فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

زشت ترین حرکت درجام جهانی برزیل + عکس

درگیری ۲ بازیکن تیم کامرون در هنگام برگزاری دیدار کرواسی و کامرون حاشیه‌ساز شد

اکوتو و موکانجو 2 بازیکن تیم ملی کامرون در دقایق پایانی و در حالی که از کرواسی 4 بر صفرعقب بودند با یکدیگر درگیر شدند؛ اما وبو بازیکن با تجربه کامرونی‌ها برای پایان دادن به این حاشیه هم‌ تیمی هایش را جدا کرد تا به غائله خاتمه دهد.

 

 



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
بازدید : 687
[ 1393/03/30 ] [ 1393/03/30 ] [ هومن آذریان ]

مجوز سازمان ملل برای حمله به عراق صادر شد

بان کی مون با صدور مجوزی اقدام نظامی آمریکا ضد داعش در عراق را نیازمند صدور موافقت از سوی شورای امنیت ندانست.

به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه خبری المسله؛ بان کی مون دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد: حمله و اقدام نظامی آمریکا برای حمله به داعش در عراق نیازمند صدور موافقت از سوی شورای امنیت ندارد.
بان کی مون در ادامه افزود: اقدام دولت آمریکا برای حمله نظامی به عراق ضد گروهک تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام " داعش " نایزمند حصول موافقت از سوی شورای امنیت نیست.

آمریکا برای حمله به داعش نیاز به مجوز شورای امنیت ندارد


وی در گفت‌وگو با نشریه " نوویه تسورچر تسایتونگ " سوئیسی در شماره امروز جمعه اعلام کرد: خود آمریکا است که می تواند تصمیم بگیرد آیا نمی خواهد به عراق حمله کرده و پایگاه های گروه های تروریستی را هدف قرار دهد یا خیر از این
رو آمریکا می تواند به صورت نیروی پیاده یا هر وسیله دیگری این مهم را انجام دهد، و می تواند در این خصوص با نیروهای منطقه ای از جمله ایران مشورت کند و در خصوص این گام تصمیم بگیرد.



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
بازدید : 643
[ 1393/03/30 ] [ 1393/03/30 ] [ هومن آذریان ]

تصویر پنالتی گرفتن رحمتی

دانلود

در دیدار دیشب دو تیم استقلال تهران و صبای قم رحمتی برای دومین بار در این فصل رقابت های لیگ برتر ناجی دروازه تیمش شد و توانست ضربه پنالتی عنایتی را دفع کند. 



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : تصویر پنالتی گرفتن رحمتی ,
بازدید : 936
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]
زمان انتشار خبر: شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴

 

صاحب مرموزترین لبخند جهان نبش قبر شد

کارشناسان حوزه هنری ایتالیا در فلورانس در تلاش برای تائید هویت مونالیزا، مشهورترین نقاشی لئوناردو داوینچی، آرامگاه خانوادگی این زن را گشودند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دو سال پیش، باستان شناسان، تحقیق درباره یافتن گور لیزا ژراردینی را که معتقد بودند زنی است که مرموزترین لبخند جهان از وی به تصویر کشیده شده است، آغاز کردند.


دستگاه های حفاری، زمین بتونی صومعه سنت اورسولا را که گفته می شود مقبره ژراردینی در آن قرار داشت، کندند و بقایای وی را خارج کردند.


کارشناسان در آخرین مرحله از تحقیق خود، مقبره خانواده وی را نیز که در دخمه ای در زیر کلیسای این صومعه در فلورانس قرار داشت، نبش کردند و بقایای بدن فرانچسکو دل ژکوندو، همسر وی را که تاجر ابریشم ثروتمندی بود و دو پسرش را خارج کردند.


اکنون کارشناسان با بررسی دی ان ای دو پسر مونالیزا، نتیجه آن را با نتایج تحقیقی که از استخوان های سه زنی که سال گذشته کشف شده بودند، مقایسه خواهند کرد.


سیلوانو وینستی، یکی از مسئولان این طرح تحقیقی، گفت: «هدف ما رسیدن به این مطلب است که آیا دی ان ای یکی از پسران مونالیزا با دی ان ای این زن یکسان است یا خیر.»


بسیاری معتقدند دل ژکوندو به مناسبت تولد دومین پسرشان در سال 1502 یا خرید خانه ای در سال 1503، سفارش کشیدن تصویر همسرش را به داوینچی داده است.


اگر پژوهشگران بتوانند ارتباط میان این استخوان ها را پیدا کنند، گام بعدی، گردآوری قطعات جمجمه برای بازسازی چهره ژراردینی خواهد بود تا مشخص شود آیا وی همان زنی است که تصویر وی سالانه میلیون ها نفر را برای بازدید به موزه لور پاریس می کشاند یا خیر.


ژراردینی پس از مرگ همسرش، راهبه شد و در سال 1542 در سن 63 سالگی درگذشت.



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : صاحب مرموزترین لبخند جهان نبش قبر شد ,
بازدید : 765
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]
نیروهای آمریکایی: یورش اسرائیل به لبنان، به زودی

سردبیر ارشد نشریه کهنه سربازان آمریکا موسوم به«وترنز تودی»، در مصاحبه با شبکه پرس‌تی‌وی فاش کرد: «منابع ارتش آمریکا به ما گفته‌اند، اسرائیل برای یورش به حزب الله مشغول شناسایی مناطق لبنان است.

 


به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گوردن داف، سردبیر ارشد «وترنز تودی»، روز شنبه (۱۰ آگوست، ۱۹ مرداد) در مصاحبه با شبکه پرس‌تی‌وی تصریح کرد: «منابع مرتبط با ارتش امریکا به ما گفته‌اند رژیم صهیونیستی  مشغول شناسایی مسلحانه در لبنان است که با هدف یورش به حزب‌الله صورت می‌گیرد و این حمله قرار است به زودی زود آغاز شود.»

این تحلیلگر سیاسی هدف اصلی اسرائیل را نابودی حزب‌الله و سپس باز شدن راه برای حملات علیه عراق، سوریه و ایران دانست.

وی گفت: «آنان قصد دارند با استفاده از ترکیه، ارتش سوریه را در شمال مهار کنند و با انتقال هزاران نظامی از طریق اردن، حزب‌الله را از جنوب سوریه و از لبنان به طور هم‌زمان هدف قرار دهند.»

ارتش لبنان، چهارشنبه گذشته  اعلام کرد، نیروی گشت  رژیم صهیونیستی قبل از رویارویی با انفجار مین، از «خط آبی مرزی ترسیم‌ شده سازمان ملل» در نزدیکی منطقه اللبونه al-Labouneh در جنوب لبنان عبور کرده بود.

در همین حال یکی از نیروهای صلح‌ بان سازمان ملل در منطقه گفت، یگان ارتش رژیم صهیونیستی ، متشکل از ده سرباز، پس  از انفجار عقب‌ نشینی کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز تایید کرد، چهار نفر از نظامیان  این رژیم  در این رویداد زخمی شده‌اند.

سازمان ملل بعد از تحقیقات درباره این پرونده، از رژیم اسرائیل به علت نقض حاکمیت لبنان به شدت انتقاد کرد.

عدنان منصور، وزیر خارجه لبنان نیز جمعه گذشته  اعلام کرد، بیروت از رژیم صهیونیستی  به علت نقض قطعنامه ۱۷۰۱، نزد سازمان ملل شکایت خواهد کرد.

تل‌ آویو بر مبنای قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد که به توقف تجاوزات رژیم اسرائیل در سال ۲۰۰۶ میلادی به لبنان و برقراری آتش‌بس میان دو کشور منجر شد، ملزم است به حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان احترام بگذارد.


درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : نیروهای آمریکایی: یورش اسرائیل به لبنان، به زودی ,
بازدید : 843
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، صدها نمازگزاری که در صبح پنجشنبه گذشته در اولین روز از عید فطر در الازهر تجمع کرده بودند تا نماز عید به جای آورند از نماز خواندن محمد البرادعی معاون امور بین الملل رئیس جمهوری موقت مصر غافلگیر شدند زیرا وی همانند شیعیان نماز خواند در حالیکه البرادعی سنی است.

برخی رسانه ها با اشاره به نماز خواندن البرادعی به سبک شیعیان در روز عید فطر در الازهر مصر به پاسخی که معاون رئیس جمهوری موقت مصر به تعجب کنندگان داده است پرداخته اند.
 
صدها نمازگزاری که در صبح پنجشنبه گذشته در اولین روز از عید فطر در الازهر تجمع کرده بودند تا نماز عید به جای آورند از نماز خواندن محمد البرادعی معاون امور بین الملل رئیس جمهوری موقت مصر غافلگیر شدند زیرا وی همانند شیعیان نماز خواند در حالی که البرادعی سنی است.
 
هنگامی که نماز وی تمام شد برخی از حاضران از البرادعی پرسیدند آیا شیعه شده ای؟ وی در پاسخ به آنها گفت: من از نظر اعتقادی شیعه هستم و از نظر هویت سنی و نیازی به انکار عقیده ام وجود ندارد.
 
البرادعی چندی پیش در شبکه اجتماعی تویتر خود در واکنش به درخواست گروه های سلفی برای ممانعت از ورود گردشگران ایرانی به مصر گفت: مصر با نبود عقل و عدم قبول دیگری پابرجا نمی ماند.



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : البرادعی: من شیعه هستم! ,
بازدید : 754
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]

 

انتشار اسناد محرمانه آمریکا درباره فتنه انگیزی عربستان در عراق

کریستوفر هیل خاطرنشان می کند، براساس اعلام منابع اطلاعاتی، عربستان برای تضعیف دولت نوری مالکی نخست وزیر عراق بین کشورهای حاشیه خلیج فارس تلاش می کند و به القاعده در عراق کمک مالی می نماید.

 

روزنامه گاردین با افشای چند نمابر محرمانه امریکا در سال 2009 درباره روابط عراق با همسایگانش فاش کرد که عربستان بزرگترین چالش و پیچیده ترین مشکل برای عراق به شمار می آید.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "کریستوفر هیل" سفیر سابق آمریکا در شماری از این نمابرهای محرمانه که برای وزارت امور خارجه این کشور ارسال شده، گفته است که "عربستان بزرگترین چالش و پیچیده ترین مشکل برای سیاستمداران عراق به شمار می آید که در پی تشکیل کابینه باثبات و پایدار در کشورشان هستند؛ علت  این موضوع  نیز اموال عربستان و مواضع خصمانه اش در مقابل پیروان سایر ادیان و مذاهب و همچنین نگرانی آن درباره افزایش نفوذ برخی کشورهای دیگر در منطقه است."

براساس این نمابرها، عربستان از فتنه انگیزی های مذهبی در منطقه حمایت می کند و به علمای خود اجازه می دهد تا فتواهای تحریک کننده ای درباره قتل پیروان مذاهب دیگر صادر کنند.

"کریستوفر هیل" سفیر سابق آمریکا در نمابری، در 24 سپتامبر 2009 درباره روابط عراق با همسایگانش مانند عربستان، کویت، سوریه و ترکیه می نویسد: "مقامات عراقی، روابط با عربستان را پیچیده ترین مشکل می دانند. زیرا تأکید می کنند که مقامات عربستانی به طور متناوب به علمایشان اجازه بیان اظهارات فرقه ای علیه پیروان مذهب خاصی را می دهند تا پیروانشان را علیه آنها تحریک کنند."

سفیر سابق آمریکا در ادامه می افزاید: "عربستانی ها، به طور سنتی همواره به عراق به عنوان یک مانع در مقابل نفوذ سیاسی ایران می نگریسته اند."

کریستوفر هیل خاطرنشان می کند که براساس اعلام منابع اطلاعاتی، عربستان برای تضعیف دولت نوری مالکی نخست وزیر عراق بین کشورهای حاشیه خلیج فارس تلاش می کند و به القاعده در عراق کمک مالی می کند.

پارسال نیز رئیس سازمان دیده بان رسانه های عراقی از وجود ستادهای عملیاتی قطری، ترکیه ای و سعودی خبر داد که درصدد براندازی نظام عراق  با اقدامات سیاسی، نظامی و رسانه ای هستند.



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : انتشار اسناد محرمانه آمریکا درباره فتنه انگیزی عربستان در عراق ,
بازدید : 595
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]
عکاسِ این دو تصویر، «رضا برجی» است که چند روز قبل از جنایتِ «مزار شریف» به ایران بازگشت. این دو عکس را شاید بتوان آخرین تصاویر به جا مانده از آن خبرنگار شهید دانست.

 

 روز 17 مرداد ماه 1377، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار «شریف»، توسط اعضای یک گروه مسلحِ متحد با «طالبان»(گروه«ملا دوستمحمد»، تحت هدایت سرویس امنیتی«پاکستان») مورد حمله قرار گرفت و 9 دیپلماتِ حاضر در آن، به اضافه ی یک خبرنگار «خبرگزاری جمهوری اسلامی» مورد حمله قرار گرفت. مهاجمان پس از به گروگان گرفتن 10 نفر، آنان را به زیر زمین کنسولگری منتقل کرده و طی جنایتی فجیع، تیرباران نمودند. از آن میان تنها یک نفر (شاهسون) جان سالم به در برد و پس از مدتی موفق شد خود را به ایران برساند. 9 دیپلمات برجسته ی ایرانی که در این فاجعه به شهادت رسیدند، عبارت بودند از:

1ـ ناصر ريگي سرپرستِ سرکنسولگری
2ـ محمدناصر ناصري فرمانده ی قرارگاه انصار
3ـ مجيد نوري تباركي مسئول امور مالي
4ـ كريم حيدريان كارشناس امور كنسولي
5ـ محمدعلي قياسي كارشناس امور كنسولي
6ـ رشيد پارياوفلاح كارشناس امور كنسولي
7ـ نورالله نوروزي كارشناس امور كنسولي
8ـ حيدرعلي باقري كارمند فني
9ـ محمودصارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي

دو عکسی که مشاهده می کنید، مدت کوتاهی قبل از شهادت «محمود صارمی» در «مزار شریف» برداشته شده است. عکاسِ این دو تصویر، «رضا برجی» است که چند روز قبل از جنایتِ «مزار شریف» به ایران بازگشت. این دو عکس را شاید بتوان آخرین تصاویر به جا مانده از آن خبرنگار شهید دانست که برای نخستین بار در فضای مجازی منتشر می شود.
«محمود صارمی» به سال 1347 در يكي از روستاهاي شهرستان «بروجرد» از توابع استان لرستان متولد شد. وی در سال های دفاع مقدس، مدت 17 ماه در جبهه های نبرد حاضر گردید. در سال 1370 مشغول به همكاري با خبرگزاري جمهوري اسلامي گرديد. وی در 26 دي ماه سال 1375 به عنوان مسئول دفتر «خبرگزاري جمهوری اسلامی» در افغانستان، راهي مزار شريف شد، دو سال در آن جا ماند و سرانجام در 17 مرداد 1377 شربت شهادت نوشید.
روحمان با یادش شاد


شهید «محمود صارمی» در خیابان های «مزارشریف»

شهید «محمود صارمی» در کنار دو تن از مقامات افغانستان


درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : آخرین عکس های یک خبرنگار ,
بازدید : 957
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]
از این خلبان کارکشته ی نیروی هوایی، عکس هایی به جا مانده است که در آلبوم عکس شخصی هیچ ژنرال دیگر نیروی هوایی پیدا نمی شود. عکس هایی که نمونه هایی از آن ها را پیش رو دارید.

 

 «عباس بابایی» به تاریخ   ۱۴ آذر ۱۳۲۹ در شهر «قزوین» متولد شد. او پس از گرفتن دیپلم، در سال ۱۳۴۸ علی رغم قبولی در رشتهٔ پزشکی، به دلیل علاقه به خلبانی، به نیروی هوایی پیوست و پس از گذراندن دوره مقدماتی برای تکمیل تحصیلاتش در سال ۱۳۴۹ به آمریکا اعزام شد.
عباس پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با شروع جنگ ایران و عراق،  عملیات جنگی خود را آغاز نمود. وی در سال ۱۳۶۰ درجهٔ سرهنگ دومی دریافت کرد و به عنوان فرمانده «پایگاه هشتم هوایی اصفهان» منصوب شد.
 «عباس بابایی»در ۹ آذر ۱۳۶۲ به درجه سرهنگ تمامی ارتقاء یافت و به سمت «معاونت عملیات فرماندهی نیروی هوایی» منصوب شد و به تهران عزیمت کرد. بابایی پس از چهار سال جهاد، در مقام «معاونت عملیات نیروی هوایی»، در ۸ اردیبهشت ۱۳۶۶ به درجه «سرتیپی» رسید  و سرانجام  در سن ۳۷ سالگی و پس از ۶۰ ماموریت جنگی موفق به تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۶ به آخرین درجه ی خود را، هم زمان با «عید سعید قربان» از «حضرت حق»(جل و علا) دریافت کرد و پای بر بساط«عند ربهم یرزقون» نهاد. پیکر «عباس بابایی» در گلزار شهدا در «شاهزاده حسین» واقع در «قزوین» تا روز «رجعت» به امانت سپرده شد.
در میان نظامیان، افسران «نیروی هوایی» همواره از شان و منزلب اجتماعی بالایی برخوردار هستند. این گروه از نظامیان، از لحاظ توانمندی های فیزیکی، ضریب هوش و آموزش های علمی و تسلط نسبی بر زبان های خارجی، همواره از دیگر هم ردیفان خود در سایر نیروهای مسلح، برتری های آشکاری دارند. افسران «نیروی هوایی» با کلاس ترین بخش ارتش را تشکیل داده اند که البته این جایگاه، فاصله ی زیادی هم با حقیقت ندارد. «عباس بابایی» در زمان شهادت، یک افسر عالی رتبه ی «نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی» و مرد شماره ی دوی «آسمان ایران» بود. اما همواره به تواضع و فروتنی خارق العاده اشتهار داشت. تمامی آنان که تجربه ی حضور و جهاد در کنار وی را داشته اند، از این خصیصه ی اش، با احترام فراوان یاد می کنند. تنها ژنرالِ نیروی هوایی که یونیفرم خوش قواره و چشم نواز خلبانی را با لباس بسیجی عوض می کرد و به میان بسیجیان می رفت و با آنان نشست و برخاست می کرد. تنها افسر خلبانی که بیل به دست می گرفت و به کمک روستاییان اقدام می کرد و تنها فرمانده ی عملیات نیروی هوایی که در میان نیروهای زیر دست و سربازانش، پابرهنه در مراسم عزای سیدالشهدا(صلوات الله علیه) حاضر می شد و حتی نوحه خوانی هم می کرد. از «عباس بابایی»، عکس هایی به جا مانده است که در آلبوم عکس شخصی هیچ ژنرال دیگر نیروی هوایی پیدا نمی شود. عکس هایی که نمونه هایی از آن ها را پیش رو دارید.
روحمان با یادش شاد


«عباس بابایی» در جمع بسیجیان


افسر خلبان و فرمانده یم پایگاه شکاری، در حالتی استثنایی


فرمانده عملیات نیروی هوایی در لباس خاکی بسیجی


فرمانده یک پایگاه هوایی، با پاهای برهنه و در حال نوحه خوانی در دسته ی عزاداری همان پایگاه


درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : عکس هایی که در آلبوم هیچ ژنرال نیروی هوایی پیدا نمی شود ,
بازدید : 512
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]
هواپیمایی با یک ونیم برابر سرعت صوت از ارتفاع ده متری سطح زمین ،ماشین لندکروزی را که با سرعت در جاده مهران-دهلران حرکت می نماید

 

 در جبهه خوزستان گرفته شده است و لحظاتی پس از انفجار یک خمپاره یا گلوله توپ یا یک بمب یا یک راکت را نشان می دهد. یک بسیجی با بدنی سوراخ سوراخ در خون طپیده و دیگری شاید چشم خود را از دست داده است. این عکس به شدت قطعه ای ادبی از شهید احمد رضا احدی(نفر اول کنکور پزشکی در سال 64) را تداعی می کند:

چه کسی می تواند این معادله را حل کند ؟؟؟

چه کسی می داند فرود یک خمپاره قلب چند نفر را می درد؟

...به راستی ما کجای این سوال ها و جواب ها قرار گرفته ایم ؟

...چه کسی است که معنی این جمله را درک کند :
"نبرد تن و تانک؟!” اصلا چه کسی می داند تانک چیست ؟چگونه سر ۱۲۰ دانشجوی مبارز و مظلوم زیر شنی های تانک له می شود ؟

آیا می توانید این مسئله را حل کنید ؟

گلوله ای از لوله دوشکا با سرعت اولیه ی خود از فاصله هزار متری شلیک می شود
و در مبدا به حلقومی اصابت نموده و آن را سوراخ کرده وگذر می کند ،

حالا معلوم نمایید سر کجاافتاده است ؟ کدام گریبان پاره می شود ؟ کدام کودک در انزوا وخلوت اشک می ریزد ؟وکدام کدام…؟ توانستید؟؟ اگر نمی توانید،این مسئله را با کمی دقت بیشتر حل کنید :
هواپیمایی با یک ونیم برابر سرعت صوت از ارتفاع ده متری سطح زمین ،

ماشین لندکروزی را که با سرعت در جاده مهران-دهلران حرکت می نماید،

مورد اصابت موشک قرار می دهد،اگر از مقاومت هوا صرف نظر شود. معلوم کنید کدام تن می سوزد؟کدام سر می پرد ؟

...چگونه بخندیم و نگاه آن عزیزان را فراموش کنیم؟

چگونه می توانیم در شهرمان بمانیم وفقط درس بخوانیم؟

چگونه می توانیم در ها را به روی خود ببندیم و چون موش درانبار کلمات کهنه کتاب لانه بگیریم ؟ کدام مسئله را حل می کنی؟

برای کدام امتحان درس می خوانی؟ به چه امید نفس می کشی؟ کیف و کلاسورترا از چه پر می کنی؟ از خیال، از کتاب، از لقب شامخ دکتر یا ازآدامسی که هر روز مادرت در کیفت می گذارد؟کدام اضطراب جانت را می خورد؟ دیر رسیدن به اتوبوس،دیر رسیدن سر کلاس، نمره گرفتن؟

دلت را به چه چیز بسته ای؟ به مدرک، به ماشین، به قبول شدن در حوزه فوق دکترا؟
"صفایی ندارد ارسطو شدن،خوشا پر کشیدن ،پرستو شدن"
...اما تو اگر قاسم نیستی،

اگرعلی اکبرنیستی، اگر جعفر و عبدالله نیستی، لااقل حرمله مباش!
که خدا هدیه حسین را پذیرفت و خون علی اکبر و علی اصغر را به زمین پس نداد.
من نمی دانم که فردای قیامت این خون با حرمله چه خواهد کرد



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : عکس / نامعادله بعد از یک انفجار ,
بازدید : 756
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 240 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,706,778 نفر
بازدید این ماه : 1,274 نفر
بازدید ماه قبل : 961 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 6 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک