فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

ابتکار جالب پلیس راهور برای گذاشتن کلاه بر سر موتورسواران! (تابناک)

 

ابتکار جالب پلیس راهور برای گذاشتن کلاه بر سر موتورسواران!

در این طرح که به ظاهر‌ راهنمایی و رانندگی نوآور آن است، مأموران راهور مستقر در خیابان‌ ها و بزرگراه‌ های تهران، با دیدن موتورسواران متخلف، به ویژه آن دسته از آنانی که بدون استفاده از کلاه ایمنی به سواری مشغول اند، ایشان را متوقف کرده و ضمن دریافت گواهی‌ نامه ‌یا کارت و یا بیمه نامه موتور سیکلت‌، نه برگ جریمه‌ ای صادر می‌ کنند و طبیعتا نه خبری از توقیف وسیله نقلیه فرد خاطی در میان است؛ بلکه فقط یک برگه رنگ و رو رفتهٔ کپی شده در اختیار وی می‌ گذارند که روی آن، مشخصات شناسایی موتورسیکلت، راکب، مدرک دریافت شده و نام افسر راهنمایی و رانندگی قید شده و بر اساس آن، از راننده خاطی خواسته شده تا به آدرسی که آمده، مراجعه کرده و پس از حضور در یک کلاس آموزشی، مدرک توقیف شده خود را دریافت کند. در ادامه کافی است، راننده در کلاس حضور پیدا کرده و به روایت تصاویر، از خطراتی که در کمین رانندگان خاطی نشسته آگاه شود تا هر بار که خواست سوار بر موتورسیکلتش، راهی را برود، تصاویر هشداردهنده را به یاد آورده و فراموش نکند که استفاده از کلاه ایمنی و مرتکب نشدن تخلفات راهنمایی و رانندگی می‌تواند چه سرنوشت خوشی برای وی به همراه آورده و تکرار اشتباه های گذشته تا چه اندازه ممکن است تلخ تمام شود.

 

شایعه ای که تکذیب شد (فردانیوز)

شایعه ای که تکذیب شد

"میخائیل گورباچف" آخرین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی سابق، اطلاعات منتشر شده درباره مرگش را تکذیب کرد.  پیش تر برخی از رسانه های غربی، شایعه مرگ وی را منتشر کرده بودند.

 

 

هدیه ۸۰ میلیون تومانی دولت دهم به الهام (الف)

هدیه ۸۰ میلیون تومانی دولت دهم به الهام

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر محمدرضا رحیمی به دستگاه های مربوطه، اعلام شده است که غلامحسین الهام، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز نشان درجه دو لیاقت و مدیریت دریافت می کند. گفتنی است نشان درجه دو لیاقت و مدبربت، به همراه ۷۵ سکه تمام بهار آزادی اعطا می شود که به نرخ روز، حدود هشتاد میلیون تومان است.

 

میدان ونک در سال   ۱۳۵۰  (عصرایران)

میدان ونک در سال

میدان ونک تهران سال ۱۳۵۰خورشیدی به مناسبت جشن های ۲۵۰۰ ساله

 

مشایی: نامه ای با دو امضا برای رهبری نوشتیم (جهان نیوز)

مشایی: نامه ای با دو امضا برای رهبری نوشتیم

اسفندیار رحیم مشایی در جمع شماری از فعالان رسانه که بیشتر حامی گفتمان بهار بودند، گفت: گاهی می بینم که در جامعه (به خاطر مسائل و اتفاقات انتخابات و حذف تفکر احمدی نژاد)، یکی غصه می خورد، یکی افسوس می خورد، یکی گریه می کند؛ می گویم چرا چنین فکری می کنید؛ ما که حزب و گروه نیستیم، ما که نیامده بودیم حاکم شویم. به هر حال تلاش خود را (مطابق مسئولیت تاریخی) صورت دادیم. وی افزود: من به اتفاق آقای احمدی نژاد، خدمت مقام معظم رهبری نامه نوشتیم؛ با دو امضا. اعلام آمادگی کردیم. از اینکه چنین اتفاقاتی افتاده نیز عدم رضایت خود را اعلام کردیم. اما حتی این موضوع را در آن شرایط آشکار هم نکردیم تا رهبری تحت فشار قرار نگیرند. مشایی گفت: بعضی ها به ما می گویند چرا شما (در زمان رد صلاحیت) حرفی نزدید؟ چیزی نگفتید؟ خب چه حرفی باید می زدیم؟ حتی در قانون، اعتراض هم پیش بینی نشده! جالب است واقعا! خیلی جالب است! (خنده حضار)؛ حتی چیز قشنگ تری رخ داده و گفتند: ما اصلا کسی را رد صلاحیت نکردیم که!! (خنده حضار)، بلکه احراز نشده. اخیرا هم یک مصاحبه کردند و گفتند «فلانی که اصلا از قبل رد شده بود!!»

 

 

کوسه مرده در مترو نیویورک خبرساز شد (مشرق نیوز)

کوسه مرده در مترو نیویورک خبرساز شد

یک کوسه مرده در متروی شهر نیویورک آمریکا پیدا شده است. این مسافر ناخوانده، با حدود یک متر و ۲۰ سانتی‌ متر قد، زیر صندلی‌ های مترو پیدا شده است. پس از آنکه این کوسه پیدا شد، راهبر مترو از مسافران خواست این واگن را ترک کنند و قطار به راه خود ادامه داد تا اینکه در پایان مسیر، یکی از ماموران مترو این کوسه را در سطل زباله انداخت. پیش از این کبوترها و حتی یک اوپوسوم، جانوری از راسته کانگوروها، توانسته بودند خود را به مترو نیویورک برسانند، اما مقامات حمل و نقل عمومی این شلوغ‌ ترین شهر آمریکا می‌ گویند، هیچ‌ گاه کوسه مسافر نداشته‌ اند. اینکه این آبزی چه‌ طور از واگن قطار زیرزمینی سر در آورده، احتمالا هیچ‌ گاه معلوم نخواهد شد.

 

تبرئه ۲ نماینده مجلس هشتم از اتهامات پرونده ۳۰۰۰ میلیاردی (تسنیم نیوز)

تبرئه ۲ نماینده مجلس هشتم از اتهامات پرونده ۳۰۰۰ میلیاردی

رئیس کمیسیون قضایی مجلس، از تبرئه ۲ نماینده مجلس هشتم از اتهامات وارده درباره پرونده فساد ۳۰۰۰ میلیاردی خبر داد و گفت که پرونده یک نماینده دیگر در حال رسیدگی است.

 

 

احتمال ابطال کارت بازرگانی نهاوندیان (فرارو)

احتمال ابطال کارت بازرگانی نهاوندیان

حضور محمدرضا نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران در کابینه یازدهم به عنوان رئیس دفتر رییس‌جمهور هر چند که از سوی برخی از اعضای اتاق بازرگانی با خنده و شادی بدرقه شد، اما از سوی برخی دیگر از اعضا، با انتقادهای تندی مواجه شد و این حضور را با دید نقادانه نگریسته و خواستار بازگشت نهاوندیان به اتاق بازرگانی شدند.  برخی این اقدام حسن روحانی را پیامی به بخش خصوصی تلقی کردند که او می‌خواهد رابطه‌اش را با اقتصاد خصوصی قوی‌تر کند و راه را برای عرض اندام بخش خصوصی بیش از گذشته باز کند. در واقع این پیامی بود مبنی بر اینکه دولت یازدهم قصد دارد تا بخش واقعی اقتصاد و نه شبه دولتی‌ها را به صحنه کشانده و از آنها به بهترین شکل به نفع اقتصاد ملی بهره جوید.  اما برخی دیگر معتقدند که قرار گرفتن یک فرد دولتی در صدر تصمیم‌گیری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، چندان به صلاح نیست. در واقع آنها معتقدند که حد و مرز بین دولت و بخش خصوصی باید مشخص باشد و نباید یک فرد دولتی، سکاندار پارلمان بخش خصوصی باشد.

 

محمد هاشمی: رفتارهای کیهان اثر معکوس دارد (انتخاب)

محمد هاشمی: رفتارهای کیهان اثر معکوس دارد

هیاهویی که بعضی تندروهای اصولگرا علیه دولت منتخب مردم به‌ پا کرده بودند، با معرفی کابینه او به اوج خود رسید. کابینه‌ ای که رضایت نسبی اغلب اصلاح‌ طلبان، میانه‌ رو‌ها و اصولگرایان میانه‌ رو را جلب کرد، خشم تندرو‌ها را برانگیخت؛ اما به گفته محمد هاشمی، برادر و رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، این تندروها برای تغییر‌ دادن، تلاش بی‌ مورد می‌ کنند. محمد هاشمی می‌ گوید: برآیند نیروهای سیاسی کشور، به‌ نفع این دولت است. دولتی که نمی‌ خواهد حتی یک قدم از منافع مردم عقب بنشیند... تجربه این سال‌ ها نشان داده در بیشتر مواقع، رفتارهای کیهان و دوستان، اثری معکوس داشته است. خصوصا در چند ماه اخیر و در مقطع انتخابات ریاست‌ جمهوری یازدهم دیدیم که مردم برخلاف آنچه تندروها می‌ خواستند، عمل کردند. منظورم این نیست که در تمام موارد، مردم برخلاف خواست تندروها عمل کردند، اما با توجه به بلوغ سیاسی مردم، می‌ توانیم امیدوار باشیم دیگر رفتارها و ادبیات این گروه‌ ها، برای عامه مردم جذاب و تاثیر‌گذار نیست. میزان فشاری که تندروها می‌ توانند به دولت و آقای روحانی وارد کنند، بسیار کمتر از آن چیزی است که سعی می‌ کنند نشان دهند.

 

آیا ظریف قفل روابط ایران و آمریکا را باز می کند؟ (جهان نیوز)

آیا ظریف قفل روابط ایران و آمریکا را باز می کند؟

پایگاه خبری نشریه «تایم» در یادداشتی به بررسی گزینه وزارت امور خارجه دولت جدید ایران پرداخت: محمدجواد ظریف، مردی که بیش از دو دهه با آمریکا در ارتباط بوده است، برای منصب وزارت امور خارجه ایران انتخاب شده است. آیا او می تواند راهی برای مصالحه پیدا کند؟ ایران و آمریکا بیش از 3 دهه است که روابط رسمی دیپلماتیک خود را قطع کرده اند. در این 3 دهه، سیاستمداران هر دو کشور، به جای مصالحه، یکدیگر را اهریمن خواند‌ه‌ اند. اما ظریف فردی است متفاوت از این رویکرد: دیپلمات حرفه‌ ای ایران، دانش آموخته دانشگاه دنور آمریکاست، فرزندانش در آمریکا به دنیا آمده‌ اند و در انگلیسی سلیس وی، نشانه‌ ای از لهجه دیده نمی‌ شود. وی به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل متحد، در سال‌ های 2002 تا 2007، دنیایی از روابط را در واشنگتن ایجاد کرد و حتی یک بار به تنهایی برای دیدار با یک سناتور، با قطار از نیویورک به پایتخت آمریکا رفت. و اکنون وی وزیر امور خارجه بعدی ایران است. ظریف خود را به طور خاص، متمایز کرده و همکارانش به او به عنوان یک دیپلمات بااستعداد و مودب نگاه می‌ کردند که بسیاری از افراد در مدار دیپلماتیک منهتن را مجذوب خود کرده بود.  وی در مواجهه با مطبوعات آمریکا - از جمله در برنامه‌ ای با اجرای چارلی رز -، با اعتماد به نفس و صریح صحبت می‌ کرد. اما انتخاب ظریف به یک باره یخ روابط تهران - واشنگتن را آب نخواهد کرد. ادوارد لاک، یکی از مقامات ارشد سابق سازمان ملل متحد و رئیس دانشکده مطالعات صلح دانشگاه سان دیگو، به مجله تایم می‌ گوید: «افرادی که در حال جشن گرفتن هستند، باید کمی محتاط‌ تر باشند. ما چهره ای بهتر و موسیقی‌ ای زیباتر خواهیم داشت؛ اما اصول اساسی روابط با آمریکا، آخرین چیزی است که تغییر خواهد کرد و نه اولین.»

 

خودکشی در کلانتری با بند شلوار کردی  (قانون آنلاین)

خودکشی در کلانتری با بند شلوار کردی

دادستان میانه، از مرگ یک متهم 20 ساله در کلانتری این شهر خبر داد. وی  بعد از به‌ راه‌ افتادن شایعه هایی درباره مرگ این متهم بر اثر ضرب‌ و‌ جرح ماموران، کشته‌ شدن ابوالفضل رجبی زیر شکنجه را به‌ شدت تکذیب می‌ کند. او می‌ گوید، ابوالفضل رجبی، با بند شلوار کردی‌، خودش را‌ دار زده است: «او از فرصت سوء استفاده کرده و خودش را با بند شلوارش حلق‌ آویز کرده است. هیچ شکی در خودکشی او نیست و حتی آثار خفگی روی گلوی او مشخص است.» ماموران آگاهی به پدر ابوالفضل گفته‌ اند، او 600 موتور را دزدیده بوده است، اما محرمی، دادستان میانه، می‌ گوید، او 40‌ موتور را دزدیده است: «حدود پنج‌ شش دستگاه از این موتورها را جمع‌ آوری کرده‌ ایم، اما هنوز باقی پیدا نشده‌ اند.» او همین تعداد زیاد موتورهای دزدی را انگیزه اصلی ابوالفضل برای خودکشی می‌ داند.

 

واریز ۱۶۰ میلیون ریال کمک مردمی به حساب احمدی‌نژاد  (عصرایران)

واریز ۱۶۰ میلیون ریال کمک مردمی به حساب احمدی‌نژاد

یکی از مسئولان دفتر رئیس‌ جمهور سابق، با بیان اینکه تا دیروز، ۱۶۰ میلیون ریال به حساب احمدی‌ نژاد واریز شده بود، گفت: بیشتر واریزها، از مبالغ خرد است: "وقتی برای گرفتن ریز حساب به بانک مراجعه کردیم، با گردش حساب ۳۵ صفحه‌ ای رو به رو شدیم. برای ۱۶۰ میلیون مبلغ واریز شده، ۳۵ صفحه گردش حساب زیاد است و نشان‌ دهنده این است که مبالغ واریز شده، اندک و خرد مانند ۵۰ هزار ریال و ۱۰۰ هزار ریال است". وی افزود: بیشتر از مناطق محروم به این حساب پول واریز شده و به طور مثال، از منطقه بشاگرد، مبلغ ۷۰ هزار ریال، و از منطقه محروم دیگری، ۵۰ هزار ریال واریز شده است؛ همه مبالغ واریز شده در همین حد بوده و نشانگر این است که ساکنان مناطق محروم، علاقه دارند به رئیس‌ جمهور سابق، در راه‌ اندازی دانشگاه یاری رسانند.

 

بزرگ ترین سوسک جهان (افکارنیوز)

بزرگ ترین سوسک جهان

این نوع سوسک که به عنوان سوسک تیتان هم شناخته می شود تا هفت اینچ رشد می کند و فکی بسیار قوی دارد که می تواند با آن، یک مداد چوبی را به دو نیم قسمت کند. با وجود اندازه بزرگ و وحشتناک، این سوسک برای انسان کاملا بی ضرر است.

 

شیر کاکائو شما را جاسوس و شکاک می‌کند (شفاف نیوز)

شیر کاکائو شما را جاسوس و شکاک می‌کند

کاکائوی موجود در شیر سبب می شود شیر ترکیبی پیدا کند که روی خلق و خو و احساسات تأثیر بگذارد. احساسات منفی بیشتر خودشان را نشان می دهند و فرد، دچار افسردگی می شود. همچنین بر اساس این پژوهش، نوشیدن شیر شکلات، جذب کلسیم شیر را کاهش می دهد و پائین بودن میزان کلسیم در بدن فرد را شکاک می کند و برخی رفتارها در فرد بروز می کند که حالت طبیعی ندارد. دانشمندان با تحقیقی همچنین دریافته اند افرادی که شیر مصرف نمی کنند و کلسیم بدنشان در سطح پائینی قرار دارد، ماجراجو و کنجکاو هستند و از کارهای وحشتناک ترس و هراسی ندارند.

 

بی مهری رضازاده به سلیمی تمامی ندارد (فردا نیوز)

بی مهری رضازاده به سلیمی تمامی ندارد

 

مرغِ رئیس فدراسیون، البته یک پا بیشتر ندارد و وی که برخی معتقدند نمی خواهد رکوردهایش را بهداد سلیمی بشکند، اصرار فراوانی دارد تا به جای این قهرمان شناخته شده، در رقابت های آینده جهانی، از وزنه برداران جوان استفاده شود. بهداد سلیمی که نتوانست رفتارهای خارج از عرف سرمربی تیم ملی در اردوها را تحمل کند، میدان دار اعتراض دیگر اردونشینان معترض شد و همین میدان داری کافی بود تا خشم رئیس فدراسیون و دوست دیرینه سرمربی برانگیخته شود و این قهرمان المپیک و جهان را از جمع حاضران در اردوهای تیم ملی خارج کند. فدراسیون وزنه برداری البته فقط به خارج کردن نام سلیمی از فهرست ملی پوشان اکتفا نکرد و با چوب لای چرخ گذاشتن های متعدد، عرصه را برای این وزنه بردار پرافتخار تنگ و تنگ تر کرد. بهداد سلیمی، آن قدر برای ورزش ایران و مازندران افتخار کسب کرده که این روزها انتظار داشته باشد آستین ها برای بازگرداندن حق به وی بالا برود و او را که تا سال های می تواند وزنه های سنگین را بالای سربرده و به رکوردهای جهانی و المپیک حمله کند، دوباره ملی پوش کند.



درباره : دیگر رسانه ها , عکس های دیگر رسانه ها ,
برچسب ها : کلاه پلیس سر موتوری ها تا بی مهری به بهداد ,
بازدید : 500
[ 1392/05/20 ] [ 1392/05/20 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,494 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,715,186 نفر
بازدید این ماه : 6,829 نفر
بازدید ماه قبل : 9,369 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک