فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 

 

دانلود پوسته زیبا و شکیل آندرویدی با عنوان ADWTheme Chrome

ADWTheme Chrome یک پوسته بسیار زیبا و مهجز برای لانچر ADW میباشد. ADWTheme Chrome شامل سه تصاویر پس زمینه کامل و دارای ابزارها و امکاناتی چون ساعت و بسته بندی های آیکون و… از ابزارهای کوچک و بزرگ دیگر می باشد. این تم از رنگبندی آبی و نقره ای تشکیل شده است که توانسته محیطی ملایم و بسیار رلکس را پدید آورد. قابلیت سفارشی سازی, دارای بسته آیکون های متوع و ساعت دیجیتالی این پوسته از دیگر ویژگی های مفید آن است. امیدواریم لذت برده باشید!

 



.:: پیش نیاز ::.

.:: گوشی های آندرویدی با ورژن های 1,6 یا بالاتر ::.



درباره : نرم افزار های کاربردی , تلفن ,
برچسب ها : دانلود پوسته زیبا و شکیل آندرویدی با عنوان ADWTheme Chrome ,
بازدید : 558
[ 1392/06/13 ] [ 1392/06/13 ] [ هومن آذریان ]
 

 

 

برنامه ای قدرتمند جهت رفع اشغالی خطوط تلفن و دیر متصل شدن به اینترنت

 

 

مشکل شلوغ بودن خطوط و عدم اتصال به اینترنت مشکلی است که اکثر کاربران به آن دچار هستند.امروزه اگر چه با وجود خطوط پر سرعت  اینترنت نیاز به اتصالهای Dial Up کاهش پیدا کرده ولی در بسیاری از نقاط نیز افرادی هستند که همچنان از این خطوط کم سرعت استفاده می کنند.این برنامه نه برای آنها بلکه برای بسیاری از کاربران که قصد مدیرت اتصالهای خود به اینترنت را دارند یک مشکل گشای بسیار خوب است.

اشغالی شدید خطوط ISPها و دائما شماره عوض کردن از سوی کاربران جهت اتصال یک کار بسیار عذاب آور و خسته کننده است که در نتیجه نیز باعث می شود تا کاربر از فکر اتصال بیرون بیاید و بی خیال Connect شود.

 

 

برنامه ای خوب برای اتصال به اینترنت هستش که قابلیت شماره گیری سریع رو داره و در صورت اشغال بودن شماره را تغییر میدهد و آنقدر شماره ها را عوض میکند و شماره گیری را ادامه میدهد که سر انجام  به یکی از شماره ها متصل بشود واگر خط به هر دلیلی ناگهان قطع شود مجددا نسبت به برقراری ارتباط اقدام می کند.شما می توانید برنامه را بگونه ای تنظیم کنید که هر گاه هر کدام از برنامه های شما نیاز به اتصال داشت فورا سیستم شما را به اینترنت وصل کند. این قابلیت را می توان در بازه های مختلف و به صورت ساعتی،روزانه،هفتگی و یا ماهانه تنظیم نمائید.یک قابلیت جالب دیگر این نرم افزار اینه که میتوانید حساب پولی میزان مصرف خود را داشته باشید! در این حالت شما فقط باید هزینه ی اتصال و اکانت خود را برای سیستم تعریف کنید.این برنامه میتونه در Systray ویندوز قرار بگیره و با یک کلیک ساده محیط ساده و کوچک و آسان و کم حجمش بالا بیاد. برای جلوگیری از استفاده ی غیر قانونی از برنامه هم میتونید برای آن رمز بگذارید. توانایی خوبی هم در کمک به دقت ساعت کامپیوتر داره که اون رو با ساعت اتمی بین المللی موسسه ملی استاندارد و فن آوری یا همون NIST هماهنگ میکنه و به شما توانایی تبدیل ساعت های مختلف زمانی کشور ها را میدهد!! گزارش کلی و آماری اتصال به اینترنت را هم برایتان تهیه می کند تا مثلا آخر ماه و یا آخر سال  به صورت نمودار آماری ببینید که در چه روزی از ماه یا از سال بیشترین زمان اتصال را داشته اید و یا در چه روزهایی کارکرد شما بیشتر میشود. سایت ایرانیان دانلود این برنامه ی بسیار مفید را به شما دوستان توصیه می کند.

برخی از ویژگی های این برنامه:

شماره گیری و اتصال سریع به اینترنت

مکان تعریف شماره های متعدد جهت اتصال

اتصال و قطع اتصال بر اساس زمانبندی تعیین شده

امکان اجرای برنامه های مختلف همزمان با اتصال به اینترنت

امکان شماره گیری مجدد پس از قطع اتصال به هر دلیلی

امکان محاسبه پولی میزان اتصال به اینترنت

امکان تنظیم ساعت با ساعت اتمی بین المللی

ارائه گزارش از اتصالهای انجام شده

و …

روش کرک:

بعد از نصب از شما نام و سریال خواسته میشود, از مشخصات زیر برای رجیستر کرد برنامه استفاده کنید

Name:p00p tERTz

Serial: C66F7100



درباره : نرم افزار های کاربردی , تلفن ,
برچسب ها : برنامه ای قدرتمند جهت رفع اشغالی خطوط تلفن و دیر متصل شدن به اینترنت ,
بازدید : 304
[ 1392/05/08 ] [ 1392/05/08 ] [ هومن آذریان ]
 

 

برنامه ای قدرتمند جهت تبدیل سیستم به یک دستگاه تلفن همکاره

مودم رایانه برای کارهای مختلفی قابل استفاده است و اکثر کاربران می خواهند از تمامی قابلیت های آن استفاده کنند. ىکى از تواناىى هاى عمده ى مودم وىژگى شماره گىرى و برقرارى ارتباط است. در صورتی که می خواهید کامپیوتر خود را به یک تلفن همه کاره تبدیل کنید از نرم افزار PC Telephone استفاده کنید.

 

این نرم افزار کوچک و در عین حال مفید و قدرتمند این توانایی را به شما می دهد تا رایانه خود را به یک تلفن برای شماره گیری و برقراری تماس، انتقال اطلاعات از طریق خطوط تلفن و ارسال و دریافت نامه های صوتی و فکس تبدیل کنید. این برنامه امکانات مختلفی همچون قابلیت برقراری انواع ارتباط  PC-to-PC,PC-to-Phone/Fax and Phone/Fax-to-PC، نمایش شماره تلفن فرد تماس گیرنده با شما، پشتیبانی از عملیات های Call waiting  ,Call Divert، ابزار تعیین زمان برای برقراری ارتباط تلفنی و یا ارسال فکس به صورت خودکار، دارای ابزار منشی تلفنی و … را دارا می باشد.

برخی از ویژگی های این برنامه:

امکان برقراری ارتباط صوتی از طریق کامپیوتر

امکان ارسال و دریافت فکس

نمایش شماره تلفن شخص تماس گیرنده

ثبت تاریخچه کلیه تماس ها

امکان ضبط مکالمات

سیستم ویژه ی انتقال تماس ها

قابلیت انتقال تماس ها

سیستم منشی تلفنی

امکان برنامه ریزی زمانی جهت ارسال فکس بصورت خودکار

برقراری ارتباط PC to PC, PC-to-Phone, Fax and Phone, Fax-to-PC

و …

روش کرک:

پس از ﻧﺼﺐ، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ را اﺟﺮا ﮐﺮده و در پنجره ی اﺻﻠﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ از ﻣﻨﻮی Help ﮔﺰﯾﻨﻪ About PC-Telephone را ﮐﻠﯿﮏ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.  در پنجره ای ﮐﻪ ﺑـﺎز ﻣﯿﺸـﻮد ﻧـﺎم، اﯾﻤﯿـﻞ و ﺳﺮﯾﺎل را ﺑﺮ اﺳﺎس ﻓﺎﯾﻞ ﺳﺮﯾﺎل وارد ﮐﺮده و ﮐﻠﯿﺪ OK را ﮐﻠﯿﮏ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

Name:Iranian Download

Email:Arash@ir-dl.com

Serial:7B3A097384593FBD



درباره : نرم افزار های کاربردی , تلفن ,
برچسب ها : برنامه ای قدرتمند جهت تبدیل سیستم به یک دستگاه تلفن همکاره ,
بازدید : 330
[ 1392/05/08 ] [ 1392/05/08 ] [ هومن آذریان ]
 

 

نرم افزار VentaFax ابزار قدرتمند با محیط بسیار ساده و کاربردی کامپیوتر شما را تبدیل به یک دستگاه فکس می کند و شما به راحتی می توانید فکس، ارسال یا دریافت کنید. این نرم افزار با توجه به دارا بودن محیط شبیه به دستگاه فکس در مقایسه با سایر نرم افزارها مشابه از محبوبیت و کارایی بیشتری برخوردار است.

 

از مهمترین قابلیت های VentaFax شبیه بودن محیط نرم افزار به یک دستگاه فکس واقعی می باشد. بدین معنی که محیط نرم افزار کاملا شبیه به یک دستگاه فکس واقعی طراحی و ساخته شده و در نتیجه کار کردن با آن بسیار ساده و آسان است. علاوه بر ظاهر نرم افزار که شبیه دستگاه فکس می باشد عملکرد آن نیز مشابه دستگاه فکس واقعی می باشد. بدین معنی که مثلا هنگام دریافت فکس، فکس گرفته شده همانند دستگاه فکس از قسمت بالای دستگاه خارج می شود و مرحله به مرحله جلو پیش می رود. همچنین برای استارت کردن دستگاه فکس، می بایست بر روی دکمه Start موجود در برنامه کلیک کنید. امکان استفاده از نرم افزار به عنوان منشی تلفنی، ضبط مکالمات تلفنی تنها با یک دکمه حتی هنگامی که با دستگاه تلفن خود صحبت می کنید می توانید مکالمات خود را با این نرم افزارضبط کنید. همچنین نصب یک پرینتر مجازی جهت ارسال فکس بدین معنی که شما برای ارسال فکس کافی است مثلاً متن دلخواه خود را در نرم افزاری مثل Wordpad و یا Word و هر ویرایشگر دیگر تایپ نموده و سپس توسط پرینتر Ventafax پرینت نمایید که البته به جای پرینت، برنامه به صورت اتوماتیک فعال شده و فکس آن را ارسال می نماید.

برخی از ویژگی های این برنامه:

امکان استفاده از نرم افزار به عنوان منشی تلفنی، ضبط مکالمات تلفنی
قابلیت نصب یک پرینتر مجازی جهت ارسال فکس
دارا بودن دفترچه تلفن، امکان تایپ فارسی جهت دفترچه تلفن، اضافه کردن عکس به دفترچه تلفن، – قابلیت نمایش شماره یا همان Caller ID به همراه عکس
امکان ارسال فکس به صورت اتوماتیک و دستی و همچنین ارسال در تاریخ و ساعتی معین
توانایی گرفتن فکس به صورت اتوماتیک و دستی
امکان تغییر ظاهر برنامه به وسیله Skin های متعدد برنامه
توانایی شماره گیری و استفاده از نرم افزار به عنوان یک تلفن
قابلیت تلفظ شماره تلفن تماس گیرنده
امکان پرینت اتوماتیک بعد از دریافت فکس
ذخیره تمامی تماس های گرفته شده و تماس های برقرار شده با نرم افزار
عدم قطع نیمه کاره
قابلیت ارسال و دریافت فکس همانند نرم افزار های دیگر
سازگاری کامل با انواع مودم های موجود
پشتیبانی از کارت تلفن
پشتیبانی از چندین زبان مختلف
قابلیت ارسال فکس و پیغام صوتی توسط ایمیل
تبدیل فکس های رسیده به PDF
پشتیبانی از فکس رنگی
و …

روش کرک:

از مشخصات زیر جهت کرک رجیستر کردن برنامه استفاده نمایید.

Password is (for the self-extractable archive): 73T75L87q39w
User name: Florent Maheo
Serial Number: M277-941169325-2453-8415615
Lines: 2



درباره : نرم افزار های کاربردی , تلفن ,
برچسب ها : ارسال و دریافت فکس رنگی و منشی تلفن با 6.3 VentaFax Business ,
بازدید : 317
[ 1392/05/08 ] [ 1392/05/08 ] [ هومن آذریان ]
 

 

ساخت رینگتون های موبایل با Free Ringtone Maker 2.1.0.495

Free Ringtone Maker برنامه ای رایگان و ساده برای تبدیل انواع فایل ها و فرمت های صوتی و تصویری به رینگتون های موبایل می باشد که فرآیند تبدیل کمتر از 3 دقیقه طول خواهد کشید . شما امکان افزودن افکت ها و جلوه های صوتی به فایل های خروجی و در حال پردازش خود را نیز دارید . ایجاد آهنگ های زنگ از فایل های صوتی و سی دی های صوتی با حجم نامحدود ، اضافه کردن فایل به راحتی و سادگی کشیدن و رها کردن ، تنظیم مدت زمان آهنگ زنگ با دقت میلی ثانیه ، اصلاح فایل های صوتی و افزودن افکت های اکو ، زیر ، بم و … از سایر ویژگی های این نرم افزار رایگان می باشند که پس از پردازش می توانید با توجه به گوشی موبایل خود ، فایل های صوتی را با فرمت موردنظر خود ار برنامه دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه :

پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری

تبدیل سریع فایل ها به رینگتون های موبایل

قابلیت تقسیم فایل های خروجی براساس زمان و حجم

اصلاح فایل های صوتی و افزودن افکت های صوتی

تنظیم مدت زمان آهنگ زنگ با دقت میلی ثانیه

کاملاً رایگان و بدون محدودیت

و …

 

.: روش کرک :.

عدم نیاز به کرک



درباره : نرم افزار های کاربردی , تلفن ,
برچسب ها : ساخت رینگتون های موبایل با Free Ringtone Maker 2.1.0.495 ,
بازدید : 337
[ 1392/05/08 ] [ 1392/05/08 ] [ هومن آذریان ]
 

 

انتقال اطلاعات بین رایانه و آیفون با Macroplant Phone to PC 4.1.6.1

اگر صاحب یکی از گوشی های شرکت اپل یعنی آیفون ، آی پاد و … هستید ، نرم افزار Macroplant Phone to PC به شما کمک می کند تا به راحتی به انتقال انواع اطلاعات بین رایانه و گوشی خود بپردازید . برای این کار کافیست گوشی خود را از طریق یک کابل USB به کامپیوتر وصل کنید و به تبادل انواع اطلاعات نظیر فایل های موسیقی ، فیلم ، لیست پخش و عکس ها بپردازید . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، لیست تماس ها و مخاطبین ، بازیابی اطلاعات از دست رفته ، اس ام اس و یادداشت ها ، جستجو در آی پاد، اپل و آی فون ، انتقال خودکار و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

 

 

برخی از ویژگی های این برنامه :

جستجو در آی پاد، اپل و آی فون

انتقال خودکار تمام موسیقی های خود

قابلیت ساخت انواع لیست پخش ها از فایل های صوتی

انتقال تماس ها از یک آی فون، آی پاد لمسی اپل به کامپیوتر

دسترسی، مرور و بوک مارک های مرورگر سافاری

پشتیبانی از کشیدن و رها

و …

 

.: روش کرک :.

پس از نصب ، برای کرک کردن نرم افزار از فایل Keygen استفاده کنید و برنامه را ریجستر نمایید .



درباره : نرم افزار های کاربردی , تلفن ,
برچسب ها : انتقال اطلاعات بین رایانه و آیفون با Macroplant Phone to PC 4.1.6.1 ,
بازدید : 227
[ 1392/05/08 ] [ 1392/05/08 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 170 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,706,708 نفر
بازدید این ماه : 1,204 نفر
بازدید ماه قبل : 891 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 11 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک