فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

الماس احمد شاه به حراج گذاشته شد! (بنکر)


الماس احمد شاه به حراج گذاشته شد!
 در حراج چهارشنبه شب ساوث بی در ژنو سوئیس الماس زرد رنگی که یک زمان متعلق به احمد شاه قاجار بود به قیمت ۳ میلیون دلار فروخته شد. این الماس 75 قیراطی (74.53) در این حراجی به قیمت 10 میلیارد و 500 میلیون تومان (ارز 3500 تومانی) به فروش رفت و به گفته کارشناسان این رقم برای فروش الماس زرد رکورد تاریخی محسوب می شود. قبلا این الماس جزو کلکسیون خصوصی احمد شاه قاجار بود.
بیشتر...

خانه ای مجهز و تاشو، برای عاشقان مسافرت (جام نیوز)


خانه های مجهز و اشو برای عاشقان مسافرت
دو طراح خلاق یک اقامتگاه مجهز با معماری جذاب ساخته اند. آن ها این اقامتگاه را در آمستردام بر پا کرده اند. طراحان این اقامتگاه، از هنر منحصر به فرد خود استفاده کرده و هر یک از این اقامتگاه ها را مجهز به یونیت هایی برای تلفن همراه و تخت خواب کرده اند. مسافران می توانند در این اقامتگاه به راحتی دوش بگیرند و با ماشین لباسشویی، لباس های خود را بشویند.
دکوراسیون داخلی این اقامت گاه واقعا بی نظیراست. طراحان وعده داده اند از تاریخ 16 آگوست تا 30 سپتامبر 2013 این اقامتگاه ها برای عموم بازدید کنندگان افتتاح می شود. یکی از امتیازات این اقامتگاه، تا شو بودن آن است یعنی مسافران می توانند در صورت نیاز فضای آن را بزرگتر یا کوچکتر کنند.
بیشتر...

دختر معلول مشهور بارسلونا (شفاف)


دختر معلول مشهور بارسلونا
طراح فونت پشت پیراهن بارسلونا دختر عقب‌ مانده ذهنی است که حالا به عنوان چهره‌ای مشهور مبدل شده است.آنا ویوس جوان با طراحی فونت پشت پیراهن بازیکنان بارسلونا، خود را به چهره ای مشهور مبدل ساخته است به طوریکه به یکی از ستاره های شب برگزاری جام خوان گمپر تبدیل شده است.او به عنوان یکی از مهمانان افتخاری به چمن نیوکمپ دعوت می‌شود و بازیکنان پیراهنی با نوشته‌هایی که او طراحی کرده است را بر تن می‌کنند که در زمین چمن معرف کار و توانایی های او بود.او نشان داده است که داشتن سندرم داون مانعی غیرقابل قبول برای غلبه بر مشکلات و چالشها نیست. شب گذشته بیش از 80 درصد هوادارانی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند این پیراهن را خریداری کردند.
بیشتر...

 

مسجدی که با جزر و مد آب بالا و پایین میشود (598)


مسجدی که با جزر و مد اب  بالا و پایین می شود

مسجدی که با جزر و مد اب  بالا و پایین می شود
"مسجد تنکو تنکازاهارا" در سال 1994 ساخته شده که دارای معماری تلفیقی مراکشی و مدرن است و به خاطر معماری خاصی که دارد به "مسجد معلق" معروف است. این مسجد بر روی یک سطح شناور ساخته شده و وقتی سطح آب در اثر مد بالا می آید گویی که این مسجد در آب غوطه ور است. "مسجد تنکو تنکازاهارا" در دهانه رود "ایبای" در پنج کیلومتری کوالاترنگانو واقع شده است. این مسجد وجود خود را به پادشاه ترنگانو مدیون است ، معماری آن در زمان سلطان "مرحوم محمود موکتافی بیلاح شاه ابن مرحوم سلطان اسماعیل ناصرالدین شاه  که آخرین پادشاه ترنگا بوده ، پایه ریزی شده است. نام این مسجد را نیز سلطان از نام مادر خود انتخاب کرده است؛ نام مادر سلطان "توآنکواینتان زهرا بنت المرحوم تنگو سری ستیاراجا" بوده است. هدف پادشاه از ساخت این مسجد ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی و دین اسلام بوده است. بومیان ترنگانو مسجد تنکو تنگازاهارا را به نام مسجد "تراپانگ" می شناسند.
بیشتر...
 


ابتکاری جالب برای راحتی سیگاری ها (قدس)


ابتکاری جالب برای راحتی سیگاری ها
ژاپنی ها برای سیگاری ها در فضاهای عمومی محوطه هایی را ایجاد کرده اند تا دود سیگارشان مزاحمتی برای دیگران نداشته باشد و هوا را آلوده نسازد.
بیشتر...

دومین عکس بزرگ جهان (شهر خبر)


دومین عکس بزرگ جهان
 گروه 360Cities تصمیم دارد از تمامی شهرهای اصلی جهان با دقت بسیار بالا عکس تهیه کند. این گروه پس از خلق پانورامای 360 درجه‌ای از لندن و شکستن رکورد بزرگ‌ترین عکس جهان از این دست، برای پروژه بعدی بر روی توکیو متمرکز شد. تصویر جدید شاید رکورد پانورامای لندن را نشکند، اما با وجود 180 گیگاپیکسل، دومین عکس بزرگی است که تاکنون تهیه شده است. جفری مارتین، موسس گروه عکاسی مزبور، در سپتامبر سال 2012 دو روز را بر روی پشت‌بام برج توکیو گذراند و 10 هزار تصویر منفرد را که سرانجام پانورامای نهایی را شکل دادند، تهیه کرد. هر یک از این عکس‌ها با دوربین Canon 7D digital SLR گرفته شده‌اند که مجهز به لنزهای Canon 400-mm f5.6 L است.این کارگاه پانورامای نهایی را به تصویری تبدیل کرد که کاربران با زوم‌کردن بر روی صحنه‌ها می‌توانند آن را کنکاش کنند. شاید این تصویر نتواند رکورد بزرگ‌ترین عکس جهان را که در اختیار عکس 320 گیگاپیکسیلی از لندن است، بشکند اما بزرگ‌ترین عکسی است که تاکنون از توکیو گرفته شده است.اندازه تصویر کلی 600 هزار در 300 هزار پیکسل گزارش شده که چنانچه با تفکیک‌پذیری عکاسی معمولی گرفته می‌شد، تصویری به عرض 100 متر و ارتفاع 50 متر می‌بود. سطح دقت پانوراما قابل‌توجه است و با زوم‌کردن روی تعدادی از مناطق، می‌توان به آسانی چهره یک شخص را تشخیص داد، پلاک‌های خودروها را خواند و حتی به درون پنجره فروشگاه‌ها نفوذ کرد.
بیشتر...

 

تجاوز مرگبار(بولتن)


تجاوز مرگبار به دختر 7 ساله
دو پسر 10 و 11 ساله به همراه خواهر 7 ساله شان به منظور شناکردن به دور چشم از همسایه وارد استخری که در پشت منزل مسکونی ارجر اندرسون 58 ساله شدند که وی با رویت دختر و برادارشان وارد استخر شد و قصد تجاوز به دختر 7 ساله را کرد. دختر که در تکاپوی فرار از دست این متجاوزگر پیر بود، مورد اصابت گلوله وی قرار گرفت و جان خود را ازدست داد.
برادران این دختر که حادثه را دیده بودند، پس از حضور پلیس ماجرا را برای ماموران بازگو کردند. پلیس پس از دستگیری راجر اندرسون موفق به کشف اسلحه 9 میلی متری از زیر تخت خواب وی شد و براساس تحقیقات پلیس وی مجوز استفاده از اسلحه را نداشته است. به گزارش پلیس گلوله از فاصله 180 متری به پشت دختر 7 ساله اصابت کرده و موجب مرگ جولیا شد.
وی تا اثبات شدن قتل عمد یا غیر عمد در بازداشت پلیس است و تحقیقات برای دستیابی به جزئیات بیشتر برای روشن شدن حقایق وابسته این پرونده ادامه دارد.
بیشتر...

حمله میمون ها به آپارتمان ها در آفریقای جنوبی (باشگاه خبرنگاران)


حمله میمون ها به آپارتمان ها در آفریقای جنوبی

حمله میمون ها به آپارتمان ها در آفریقای جنوبی
اخیرا میمون های ساکن جنگل های حاشیه شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی به محل سکونت مردمانی در این شهر حمله کرده اند تا از مواد غذایی آنها استفاده کرده و زندگی بهتری را برای خود رقم بزنند. با وجود آنکه مقامات شهرداری کیپ تاون بارها برای فراری دادن میمون ها از شهر اقدام کرده اند اما باز هم این میمون ها به شهر باز گشته و به خرابکاری های خود در شهر ادامه می دهند.
بیشتر...

جراحی ناموفق خانم بازیگر  (آخرین)


سوژه شدن لب های بازیگر زن به دلیل جراحی ناموفق
لیزا رینا بازیگر 49 ساله هالیوودی هرگز دست از متعجب کردن دیگران با جراحی های زیبایی متعدد برنمی دارد. بر طبق گزارشات این بازیگر تاکنون تعداد زیادی جراحی زیبایی داشته است که از جمله آنها جراحی پلک، تزریق بوتاکس و کشیدن صورت، گونه گذاری و جراحی بینی بوده است.  در سال های گذشته او همیشه ادعا می کرد که مخالف جراحی پلاستیک است.
بیشتر...

 رسم عجیب عروسی در کره جنوبی (دانشجو)


 رسم عجیب عروسی در کره جنوبی
در کره جنوبی در شب پس از مراسم عروسی، داماد نباید پایش را بشوید. زیرا قبل از آن به مدت 10 تا 20 دقیقه با ماهی فاسد به پایش شلاق زنده‌اند. با چنین بوی «خوشی» نزد عروس می‌رود.
بیشتر...

جالب‌ترین گذرگاه دنیا(شبکه خبر)


جالب‌ترین گذرگاه دنیا

جالب‌ترین گذرگاه دنیا

 

جالب‌ترین گذرگاه دنیا
"جینفو شان" گذرگاهی است که به تازگی در چین افتتاح شده است و با اینکه ایمنی و امنیت آن به خوبی رعایت شده است اما به عنوان یکی از حیرت آورترین و ترسناک ترین گذرگاه های دنیا شناخته می شود. این گذرگاه کوه های مختلف را با ارتفاعات متفاوت به هم متصل می کند.کوهستان "جینفو" که گذرگاه در آن قرار گرفته است زیستگاه 5880 نوع مختلف از گیاهان است که در این میان 52 نوع آن ها تحت حفاظت های مختلف زندگی می کنند چرا که از جمله نادرترین گل های دنیا به شمار می آیند. همچنین در مسیر گذرگاه 36 نوع مختلف از حیوانات کمیاب نیز دیده می شوند. این گذرگاه در برخی از نقاط می تواند تا ارتفاع 2400 متری هم بالارفته و دقیقا در دیواره کوهستان قرار گرفته است از این رو در صورت افتادن فردی از روی گذرگاه امیدی به زنده ماندن او نخواهد بود به همین دلیل عبور از این مسیر برای آن دسته افرادی که بیماری های قلبی دارند ممنوع شده است. گذرگاه با عبور از جنگل، کوهستان و مناظر طبیعی زیبا به همراه ترسناک بودن و قرار گرفتنش در یکی از خطرناک ترین قسمت های کوهستان این روزها به عنوان یکی از جالب ترین گذرگاه های دنیا شناخته می شود.



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : الماس احمدشاه تا استخر مرگبار ,
بازدید : 243
[ 1392/05/13 ] [ 1392/05/13 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 3,407 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,712,508 نفر
بازدید این ماه : 4,151 نفر
بازدید ماه قبل : 6,691 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک