فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 

 

دانلود نرم افزار نقاشی و ویرایش عکس NeoPaint v5.1.1

NeoPaint یک نرم افزار نقاشی که با مجموعه ای از ابزارهای ساده کار و قدرتمند به شما ارائه می شود. در این برنامه شما می توانید از ابزارهای پایه ای نقاشی مانند مداد، قلموی نقاشی، Clone، Stamp pad خط، متن و پاک کن استفاده کنید. همچنین می توانید از قابلیت های Flip، Rotate، Resize و کپی تصاویر بهره گرفته و تنظیمات مطلوب خود را انجام دهید. قابلیت هایی همچون ساختن و کپی کردن لایه ها، زوم، تبدیل به حالت تمام صفحه نمایش جداول و خط کش ها و افکت های مختلف در این نرم افزار استفاده کنید. همچنین می توانید از نقاشی های خود عکس گرفته و فایل بازده را به فرمت PDF تبدیل نمایید. 


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

قابلیت چرخش، تغییر سایز و کپی تصاویر
قابلیت تصویر برداری از نقاشی ها
تبدیل فایل نقاشی به پی دی اف
سازگاری با انواع ویندوزها
قابلیت پرینت
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

دانلود نرم افزار نقاشی و ویرایش عکس NeoPaint v5.1.1

روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل NeoPaint.v5.1.1.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایلهای NeoPaint.exe و RegName.reg را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید.
5 – پس از کپی فایل کرک ممکن است با اخطار تکراری بودن فایل رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
6 – حال فایل RegName.reg را اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل RegName.reg کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
7 – در پنجره ی اول برروی دکمه Yes و سپس در پنجره بعدی برروی دکمه ی OK کلیک کنید.
8 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.





درباره : نرم افزار های کاربردی , گرافیک ..... ,
برچسب ها : دانلود نرم افزار نقاشی و ویرایش عکس NeoPaint v5.1.1 ,
بازدید : 865
[ 1392/06/27 ] [ 1392/06/27 ] [ هومن آذریان ]

 

 

برای اولین بار در میان سایت های دانلود فارسی، سرزمین دانلود تقدیم میکند:

مجموعه عظیم سورس های گرافیکی EPS ، با موضوع گل و بته

 

این مجموعه بی نظیر، حاوی 129 فایل گرافیکی با فرمت EPS و با موضوع گل و بته است.

 

فایل های EPS به صورت Vector (برداری) هستند و مهم ترین مزیت آنها این است که میتوانید تا بینهایت آنها را بزرگنمایی کنید بدون اینکه ذره ای از کیفیت آنها کاسته شود. این فایل ها در اکثر نرم افزارهای گرافیکی متداول (مثل فتوشاپ و کورل) قابل استفاده هستند.

 

از این سورس های گرافیکی میتوان در طراحی بنر، بیلبورد، پوستر، و همچنین طراحی سایت، فلش، و انیمیشن استفاده نمود.

 

این مجموعه فایل های EPS ، در 3 دسته بندی ارائه شده است. طرح ها با موضوع گل و بته بوده و دارای قالب ها و رنگ بندی های بسیار متنوعی هستند. در ادامه مطلب میتوانید عکس هایی از نمونه فایل ها را مشاهده کنید.



طرح های مجموعه اول

 

 

طرح های مجموعه دوم

 

 

طرح های مجموعه سوم

 

 

 

مجموعه عظیم سورس های گرافیکی EPS ، با موضوع گل و بته را میتوانید به صورت یکجا و رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

 

دانلود با حجم 108 مگابایت



درباره : نرم افزار های کاربردی , گرافیک ..... ,
برچسب ها : دانلود مجموعه عظیم سورس های گرافیکی EPS ، با موضوع گل و بته ,
بازدید : 278
[ 1392/05/18 ] [ 1392/05/18 ] [ هومن آذریان ]

دانلود تصویر لایه باز نمونه کارت ویزیت PSD Sources - Citrus Paragon Business Card

 فایل های PSD یا همان تصاویر لایه باز, فایل های آماده ای هستند که شما میتوانید آن ها را در نرم افزار فتوشاپ باز کرده و مشاهده کنید.فایل ها PDS از عناصر مختلفی تشکیل شده است که هر یک از اجزای آن در عکس بالا قابل رویت است.تصاویر لایه باز یا همان فایل های PSD به شما این امکان رو میده که هر عنصر آن را خذف و یا جا به جا کرده و در طراحی خود از آن استفاده کنید.در این پست برای شما عزیزان 3 تصویر لایه باز نمونه کارت ویزیت را آماده کرده ایم.سایز این تصویر 1125*600 پیکسل است.اگر شما یک طراح هستید مطمئنا به این فایل ها احتیاج پیدا خواهید کرد و این فایل میتوانند بسیار برای شما مفید و کاربردی باشند.امیدواریم این ابزار برای شما کاربران مفید و کار آمد باشد.

 

 



درباره : نرم افزار های کاربردی , گرافیک ..... ,
برچسب ها : دانلود تصویر لایه باز نمونه کارت ویزیت PSD Sources – Citrus Paragon Business Card ,
بازدید : 305
[ 1392/05/05 ] [ 1392/05/05 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود تصویر لایه باز شبنم بر روی برگ PSD Sources - Dew On Leaves

 فایل های PSD یا همان تصاویر لایه باز, فایل های آماده ای هستند که شما میتوانید آن ها را در نرم افزار فتوشاپ باز کرده و مشاهده کنید.فایل ها PDS از عناصر مختلفی تشکیل شده است که هر یک از اجزای آن در عکس بالا قابل رویت است.تصاویر لایه باز یا همان فایل های PSD به شما این امکان رو میده که هر عنصر آن را خذف و یا جا به جا کرده و در طراحی خود از آن استفاده کنید.در این پست برای شما عزیزان 2 تصویر لایه باز شبنم بر روی برگ را آماده کرده ایم.سایز این تصویر 2300*3500 پیکسل است.اگر شما یک طراح هستید مطمئنا به این فایل ها احتیاج پیدا خواهید کرد و این فایل میتوانند بسیار برای شما مفید و کاربردی باشند.امیدواریم این ابزار برای شما کاربران مفید و کار آمد باشد.

 



درباره : نرم افزار های کاربردی , گرافیک ..... ,
برچسب ها : دانلود تصویر لایه باز شبنم بر روی برگ PSD Sources – Dew On Leaves ,
بازدید : 335
[ 1392/05/05 ] [ 1392/05/05 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود تصویر لایه باز بهار در پاریس PSD Sources - Spring In Paris

 فایل های PSD یا همان تصاویر لایه باز, فایل های آماده ای هستند که شما میتوانید آن ها را در نرم افزار فتوشاپ باز کرده و مشاهده کنید.فایل ها PDS از عناصر مختلفی تشکیل شده است که هر یک از اجزای آن در عکس بالا قابل رویت است.تصاویر لایه باز یا همان فایل های PSD به شما این امکان رو میده که هر عنصر آن را خذف و یا جا به جا کرده و در طراحی خود از آن استفاده کنید.در این پست برای شما عزیزان تصویر لایه باز بهار در پاریس را آماده کرده ایم.سایز این تصویر 2300*3500 پیکسل است.اگر شما یک طراح هستید مطمئنا به این فایل ها احتیاج پیدا خواهید کرد و این فایل میتوانند بسیار برای شما مفید و کاربردی باشند.امیدواریم این ابزار برای شما کاربران مفید و کار آمد باشد.

 



درباره : نرم افزار های کاربردی , گرافیک ..... ,
برچسب ها : دانلود تصویر لایه باز بهار در پاریس PSD Sources – Spring In Paris ,
بازدید : 165
[ 1392/05/05 ] [ 1392/05/05 ] [ هومن آذریان ]
 

 

 

دانلود مجموعه برترین فایل های لایه باز تجاری-بخش اول

 

 

▐شامل 20 فایل لایه باز بسیار حرفه ای و حجیم (حداقل سایز: 3500×2300 پیکسل) ▐

یکی از مهمترین دلایل پیشرفت طراحان بزرگ داشتن آرشیو قوی در زمینه فایل های آماده گرافیکی است

مجموعه ای که پیش رو دارید بخش اول فایل های لایه باز تجاری است که شامل برترین فایل های لایه باز (PSD) سال 2011 در موضوعات مختلفی همچون: تجارت.تبلیغاتی.روش زندگی.پوستر.سه بعدی و … تهیه شده است.

 

 

پیشنمایش برخی از فایل های این مجموعه :

Business PSD File (part1) ScreenShot 1

Business PSD File (part1) ScreenShot 2

Business PSD File (part1) ScreenShot 3

Business PSD File (part1) ScreenShot 4

Business PSD File (part1) ScreenShot 5

Business PSD File (part1) ScreenShot 6

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.



درباره : نرم افزار های کاربردی , گرافیک ..... ,
برچسب ها : دانلود مجموعه برترین فایل های لایه باز تجاری-بخش اول ,
بازدید : 252
[ 1392/05/05 ] [ 1392/05/05 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود تصویر لایه باز دوچرخه ورزشی PSD Sources - A Sports Bike


 فایل های PSD یا همان تصاویر لایه باز, فایل های آماده ای هستند که شما میتوانید آن ها را در نرم افزار فتوشاپ باز کرده و مشاهده کنید.فایل ها PDS از عناصر مختلفی تشکیل شده است که هر یک از اجزای آن در عکس بالا قابل رویت است.تصاویر لایه باز یا همان فایل های PSD به شما این امکان رو میده که هر عنصر آن را خذف و یا جا به جا کرده و در طراحی خود از آن استفاده کنید.در این پست برای شما عزیزان تصویر لایه باز دوچرخه ورزشی را آماده کرده ایم.سایز این تصویر 2300*3500 پیکسل است.اگر شما یک طراح هستید مطمئنا به این فایل ها احتیاج پیدا خواهید کرد و این فایل میتوانند بسیار برای شما مفید و کاربردی باشند.امیدواریم این ابزار برای شما کاربران مفید و کار آمد باشد.

 



درباره : نرم افزار های کاربردی , گرافیک ..... ,
برچسب ها : دانلود تصویر لایه باز دوچرخه ورزشی A Sports Bike ,
بازدید : 442
[ 1392/05/05 ] [ 1392/05/05 ] [ هومن آذریان ]

دانلود تصویر لایه باز فصل ساحل Sources - The Beach Season

 فایل های PSD یا همان تصاویر لایه باز, فایل های آماده ای هستند که شما میتوانید آن ها را در نرم افزار فتوشاپ باز کرده و مشاهده کنید.فایل ها PDS از عناصر مختلفی تشکیل شده است که هر یک از اجزای آن در عکس بالا قابل رویت است.تصاویر لایه باز یا همان فایل های PSD به شما این امکان رو میده که هر عنصر آن را خذف و یا جا به جا کرده و در طراحی خود از آن استفاده کنید.در این پست برای شما عزیزان 2 تصویر لایه باز فصل ساحل را آماده کرده ایم.سایز این تصویر 4000*2600 پیکسل است.اگر شما یک طراح هستید مطمئنا به این فایل ها احتیاج پیدا خواهید کرد و این فایل میتوانند بسیار برای شما مفید و کاربردی باشند.امیدواریم این ابزار برای شما کاربران مفید و کار آمد باشد.

 

 



درباره : نرم افزار های کاربردی , گرافیک ..... ,
برچسب ها : دانلود تصویر لایه باز فصل ساحل Sources – The Beach Season ,
بازدید : 307
[ 1392/05/05 ] [ 1392/05/05 ] [ هومن آذریان ]
 

 

 

 

دانلود تصویر لایه باز پنجره رو به دریاچه PSD Sources - A View From The Windows On The Lake

فایل های PSD یا همان تصاویر لایه باز, فایل های آماده ای هستند که شما میتوانید آن ها را در نرم افزار فتوشاپ باز کرده و مشاهده کنید.فایل ها PDS از عناصر مختلفی تشکیل شده است که هر یک از اجزای آن در عکس بالا قابل رویت است.تصاویر لایه باز یا همان فایل های PSD به شما این امکان رو میده که هر عنصر آن را خذف و یا جا به جا کرده و در طراحی خود از آن استفاده کنید.در این پست برای شما عزیزان 2 تصویر لایه باز پنجره رو به دریاچه را آماده کرده ایم.سایز این تصویر 2300*3500 پیکسل است.اگر شما یک طراح هستید مطمئنا به این فایل ها احتیاج پیدا خواهید کرد و این فایل می توانند بسیار برای شما مفید و کاربردی باشند.امیدواریم این ابزار برای شما کاربران مفید و کار آمد باشد.

 

 


درباره : نرم افزار های کاربردی , گرافیک ..... ,
برچسب ها : دانلود تصویر لایه باز عکس داخل پاکت An Envelope With A Photo , دانلود تصویر لایه باز پنجره رو به دریاچه A View From The Windows On The Lake ,
بازدید : 228
[ 1392/05/05 ] [ 1392/05/05 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود تصویر لایه باز حیاط دوست داشتنی PSD Sources - Lovely Courtyard

 فایل های PSD یا همان تصاویر لایه باز, فایل های آماده ای هستند که شما میتوانید آن ها را در نرم افزار فتوشاپ باز کرده و مشاهده کنید.فایل ها PDS از عناصر مختلفی تشکیل شده است که هر یک از اجزای آن در عکس بالا قابل رویت است.تصاویر لایه باز یا همان فایل های PSD به شما این امکان رو میده که هر عنصر آن را خذف و یا جا به جا کرده و در طراحی خود از آن استفاده کنید.در این پست برای شما عزیزان تصویر لایه باز حیاط دوست داشتنی را آماده کرده ایم.سایز این تصویر 2400*3800 پیکسل است.اگر شما یک طراح هستید مطمئنا به این فایل ها احتیاج پیدا خواهید کرد و این فایل میتوانند بسیار برای شما مفید و کاربردی باشند.امیدواریم این ابزار برای شما کاربران مفید و کار آمد باشد.

 



درباره : نرم افزار های کاربردی , گرافیک ..... ,
برچسب ها : دانلود تصویر لایه باز حیاط دوست داشتنی Lovely Courtyard ,
بازدید : 159
[ 1392/05/05 ] [ 1392/05/05 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 5 1 2 3 4 5 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 432 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,706,970 نفر
بازدید این ماه : 1,466 نفر
بازدید ماه قبل : 1,153 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 6 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک