فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 

 

جدیترین نسخه ی دیکشنری بابیلون Babylon 10.0.1 r17

Babylon نام دیکشنری قدیمی و بسیار معروفی است که در میان نرم افزارهای فرهنگ لغت از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. گسترده بودن دامنه امکانات و قابلیت های این دیکشنری سبب شده تا بسیاری از کاربران از آن به عنوان مترجم اصلی لغات و متون مورد نظرشان استفاده کنند. این برنامه از 75 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند که از این 75 زبان 17 زبان زنده و معروف دنیا به صورت پیش فرض در برنامه قرار دارد. همچنین پشتیبانی از زبان شیرین فارسی نیز سبب محبوبیت هرچه بیشتر این دیکشنری در میان فارسی زبانان شده است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تنها با یک کلیک لغت و متن مورد نظرتان را ترجمه کنید. در واقع یکی از قابلیت های مهم این برنامه ترجمه با یک کلیک است که کاربر در هر کجای ویندوز می تواند به آسانی تنها با مشخص نمودن لغت و یا متن مورد نظر خود و فشردن یک کلیک ترجمه آنرا در برنامه مشاهده کند. علاوه بر این قابلیت ترجمه متون و همچنین ترجمه سایت ها از دیگر امکانات این برنامه است که به نسخه های جدید این نرم افزار اضافه شده و شما با استفاده از آنها میتوانید به راحتی متن های طولانی را ترجمه کنید و یا وب سایت های خارجی را به زبان فارسی و سایر زبان ها مشاهده نمایید. 

 

برخی از ویژگی های این نسخه :

ترجمه تنها با یک کلیک ساده در هر برنامه ای

برای 77 زبان مختلف آماده شده است

دارای ترجمه ی زنده

دارای ابزار حرفه ای برای غلط یابی

بیش از 2،000 عنوان فرهنگ لغت

تبدیل جهانی زمان ، واحد ارز و…

و….

http://www.dl.ir-dl.com/pic/dl2.jpg

http://dl.ir-dl.com/user21/Pic/2.13.jpg

http://www.dl.ir-dl.com/pic/password.jpg

روش کرک:

User Name: Legal Program
Code License: 49EGT4Y4DDXE8GN329AM2NPVJ



درباره : نرم افزار های کاربردی , فرهنگ لغت ,
برچسب ها : جدیترین نسخه ی دیکشنری بابیلون Babylon 10.0.1 r17 ,
بازدید : 636
[ 1392/05/25 ] [ 1392/05/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دیکشنری حرفه ای Babylon Pro 9.0.5 (r19) Multilingual

Babylon نام دیکشنری قدیمی و بسیار معروفی است که در میان نرم افزارهای فرهنگ لغت از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. گسترده بودن دامنه امکانات و قابلیت های این دیکشنری سبب شده تا بسیاری از کاربران از آن به عنوان مترجم اصلی لغات و متون مورد نظرشان استفاده کنند. این برنامه از 75 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند که از این 75 زبان 17 زبان زنده و معروف دنیا به صورت پیش فرض در برنامه قرار دارد. همچنین پشتیبانی از زبان شیرین فارسی نیز سبب محبوبیت هرچه بیشتر این دیکشنری در میان فارسی زبانان شده است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تنها با یک کلیک لغت و متن مورد نظرتان را ترجمه کنید. در واقع یکی از قابلیت های مهم این برنامه ترجمه با یک کلیک است که کاربر در هر کجای ویندوز می تواند به آسانی تنها با مشخص نمودن لغت و یا متن مورد نظر خود و فشردن یک کلیک ترجمه آنرا در برنامه مشاهده کند. علاوه بر این قابلیت ترجمه متون و همچنین ترجمه سایت ها از دیگر امکانات این برنامه است که به نسخه های جدید این نرم افزار اضافه شده و شما با استفاده از آنها میتوانید به راحتی متن های طولانی را ترجمه کنید و یا وب سایت های خارجی را به زبان فارسی و سایر زبان ها مشاهده نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت  دریافت نمایید.

 

http://www.dl.ir-dl.com/pic/dl2.jpg

http://dl.ir-dl.com/user21/Pic/11fgfdg3.jpg

http://www.dl.ir-dl.com/pic/password.jpg

روش کرک :

فایل Patch موجود در پوشه ی کرک را اجرا نموده و آیکون نرم افزار را به آن آدرس دهی نمایید.



درباره : نرم افزار های کاربردی , فرهنگ لغت ,
برچسب ها : دیکشنری حرفه ای Babylon Pro 9.0.5 (r19) Multilingual ,
بازدید : 816
[ 1392/05/25 ] [ 1392/05/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود نرم افزار دیکشنری لانگمن Longman Dictionary Of Contemporary English

.:: مرجع کامل لغات، کلمات و عبارت زبان انگلیسی با قابلیت تلفظ با دو لهجه امریکن و بریتیش ::.

یکی از اساسی ترین ابزارهای آموزش یک زبان، دیکشنری کامل آن زبان می باشد. نرم افزار دیکشنری Longman Dictionary of Contemporary English یکی از پر استفاده ترین دیکشنری های زبان انگلیسی توسط زبان آموزان می باشد. این دیکشنری که توسط موسسه معروف آموزش زبان لانگمن ساخته شده است به شما کمک خواهد کرد تا به صورت کامل بر زبان انگلیسی مسلط شوید. جالب است بدانید که این دیکشنری علاوه بر نسخه ی DVD-ROM که قابل اجرا در کامپیوترهاست، دارای سه نسخه ی دیگر آنلاین، قابل اجرا در تلفن های PDA و قابل اجرا در موبایل می باشد تا زبان آموزان در هر کجا که هستند بتوانند به این دیکشنری دسترسی داشته باشند. همچنین یکی از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار دارا بودن مربی برای تمرین و آموزش واژگان زبان انگلیسی است که در امر آموزش زبان به زبان آموز بسیار کمک میکند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از دو لهجه ی امریکایی و بریتانیایی اشاره نمود که شما به دلخواه می توانید تلفظ کلمات و عبارات را با هر کدام از لهجه های ذکر شده گوش دهید. در آخر نسخه ای که ما برای شما آماده کرده ایم آخرین ویرایش این برنامه یعنی نسخه شماره 5 می باشد و به صورت کامل تا سال 2009 آپدیت شده است. 


برخی ویژگی های این نرم افزار:
230,000 کلمات، عبارات و معانی که از هر دیکشنری پیشرفته ی دیگری بیشتر است
165,000 مثال طبیعی زبان انگلیسی که براساس واقعیت ساخته شده اند به علاوه 1 میلیون مجموعه مثال های اضافی در DVD-ROM
ارائه معانی واضح و روشن تنها با استفاده از 2,000 کلمات رایج زبان
بیش از 18,000 کلمات مترادف، متضاد و مرتبط به علاوه 30,0000 کلمات اضافی دیگر در DVD-ROM
بیش از 65,000 کلمات ترکیبی به علاوه 82,000 کلمات اضافی دیگر در DVD-ROM
برجسته کردن 3,000 کلمات پرکاربرد گفتاری و نوشتاری زبان انگلیسی برای تاکید بر یادگیری آنها
برجسته کردن لیست کلمات Academic
هشدار نکات مهم گرامری و نوشتاری به منظور اجتناب از اشتباهات رایج زبان آموزان
طراحی متن ویژه برای یافتن سریعتر اطلاعات توسط زبان آموزان
دارا بودن مربی تمرین و آموزش واژگان لانگمن
تصاویری از محیط این نرم افزار:

روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (لینک دانلود نرم افزار در انتهای مطالب قرار گرفته است)
2 – پس از نصب نرم افزار، فایل LDOCE5.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
3 – وارد پنجره ی My Computer شوید و سپس وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
4 – با اجرای فایل setup.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
5 – پس از نصب نرم افزار به هیچ عنوان آنرا اجرا نکنید و مجددا وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – پس از اینکار وارد پوشه ی QUICKfind شوید و با اجرای فایل qf_setup.exe به نصب برنامه QUICKfind بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب برنامه QUICKfind به هیچ عنوان آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایل ldoce5.exe را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید. (به صورت پیش فرض مسیر: C:\Program Files\Longman\LDOCE5)
9 – پس از کپی فایل کرک ممکن است با اخطار تکراری بودن فایل رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.



.:: جهت دانلود نرم افزار DAEMON Tools کلیک کنید ::.



درباره : نرم افزار های کاربردی , فرهنگ لغت ,
برچسب ها : دانلود نرم افزار دیکشنری لانگمن Longman Dictionary Of Contemporary English ,
بازدید : 723
[ 1392/05/25 ] [ 1392/05/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

مترجم حرفه ای متون خارجی Ace Translator 9.5.0.689 + قابل حمل

Ace Translator 9.5.0.689 نرم افزار قدرمتند و محبوب ترجمه متن به زبان های مختلف می باشد. این نرم افزار از بیش از 60 زبان دنیا از جمله زبان فارسی را پشتیبانی می کند. به وسیله نرم افزار Ace Translator می توانید در صورت آنلاین بودن و اتصال به اینترنت انواع لغات و متون را به سادگی و سرعت ترجمه کنید. به وسیله این نرم افزار می توانید متون فارسی را به زبان های دیگر دنیا ترجمه کرده و برعکس، متن از سایر زبان ها را به فارسی ترجمه نمایید. نرم افزار Ace Translator همراه با نسخه قابل حمل را در ادامه از وب سایت دریافت کنید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:
پشتیبانی از 60 زبان مختلف دنیا
قابلیت ترجمه لغت ، جمله و متن
قابلیت ترجمه به صورت آنلاین
سازگار با ویندوز های XP / Vista / Seven
حجم بسیار مناسب
و …

.: روش فعال سازی :.

پس از نصب ، برای کرک کردن نرم افزار از فایل Patch استفاده کنید.



درباره : نرم افزار های کاربردی , فرهنگ لغت ,
برچسب ها : مترجم حرفه ای متون خارجی Ace Translator 9.5.0.689 + قابل حمل ,
بازدید : 561
[ 1392/05/25 ] [ 1392/05/25 ] [ هومن آذریان ]

.:: این مجموعه در اکثر سایت های ایرانی با قیمت های بالا برای فروش قرار داده شده است ::.

آموزش زبان انگلیسی در خواب نام مجموعه ای است که در خواب زبان انگلیسی را به افراد آموزش می دهد. در واقع سازندگان این مجموعه مدعی هستند که وقتی شما در خواب به این مجموعه گوش می دهید، لغات و جملات زبان انگلیسی در ضمیر ناخوداگاه شما نقش می بندد و وفتی که از خواب بیدار می شوید معنی بسیاری از این لغات را می دانید. همچنین در ادامه توضیح داده شده که این صداها با تلفیق دو تکنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی در داخل جمجمه یا Binaural Sounds و تکنیک منحصر به فرد همسازی و همگامی مغزی Brain Synchronizing از طریق هدفون برای مغز هنگام خواب، قابل شنیدن می باشند و به دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها، مغز شما را در عالی ترین شرایط کاری (یعنی درخواب و در زمان استراحت)‌ و به راحت ترین شیوه، با واژه ها و جملات اساسی زبان آشنا می سازد. وقتی که شما از خواب بیدار می شوید در کمال حیرت می بینید نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره و نوشته های انگلیسی را درک می کنید. این مجموعه شامل سه سی دی بوده که مجموعه ای بی نظیر و کامل از 18 درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی بصورت گفتاری با فرمت MP3 و قابل استفاده در تمام دستگاه های صوتی پخش خانگی به دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد. همچنین متن درسها نیز به صورت فایل های آفیس و پی دی اف در داخل مجموعه قرار داده شده است. در ایران تبلیغات بسیار گسترده ای برای فروش این مجموعه صورت گرفت و هنوز هم بسیاری از سایت ها با قیمت های گران آنرا را به فروش می رسانند که شما میتوانید این مجموعه آموزشی را به صورت کاملآ رایگان از وب سایتدریافت نمایید.

 

 



توضیحات تکمیلی سازندگان این مجموعه:

امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده و فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش های بدن خود را تنظیم می کند. حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق، امواج ضمیمه و پوش آن را نیز بدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد. اکنون فرض کنید با تکنیک ‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شکلی درآیند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابیده احساس کند که به جای یک صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرون می آیند (یعنی درست حالتی که انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگوی درونی روزانه خود را شکل می دهد). در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدون هیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می کند و چند ساعت بعد که فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با یک مطلب احساس می کند که قبلا آن را جایی شنیده است و برایش بسیار آشنااست. با توجه به اینکه این شیوه یادگیری مستقیما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد، اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است که درس های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می کند که درس های انگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلکه همان زبان مادری اش را توسعه داده است که این شکل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شکل ممکن برای آموختن یک زبان جدید است. مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شکل آموزش سریع زبان انگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.

 

 

 

.:: دانلود سی دی 1 ::.

.:: دانلود سی دی 2 ::.

.:: دانلود سی دی 3 ::.

 



درباره : نرم افزار های کاربردی , فرهنگ لغت ,
برچسب ها : دانلود رایگان مجموعه آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep ,
بازدید : 679
[ 1392/05/25 ] [ 1392/05/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

ترجمه متون تنها با یک کلیک با نرم افزار معروف LEC Power Translator Pro 12

.:: این نرم افزار در اکثر سایت های ایرانی با قیمت های بالا برای فروش قرار داده شده است ::.

LEC Power Translator یکی از معروف ترین نرم افزارهای ترجمه متون در سراسر دنیا می باشد. شما با استفاده از این برنامه تنها با یک کلیک می توانید متن مورد نظرتان را به زبان های مختلف ترجمه کنید. این نرم افزار از 16 زبان مختلف دنیا که شامل Arabic, Chinese, English, French, German, Hebrew, Italian, Japanese, Korean, Netherlands, Persian, Polish, Russian, Spanish, Turkish, Ukrainian می باشد پشتیبانی می کند. همانطور که در لیست زبان ها مشاهده می کنید این برنامه از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند و قادر به ترجمه متون هر یک از زبان های موجود در لیست به زبان فارسی می باشد. از ویژگی های برجسته این نرم افزار امکان استفاده از آن در محیط برنامه های مختلف می باشد. به عنوان مثال شما در هنگام چت با برنامه یاهو مسنجر به صورت مستقیم می توانید از این نرم افزار برای ترجمه کلمات و متن مورد نطرتان کمک بگیرید. یکی از امکانات مهم این نرم افزار مشاهده وب سایت های خارجی به صورت ترجمه شده می باشد بدین صورت که برنامه قادر است با کمک مرورگر ویندوز هر سایتی را که شما مایل باشید به زبان فارسی یا دیگر زبان ها ترجمه کند. علاوه بر این یکی از قابلیت های دیگر این نرم افزار قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار و بلعکس می باشد در واقع شما با کمک این قابلیت می توانید متن مورد نظرتان را به صورت گفتاری برای برنامه بخوانید سپس با انتخاب زبان مورد نظر ترجمه متن را در یک فایل سند ذخیره کنید، همچنین انجام اینکار به صورت عکس نیز امکان پذیر خواهد بود. در ایران تبلیغات بسیار گسترده ای برای فروش این نرم افزار صورت گرفت و هنوز هم بسیاری از سایت ها با قیمت های گران این نرم افزار را به فروش می رسانند شما میتوانید ورژن کامل و بدون نقص این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان از وب سایتدریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این برنامه:

امکان ترجمه متون در محیط نرم افزارهای مختلف ویرایش متن و مسنجرها
امکان ترجمه وب سایت ها تنها با یک کلیک
قابلیت ترجمه صحیح و روان متون و جملات
قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار و بلعکس
قابلیت ترجمه متون تنها با یک کلیک
پشتیبانی از 16 زبان مختلف
پشتیبانی از کلید ها میانبر
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب

و …

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار می گیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

 

روش نصب نرم افزار:

برای نصب نرم افزار ابتدا نرم افزار UltraISO را دانلود نموده و فایل ایمیج را با استفاده از آن اجرا کنید. سپس در تب Tools گزینه Mount to Virtual Drive را انتخاب کنید و بر روی Mount کلیک کنید. حال وارد My Computer شده و وارد درایو جدیدی که در این قسمت ایجاد شده شوید و اقدام به نصب نرم افزار نمایید همچنین می توانید فایل ایمیج را با استفاده از همین نرم افزار بر روی یک CD یا DVD رایت کنید و سپس از داخل دیسک مورد نظر اقدام به نصب نرم افزار کنید.

.:: جهت دانلود نرم افزار UltraISO کلیک کنید ::.

روش حل مشکل ترجمه به زبان فارسی و عربی:

اگر بعد از نصب، نرم افزار قادر به ترجمه کلمات و متون به زبان های فارسی و عربی نبود کافیست که تاریخ ویندوز را به سال 2008 تغییر دهید تا مشکل برطرف شود.



درباره : نرم افزار های کاربردی , فرهنگ لغت ,
برچسب ها : ترجمه متون تنها با یک کلیک با نرم افزار معروف LEC Power Translator Pro 12 ,
بازدید : 511
[ 1392/05/25 ] [ 1392/05/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

ورژن جدید دیکشنری معروف و قدرتمند بابیلون Babylon Pro 9.0.3.r12

Babylon نام دیکشنری قدیمی و بسیار معروفی است که در میان نرم افزارهای فرهنگ لغت از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. گسترده بودن دامنه امکانات و قابلیت های این دیکشنری سبب شده تا بسیاری از کاربران از آن به عنوان مترجم اصلی لغات و متون مورد نظرشان استفاده کنند. این برنامه از 75 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند که از این 75 زبان 17 زبان زنده و معروف دنیا به صورت پیش فرض در برنامه قرار دارد. همچنین پشتیبانی از زبان شیرین فارسی نیز سبب محبوبیت هرچه بیشتر این دیکشنری در میان فارسی زبانان شده است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تنها با یک کلیک لغت و متن مورد نظرتان را ترجمه کنید. در واقع یکی از قابلیت های مهم این برنامه ترجمه با یک کلیک است که کاربر در هر کجای ویندوز می تواند به آسانی تنها با مشخص نمودن لغت و یا متن مورد نظر خود و فشردن یک کلیک ترجمه آنرا در برنامه مشاهده کند. علاوه بر این قابلیت ترجمه متون و همچنین ترجمه سایت ها از دیگر امکانات این برنامه است که به نسخه های جدید این نرم افزار اضافه شده و شما با استفاده از آنها میتوانید به راحتی متن های طولانی را ترجمه کنید و یا وب سایت های خارجی را به زبان فارسی و سایر زبان ها مشاهده نمایید. 

برخی از ویژگی های این برنامه:
قابلیت تبدیل انواع واحد ها به یکدیگر از جمله واحد پول
قابلیت ترجمه سایت ها به زبان های مختلف
ترجمه لغت و متن تنها با یک کلیک
پشتیبانی از 75 زبان مختلف دنیا
پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
امکان تلفظ صحیح و روان لغات
قابلیت ترجمه لغت و متون
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

 

 

 

 

 

روش کرک:
جهت رجیستر کردن برنامه فایل Patch را در محل نصب برنامه کپی و اجرا نمایید. سپس از مشخصات زیر استفاده کنید.
User Name: Legal Program
Code License: 49EGT4Y4DDXE8GN329AM2NPVJ

اگر از روش بالا موفق به رجیستر برنامه نشدید از روش زیر استفاده نمایید.
روش کرک:
جهت رجیستر کردن برنامه محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی نمایید.



درباره : نرم افزار های کاربردی , فرهنگ لغت ,
برچسب ها : ورژن جدید دیکشنری معروف و قدرتمند بابیلون Babylon Pro 9.0.3.r12 ,
بازدید : 505
[ 1392/05/25 ] [ 1392/05/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

ترجمه متون خارجی با نرم افزار دیکشنری آنلاین Ace Translator 8.7

Ace Translator از جمله نرم افزارهای معروف مترجم متن به شمار میرود. این نرم افزار قادر است تا متن هایی را که به زبان های مختلف هستند به زبان مورد نظر شما ترجمه کند. همچنین این برنامه از 59 زبان مختلف جهان از جمله زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی میکند شما با کمک آن میتوانید متن هایی را که به زبان خارجی هستند به آسانی به زبان فارسی ترجمه کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین کار میکند در واقع شما برای انجام عمل ترجمه باید ابتدا به اینترنت وصل شوید و سپس از نرم افزار استفاده کنید. علاوه بر این در این نرم افزار ابزارهای مختلف ویرایش متن نیز قرار دارد که قبل و بعد از ترجمه برای ویرایش متن میتوانید از آنها استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار قابلیت ترجمه با سرعت پایین اینترنت می باشد. 

 

برخی از ویژگی های این برنامه:
پشتیبانی از 59 زبان مختلف دنیا
قابلیت ترجمه لغت, جمله و متن
قابلیت ترجمه به صورت آنلاین
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

 

روش کرک:
جهت رجیستر کردن برنامه فایل Keygen را اجرا کنید و نام www.IR-DL.com را وارد نمایید سپس با کلیک بر روی دگمه Generate کل اطلاعات را ذخیره نمایید.



درباره : نرم افزار های کاربردی , فرهنگ لغت ,
برچسب ها : ترجمه متون خارجی با نرم افزار دیکشنری آنلاین Ace Translator 8.7 ,
بازدید : 551
[ 1392/05/25 ] [ 1392/05/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

ترجمه 4 زبان زنده دنیا با دیکشنری TranslateIt! 8.1 build 3

TranslateIt! یکی از نرم افزار معروف دیکشنری می باشد که دارای قابلیت های فراوانی است. این نرم افزار از چهار زبان انگلیسی, آلمانی, اسپانیایی و روسی پشتیبانی می کند و قادر است لغات و متون هر کدام از این 4 زبان مختلف را به یکدیگر ترجمه نماید. همچنین این دیکشنری دارای امکانات بسیار جالبی است که از جمله میتوان به فراخوانی برنامه در پنجره های مختلف ویندوز اشاره کرد. به عنوان مثال اگر شما در نرم افزارهای ویرایش متن مانند آفیس و یا نرم افزارهای مرورگر مانند اینترنت اکسپلورر یا فایرفکس با کلمه یا متنی مواجه شوید که نیاز به ترجمه آن دارید، با مشخص نمودن متن مورد نظر و فشردن کلید ها ترکیبی نرم افزار به صورت خودکار اجرا شده و ترجمه متن مورد نظرتان را به شما نشان می دهد. 


برخی از ویژگی های این برنامه:
قابلیت ترجمه لغات و متون چهار زبان زنده دنیا
قابلیت اجرا برنامه در محیط نرم افزار مختلف
قابلیت ترجمه صحیح و روان
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

 

روش کرک:
جهت رجیستر کردن برنامه محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی نمایید.



درباره : نرم افزار های کاربردی , فرهنگ لغت ,
برچسب ها : ترجمه 4 زبان زنده دنیا با دیکشنری TranslateIt! 8.1 build 3 ,
بازدید : 563
[ 1392/05/25 ] [ 1392/05/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

ترجمه لغات و متن با نرم افزار Client for Google Translate 5.0.510 Portable

راحت ترین روش پیدا کردن معنی یک لغت و یا متن انگلیسی استفاده از نرم افزارهای دیکشنری است. Client for Google Translate نرم افزار معرفی است که توسط شرکت گوگل منتشر شده و می تواند لغات و متون را ترجمه کند. این برنامه از زبانهای مختلف خارجی پشتیبانی می کند که میتوان با وارد کردن لغت یا متن در محیط برنامه به راحتی با یک کلیک معنی  و ترجمه آن را بدست اورید. همچنین این نرم افزار از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند که شما میتوانید ترجمه متن های خارجی خود را با استفاده از آن بدست اورید.

 

کار با این برنامه تنها با اتصال به اینترنت امکان پذیر بوده که بیشترین کاربرد ان نیز در محیط اینترنت انجام می پذیرد در واقع علاوه بر ترجمه لغت و متون در محیط برنامه، میتوان به صورت مستقیم و بدون کپی متن مندرج در سایتهای خارجی را نیز به زبانهای مختلف از جمله فارسی ترجمه نمود. 

برخی از ویژگی های این برنامه:
امکان تبدیل فایل های تصویری به یکدیگر
قابلیت تبدیل فایل های تصویری به برخی از فایل های صوتی
داشتن سرعت بالا در هنگام تبدیل
داشتن کیفیت مناسب فیلم های تبدیل شده
استفاده ناچیز از منابع سیستم
سازگار با ویندوز های 98/2000/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

روش کرک:
بدون نیاز



درباره : نرم افزار های کاربردی , فرهنگ لغت ,
برچسب ها : ترجمه لغات و متن با نرم افزار Client for Google Translate 5.0.510 Portable ,
بازدید : 566
[ 1392/05/25 ] [ 1392/05/25 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 2 1 2 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 319 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,706,857 نفر
بازدید این ماه : 1,353 نفر
بازدید ماه قبل : 1,040 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 7 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک