فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

کشف سنگ انسان‌ نما در مازندران (قانون)


کشف سنگ انسان نما در مازندران
یک نوجوان بابلی که به همراه خانواده برای تفریح به کنار رودخانه بابل‌ رفته بود، متوجه این سنگ انسان‌ نما می‌ شود. این نوجوان 11 ساله که از دیدن سنگ متعجب شده بود، سنگ را به والدین خویش داده است. این سنگ که نیم رخ آن، شبیه انسان است دارای یک چشم، لب و بینی است.
بیشتر...

چتربازی در 90 سالگی (مشرق)


چتر بازی در 90 سالگی
در سن های بالای 70 سال به مرور توان حرکتی انسان کاهش می یابد و مشکلات قلبی و مغزی در بدن آغاز می شود. این مشکلات ممکن است فرد کهنسال را از جامعه دور کرده و خانه نشین کند. بسیاری از افرادی که سن های بالا دارند، دست به کارهای خطرناک نمی زنند. "الیس بک"، خانم 90 ساله ای است که با همه افراد کهنسال، فرق می کند. این مادربزرگ با توجه به سن بالا و شرایط خطرناکش از ارتفاع 4 هزار متری به سمت زمین سقوط ازاد کرد و به سلامت به زمین رسید. پسر این خانم که مربی چتربازی است به عنوان کادو به مادرش این پرش را هدیه داده است. این خانم دانمارکی نیز پس از دو روز آموزش و ورزش های ساده برای تحمل فشار ارتفاع، این پرش را به همراه پسرش صورت داد. با توجه به آنکه نیروهای پزشکی در محل فرود مستقر بودند، این خانم در کمال تعجب با  کمترین مشکلی در محل فرود آمد. او در این پرش فقط دچار هیجان و البته افزایش فشار خون شده بود که با درمان های سریع، بهبود پیدا کرد.
بیشتر...

قدیمی ترین آمبولانس (جوان)


قدیمی ترین امبولانس
بیشتر...

زنان در استخدام طالبان (ابنا)


زنان در استخدام طالبان
یک ویدئو که زنانی برقع پوش را در یک اردوگاه آموزشی نظامی در منطقه قبیله‌ای‌نشین پاکستان نشان می‌دهد این نگرانی را به وجود آورده که گروه‌های شبه نظامی در حال استخدام زنان برای ایفای نقش‌ های تروریستی در خط مقدم درگیری ها هستند. این فیلم یک دقیقه‌ ای پنج زن را نشان می‌دهد که در حال آموزش هستند تا از اسلحه‌ های کلاشنیکف و آر پی جی استفاده کنند. یک پرچم آبی کم رنگ با یک هلال سفید نیز که در تصویر نشان داده می‌شود نشان‌ دهنده آن است که این زنان به حزب اسلامی ترکستان تعلق دارند؛ این حزب یک گروه تروریستی است که گمان می‌رود با طالبان رابطه داشته باشند.
بیشتر...

مسجد‌ جامع "شیان" ؛ مسجدی به سبک‌ چینی! (آخرین)


مسجد جامع شیان مسجد به سبک چینی

مسجد جامع شیان مسجد به سبک چینی
 مسجد‌جامع "شیان" چین، به عنوان یکی از بزرگ ترین مساجد‌ قدیمی این کشور، به خوبی حفظ و نگهداری شده است؛ این مسجد در استان "شانچی" واقع است. این مسجد ابتدا در زمان سلسله "تانگ" ساخته شده و در زمان سلسله "مینگ"، زمانی که مؤلفه‌ معماری این مسجد ترکیب شد، بازسازی شد. این مسجد برخلاف مساجد سنتی‌ اسلامی، به معبد قرن‌ پانزدهم بودایی شباهت دارد. مسجد "شیان" در قرن چهاردهم در بیست و پنجمین سال حکومت سلسله "مینگ" ساخته شد. قسمت اعظم ساختمانی که امروز وجود دارد از زمان سلسله "مینگ" و "کوئینگ" از قرن هفدهم است. مسجد روی زمین به ابعاد 48 در 248 متر ساخته شده و محدوده دیوارهای آن فضای 12 هزار متر‌مربعی را احاطه کرده است. برخلاف یک معبد‌ بودایی محور‌ بزرگ مسجد جامع "شیان" از شرق به سمت‌ غرب رو به مکه ساخته شده است،‌ یک عمارت درگاه است که نمازگزاران را به شبستان‌ اصلی در طرف‌ غربی ساختمان‌اصلی هدایت می کند.
بیشتر...

کشف قبرستان خون آشام های واقعی ! (جام نیوز)


کشف قبرستان خون آشام های واقعی
 باستان شناسان این بار معتقدند زمین گورستان خون آشام ها را در منطقه ای در هلند حفاری کرده اند! این تیم تاریخ شناس گورستان هایی را کشف کرده اند که در آن چهار اسکلت با سر جدا شده از بدنشان در بین دو پایشان قرار داشت. جدا کردن سر از بدن را در قرون وسطی برای کسانی به کار می رفت که مشکوک به خون آشام بودند، چرا که این روش، تنها شیوه مطمئن برای جلوگیری از زنده شدن مرده در نظر گرفته می شد. سرنوشت دقیق این اسکلت ها هنوز مشخص نیست، اما باستان شناسان اشاره کردند افزون بر بی سر بودن این اسکلت ها، هیچ ردی از اموال دنیوی نظیر جواهر، کمربند یا سگک در بین این اجساد مشاهده نشده است. به گفته دکتر باستان شناس جک پیرزاک، تعیین زمان دقیق دفن این اجساد بسیار سخت است. بقایای این اجساد اکنون برای مطالعه و آزمایش بیشتر فرستاده شده است، اما به طور کلی در تخمین اولیه، آنها را متعلق به قرن 16 می دانند. کشف این بقایا درست بعد از یک سال که باستان شناسان در بلغارستان دو جسد "خون آشام" را نزدیک صومعه حفر کردند، اتفاق افتاده است. آن دو جسد، متعلق به بیش از 800 سال قبل بوده و در ناحیه سینه با میله های آهنی سوراخ شده بودند.
بیشتر...

قدیمی ترین عکس از بارگاه امام حسین (ع) (قم فردا)


قدیمی ترین عکس از بارگاه امام حسین
بیشتر...

نگارش کوچک ترین قرآن جهان (فردا)


نگارش کوچکترین قران کریم
پژوهشگر بیجاری، کوچک ترین قرآن جهان را در 633 صفحه با دستگاه لیزر نگاشته است. آقای روح الله شریفی، گفت: این اثر اسلامی، در مدت 14 ماه و در 633 صفحه با دستگاه لیزر نوشته شده است. وی افزود: غربی ها، کتاب انجیل را در 29 میلی متر تهیه کردند؛ اما این اثر قرآنی، در هفت میلی متر تهیه شده است. دکتر شریفی گفت: پرونده این قرآن، به عنوان اثری اسلامی، اکنون به مرکز ثبت بین الملل در شهر ژنو، سوئیس فرستاده شده است و با توجه به پیگیری های صورت گرفته، پیش بینی می شود تا 2 ماه آینده به ثبت جهانی برسد.
بیشتر...

مرد انگلیسی جزیره گنج ساخت (اتحاد جنوب)


مرد انگلیسی جزیره گنج ساخت

مرد انگلیسی جزیره گنج ساخت
 مرد مولتی میلیونر انگلیسی در 60 جریب زمین، کنار دریاچه ای در کمبریج شایر، جزیره گنج ساخت. جزیره مذکور، 4500 مایل دورتر از جزیره معروف گنج در یاهاماس و دزدان دریایی اش در املاک خصوصی متعلق به مردی زیر 40 سال سن است که در واقع همه چیز را شبیه جزیره گنج ساخته و پرداخته کرده تا به آرزوهای کودکی اش برسد. خانه مطابق اسناد قدیمی توسط کمپانی مستر ویش میکرز در فاصله سه متری از ساحل دریاچه در املاک خصوصی مالک ایجاد شده است.
بیشتر...

اقدام احمقانه این زن برای جلب توجه همسرش (قدس )


اقدام احمقانه زن برای جلب توجه همسرش
 یک خانم 33 ساله پنسیلوانیایی برای اینکه توجه همسرش را به خود جلب کند، به مدت سه سال او را با قطره چشمی مسموم کرد و همین امر سبب شد او مجبور باشد باقی عمرش را در زندان بگذراند. این مرد نگون بخت، سال ها احساس مریضی می کرد و از علائم بیماری وی حالت تهوع، فشار خون و مشکلات تنفسی بود، اما هرگز علت بیماری وی کشف نشد. تا اینکه یک پزشک پس از معاینه و آزمایش متوجه شد مقداری “تترا هیدرو زولین” که در قطره های چشمی استفاده می شود، در نمونه خون او وجود دارد که این مقدار، از نظر کارشناسان بسیار بالا بود و حتی ممکن بود به مرگ این مرد منجر شود. به گفته وکیل این خانم، او قصد کشتن نامزدش را نداشت، بلکه می خواسته توجه بیشتری از سوی او ببیند. وی اکنون با وثیقه 7500 دلاری آزاد است و دادگاه رسیدگی به پرونده او همچنان ادامه دارد .
بیشتر...

این موجود زیبا و بسیار جالب هیچ هویتی ندارد (رویداد)


این موجود زیبا و بسیار جالب هیچ هویتی ندارد

این موجود زیبا و بسیار جالب هیچ هویتی ندارد

 

این موجود زیبا و بسیار جالب هیچ هویتی ندارد
این موجود ناشناخته، از سخت‌ پوستان دریایی است. این جانوران نه میگو هستند و نه مانتیس، اما به خاطر همانندی ظاهری با این دو جانور، به آنها نام میگوهای مانتیسی داده شده‌ است. درازای میگوهای مانتیسی، به ۳۰ تا ۳۸ سانتیمتر و به رنگ های مختلف است. میگوهای مانتیسی، خرچنگ ها و حلزون ها را به وسیله کوبیدن پاهای چماقی شکل خود بر سر آنها٬ می شکنند. میگوهای مانتیسی، دارای ضربه های پای خیلی نیرومندی هستند٬ که آنها را به شکننده شیشه آکواریوم معروف کرده است. این میگوها، از تنوع رنگی بالایی برخوردارند. برخی طرح های پیچیده ای دارند؛ برخی دیگر به واسطه رنگ خود، به راحتی در طبیعت پنهان می شوند و از آنجایی که دم آنها، شباهت زیادی با پر طاووس دارد، به همین علت، میگوی طاووسی نیز نام دارند.



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
بازدید : 314
[ 1392/05/03 ] [ 1392/05/03 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 415 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,713,107 نفر
بازدید این ماه : 4,750 نفر
بازدید ماه قبل : 7,290 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک