فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

احتمال وجود اورانیوم در ریزگرد‌ها بسیار ضعیف است(ایلنا)

مدیرکل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: احتمال وجود اورانیوم در ریزگردهایی که از کشور عراق به سمت ایران می آید بسیار ضعیف است حتی اگر آمریکا در جنگ با عراق از گلوله هایی استفاده کرده باشد که دارای اورانیوم بوده.

یوسف رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره وجود ریزگردها با بار اورانیوم، اظهار کرد: در ۵ سال گذشته که این موضوع مطرح شد سازمان انرژی اتمی تست‌های لازم را در این خصوص انجام داد که به نتیجه‌ای در این زمینه دست نیافت.

بیشتر . . .

لاکپشت سیگاری (شبکه خبر)


لاک پشتی که روزانه 10 نخ سیگار می کشد

در یک روستا در حومه چانگچون لاک پشتی زندگی می کند که معتاد به نیکوتین است و روزانه 10 سیگار می کشد. صاحب این لاک پشت می گوید: هر وقت او احساس می کند به سیگار احتیاج دارد آشفته می شود و صدای خش خش از خود در می آورد. یک آشپز محلی به نام تانگ که از این لاک پشت مراقبت می کند در رابطه با نحوه سیگاری شدن این لاک پشت می گوید: حدود دو ماه پیش احساس کردم که لاک پشتم دیگر علاقه ای به خوردن ماهی ندارد. پس از بررسی حیوان متوجه شدم یک تکه استخوان در گلوی او گیر کرده است اما زمانی که می خواستم آن را بیرون بیاورم انگشت مرا گاز می گرفت. برای اینکه حواس لاک پشت را پرت کنم و این استخوان را در بیاورم سیگار روشن خود را در دهان لاک پشت گذاشتم و استخوان را از دهان او بیرون آوردم و روز بعد هم برای تفریح یک سیگار روشن دیگر در دهان لاک پشت قرار دادم و این اتفاق بعد از چند روز تکرار باعث شد این لاک پشت به کشیدن سیگار عادت کند.
در حال حاضر هر زمان که لاک پشت نیاز به سیگار داشته باشد صدای خش خش در می آورد و به نحوی صاحب خود را مطلع می کند.
بیشتر...

 

دختری که موهایش به پله‌برقی گیرکرد!(فردا)

 

دختری که موهایش به پله برقی گیر کرد
دختر ۱۲ ساله تایلندی درحالی که پله برقی رو به بالا در حرکت بود، خم شده و به پایین نگاه می کرد که ناگهان موهایش در پله برقی گیر کرد. قبل از اینکه نیروهای امنیتی بتوانند پله برقی را متوقف کنند، او از حال رفته بود. سپس نیروهای امداد توانستند وی را به هوش آورند و به سرعت به بیمارستانی منتقل کردند.
بیشتر...

پیدا شدن تکه های جنازه دختر جوان پس از هتک حرمت! (جام نیوز)


پیدا شدن تکه های جنازه دختر جوان پس از هتک حرمت
اواخر عصر روز گذشته هنگام گشت زنی مامورین حفاظتی زمین ورزشی چند منظوره در خیابان ترون فیلد متوجه وجود یک چمدان در میان درختچه‌های کوتاه‌قد در این خیابان شدند.پس از باز شدن چمدان، مامورین حفاظتی متوجه جسد دختر روشن‌پوست شدند و که به صورت تکه تکه شده و وحشتناکی به قتل رسیده بود. جسد دختر جوان برای احراز هویت و دلیل مرگ هولناک به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان از جسد تکه تکه شده زن دریافتند که مورد تجاوز قرار گرفته است. ریچارد هریتی غواص 44 ساله عضو پلیس برای یافتن شواهد و مدارک بیشتر رودخانه‌ای را که از کنار این زمین ورزشی می‌گذرد را  جستجو  کرد و توانست چندین تکه لباس کشف کند. ساکنین این منطقه با ابراز نگرانی از حادثه پیش آمده به خبرنگاران گفتند که این اولین باری است که چنین اتفاقی در این محله می‌افتد و کودکان ما که برای دوچرخه‌سواری به این زمین ورزش می‌آیند دیگر امنیت جانی ندارند. به گفته پلیس این احتمال وجود دارد به دلیل ساکت بودن این منطقه این چمدان از جای دیگری به این مکان منتقل شده باشد. همچنین پلیس با کمک گرفتن از شامه 13 سگ جستجوی خود را در این منطقه برای یافتن قاتل یا قاتلین اجتماعی آغاز کرده است.
بیشتر...

تیپ جدید بازیگر مشهور در خیابان! (اعتدال)


تیپ جدید بازیگر مشهور در خیابان
فرهاد اصلانی در تازه ترین فیلم فریدون جیرانی به نام خواب زده ها
بیشتر...

مسجد رم، بزرگترین مسجد اروپا (شبستان)


مسجد رم بزرگترین مسجد اروپا
مسجد رم بزرگترین مسجد ایتالیاست که در بخش شمالی رم در منطقه ای موسوم به «پاریولی» قرار دارد و مساحت این مسجد 30 هزار متر مربع است و برای هزاران نمازگزار ظرفیت دارد و مرکز فرهنگی اسلامی در مجموعه این مسجد قرار گرفته ‌است و مرکز تجمع مسلمانان در زمینه دینی، فرهنگی و اجتماعی محسوب می شود. ساخت مسجد بیش از دو دهه به طول انجامیده است و این قطعه زمین را شورای شهر سال 1974 میلادی برای ساخت مسجد به مسلمانان اهدا کرد و نخستین سنگ بنای مسجد ده سال بعد از آن در سال 1984 میلادی با حضور «ساندرو پریتینی» رئیس جمهور وقت ایتالیا گذاشته شد و 21 ژوئن 1995 این مسجد افتتاح شد. این مسجد شامل دو بخش است که بخش اول آن شامل سالن نمازی است که مستطیل شکل است و ضلع بزرگ آن به سمت قبله قرار دارد و بر فراز آن گنبدی به قطر 20 متر قرار گرفته است. در اطراف آن 16 گنبد کوچک نیز قرار دارد. بخش دوم آن خدمات مرکزی و سرویسهای بهداشتی و وضوخانه است که در زیر سالن نماز قرار دارد. در طراحی داخلی مسجد از هنر معماری مغربی استفاده شده است و در اطراف مسجد فضای سبز قرار دارد و در ساخت نمای خارجی این مسجد ترکیبی از طراحی مدرن و قدیمی است.
بیشتر...

کوچکترین نوزاد سیاسی جهان (صراط)


کوچکترین نوزاد سیاسی جهان
نامش " رویال بیبی" (نوزاد سلطنتی) است و هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده اند. فرزند پسر پرنس ویلیام نوه ملکه بریتانیا در مقابل بیمارستان سنت مری و کمتر از یک روز پس از متولد شدنش در حال انتقال به قصر " کنزینکتون " لندن.
بیشتر...

خودروی با الهام از گلبول (پارسیان)


خودرویی با الهام از گلبول سفید

خودرویی با الهام از گلبول سفید
پژو شرکت خودروسازی است که به خوبی با آن آشنا هستید و در دنیا معروفیت خاصی دارد. این شرکت در یکی از طرح های عجیبش از گلبول انسان برای تولید خودرو الهام گرفته است و نتیجه کار "پژو گلبول" شده است. این خودرو بدنه ای منعطف از جنس پلیمر دارد تا به راحتی تغییر شکل داده و حالت اولیه اش برهم نخورد. این خودرو قابلیت حمل 4 سرنشین را دارد که البته هر صندلی یک قسمت جداگانه از خودرو است و می تواند تغییر مکان دهد.این خودرو الکتریکی بدین صورت کار می کند که هر 4 قسمت می توانند از موقعیت خود خارج شده و به مکانی دیگر بروند برای مثال خودرو می تواند در شکل لوزی باشد یا تبدیل به یک خط صاف شود. همچنین برای عبور از نقاط باریک خودرو به صورت دو طبقه در می آید و دراین شرایط تنها 130 سانتی متر عرض دارد. قسمت راننده تنها بخشی است که از جایش تکان نمی خورد و باقی قسمت ها توانایی جا به جایی در اطراف راننده را دارند. این خودرو می تواند مشکلات مختلفی مانند ترافیک را از بین ببرد و مشکل پارک کردن خودروها نیز از بین می رود.
بیشتر...

خواب‎زیر نور آبی‌ دختر را زنده‌ نگه‌ می‌دارد (راه دانشجو)


خواب زیر نور آبی دختر را زنده نگه می دارد
 کبد یکی از مهمترین اعضای بدن است و در صورتی که به درستی فعالیت نکند می تواند عواقب بدی مانند مرگ به همراه داشته باشد. کبد همچنین می تواند در دیگر اعضای بدن نیز اشکالاتی را ایجاد کند. "بریانا مینیچ" دختر بچه 9 ساله ای است که یک بیماری نادر کبدی دارد که باعث میشود این قسمت از بدنش به حد توانش کار نکرده و البته گاهی نیز کاملا از کار بیافتد. این بیماری می تواند باعث زرد شدن بدن "بریانا" شده یا در صورت پیشرفت او را بکشد. تنها راه جلوگیری از این بیماری خوابیدن زیر نور UV است. این نور آبی رنگ می تواند فعالیت های کبد او را افزایش داده و از خراب شدن زود هنگامش جلوگیری می کند و به نوعی جان این دختر را نجات می دهد. "بریانا" باید روزانه 12 ساعت را زیر این نور آبی بگذراند.
این بیماری بسیار نادر است و در دنیا تنها 300 نفر به ان مبتلا هستند.
بیشتر...

روستایی در چین که یک تابلوی نقاشی است (ایران)


روستایی در چین یک تابلوی نقاشی است

روستایی در چین یک تابلوی نقاشی است

روستایی در چین یک تابلوی نقاشی است
بیشتر...

 

گرانترین شاسی بلند (فرارو)

خودرو شاسی بلند بنتلی

شرکت انگلیسی بنتلی که سازنده خودروهای فوق‌ لوکس است، اعلام کرد: اولین خودروی اس یو وی خود رو را با قیمت حدود 237 هزار دلار(گرانترین اس یو وی جهان) روانه بازار خواهد کرد.
 
بنتلی افزود: در این خصوص موافقت شرکت فولکس واگن را برای ساخت این خودروی شاسی بلند کسب کرده است. بنتلی این شاسی بلند را در سال 2016 به بازار عرضه خواهد شد.
 
این خودروساز انگلیسی قصد دارد یک میلیارد و 230 میلیون دلار در زمینه ساخت خودروهای اس یو وی سرمایه‌گذاری کند.
 

 

طبق اعلام بنتلی، این خودرو پس از عرضه در سال 2016 لوکس ترین و قدرتمندترین شاسی بلند موجود در بازار خواهد بود.


درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : اورانیوم در ریزگردها تا گرانترین شاسی بلند دنیا ,
بازدید : 207
[ 1392/05/03 ] [ 1392/05/03 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,370 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,715,062 نفر
بازدید این ماه : 6,705 نفر
بازدید ماه قبل : 9,245 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک