فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

خرافی‌ترین جراحی دنیا (مشرق)


خرافی ترین جراحی دنیا
کف بینی و تعیین سرنوشت از روی خطوط کف دست در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان یک شغل زیرزمینی شناخته می شود ولی بازهم کف بین ها مشتریان خود را دارند. رواج کف بینی در ژاپن به حدی رسیده است که مردم فکر می کنند تمام زندگی آن ها می تواند از روی کف دستشان معین شود. برخی از ژاپنی ها بر این عقیده هستند که هر چه در کف دستشان وجود داشته باشد همان در زندگی برای آن ها رخ می دهد. از این رو برخی کلینیک ها در ژاپن  از دوهفته پیش عمل های ساده روی دست انجام می دهد که سرنوشت انسان ها را تغییر می دهد. هزینه هر یک از این عمل ها نزدیک به 1000 دلار است و در این میان دولت ژاپن هم کاری به این کلینیک ها ندارد و آن ها آزادانه فعالیت خود را ادامه می دهند. این عمل تنهای 10 دقیقه طول می کشد و تنها حاصل آن دستی زخمی و از فرم خارج شده است.
بیشتر...

کباب کردن گوشت مسلمانان روی آتش (شبکه خبر)


کباب کردن گوشت مسلمانان روی آتش
دراقدام وحشیانه بودائیان میانمار و در موج جدید خشونت های خود علیه مسلمانان، اقدام به آتش زدن مساجد و خانه ها و همچنین کباب اجساد آنان کردند.
بیشتر...

لباس عجیب مانکن های زن جنجال ساز شد (جام نیوز)


لباس عجیب مانکن های زن جنجال ساز شد
در نمایش مد و فشن در پاریس فرانسه ، مدل ها با داشتن نقاب هایی عجیب و غریب بر چهره شان جنجال آفرین شده و انتقاد تند و شدید طراحان لباس را بر انگیخت. طبق انتقاد کارشناسان ، پوشاندن چهره با این نقاب ها کاملا با مد و لباس در تناقض بوده است و بسیاری با به تمسخر گرفتن چنین طرحی ، پودیوم را ترک کردند. بسیاری از منتقدان این طرح عنوان کرده اند که هیچکس حاضر نیست با چنین روبندی بر روی صورت خود در خیابان ها راه برود. انتظار می رود که حامیان این طرح ورشکستگی شدیدی را تجربه کنند.
بیشتر...

جنگلی در یک چاله! (فردا)


جنگلی در یک چاله

جنگلی در یک چاله
جنگل ها یکی از زیباترین نقاط روی زمین هستند و باعث ارامش روان انسان می شوند. درختان هر کجا که رشد کنند باعث دگرگونی آن نقطه خواهند شد و این مسئله حتی در عمیق ترین چاله ها نیز به چشم می خورد. "گولوندریناس" نام چاله ای در مکزیک است که 330 مترعمق دارد و با اینکه ارتفاعش نسبت به سطح زمین بسیار زیاد است اما محلی برای زندگی پرندگان مختلف شده است زیرا این چاله جنگلی پنهان را در دل خود نگه می دارد. دهانه این چاه نزدیک به 100 متر است و به گفته غارنوردان تنها افراد حرفه ای قادر به رفتن تا انتهای آن هستند چرا که حالتی خاص برای رفتن تا انتهای آن نیاز است و کمتر کسی می تواند ان را اجرا کند. با این حال نکته جالب درمورد این چاله عمق آن نیست بلکه جنگلی سر سبز با پرندگان بسیار است که درون آن وجود دارد. این جنگل به عنوان عمیق ترین جنگل دنیا شناخته می شود و گونه درخت های آن ساده و همیشه سبز هستند. این جنگل سالانه گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند ولی تنها تعداد کمی می توانند به درون ان رفته و زیبایی هایش را از نزدیک ببینند.
بیشتر...

 

 

دوش صلواتی درخیابان درماه رمضان (سوک)

 


دوش صلواتی در خیابان در ماه رمضان
به دنبال گرمای شدید هوا همزمان با ماه رمضان، در خیابان های بغداد دوش های صلواتی برای شستن سر و صورت و خنک شدن مردم راه اندازی شده است. این دوش ها که مردم آنها را
 "دش الأجر والثواب" (دوش اجر و ثواب) توصیف می کنند به عنوان نوعی از فعالیت های خیریه به شمار می روند. گرمای هوا در عراق که در برخی شهرها از جمله بغداد پایتخت به 50 درجه می رسد باعث شد تا دولت، روز پنجشنبه را تعطیلی عمومی اعلام کند. شهروندان عراقی در حالیکه از این کار بسیار خرسند هستند می گویند این ایده جالب و مفیدی است و در حالیکه زیر گرمای آفتاب راه می رویم نیازمند این آب دوش آب هستیم تا سر و بدن خود را خنک کنیم البته این دوش های صلواتی مختص تابستان رمضانی امسال نیست و در تابستان های گذشته هم خیابان های بغداد شاهد چنین ابتکاری بوده اند.
بیشتر...

کامیون مملو از جسد وسط بزرگراه چپ کرد !!! (ایران نیوز)


کامیون مملو از جسد وسط بزرگراه چپ کرد
کامیونی در یکی از بزرگراه‌‌های جنوب چین واژگون شد و 16 جسدی که در این کامیون بروی هم انباشته شده بود در اطراف محل حادثه بیرون ریخت. مردم با دیدن این صحنه وحشت کرده و پلیس را در جریان امر قرار دادند. در نخستین گام بازرسان پلیس با فرضیه قتل‌‌های زنجیره‌ای و دستگیری قاتلی سریالی پا به میدان گذاشتند اما بررسی ماجرا واقعیت نه چندان هولناکی را فاش کرد. راننده این کامیون در واقع پروفسوری بود که اجساد مردگان را برای تحقیقات علمی دانشجویانش در کلاس‌‌های تشریح دانشگاه از شهر‌های اطراف خریداری کرده بود و با روشن شدن این موضوع مأموران دستبند را از دست‌‌های پروفسور باز کردند. پلیس با بستن بزرگراه در اقدامی سریع،بااستفاده از ماسک‌‌های مخصوص بخاطر تعفن اجساد به انتقال مردگان به آمبولانس پرداخت تا به سردخانه دانشگاه منتقل شود. سخنگوی پلیس که به همراه ده‌‌ها تن از همکارانش برای بررسی این صحنه عجیب به بزرگراه جنوب چین رفته بود گفت: در طول دوران حرفه‌ام هرگز چنین صحنه هولناکی را ندیده‌ بودم هر طرف که برمی‌گشتی جسدی کنار اتوبان افتاده بود.
بیشتر...

آگهی عجیب مادرشوهر برای پیداکردن عروس دلخواه (شمانیوز)


پآگهی عجیب مادرشوهر برای پیدا کردن عروس دلخواه
 مادر یک جوان 18 ساله دبیرستانی با روشی عجیب به دنبال یافتن عروسی مناسب برای پسر خود است.او با گذاشتن آگهی در سایت کریگ لیست درخواست نمود هر  دختری که بتواند دل پسرش را بدست آورد شرایط مناسب را برای دختر فراهم خواهد آورد و هر مدل ماشینی که دختر درخواست نماید به او تقدیم خواهد شد. پسر در حال ورود به دانشگاه هاروارد است و دختر می بایست در این برهه از زمان دل پسر را به دست آورده  و با ترفندهای مختلف از او یک مرد بسازد. ضمنا دختر باید زیر 19 سال سن داشته باشد.
بیشتر...

گران ترین خودروی جهان! (اصفهان فردا)

 

گران ترین خودروی جهان
گران ترین خودروی دنیا  در بریتانیا  وجود دارد که در ساخت قطعات آن پلاتینیوم و طلا استفاده شده و قیمت آن 2 میلیون پوند می باشد.
بیشتر...

ترسناک‌ترین وسیله شهربازی در دنیا (راه دانشجو)


ترسناک ترین وسیله شهربازی در دنیا
به تازگی در ارتفاعات کلورادو شهربازی خاصی باز شده است که یکی از ترسناک ترین وسیله های دنیا را در اختیار دارد. این شهربازی در لبه یک دره به ارتفاع 400 متری قرار گرفته است و در گوشه ای از آن تابی قرار دارد که بر فراز دره حرکت می کند. این وسیله یک تاب الکترونیکی است که در لبه دره قرار گرفته است و زمانی که حرکت می کند به روی دره رفته و زاویه ای 112 درجه ای می گیرد. این باعث می شود تا افرادی که سوار وسیله شده اند به اوج ترس برسند. فقط افراد سالم حق استفاده از این وسیله را دارند زیرا افراد قبل از نشستن روی صندلی این تاب باید از چندین مرحله آزمایش مختلف پزشکی عبور کرده سپس پزشکان اجازه سوار شدن می دهند.
بیشتر...

طراحی هتل در چین (نور نیوز)


طراحی هتل د رچین

طراحی هتل در چین

 

طراحی هتل در چین
 هتل فوق مدرن و سوپر کلاس چین در استان هاژوئو تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد. معماران این بنای عظیم آن را کاملا منحنی و به شکل نعل اسب طراحی کرده اند. این بنا 27 طبقه بوده و در میان دریاچه زیبای تایهو قرار گرفته است. ظرفیت این هتل 321 اتاق مهمان شامل 44 سوییت و 39 ویلا که همگی دارای بالکون اختصاصی هستند اعلام شده است.لابی با سنگ یشم سفید استخراج شده از افغانستان و سنگ چشم پلنگ از برزیل پوشیده شده است. سقف لابی با 20 هزار قطعه کریستال تزئین شده و این  هتل دارای چندین استخر سرپوشیده و سرباز است.



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : فشن جدید تا کامیون پر از جسد ,
بازدید : 278
[ 1392/04/29 ] [ 1392/04/29 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,975 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,712,076 نفر
بازدید این ماه : 3,719 نفر
بازدید ماه قبل : 6,259 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک