:

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.



.:: جهت دانلود نرم افزار فوتوشاپ کلیک کنید ::.



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : دانلود مجموعه آموزش مقدماتی فوتوشاپ به زبان فارسی ,
بازدید : 351
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
 

 

آموزش برنامه نویسی اس پی دات نت Microsoft ASP.NET 2.0 Building Web Applications

.:: مجموعه 22 ساعته آموزش برنامه نویسی به زبان ASP.NET در 4 حلقه دی وی دی ویدیویی ::.

این ابزار در زمینه ساختن وب هایی قدرتمند و پویا، در نوع خود یکی از بهترین هاست. می توانید از این ابزار در جهت تکمیل دانش خود استفاده کنید. این فیلم آموزشی محصول شرکت معروف Total Training بوده و در قالب دو مجموعه مجزا ارائه شده است. در مجموعه اول با سرعت برنامه همگام میشوید و در مجموعه دوم به سطوح بالاتر هدایت میشوید.
نکات مربوط به مجموعه اول:
- آموزش های مربوط به چگونگی طرح بندی، توسعه و نگهداری موثر وب سایت های استاندارد را فرابگیرید، وب سایت هایی که قابل سنجش بوده، امن و با ثبات اند.
- در مورد توسعه اصول مربوط به visual C# با استفاده از 2005 C# and Visual Studio اطلاعاتی کسب کنید.
- از مزایای مجموعه کنترل های ASP.NET 2.0 و چهارچوب شبکه وسیع کتابخانه ای حداکثر استفاده را بعمل آورید.
- در مورد ساختن اجزایی با قابلیت استفاده مجدد جهت قرار دادن طرح بندی UI، منطق و کد دسترسی به داده های موجود در نمونه های وب خود اطلاعاتی کسب کنید.
نکات مربوط به مجموعه دوم:
- در ASP.NET 2.0 با استفاده از صفحات ارشد (Master pages)، تم ها و صفحات نگارش در مورد ساختن رابط های با ثبات و استاندارد اطلاعاتی کسب کنید.
- در مورد اینکه چگونه میتوان در یک سایت، کنترل های نوین وب، پورتال ها و قسمت هایی از وب را طوری تنظیم کرد که امکان توسعه سریع و کارامد فراهم شود مطالبی را بیاموزید.
- State را با استفاده از view state, query strings, cookies و session state مدیریت کنید تا فعل و انفعالات سایت به راحتی انجام شود.
- برای ایجاد قابلیت دسترسی به تمامی منابع داده، چگونگی استفاده از ADO.NET را فرا بگیرید.
- مجموعه مهارتهای خود را اصلاح کنید و از آن در جهت ساختن وب مدرن و کارا کمک بگیرید و سعی کنید ازحالت کند شدن فاصله بگیرید.
این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


نکته:
کد منبع موجود در این دوره آموزشی را می توانید در visual C# بیابید.
سر فصل ها:

.:: جهت مشاهده سرفصل های مجموعه اول کلیک کنید ::.

.:: جهت مشاهده سرفصل های مجموعه دوم کلیک کنید ::.

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

جهت خرید پستی این محصول درخواست خود را از طریق فرم ارتباط با ما مطرح نمایید.

.:: مجموعه اول ::.

.:: دی وی دی 1 ::.



————————————

.:: دی وی دی 2 ::.



————————————————————

.:: مجموعه دوم ::.

.:: دی وی دی 1 ::.



————————————

.:: دی وی دی 2 ::.





درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : آموزش برنامه نویسی اس پی دات نت Microsoft ASP.NET 2.0 Building Web Applications ,
بازدید : 184
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه Mummies Secrets of the Pharaohs 2007

نام : مومیایی ها: رازهایی از فراعنه – Mummies: Secrets of the Pharaohs
ژانر : مستند
کیفیت : BRRip 720p x264 – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2007
مدت زمان : 38 دقیقه
ناشر : IMAX
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : رازهایی از فراعنه، یک فیلم مستند با موضوعات استثنایی و خاصی است، همچنین دارای هنر فیلمبرداری فوق العاده بالایی می باشد. در این فیلم به اسرار موجود در مصر باستان و مومیایی های آن و همچنین کشفیاتی در DNA مومیایی ها که پیشرفت هایی را در علم پزشکی داشتند از جمله داروی مالاریا و … پرداخته می شود.


تصاویری از محیط این فیلم مستند:

دانلود مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه Mummies Secrets of the Pharaohs 2007






درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : دانلود مستند مومیایی ها رازهایی از فراعنه Mummies Secrets of the Pharaohs 2007 ,
بازدید : 154
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود مستند زیبا و دیدنی تعقیب یخهای قطبی Chasing Ice 2012

نام : تعقیب یخهای قطبی – Chasing Ice
ژانر : مستند
کیفیت : 480p BluRay x264 – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 480×852
تاریخ انتشار : 2012
مدت زمان : 75 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : داستان ماموریت فردیست که با جمع آوری حقایقی از سیاره همیشه متغییرمان به بیان حقایقی درباب تغییر جزر و مد در طول تاریخ پرداخته است. این عکاس معروف جیمز بالاگ طولانی ترین و برجسته ترین سفرش به ایسلند را در این مستند به تصویر کشیده است.
تصاویری از محیط این فیلم مستند:

دانلود مستند زیبا و دیدنی تعقیب یخهای قطبی Chasing Ice 2012





درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : دانلود مستند زیبا و دیدنی تعقیب یخهای قطبی Chasing Ice 2012 ,
بازدید : 282
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود رایگان عظیم ترین مجموعه آموزش گیتار Learn and Master Guitar

.:: عظیم ترین شاهکار آموزش و کسب مهارت در نواختن انواع سبک های گیتار ::.

.:: کاهش حجم مجموعه از 55 گیگابایت به 8 گیگابایت بدون حذفیات و بدون افت کیفیت ::.

  :: بخش دوم سطح متوسط اضافه شد/دی وی دی شانزدهم ::

(برنده‌ی جایزه‌ی نوازنده‌ی برگزیده‌ی مجله‌ی آکوستیک گیتار برای بهترین محتوای آموزشی در سال 2011)

نام گیبسون (Gibson) هم‌اکنون چندین دهه است که داوطلب کیفیت برتر در آلات موسیقی بوده است. سنت ممتاز بودن توسط آموزش و کسب مهارت گیتارِ گیبسون، که توسط گیتاریست حرفه‌ای به‌نام استیو کرنز آموزش داده شده است، ادامه می‌یابد.
دوره‌ی آموزش و مهارت گیتار گیبسون به‌عنوان کامل‎‌ترین دوره‌ی موجود برای آموزش گیتار شناخته می‌شود. این دوره برنده‌ی جایزه‌ی طلایی “نوازنده‌ی برگزیده” مجله‌ی آکوستیک گیتار (Acoustic Guitar) در سال 2011، دو جایزه‌ی تلویزیونی و یک جایزه‌ی AEGIS برای ممتاز بودن در آموزش شده است.
محتویات این مجموعه آموزشی
20 دی وی دی کیفیت HD، دارای بیش از 40 ساعت آموزش، که به‌طور حرفه‌ای فیلم‌برداری شده است
5 سی‌دی هم‌نوازی
بیش از 100 صفحه کتاب درسی
آموزش و مهارت گیتار گیبسون برای تمامی سطوح مهارت طراحی شده است. ما نقشه راه را تهیه می‌کنیم و شما تمرینات را فراهم می‌کنید!
این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.
گزینه‌های جایگزین
اگر شما به‌طور آنلاین در جستجوی دوره‌های گیتار بوده باشید، احتمالاً تعداد زیادی از ویدئوهای سی دقیقه‌ای “گیتار را شبانه فرابگیرید” را دیده‌اید. غریزه شما می‌گوید که این‌ دوره‌ها جواب نخواهد داد. برای کسی که واقعاً بخواهد گیتار را یاد بگیرد، آموزش و مهارت گیتار گیبسون مجموعه‌ای از درس‌های ویدئویی گیتار را در اختیار قرار می‌دهد که شما را از هر سطح مهارتی، حتی مبتدی، به سمت سطوح پیشرفته خواهد برد.
گیتاریست مبتدی نیستید؟ اشکالی ندارد. مبانی را به‌طور مختصر ملاحضه کنید و سپس آموزش‌های حرفه‌ی را مورد توجه قرار دهید.
راجع به استفاده از دوره به‌عنوان یک نوازنده‌ی سطح متوسط بیشتر بیاموزید.
کتاب‌های درسی به‌تنهایی و بدون آموزش ویدئویی دقیق میتواند گیج‌کننده باشد. استفاده از آموزش‌های نرم‌افزار-محور شما را به کامپیوترتان زنجیر می‌کند و استفاده از آن دشوار است. آموزش خصوصی گیتار، گران قیمت و ناخوشایند است و بستگی به یافتن مربی سرآمد دارد. آموزش هفتگی گیتار به‌طور متوسط برای شما 2000 دلار در سال، به‌علاوه‌ی هزینه‌ی رفت‌آمد، هزینه دربرخواهد داشت!
برنامه‌ی آموزش و مهارت گیتار گیبسون تمامی این مشکلات را حل می‌کند. ما بهترین ابزارهای آموزشی برای آموزش گیتار را در یک دوره‌ی آموزشی ترکیب می‌کنیم. امروز آن را امتحان کنید!

 

تصاویری از محیط مجموعه:

دی وی دی های آموزشی
بیش از 40 ساعت آموزش برروی 20 DVD که با کیفیت بالا (HD) تهیه شده است. این ویدئوها قلب آموزش و مهارت گیتار گیبسون هستند. هر درس به‌طور واضح توضیح و نمایش داده شده است، بنابراین دقیقاً می‌دانید چه‌چیزی را و چگونه تمرین کنید. ویدئوها اخیراً دو جایزه‌ی تلویزیونی را برای ممتاز بودن در دسته‌ی آموزش و استفاده از موسیقی، دریافت کردند.
کتاب درسی
هیچ کس نمی‌خواهد در تمام مدت همراه با ویدئو تمرین کند! کتاب آموزش و مهارت گیتار گیبسون حاوی تمامی شعرها و تمرین‌های ارائه شده در دروس ویدئویی، به‌علاوه‌ی چندین تمرین بیشتر است، بنابراین تا زمانی که نیاز داشته باشید می‌توانید پیش از رفتن به درس بعدی تمرینات را با سرعت دل‌خواه خودتان ادامه دهید.
سی دی های هم‌نوازی
اینجا جایی است که تفریح داخل می‌شود! این پنج CD به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از شعرهای بسیار مشابه با اشعاری که در درس‌ها یاد می‌گیرید، به همراه یک گروه موسیقی واقعی بنوازید. از این‌که چقدر این کار طمان تمرین شما را مفرح‌تر خواهد کرد، متحیّر خواهید شد! دوستان و خانواده‌ی شما نیز در مورد این‌که چقدر زود خواهید نواخت، تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.
آموزش حرفه‌ای گیتار
آموزش و مهارت گیتار گیبسون فرصتی بی‌نظیر را برای آموختن از یک حرفه‌ای واقعی در اختیار شما قرار می‌دهد. استیو کرنز به‌مدّت بیست سال به‌طور حرفه‌ای نواخته است. وی نه‌تنها یک نوازنده‌ی حقیقی ماهرِ دارای بیوگرافی خیره‌کننده است، بلکه یک مربی و ارتباط برقرار کننده‌ی با استعداد نیز می‌باشد. مربی گیتار بهتری را در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد. و به‌دلیل این‌که این آموزش‌ها دارای نام گیبسون و آموزش و مهارت است، می‌دانید که کیفیت آموزش‌ها بالاترین میزان ممکن است.
سرفصل‌های آموزشی این مجموعه
آموزش و مهارت گیبسون همه‌چیز را از پایه‌ای ترین موضوعات گرفته تا پیشرفته‌ترین تکنیک‌ها تحت پوشش قرار می‌دهد. راهی نداریم که بتوانیم همه‌چیز را فهرست کنیم، اما در این‌جا چندتا از چیزهایی که یاد خواهید و در آن حرفه‌ای خواهید شد را می‌بینید!
تکنیک‌های بنیادی
تارهای اساسی
تارهای پیشرفته
تکنیک‌های پیشرفته‌ی گیتار الکتریک
تسلط یافتن بر کل گیتار
تکنیک‌های مضراب زدن (Strumming)
خواندن موزیک و فاصله‌ها (Tab)
پرورش شنوایی
تکنیک‌های تکنوازی حرفه‌ای
مقیاس‌های بزرگ‌تر، کوچک‌تر و پنج صدایی (Pentatonic)
تارهای جایگزین و تولید تار
و بسیار بسیار بیشتر!

سبک‌های پوشش داده شده آموزشی این مجموعه
“نواختن چه نوع گیتاری را فراخواهم گرفت؟”
ما همگی سبک‌های موسیقی محبوب خودمان را داریم، بنابراین طبیعی است که شما به نواختن چیزی که دوست دارید بسیار علاقه‌مند باشید. برخلاف بسیاری از محصولات آموزشی گیتار، آموزش و مهارت گیتار گیبسون به‌اندازه‌ی کافی برای پیشنهاد دادن آموزش پیشرفته‌‌ در تمامی سبک‌های بسیار محبوب، کامل می‌باشد. شما می‌توانید همه‌ را یا فقط آنهایی را که بیشتر شما را علاقه‌مند می‌سازد، فرا بگیرید.
شما این سبک‌های گیتار را فرا خواهید گرفت…
گیتار آکوستیک
گیتار راک و گیتار الکتریک
گیتار کلاسیک و سبک انگشتی (Fingerstyle)
گیتار بلوز (Blues)
گیتار جاز
گیتار کانتری (Country) و چیکن پیکن (Chicken Picken)
گیتار R&B و گیتار فانک (Funk)
و مهم‌تر از همه…
سبک خود شما
سطح مهارت
این مجموعه دارای 3 سطح مبتدی، متوسط و حرفه ای است که به ترتیب
از دی وی دی اول تا هشتم برای افرادی است که هیچ مهارتی در نواختن گیتار ندارند و مبتدی هستند
از دی وی دی نهم تا هفدهم برای افرادی است سطح مهارت آنها در نواختن گیتار در حد متوسط است
از دی وی دی هجدهم تا بیستم ویژه گیتاریست های حرفه ای است
همچنین برای مشاهده ی جزئیات دقیق آموزش های هر دی وی دی برروی لینک های زیر کلیک کنید و منتظر بمانید تا عکس ها بارگزاری شوند.

.:: جهت مشاهده جزئیات آموزش دی وی دی های سطح مبتدی اینجا کلیک کنید ::.

.:: جهت مشاهده جزئیات آموزش دی وی دی های سطح متوسط اینجا کلیک کنید ::.

.:: جهت مشاهده جزئیات آموزش دی وی دی های سطح حرفه ای اینجا کلیک کنید ::.

فشرده سازی
این مجموعه شامل 20 دی وی دی و دارای حجم 55 گیگابایت است که ما برای آنکه تمام کاربران بتوانند این مجموعه را دانلود کنند حجم مجموعه را به 8 گیگابایت کاهش دادیم.
در واقع این کاهش حجم با تبدیل فرمت فیلم ها از دی وی دی به DivX صورت گرفته. همچنین لازم به ذکر است که تبدیل فرمت فیلم ها تنها باعث کاهش حجم آنها شده و به هیچ عنوان از کیفیت تصویر کاسته نشده و نیز هیچ قسمتی از مجموعه حذف نشده است.
مشخصات فایل
کیفیت: DVDRip – خوب
فرمت: AVI
رزولیشن: 768×576 – 768×432
زبان: انگلیسی

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.:: دی وی دی های آموزشی ::.

.:: سطح مبتدی ::.

.:: دی وی دی اول ::.


.:: دی وی دی دوم ::.


.:: دی وی دی سوم ::.


.:: دی وی دی چهارم ::.

.:: دی وی دی پنجم ::.

.:: دی وی دی ششم ::.

.:: دی وی دی هفتم ::.

.:: دی وی دی هشتم ::.

.:: سطح متوسط ::.

.:: دی وی دی نهم ::.

.:: دی وی دی دهم ::.

.:: دی وی دی یازدهم ::.

.:: دی وی دی دوازدهم ::.

.:: دی وی دی سیزدهم ::.

.:: دی وی دی چهاردهم ::.

.:: دی وی دی پانزدهم ::.

.:: دی وی دی شانزدهم ::.



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : دانلود رایگان عظیم ترین مجموعه آموزش گیتار Learn and Master Guitar ,
بازدید : 390
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 14 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 226 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,706,764 نفر
بازدید این ماه : 1,260 نفر
بازدید ماه قبل : 947 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 5 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک