فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

کشف قدیمی‌ترین مجسمه جهان (نیمروز)


کشف قدیمی ترین مجسمه جهان
باستان‌شناسان از کشف قدیمی‌ترین مجسمه سنگی جهان در آلمان خبر دادند که به اندازه انگشت شصت و به شکل سر یک شیر است. این مجسمه متعلق به حدود 40 هزار سال پیش است. پیش از این بدنه بدون سر این مجسمه‌، که به شکل یک ماموت بود در سال 1931 در غاری در نزدیکی توبینگن آلمان کشف شد. یکی از این باستان‌شناسان ضمن تایید تطبیق کامل سر و تنه‌ مجسمه‌ اعلام کرد این مجسمه کوچک در موزه دانشگاه توبینگن به نمایش گذاشته خواهد شد.
بیشتر...

کسب 19 مدرک دانشگاهی در 13 سال (مشرق)


کسب 19مدرک دانشگاهی
"ولین کوسوما" مرد 31 ساله ای است که همیشه دوست دارد نامش را به طور کامل به همراه تمامی افتخاراتش یادداشت کند. این فرد یکی از نابغه های چین به حساب می آید و تا به حال توانسته 19 مدرک دانشگاهی در رشته های مختلف بدست آورد. از میان 19 مدرک این مرد می توان به هشت مدرک لیسانس، سه مدرک فوق لیسانس و هشت مدرک دکترا اشاره کرد او تنها 13 سال برای کسب همه این مدارک زمان گذاشته است. افتخارات او در رشته های مختلف از مدیریت تا مهندسی در رشته های فنی دسته بندی می شود. این تعداد مدرک او به این علت عجیب است که تنها برای گرفتن یکی از مدارک دکترا باید نزدیک به 10 سال درس خواند در حالی که "ولین" به طور متوسط سالانه بیش از یک مدرک دانشگاهی دریافت کرد است.
بنا به گفته "ولین" او از کودکی دارای هوشی بالا بوده است ولی زمانی متوجه این هوش شد که برای اولین بار از دانشگاه فارغ التحصیل شد. او می گوید: از دوره جوانی به رشته های مدیریت علاقه داشتم و به همین علت بیشتر در این زمینه درس خوانده ام.
بیشتر...

نمایی قدیمی از میدان تجریش (آفتاب)


نمایی قدیمی از میدان تجریش
چنارهای خیابان ولیعصر قدمتی بالای ۷۰ سال دارند. خیابان ولیعصر در سال ۱۳۰۷ ساخته شد و در سال ۱۳۱۸ ادامه ان تا تجریش آماده شد.
بیشتر...

ساخت جرثقیل با دست خالی! (فردا)


ساخت جرثقیل با دست خالی
"برد دانوه" یک شهروند اهل "ویسکانسین" است که از کودکی علاقه خاصی به کامیون های جرثقیل داشته است و از همان دوران نمونه های اسباب بازی جرثقیل را برای خودش جمع می کرده است تا این که به تازگی اقدامی جالب انجام داده است. این مرد 40 ساله برای رسیدن به آرزوی بچگی اش تصمیم گرفت تا یک جرثقیل برای خودش بسازد. او با الهام گرفتن از یک جرثقیل اسباب بازی دست به کاری جالب زد و وانت قدیمی اش را تبدیل به یک کامیون جرثقیل دار کرد. این مرد با استفاده از مواد اولیه ساده که در خانه ها پیدا می شود مانند آهن قراضه، قطعات الکتریکی قدیمی و با خرج نزدیک به 700 دلار روی وانت توانست این جرثقیل را بسازد. این خودرو دقیقا از روی نمونه اسباب بازی ساخته شده است و 12 برابر بزرگتر از نمونه کوچکش است. این خودرو کاملا کاربردی است.
بیشتر...

قوی‌ترین کودک دنیا  (تابناک)


قوی ترین کودک دنیا
"لیام هوکسترا” پسر بچه سه ساله ای است که در ظاهر به مانند همه بچه ها شیطان و بازیگوش است ولی همیشه ظاهر نشان دهنده همه چیز نیست چرا که این پسر بچه قوی ترین کودک دنیاست. او به راحتی می تواند دمبل های ۵ کیلویی که هیچ بچه ای در این سن نمی تواند بردارد، بلند کرده و ورزش کند. پزشکانی که بدن او را معاینه کرده اند می گویند بدن این کودک ۴۰ درصد بیشتر از دیگر کودکان ماهیچه دارد.
بیشتر...

سنگسار کردن زنان جهاد نکاح در سوریه (رویداد)


سنگسار کردن زنان جهاد نکاح در سوریه
بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی منابع آگاه برخی از گردان های افراطی تروریست های سوریه در اقدامی ضد انسانی در چند روز گذشته چندی از زنانی که برای جهاد نکاح به سوریه رفته بودند را به صورت وحشیانه و زنده سنگسار کردند. آنها مدعی این هستند که این زنان فاحشه هستند و باعث این هستند که نیروهایشان قوای جسمی شان را از دست می دهند.
این اقدام تروریست های سوری برای خلاص شدن از دست زنان جهاد نکاح برای چندمین بار است که صورت می گیرد. گفتنی است تروریست های خطرناک سوریه تا به حال از اعدام ، کشتار وحشیانه ، تیربارکردن ، خفه کردن و ... برای از بین بردن زنان جهاد نکاح استفاده کرده اند و اکنون برای اینکه در نزد نیروهایشان که اکثرا افراطی هستند اسلام را بهانه کنند تا این زنان را از بین ببرند به سنگسار روی آورده اند و مدعی شده اند که این زنان فاحشه هستند و مسایل شرعی اسلام را رعایت نمی کنند.
بیشتر...

آتش گرفتن لباس عروس نتیجه ابتکار عروس خانم (عرش نیوز)


اتش گرفتن لباس عروس نتیجه ابتکار عروس خانم
ناتاشا ساموئل عروس خانمی که جشن ازدواجش را در یکی از سواحل برگزار نموده بود یک ایده غیرمعمول برای عکس های عروسی اش دارد وی دوست داشت در حالیکه لباس عروسش آتش گرفته ،شادمانی ازدواجش را ماندگار نماید. در نهایت این ایده پر خطر آنطور که انتظار می رفت پیش نیامد و لباس عروس خانم به حدی آتش گرفته بود که دیگر به فکر خندیدن و ژست گرفتن در آتش نبود و تنها با حرکت به سمت آب به دنبال راهی برای نجات جانش بود. در نهایت عمر این عروس به ظاهر خوش سلیقه به دنیا بود.
بیشتر...

کشف بزرگ ترین ویروس جهان (عصر ایران)


کشف بزرگترین ویروس جهان
محققان فرانسوی موفق به کشف بزرگترین ویروس جهان به طول یک میکرومتر شده‌اند که دو برابر اندازه مگاویروس است. مگاویروس به طول 440 نانومتر پیش از این، عنوان بزرگترین ویروس جهان را از آن خود کرده بود، اما محققان گونه جدید ویروس موسوم به «پاندورا ویروس» را در سواحل شیلی و استرالیا کشف کرده اند. پاندورا ویروس (Pandoravirus) اندازه‌ای دو برابر مگاویروس داشته و دارای کد ژنتیکی عجیبی است که در هیچ نمونه دیگری تاکنون مشاهده نشده است. دکتر «ژان میشل کلاور» از محققان دانشگاه اکس مارسی با بررسی نشانه هایی از پاندورا ویروس در آب های مناطق ساحلی شیلی و استرالیا، موفق به کشف این ویروس شده است. بدلیل اندازه بزرگ و شکل غیر معمول این ویروس، در تحقیقات قبلی از آن بعنوان باکتری کوچک تر از حد معمول یاد شده بود. نمونه‌های جمع‌آوری شده از سواحل شیلی و ملبورن استرالیا در محلول آنتی بیوتیک برای کشتن هرگونه باکتری و سپس نمونه فاقد باکتری در معرض آمیب‌ها قرار داده شدند و زمانی که همه نمونه ها از بین رفتند، محققان دریافتند که آنها چیزی بجز باکتری هستند. به گفته دانشمندان، این ویروس نوع سلولی اجدادی جدیدی محسوب می شود که دیگر وجود نداشته و فرضیه هایی در خصوص احتمال تعلق آن به دیگر سیارات از جمله مریخ مطرح شده است.
بیشتر...

مسجدی بدون گنبد و مناره (ابنا)


مسجدی بدون گنبد و مناره
مسجد "الایراسیاد" با معماری مدرن بدون گنبد و مناره در کشور اندونزی واقع شده است. این مسجد در فضایی به مساحت 970 مترمربع ساخته شده است. بدنه خارجی این مسجد کاملا با معماری مدرن و کلاسیک طراحی شده است. نام خداوند و ائمه اطهار نیز در قالب های برجسته نمای خارجی ساختمان این مسجد به کار گرفته شده است و از این رو می توان ساختمان مسجد را نسبت به سایر ساختمان های اطراف خود متمایز کرده و آن را تشخیص داد. محوطه اطراف این ساختمان کاملا به صورت قالب مدور و چرخش طراحی شده و ساختمان این مسجد نیز در قالب مکعبی در مرکز این دایره قرار گرفته است.
بیشتر...

مرگ یک نوازنده مشهور هنگام اجرای برنامه  (افق)


مرگ یک نوازنده مشهور هنگام اجرای برنامه

مرگ یک نوازنده مشهور هنگام اجرای برنامه

 

مرگ یک نوازنده مشهور هنگام اجرای برنامه
آرزوی بسیاری از موسیقیدانان وبازیگران مرگ روی سن و صحنه است. آرزویی که برای ویولونیست تئاتر بولشوی مسکو تبدیل به واقعیت شده است. واقعیتی که تحمل آن برای خانواده ویکتور سدوف، شصت پنج ساله سخت و دشوار است. سدوف دهه ها بود که یکی از نوازندگان اصلی تئاتر بولشوی مسکو بود.



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : سنگسار در ملاعام تا عروسی در آتش ,
بازدید : 259
[ 1392/04/30 ] [ 1392/04/30 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 3,468 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,712,569 نفر
بازدید این ماه : 4,212 نفر
بازدید ماه قبل : 6,752 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک