فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 

 

دانلود مستند حیوانات زیر زمین The Burrowers: Animals Underground 2013

نام : زیرزمینی ها: حیوانات زیر زمین – The Burrowers: Animals Underground
ژانر : مستند
کیفیت : 720p HDTV x264 – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2013
مدت زمان : 58×3 دقیقه
ناشر : BBC
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
زیر نویس انگلیسی : دارد
خلاصه داستان : Chris Packham نور چراغ دستی خود را روی لانه ی حیوانات زیر زمینی انداخته است تا سه نوع از حیوانات زیرزمینی انگلیس را بررسی کند، گورکن ها، موش های آبی زیرزمینی و خرگوش ها. در یکی از آزمایش های طبیعی طول تاریخ Chris Packham لانه های زیرزمین یان حیوانات را بررسی و زندگی آنهارا مورد کاوش قرار می دهد. این فیلم پنجره ای به زندگی این حیوانات باز می کند که از دورن آن میتوانید چیزهایی را ببینید که تا به حال هرگز ندیده اید. میتوانید همه چیز ار تولد آنها در پاییز تا بیرون آمدنشان از لانه در تابستان را تماشا کنید. این موجودات چگونه لانه میسازند؟ چگونه بارور میشوند و چگونه بچه هایشان را به دنیا می آورند؟ پاسخ همه ی سوال های خود را در “زیرزمینی ها” خواهید یافت.
تصاویری از محیط این فیلم مستند:

دانلود مستند حیوانات زیر زمین The Burrowers: Animals Underground 2013

دانلود مستند حیوانات زیر زمین The Burrowers: Animals Underground 2013

دانلود مستند حیوانات زیر زمین The Burrowers: Animals Underground 2013

.:: قسمت اول ::.


.:: قسمت دوم ::.


.:: قسمت سوم ::.





درباره : مستند , حیات وحش ,
برچسب ها : دانلود مستند حیوانات زیر زمین The Burrowers: Animals Underground 2013 , محل تبلیغات شما ,
بازدید : 764
[ 1392/06/27 ] [ 1392/06/27 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود مستند پری دریایی: پیکر یافته شده Mermaids: The Body Found 2013

نام : پری دریای: پیکر یافته شده – Mermaids: The Body Found
ژانر : مستند
کیفیت : PDTV x264 – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 468×832
تاریخ انتشار : 2013
مدت زمان : 83 دقیقه
ناشر : Discovery Channel
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : در سال 2004 دریانورد زیست شناس دکتر Brian McCormick به طور اتفاقی به صداهای ضبط شده ی عجیبی از زیر دریا برخورد کرد تصمیم به کشف موجودی که عامل این صدا بوده است، گرفت. او و تیم تحقیقاتی اش در جستجوی یک مدرک قطعی به بندرگاه بزرگی در جنوب افریقا رفتند. در آنجا به پیکر نیم خورده ی موجودی برخوردند که هیچ یک از افراد تیم قادر به شناسایی آن نبود. وقتی هر یک از اجزای بدن آنرا کالبد شکافی کردند ابعاد جدیدی از معما را به دست آوردند. وقتی تصویر کامل آنرا ساختند دکتر McCormick به نتایج حیرت انگیزی رسید: این موجود دریایی جدید به انسان ها مربوط است… این جستجو های جذاب ادامه پیدا می کند تا قبل از اینکه دیر شود از این راز پنهان پرده بردارد.
تصاویری از محیط این فیلم مستند:

دانلود مستند پری دریایی: پیکر یافته شده Mermaids: The Body Found 2013





درباره : مستند , دانلود مستندها ,
برچسب ها : دانلود مستند پری دریایی: پیکر یافته شده Mermaids: The Body Found 2013 ,
بازدید : 889
[ 1392/06/25 ] [ 1392/06/25 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود 63 گل زیبا و تماشایی از فیلیپو اینزاگی Filippo Inzaghi

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

فیلیپو اینزاگی متولد اوت 1973 بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است. او در تیم باشگاهی آ.ث. میلان در سری آی ایتالیا بازی می کند، وی پشت سر رائول با ۷۰ گل زده بهترین آمارگلزنی در «لیگهای اروپایی» را دارد. همچنین وی یکی از بهترین مهاجمهای تیم ملی ایتالیا بود و توانست در۵۷ بازی ای که بین سالهای ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۷ برای کشورش انجام داد ۲۵ گل به ثمر رساند. مجموعه ای از 63 گل برتر و گلچین شده از این اسطوره ایتالیایی را برای فوتبال دوستان آماده کرده ایم تا لحظاتی زیبا از حضور اینزاگی در میدان فوتبال و گل های به ثمر رسیده توسط این بازیکن محبوب در لیگ اروپا، را مشاهد کرده و از آن لذت ببرید. هم اکنون این فیلم زیبا را بافرمت avi. برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

 



درباره : مستند , ورزشی ,
برچسب ها : دانلود 63 گل زیبا و تماشایی از فیلیپو اینزاگی Filippo Inzaghi ,
بازدید : 718
[ 1392/06/13 ] [ 1392/06/13 ] [ هومن آذریان ]

مستند سقوط جمهوری توضیح می دهد چگونه کارتل های شرکت های بزرگ اقتصاد، آمریکا را با طراحی از قبل، نابود کرده اند. رهبران سیاسی اعلام می کنند که زمان دولت جهانی (World Government) فرارسیده است و دلار باید با یک واحد پول جهانی جایگزین گردد. این مستند بیان می کند که چطور باراک اوباما به صورت گستاخانه ماده یک بخش نهم قانون اساسی را با نشستن بر کرسی ریاست شورای امنیت سازمان ملل متحد زیر پا گذاشته است. در قسمت هایی از این مستند می بینیم که دانشمندان و متخصصان نظام دیکتاتوری در مرحله نهایی رسیدن به موفقیت در طرح خویش هستند و قوانینی که از آزادی های مدنی و حقوق بشری حمایت می کند به صورت جهانی نادیده گرفته می شوند و یک پرده آهنی از دیکتاتوری با تکنولوژی بالا بر روی جهان در حال کشیده شدن است.

مستند سقوط جمهوری به این مسئله می پردازد که چگونه یک رژیم جهانی که توسط خواصی که از طریق انتخابات برگزیده نشده اند کنترل می شود و مالیات بر کربن را – که طرحی بر گرفتن مالیات بر سوخت های فسیلی و هر چیزی است که گاز کربن دی اکسید تولید می کند – را ابزاری قرار دادند که تمام فعالیت های بشری را تحت الشعاع قرار می دهد و یک سیستم نئو فدرال بردگی ایجاد می کند. وعده های دروغین اوباما، نظیر عدم افزایش مالیات مردم، تعطیلی شکنجه گاه ها، آزادی اطلاعات، ملغی کردن قانون میهن پرستی، عدم بازداشت شهروندان بدون احراز جرم آنها در دادگاه، پایبندی به شعارهای ضد جنگ، پایبندی به قانون اساسی آمریکا، عدم حمایت از گروه ها و  لابی های فشار، اطلاع رسانی شفاف درباره قوانین پیش از تصویب، خروج از پیمان نفتا، و … در بخش دیگری از این مستند بررسی شد.

هم چنین مستند سقوط جمهوری قصد دارد که بیان کند اوباما تنها مانند یک اسب تروی است که برای آرام کردن مردم ساخته شده تا در این مدت کسانی که در حال سامان دادن یک حکومت جهانی در زمین هستند به اهداف خود برسند. کسانی که توسط رسانه ها و سایر ابزار قدرت تصویر سازی و کنترل قلب وذهن مردم را دارند یک تصویر ناجی جهانی از اوباما ارائه کرده اند. این فیلم که طرح معماران نظم نوین جهانی (New World Order) را افشا می کند و آنچه که مهمتر است این که جامعه آمریکا چطور می تواند کنترل دولت را به مردم برگرداند و  این جریان جنایت کارانه را بچرخاند و ظلم را تبدیل به عدالت کند.

 

 

FallOfRepublic1 مستند سقوط جمهوری
فیلم مستند سقوط جمهوری / Fall of the Republic Documentary

 

 

 

مدت زمان: ۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

کیفیت: DVDRip (عالی)

حجم فایل: ۷۰۰ مگابایت

کارگردان: الکس جونز

زیرنویس: فارسی

کاری از: وعده دیدار

پیشنهاد مبین مدیا: این مستند را حتما مشاهده کنید!

Fall of Republic مستند سقوط جمهوری
فیلم مستند سقوط جمهوری / Fall of the Republic Documentary

 

 

 

Fall Of The Republic مستند سقوط جمهوری
فیلم مستند سقوط جمهوری / Fall of the Republic Documentary

 

 

 

لازم به توضیح است که که الکس جونز سازنده این فیلم یکی از  فیلم سازان مشهور مخالف سیاست های جنگ طبلانه آمریکا است که حتی  مخالف حمله نظامی ناتو در جنگ اخیر علیه لیبی بود. از جمله تلاش های وی نشان دادن مضرات جهانی سازی، تلاش های ضد جنگ و در زمینه فریب ۱۱ سپتامبر را می توان مثال زد. از مستندهای او کشور پلیسی، ۱۱/۹ راهی به سوی استبداد، دیکتاتورهای آمریکایی و پایان بازی را می توان نام برد..

alexjones مستند سقوط جمهوری
آلکس جونز – کارگردان

 

 

 

 

Icon Tasviri مستند سقوط جمهوری »» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)
تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود


درباره : مستند , دانلود مستندها ,
برچسب ها : مستند سقوط جمهوری ,
بازدید : 1131
[ 1392/05/26 ] [ 1392/05/26 ] [ هومن آذریان ]

بعضي از فرقههاي سرّی، با داير نمودن شُعَبات مختلف، سعي ميكنند فرقهي خود را گسترش دهندو چنان قدرت ميگيرند كه از مرز شهر و كشورِ خود فراتر رفته و جهاني ميشوند.، آنها مراكزي را تحتِ پوششِ فرقهي خود داير ميكنند تا به امور خيريه بپردازند. در اين مرحله است كه فرقه برخي نمادها و نشانههاي سرّيِ خود را فاش ميكند. فراماسونري مهمترين و معروفترين شبكهي بسيار سرّيِ جهاني است كه با فرقهها و گروههاي زيادي متحد شده است.


در این فرقه، مراسمي براي عضو جديد برگزار ميشود كه در آن مراسم، شخص، به صورتِ نمادين، دوباره متولد ميشود.


ريشه و خاستگاه شكلگيري فراماسونري به تمدن های باستانی خصوصا مصرِ باستان برميگرددمصر، يكي از كشورهاي بسيار معروفِ جهانِ باستان بود كه تمدني بزرگ و حكومتهايي مقتدر داشت. مصريان، از مراحلِ مختلفِ اديانِ ابتدايي گذر كردند و به خدايان محلّي روي آوردند كه معمولاً به شكل حيوانات اهلي و وحشي بودند و پرستشِ فرعونها و خدايانِ اساطيري نيز در بین آنان معمول بود.مهمترین حامیانِ رژیمِ فرعون، طبقهي کاهنان، يا همان ساحران، بودند


کاهنان انجمنی سرّی تشکیل داده بودند و از قوانین و مراسمِ خاصی پیروی میکردند. آنان از صمیمِ قلب، سوگند یاد میکردند که تعلیمات را از بقیهي مردم، مخفي نگه دارند. کاهنان، در حفظِ اسرار، به قدری دقت به خرج میدادند که ما از شعائر و معتقداتِ آنان، کمتر اثری در دست داریم؛ به طوری که دیگران هم هراس داشتند كه دربارهي این اسرار، خبری گزارش دهند.


زمان پخش: یکشنبه 23 تیر ساعت 18 تکرار: ساعت 23:15 و 7 فردا صبح از شبکه مستند

فیلم قسمت دوم (پارت اول)

 

 

 

دانلود فیلم قسمت دوم (پارت اول) حجم 62.36 MB

 Direct Link 1

 Direct Link 2

PutLocker

RapidShare

HotFile

HipFile

فیلم قسمت دوم (پارت دوم)

 

 

 

دانلود فیلم قسمت دوم (پارت دوم) حجم 68.09 MB

 Direct Link 1

 Direct Link 2

PutLocker

RapidShare

HotFile

HipFile

 دانلود قسمت دوم مستند فرقه های سری، حجم 170MB با کیفیت بالا: Direct Link

لینک کمکی:   RapidshareHotfileBitshareBayfilesUptoboxMediaFire * Hipfile

 

 

 



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : مستند خاستگاه فرقی های سری در دوران باستان ,
بازدید : 336
[ 1392/05/15 ] [ 1392/05/15 ] [ هومن آذریان ]

 

در طي تاريخ، از چند هزار سال پيش تا كنون، انجمن‌ها و فرقه‌هاي سرّيِ بسياري به وجود آمده‌اند.انجمن‌هاي سرّي، گروهي از افراد هستند كه با اهداف مختلفِ مذهبي، سياسي، اجتماعي، علمي و اقتصادي شكل مي‌گيرند.فرقه‌های زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند انسان با گذشت زمان، از اصول بنیادین خود فاصله گرفته است و به همین دلیل، هدفِ خود را بازگشت به سنت‌های اولیه و احیای اصول دیرینه می‌دانند. به تعبیر خودشان، در پی احیای نظام و مناسک دیرینه‌ی‌‌ خود هستند.


یکی دیگر از دلایل شکل‌گیری این فرقه‌ها، ادعای داشتن رابطه‌ای عمیق‌تر، پیوسته‌تر و صمیمی‌تر با امور مقدس است.برای عموم فرقه‌های سرّی، می‌توان ویژگی‌های مشترکی را برشمرد.عضویت افراد در فرقه‌ها، عموماً به صورت اختیاری است؛ چرا که اعضای فرقه، متعهد به رازداری‌اند و لازمه‌ی این رازداری پرهیز از اجبار یا فشار بیرونی است.


فرقه‌های سرّی، برای نیل به اهدافشان، از رفتارها و مراسم نامتعارف و کمتر شناخته‌شده‌ای همچون جادوگری، کیمیاگری، جن‌گیری یا احضار ارواح، استفاده می‌کنند.


بعضي از انجمن‌هاي سرّي، به دلیل تهديداتی كه براي عمومِ مردم دارند، به انجمن‌هاي خطرناك تعبير مي‌شوند. اکثر اين انجمن‌ها، پیرامونِ موضوعاتِ مذهبي و سياسي فعالیت می‌کنند.


افراط و انحراف بعضی از این فرقه‌ها، در تجربه‌یِ امورِ معنوی، گاهی نتایجی چون قتل‌عام، نسل‌کشی و حتی خودکشی دسته‌جمعی را به دنبال داشته است.


برای مثال، جیم جونز، رهبرِ مذهبیِ کلیسایی در شهر سان‌فرانسیسکو، پیروانش را مجبور کرد تا دست به یک خودکشی دسته‌جمعی بزنند. در 17 نوامبر 1978، 909 نفر مجبور به خوردن سم شدند و به این ترتیب، بزرگترین خودکشیِ دستهجمعیِ تاریخِ بشریت رقم خورد.

زمان پخش: شنبه 22 تیر ساعت 18 تکرار: ساعت 23:15 و 7 فردا صبح از شبکه مستند

 

فیلم قسمت اول (پارت اول)

 

 

 

دانلود فیلم قسمت اول (پارت اول) حجم 42.75 MB

 Direct Link 1

 Direct Link 2

PutLocker

RapidShare

HotFile

HipFile

فیلم قسمت اول (پارت دوم)

 

 

 

دانلود فیلم قسمت اول (پارت دوم) حجم 47.35 MB

 Direct Link 1

 Direct Link 2

PutLocker

RapidShare

HotFile

HipFile

دانلود قسمت اول مستند فرقه های سری با کیفیت بالا حجم 195 مگابایت: Direct Link 1 

لینک کمکی: SolidFiles * PutLocker  * RapidShare * HotFile * 4Shared * HipFileTurboBit * Uploaded   *UptoBox * BitShare* * MediaFire

 



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : مستند فرقه های سری ,
بازدید : 377
[ 1392/05/15 ] [ 1392/05/15 ] [ هومن آذریان ]



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
بازدید : 363
[ 1392/05/15 ] [ 1392/05/15 ] [ هومن آذریان ]
 

براي دريافت فايل بر روي عبارت دريافت فايل كليك راست كرده و گزينه Save Target As... را انتخاب كنيد.

دريافت فايل 



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : مستند علمي ايران ,
بازدید : 300
[ 1392/05/15 ] [ 1392/05/15 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود مستند زیبا و دیدنی بیداری بچه ماموت Waking the Baby Mammoth 2009

نام : بیداری بچه ماموت – Waking the Baby Mammoth
ژانر : مستند
کیفیت : DVDRip x264 – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 468×832
تاریخ انتشار : 2009
مدت زمان : 91 دقیقه
ناشر : National Geographic
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : داستانی شگفت درباره کشف بچه مامومت 40 هزار ساله در رودخانه سیبری توسط یک چوپان و باستان شناس مشهوری است که سعی دارد پرده از رازهای خلقت و مرگ آن بردارد. آنها در جستجوی نشانه هایی برای پیدایش دوباره این ماموت در قرن 21 هستند و اینکه چرا دست نخورده باقی مانده است و چه رازهایی از آفرینش در وجود او نهفته است.
تصاویری از محیط این فیلم مستند:

دانلود مستند زیبا و دیدنی بیداری بچه ماموت Waking the Baby Mammoth 2009





درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : دانلود مستند زیبا و دیدنی بیداری بچه ماموت Waking the Baby Mammoth 2009 ,
بازدید : 374
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
 

 

دانلود مجموعه آموزش مقدماتی فوتوشاپ به زبان فارسی

.:: شامل 17 آموزش تصویری فوتوشاپ به زبان فارسی کاری از گروه حارک گرافیک ::.

این نسخه اولین نسخه از مجموعه های تصویری فوتوشاپ حارک گرافیک می باشد که تمام مراحل ساخت این مجموعه از طراحی و پیاده سازی آموزش ها تا ساخت برنامه کاربردی توسط جوانان ایرانی صورت گرفته، آموزش ها همگی پیاده سازی و فیلم برداری شده است در اموزش ها سعی شده از مناظر و متدهای ایرانی استفاده شود تا از نظر فرهنگی و اخلاقی برای تمامی اقشار جامعه مناسب باشد. سطح آموزش ها طوریست که نه برای کاربر مبتدی سخت و نه برای کاربر حرفه ای حوصله سربر باشد. این مجموعه شامل هفده آموزش مختلف فوتوشاپ در سه فصل می باشد. این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دریافت نمایید.


لیست دروس فصل اول:
افزایش پرتوهای نوری در عکس
نحوه قدیمی کردن عکس ها
تبدیل عکس های شخصی به نوارهای درهم
خلق یک مرد آبی ( تلفیق انسان و عناصر 4 گانه )
آموزش اثرات رنگ در کانال ها
خلق پرتره های خط خطی
نورپردازی ساده بر روی عکس های شخصی
خلق نماهای 360 درجه ایی
ایجاد پوستر چند وجهی
ایجاد افکت های نوری در عکس
لیست دروس فصل دوم:
آموزش و معرفی پلاگین Mask Pro
آموزش و معرفی پلاگین Color Efex Pro
آموزش و معرفی پلاگین Focal Point
آموزش و معرفی پلاگین Photo Freme Pro
آموزش و معرفی پلاگین Lusic Art
لیست دروس فصل سوم:
معرفی سایتهای جهانی مرجع فونت
معرفی سایتهای جهانی مرجه ابزارک های گرافیکی
تصاویری از آموزش های این مجموعه:

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.



.:: جهت دانلود نرم افزار فوتوشاپ کلیک کنید ::.



درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : دانلود مجموعه آموزش مقدماتی فوتوشاپ به زبان فارسی ,
بازدید : 352
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 34 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...33 34 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 678 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,709,779 نفر
بازدید این ماه : 1,422 نفر
بازدید ماه قبل : 3,962 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 4 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک