فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

تقدیر احمدی‎نژاد از همسرش (انتخاب)

تقدیر احمدی نژاد از همسرش

تقدیر احمدی نژاد از همسرش


محمود احمدی نژاد در مراسمی با عنوان "تجلیل از تلاشگران حوزه زن و خانواده" به همراه همسر و خواهرش حضور یافت و پس از سخنرانی خود، از طرف هیات دولت لوحی به پاس تلاش ها و حمایت های  خانم فراحی همسر رییس جمهور به وی تقدیم شد.



خانواده سیدحسن نصرالله بر سر سفره افطار (خبرگزاری مهر)

سید حسن نصرالله بر سفره افطار

حسن نصرالله چای می خورد


منابع لبنانی اخیرا تصاویری جدید از دبیرکل حزب الله لبنان بر سر سفره افطار منتشر کرده اند. وی در یکی از این تصاویر در کنار "سید عبدالکریم" و "مهدیه صفی الدین" پدر و مادرش و  "محمد" ، "جعفر" و "حسین" سه برادرش حضور دارد. حسین نصرالله یکی از برادران دبیرکل حزب الله لبنان معروف به جهاد الحسینی است و مقام بلندپایه ای در جنبش امل محسوب می شود.



جریمه میلیونی یکی از برندهای معروف پوشاک مردانه (عصرایران)

 جریمه میلیونی یکی از برندهای معروف پوشاک مردانه


معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی استان تهران، گفت: یکی از برندهای معروف پوشاک مردانه به 55 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد. وی ادامه داد: این نمایندگی محصولات خود را حدود 40 تا 50 درصد بالای قیمت به فروش می‌رساند که در نهایت منجر به تشکیل پرونده شد. نیچ‌کوهی همچنین افزود:  این برند معروف پوشاک مردانه علاوه بر گرانفروشی به دلیل قاچاق کالا نیز جریمه شده است و علت جریمه برای عنوان اتهامی قاچاق، به دلیل نداشتن طرح شبنم بوده است.


انتقاد سلحشور از سریال‌های ویژه ماه رمضان (بانی فیلم)

انتقاد سلحشور از سریال‌های ویژه ماه رمضان


فرج الله سلحشور در مصاحبه با مشرق نیوز درباره سریال های ماه رمضان گفته است: فیلم‌سازان ما درک درستی از ماه رمضان ندارند و فیلم‌هایی که می‌سازند هیچ قرابتی با روزه و روزه‌داری ندارد. آنها چون شنیده‌اند ماه مبارک رمضان ماه فرح روح است، این فرح روح را با مطربی و رقاصی مجلس عیاشی اشتباه گرفته‌اند. از این رو کارهایشان همگی کمدی و مسخره‌بازی است و لذا دقیقا نقطه مقابل اعتقادات ما نسبت به مقوله روزه‌داری است. ..معنی پافشاری و اصرار صدا و سیما را برای این که می‌خواهند پشت سر هم سریال پخش کنند نمی‌فهمم. انگار محل مسابقه است و همه شبکه‌ها با هم تصمیم می‌گیرند که بیننده را پای تلویزیون نگه دارند تا اجازه ندهند به مسجد و حسینیه برود. آنقدر تلاش برای نگه داشتن مردم در خانه می‌شود که شک می‌کنیم شاید نقشه‌ای دارند برای مسجد نرفتن مردم.


 
خاک خوردن 60 میلیون داروی کمیاب در انبار (آفتاب نیوز)

  خاک خوردن 60 میلیون داروی کمیاب در انبار


رئیس سندیکای تولید کنندگان دارو گفت: به علت ناهماهنگی بین بانک مرکزی، بانک‌های عامل و گمرک حدود ۶۰ میلیون دلار دارو از جمله فاکتور ۸ و شیر خشک‌های رژیمی چند ماه است که در گمرک مانده‌اند.



شباهت جثه احمدی‌نژاد با استان سمنان (نامه نیوز)

شباهت جثه احمدی‌نژاد با استان سمنان


محمدرضا رحیمی باز هم با یک توصیف غیرمنتظره از احمدی نژاد تمجید کرد. معاون اول رئیس جمهور که پیش از این جملات عجیبی در مدح احمدی نژاد گفته بود، امروز از آخرین تریبون هایی که در دولت دهم در اختیارش قرار می گیرد استفاده کرد و در جمع مردم حسین آباد کالپوش گفت: استان سمنان همانند احمدی نژاد جثه اش کوچک ولی اراده اش قوی است. رحیمی در حالی جثه احمدی‌نژاد را با مساحت استان سمنان مقایسه کرده که بر اساس تقسیمات کشوری استان سمنان هفتمین استان بزرگ کشور است و بالاتر از استان‌های پهناوری مثل خراسان شمالی ، هرمزگان و خوزستان قرار دارد.



قاضی سراج: ایرادات پرونده مهدی هاشمی سنگین است (فرارو)

قاضی سراج: ایرادات پرونده مهدی هاشمی سنگین است


قاضی ناصر سراج در حاشیه مراسم جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در جمع خبرنگاران در مورد آخرین جزییات پرونده مهدی هاشمی اظهار کرد: ممکن است روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی بیشتر از این حرف‌ها طول بکشد. وی ادامه داد: دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی ایرادهایی است که نسبت به پرونده گرفته شده که البته این ایرادات سنگین بوده و رسیدگی به آن زمان می‌برد.

 


شستن موی سر در فضا (مشرق نیوز)

شستشوی موی سر در فضا


 این عکس را سازمان ناسا از " کارن نایبرگ " 44 ساله فضا نورد زن آمریکایی منتشر کرده است و نشان می دهد فضا نوردان چگونه در فضا و در شرایط بی وزنی موهای خود را می شویند.



قفل مذاکره با آمریکا باز می‌شود؟ (تابناک)

قفل مذاکره با آمریکا باز می‌شود؟


روزنامه ابتکار در سرمقاله خود به بهانه سالروز پذیرش قطعنامه 598 نوشت:  به نظر میرسد تفاوت انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با دیگر انتخابات پیشین از نوع خود، در این باشد که این بار تنها نگاه‌ها معطوف به مسائل داخلی منهای ارتباطش با روابط خارجی نبود. مردم این بار به تجربه دریافته بودند که وضعیت معیشت شان آن چنان با نحوه تعامل با دنیای خارج پیوند خورده که به جهت بهبود اقتصاد راهی جز گزینش نگاهی متفاوت در زمینه ی روابط خارجی ندارند.مورد اخیر و دیگر مواردی که در ذیل بدانها پرداخته خواهد شد نشان می‌دهد که داشتن تعامل مثبت با جهان به ویژه اروپا و آمریکا اکنون از موضوعی ضد ارزش به امری ضروری بدل شده است... نگاهی به گذشته مشخص می‌نماید که پرداختن به مسئله ی مذاکره با آمریکا به عنوان کشوری که یکی از پیچیده ترین روابط را پس از انقلاب با آن داشته ایم نه تنها گوشی شنوا در سیاست حاکم را نیافته است بلکه یکی از پرهزینه ترین امور برای اظهار کنندگان آن بوده است. امری که در سوی مخالف افرادی افراطی و همچنین منطقی داشته است. در پاسخ به افراد تندرو شاید تنها این گفته امام راحل (س) در موضوع پذیرش قطعنامه 598 کفایت کند که” مواظب باشید ممکن است افراد داغ و تند با شعارهای انقلابی شما را از آنچه صلاح اسلام است دور کنند، صریحا می‌گویم باید تمام همت تان در توجیه این کار باشد."



تا بحال هات داگ سیاه خورده اید؟!  (فردا نیوز)

هات داگ سیاه

هات داگ سیاه


هات داگ سیاه یکی از فست فودهای محبوب است که در منطقه ی آکیهابارای ژاپن فروخته می شود. این هات داگ بیش از 30 سانتی متر طول دارد و به نظر می رسد چند ساعت پخت اضافه آن ضروری است. این غذا با استفاده از پودر زغال چوب بامبو خوراکی _ که به عنوان یک رنگ دهنده مواد غذایی در سراسر آسیا مورد استفاده قرار می گیرد_ به این رنگ در آمده است.  این هات داگ با نان سیاه عرضه می شود ولی سبزیجات و سس استفاده شده در آن رنگ خود را حفظ کرده اند.  می دانم که به نظر شما بد می آید اما باید بدانید که طعم و مزه ی آن تغییری نکرده و به سلامتی شما نیز ضرر نمی رساند.


 
تغییر هواپیمای احمدی نژاد به دلیل زیادی همراهان (قدس آنلاین)

تغییر هواپیمای احمدی نژاد به دلیل زیادی همراهان


شنیده ها حاکیست هواپیمایی که قرار بود احمدی نژاد و همراهان را به بغداد منتقل کند،  به علت کثرت همراهان رئیس جمهور در لحظات آخر تغییر کرده است. هواپیمای قبلی رئیس جمهور گنجایش همه همراهان رئیس جمهور را نداشته است. شایان ذکر است، در سفر به روسیه نیز تعداد همراهان رئیس جمهور به حدی بود که با واکنش های بسیاری مواجه شد.


پوتین از اسنودن خواست مسکو را ترک کند (خبرگزاری فارس)

 پوتین از اسنودن خواست مسکو را ترک کند


ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از ادوارد اسنودن، افشاگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا خواست در اسرع وقت خاک مسکو را ترک کند.  پوتین درباره ادوارد اسنودن گفت: "من امیدوارم ایشان به محض اینکه فرصت رفتن به جایی دیگر داشته باشد، این کار را انجام دهد."


درخواست فوتبالیست الکلی از هوادارانش (فرارو)

درخواست فوتبالیست الکلی از هوادارانش


پل گاسکوئین، ستاره معتاد به الکل فوتبال انگلیس حالا برای خلاصی از دردسری که دچار آن شده به هوادارانش التماس می کند که برای او مشروبات الکلی نخرند: "من به الکل نیاز ندارم، به عشق نیاز دارم." اخیرا کمپینی برای کمک به پل گاسکوئین راه افتاده که از مغازه داران و فروشگاه های مختلف خواسته شده که از فروش مشروبات الکی به پل خودداری کنند.  گاسکوئین 46 ساله به دوست نزدیکش جیمی گفته که کاملا موافق این کمپین است. وی همچنین از فوتبالدوستانی که او را در محافل عمومی می بینند و به او نوشیدنی الکلی تعارف می کنند یا برایش می خرند هم خواسته ای دارد: "به جای اینکه برایم مشروب الکلی بخرید به من محبت و عشق بدهید و تشویقم کنید که به راهم در کنار گذاشتن آن ادامه دهم. شاید کار کوچکی به نظر آید برای من ارزش بسیار زیادی خواهد داشت. من الان حالم بهتر است، جای خوبی هستم وآدم‌های خوبی دور و برم را گرفته اند".

 

سوتی تاریخی یک وزیر (صراط نیوز)

سوتی تاریخی یک وزیر

سوتی تاریخی یک وزیر


 وزیر دفاع وقت رژیم  صهیونیستی در جنگ 33 روزه سال 2006، در جریان یک بازدید نظامی از بلندی های جولان

 

هدیه جذاب محمد رضا شریفی نیا برای دخترش(عصر خبر)

شریفی نیا و دخترش

هدیه شریفی نیا به دخترش

 


گفت برات یک هدیه خریدم. کلی ذوق کردم. این کتاب رو بهم داد و هرهر زد زیر خنده... خنده ها! از اون خنده ها که بند نمیاد! پدر هم پدرهای قدیم ... والله خیلی وقت بود دوتایی باهم اینطور از ته دل نخندیده بودیم



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : تقدیر رئیس دولت از همسر تا بی شوهری برای شریفی نیا ,
بازدید : 197
[ 1392/04/29 ] [ 1392/04/29 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1,045 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,713,737 نفر
بازدید این ماه : 5,380 نفر
بازدید ماه قبل : 7,920 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک