فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

قدیمی ترین و کهن سال ترین مقام جمهوری اسلامی (قانون آنلاین)

شناسنامه جنتی


با ابقای احمد جنتی در سمت دبیری شورای نگهبان، می توان عنوان قدیمی ترین و کهن سال ترین مقام در جمهوری اسلامی ایران را به او اختصاص داد. شاید خود شیخ ریز نقش متولد لادان اصفهان نیز تصور نمی کرد در جمهوری اسلامی، واجد چنان نقشی شود که با کمتر منصب دیگری قابل مقایسه است و در 87 سالگی نیز همان اشتیاق دورانی را نشان دهد که پنجاه و چند ساله بود و فقط از تعداد حضور خود در نماز جمعه تهران بکاهد.



دوچرخه سواری وحشتناک (فردانیوز)

دوچرخه سواری وحشتناک کوهستان



آیت‎الله علوی گرگانی: کار شخصی در ساعات اداری خیانت در امانت است (انتخاب)


آیت ‎الله سید محمدعلى علوى‌ گرگانى، مرجع تقلید، با تاکید بر اینکه امانت داری، فقط در وفاداری به شیء نیست، گفت: "مسئولانی که در ساعات اداری به جای راه انداختن کار خلق ‎الله، به قرائت قرآن، ذکر و تسبیح می ‎پردازند، تقوای الهی ندارند و عمل آنها، خیانت در امانت است. وی افزود: «کارکنان دولت و خدمت گزاران مردم، باید در ساعت اداری، از وقت و زمان خود به شایسته ‎ترین وجه استفاده کنند و بدانند هر گونه اتلاف وقت، خیانت است و حقوقی که در این زمینه دریافت می‎ شود، دارای اشکال شرعی است».


خاطره حسن روحانی از غرضی در نوفل‌ لوشاتو (ایسنا)

خاطره حسن روحانی از غرضی در نوفل لوشاتو


در کتاب خاطرات حجت‌ الاسلام و المسلمین حسن روحانی، که مرکز اسناد انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده است، خاطره‌ ای از برخورد رئیس‌ جمهور منتخب و مهندس غرضی در ایام تبعید امام خمینی (ره) در پاریس بیان شده است. روحانی، این خاطره را چنین روایت کرده است: "در ایام تاسوعا و عاشورای سال 1357، عصر حدود دو بعد از ظهر دیدم یک آقایی تلاش می‌ کند بلندگو را در پشت‌ بام ساختمان باغ نوفل‌ لوشاتو نصب کند. به او گفتم، این کار را نکنید، صدای بلندگو، همسایه‌ ها را اذیت می‌ کند. هر چه گفتم، طرف زیر بار نرفت. پرسیدم این آقا کیست؟ گفتند مهندس حیدری (مهندس غرضی) است. به محض اینکه بلندگو روشن شد و برای امتحان گفتند 1، 2، 3، فوری از منزل امام یک نفر با عجله آمد و گفت: امام فرمودند فوری بلندگو را قطع کنید. بعد از چند دقیقه هم حاج احمدآقا آمد و با عصبانیت گفت: چه کسی این کار را کرده؟ فوری بلندگو را بیاورید پائین!".



" کسانی که دولت نهم و دهم را قانون گریز معرفی می کنند کم اطلاع اند" (خبرگزاری مهر)


فاطمه بداغی، معاون حقوقی رئیس‌ جمهور، گفت: هیچ زمان، دولت های نهم و دهم، قصد تخلف از قانون و قانون گریزی را نداشته و این امر در حالی است که یکی از اتهاماتی که به دولت نسبت داده می‌ شود، قانون‌ گریزی است. کسانی که دولت نهم و دهم را قانون گریز معرفی می کنند، کم اطلاع بوده و دچار سوء‌ برداشت‌هستند. وی افزود: هنوز هیچ نشستی با آقای روحانی نداشتم و البته پیشنهادی از سوی ایشان برای دولت بعدی نبوده است.


احتمال حضور جک استراو در مراسم تحلیف روحانی (خبرگزاری فارس)


مرتضی بانک، مشاور حسن روحانی، از احتمال حضور «جک استراو»، وزیر امور خارجه سابق انگلیس، در فهرست مهمانان ویژه مراسم تحلیف رئیس‌ جمهور منتخب، و تلاش‌ ها برای معرفی اعضای کابینه یازدهم در این روز خبر داد: "امکان دارد آقای استراو که گفته می خواهد به ایران سفر کند، در بخشی از مراسم آینده [مربوط به آغاز کار دولت یازدهم]، حضور یابد و خبر داریم دولت انگلیس و کشورهای دیگر، برای بخش دیگری از مسائل نیز اعلام آمادگی کردند که در رایزنی‌ های مستقیم‌ تر صورت دهند".



عسگراولادی: موسوی و کروبی شرایطی فراهم کنند تا عید فطر، ملی شود (عصرایران)


حبیب‌ الله عسگراولادی، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفته است: «من به آقای روحانی رای ندادم، اما وی را خیرالموجودین می‌ دانم.» وی در پاسخ به این پرسش که «نظر شما درباره آزادی دبیر کل حزب اعتماد ملی چیست؟» گفت: من در کار قوه قضائیه هیچ دخالتی نمی‌ کنم. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان گفت: روحانی در حال چینش دولتی است که متشکل از اصولگرایان، اصلاح‌ طلبان و منفردها باشد و من از موسوی و کروبی درخواست دارم در ماه رمضان که ماه توبه است، نسبت به امام، رهبری و نظام شرایطی را ایجاد کنند که در شب‌ های قدر، آرامشی را که در دولت جدید پدید آمده، به جانب کمال ببریم و عید فطر امسال، رنگ دینی، مذهبی، ملی و کشوری بگیرد.



کشف 180 هزار دلار قاچاق در فرودگاه امام (فرارو)


 ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی، در سه عملیات جداگانه، بیش از 185 هزار دلار، به ارزش چهار میلیارد و 581 میلیون ریال، را که به طرز ماهرانه‌ ای داخل چمدان جاسازی شده بود، تا به مقصد دبی برود،  کشف کردند.

 

برگزاری مراسم چهارمین سالگرد کشته شدگان بازداشتگاه کهریزک (خبرگزاری مهر)

 


مراسم چهارمین سالگرد کشته شدگان بازداشتگاه کهریزک، با حضور خانواده های امیر جوادی فر، محمد کامرانی، محسن روح الامینی و برخی چهره های سیاسی، در مسجد ولیعصر (عج) تهران برگزار شد. در این مراسم، برخی چهره ها، از جمله داوود دانش جعفری، وزیر دولت نهم، سردار علایی، از فرماندهان جنگ، و دریابان شمخانی،  وزیر دفاع دولت اصلاحات، حضور داشتند. پدر جوادی فر در حاشیه این مراسم گفت: امیداریم این عملی که در انتخابات 88 صورت گرفت، هیچ وقت تکرار نشود؛ هیچ خانواده ای داغدار نشود و مصیبت این چنین در نظام جمهوری اسلامی رخ ندهد.


بانک جهانی مدعی شد: ایران شش ماه است قسط‌ هایش را پرداخت نکرده است (قانون آنلاین)


بانک جهانی مدعی شد ایران حدود شش ماه است هیچ یک از قسط‌ هایش به این بانک را پرداخت نکرده است و به همین جهت، در حال قرار دادن قسط‌ های ایران تحت وضعیت "غیر اجرایی" است؛ کاری که این بانک، وقتی کشوری تا بیش از نیمی از سال قسط‌ هایش را پرداخت نکند، صورت می‌ دهد.  به گزارش خبرگزاری رویترز، ایران در 30 ماه ژوئن، 697 میلیون دلار به بانک جهانی بدهکار بود که 79 میلیون دلار آن عقب افتاده است.

 


16سال نوشیدن نوشابه به جای آب (قدس آنلاین)


زنی 30 ساله که به علت افت شدید پتاسیم خون، پزشکان را شوکه کرد، در بیمارستان بستری شد. وی در حالی که فاصله زیادی با ایست قلبی و مرگ نداشت، هیچ سابقه خانوادگی بیماری‌ های قلبی هم نداشت. او در این 16 سال، هر روز 2 لیتر نوشابه مصرف کرده بود. به همین علت هم، میزان پتاسیم موجود در خونش، کمتر از نصف میزان طبیعی بود؛ همچنین فاصله ضربان قلبش که به طور طبیعی باید حدود 45 میلی ثانیه باشد، به 61 میلی ثانیه رسیده بود.


وقتی بازیکن، کله دروازه‌بان را شوت می‌ کند! (فارس نیوز)

 


در دیدار دوستانه گالاتاسرای و ناتس کانتی، مدافع تیم ناتس، وقتی که توپ درون دروازه‌ شان جای گرفت، از روی عصبانیت، قصد داشت به توپ ضربه بزند که به اشتباه، سر دروازه‌ بان تیمشان را هدف شوت کردن قرار داد. این ضربه سبب مصدومیت بیالکوفسکی، دروازه‌بان ناتس شد. 



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : کهنسال ترین مقام تا شوت به کله ,
بازدید : 247
[ 1392/04/29 ] [ 1392/04/29 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 330 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,713,022 نفر
بازدید این ماه : 4,665 نفر
بازدید ماه قبل : 7,205 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 5 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک