فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

نتیجه معده درد دختر 17 ساله (عصر ایران)


نتیجه معده درد دختر 17 ساله
درد معده در یک دختر 17 ساله باعث شد به بارداری اش پی ببرد و درست زمانی متوجه این درد شد که زمان زایمانش فرا رسیده بود. جودی اسمیت 17 ساله اهل یورکشایر غربی در شمال انگلستان از ناحیه پایین شکم خود احساس درد شدیدی کرد و مادرش لزلی او را به بیمارستان رساند. پزشکان در بیمارستان متوجه شدند که او باردار است و جالب اینجاست که چند ساعت بعد خانم اسمیت پسر 3.6 کیلویی خود به نام جک آرتور را سالم به دنیا آورد. خانم اسمیت و نامزدش دنی یومن 19 ساله اعتراف می کنند که هنوز در شوک به دنیا آمدن فرزندشان هستند.
بیشتر...

خودرویی برای رانندگی درسال2030 (جهان امروز)


خودرویی برای رانندگی درسال2030
کارشناسان آمار و جمعیت جهانی پیش بینی های مختلفی در مورد جمعیت در سال های آینده دارند اما اکثریت آن ها اعتقاد دارند تا سال ۲۰۳۰ جمعیت دنیا بسیار افزایش خواهد یافت.
خودروسازان با بررسی نتایج حاصل از کار کارشناسان آمار به این فکر افتاده اند که ساخت خودروهای کوچک به همراه کمترین مشکلات الودگی می تواند راهی بسیار عالی برای از بین بردن مشکلات آینده باشد."چاو چین ووی" از جمله طراحانی است که قصد دارد آینده را در تصرف خودش داشته باشد زیرا تا به حال طرح های متفاوتی از خودروهای آینده داده است که بهترین آن ها "E-Vul" نام دارد. این خودرو برای اولین بار سال گذشته رونمایی شد و قرار است در سال ۲۰۳۰ تولید انبوه شود. این خودرو به تنهایی می تواند مشکلات محیط زیستی و سطح زندگی را تغییر دهد زیرا برای هر مشکل یک راه حلی را در دل خود دارد. موتور الکتریکی این خودرو آلودگی نخواهد داشت و کوچک بودن آن از به وجود آمدن ترافیک های سنگین جلوگیری می کند. "چین ووی" با الهام گرفتن از زندگی مورچه ها و نحوه حرکت کردن آن ها این خودرو را طراحی کرده است. او برای گسترش این طرح و نزدیک کردن آن به مورچه ها وعده هایی در مورد پارکینگ های زمینی و مخصوص نیز داده است که باعث رفع مشکل پارک خواهد شد. این پارکینگ ها به این صورت خواهند بود که خودرو با وارد شدن به آن به داخل زمین می رود و عمودی پارک می شود. طراحی داخلی این خودرو تنها برای دو نفر انجام شده است و محیط آن به گونه ای است که به راحتی می توانند استراحت کرده و رانندگی را به خودرو بسپارند.
بیشتر...

استتار جالب یک جغد (دی نیوز)


استتار جالب یک جغد
بیشتر...

پیدا شدن کیف پول پس از 24 سال (مشرق)


پیدا شدن کیف پول پس از 24 سال

پیدا شدن کیف پول پس از 24 سال
گم کردن وسیله های شخصی حس بدی را به هر کسی القا می کند و اگر این وسیله کیف پول باشد این حس بدتر هم خواهد بود زیرا معمولا اطلاعات و کارت های شناسایی بسیاری درون کیف پول قرار دارد."شرویل" مردی است که توانست پس از 24 سال از گم کردن کیفش بار دیگر آن را پیدا کند. این مرد آمریکایی پس از پیدا کردن کیفش گفته است: "در تمام این مدت دیگر حتی چهره کیف را هم فراموش کرده بودم اما با دیدنش همه خاطرات ناگهان دوباره به ذهنم بازگشت." این مرد امریکایی در سال 1989 برای اسکی به یکی از پیست های شمال آمریکا رفته بود که کیفش را در آنجا گم می کند و در آن زمان مجبور شده بود تمام کارت ها و حساب های بانکی اش را مسدود یا عوض کند. بعد از گذشت 24 سال از گم شدن کیف هفته پیش یک نفر با شرویل تماس گرفته و کیف گمشده را به او بازگرداند. این کیف پس از بازگشت به صاحبش از نظر ظاهری تغییری نکرده بود اما درون کیف به مانند آن بود که سوخته یا آتش گرفته باشد اما محتویاتش به غیر از پول های نقد همگی در کیف باقی مانده بودند. او در این کیف توانست کارت های بانکی سابق و حتی کارت دانش آموزی اش را پیدا کند.
بیشتر...

عجیب ترین زین دوچرخه سواری (عصر خبر)


عجیب ترین زین دوچرخه سواری
عجیب ترین و تکنیکی ترین زین دوچرخه جهان راهی بازار شد.این صندلی تکنیکی ( یا همان زین دوچرخه ) از دردهای مداوم ناشی از فشار بر پشته رکابزنان می کاهد.گفتنی است، این صندلی دوچرخه در انگلیس ابداع شده است که خیلی ها این زین را میله های قفس یا استخوان های قفسه سینه تشبیه کرده اند اما می توان به جرأت گفت فنی ترین زین دوچرخه در جهان است که رکابزنان را از مشکل سندرم موسوم به numb bum که فشار مداوم به باسن بر اثر تماس با دوچرخه یا موتور که باعث محدودیت در جریان خون و فشار به سیستم عصبی و خواب رفتگی عضلات می شود را از بین می برد و باعث راحتی رکابزنان در مسافت های طولانی می شود. از نکات فنی این صندلی فنی اینکه فشار مستقیم به شریانها و پروستات و رگ های عصبی آن ناحیه از بدن وارد نمی شود و همچنین با توزیع وزن به صورت متعادل بدون داشتن دماغه سنتی فشار به یک نقطه وارد نمی شود و بدن به راحتی در معرض تهویه قرار گیرد و گرمایی هم به وجود نمی آید.
بیشتر...

دعوای نمایندگان مجلس (آخرین)


دعوای نمایندگان مجلس
دعوای فیزیکی نمایندگان مجلس تایوان در کف ساختمان مجلس تایپه والی سانتانا، آسوشیتدپرس
بیشتر...

عجیب ترین شغل دنیا (شبکه خبر)


عجیب ترین شغل دنیا

عجیب ترین شغل دنیا
 اگر بازی های گلف را تماشا کنید حتما برایتان این سوال پیش می آید که سرنوشت توپ های پرتاب شده  در بازی گلف که به هدف نمی رسند چه می شود. این مرد دارای یک شغل کم نظیر و عجیب است، او در واقع یک توپ جمع کن است، البته توپ های گلف را جمع میکند. گلف عموما یک بازی اشرافی است و  با توجه به خصوصیت بازی و بازیکنانش کسی بدنبال توپ های پرتاب شده در دریاچه و یا جنگل نمی رود، برای همین این مرد که در این باشگاه ورزشی گلف کار می کند در ماه صد ها توپ گلف را از اطراف زمین های گلف و حتی از زیر دریاچه های این ورزشگاه جمع آوری می کند و از این راه امورات خود را می گذراند.
بیشتر...

مجری مراسم اسکار 2014 معرفی شد (فرارو)


مجری مراسم اسکار 2014 معرفی شد
هشتادوششمین دوره مراسم جوایز سینمایی اسکار روز دوم مارس 2014 با اجرای «الن دی جنرس»، کمدین آمریکایی در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد. «دی جنرس» در هفتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار در سال 2007 مجری این رویداد سینمایی بود و برای اجرای خود نامزد دریافت جایزه "امی" شد.«کریگ زاران» و «نیل مرون»، تهیه‌کنندگان مراسم اسکار ضمن ابراز خوشحالی از میزبانی «دی جنرس» در مراسم اسکار آتی اظهار کردند: همیشه به دنبال فرصتی مناسب برای همکاری با این کمدین معروف بودیم و هم اکنون بهترین فرصت ممکن فراهم شده است.
بیشتر...

مسجدی که به طور کامل در سطح آب ساخته شده است (باشگاه خبرنگاران)


مسجدی که به طور کامل در سطح آب ساخته شده است

مسجدی که به طور کامل در سطح آب ساخته شده است
 مسجد "تنگه مالاکا" تصویر زیبایی از هنر اسلامی را در مالزی نمایان می کند.این مسجد در سال 2006 میلادی در یک جزیره مصنوعی در نزدیکی شهر مالاکا ساخته شده است. مسجد تنگه مالاکا به طور کامل در سطح آب ساخته شده و هنگامی که سطح آب بالا می رود، به نظر می رسد که این مسجد در آب شناور است.
بیشتر...

فناورانه‌ترین سطل زباله دنیا (افکار نیوز)


فناورانه‌ترین سطل زباله دنیا
سطل زبانه بیگ بلی خورشیدی، انرژی را از خورشید گرفته و از آن برای فشرده کردن زباله و رساندن آن به یک هشتم اندازه خود استفاده می کند. هزینه استفاده از این سطل زباله که از فناوری بالایی سود می برد وقتی که برای ۵ سال اجاره شد، به یک هزار پوند در سال می رسد، اما به علت ظرفیت بزرگ آن می تواند هزینه های شهرداری را برای سفرهای داخل شهری و سوخت مصرفی برای جمع کردن زباله را کاهش می دهد. این دستگاه خورشیدی از یک باطری ۱۲ ولتی استفاده می کند. این دستگاه برای عملکرد خود تنها به هشت ساعت نور خورشید درماه احتیاج دارد و درحال حاضر در شهر مرتون، جنوب غربی لندن به صورت آزمایشی استفاده می شود. شرکت تولید کننده اظهار داشت که این سطلها می توانند میزان جمع آوری زباله را تا ۸۶ درصد کاهش دهد. هرکدام از دستگاه های فشرده ساز مجهز به یک سیستم مونیتورینگ بی سیم است. این سیستم می تواند تیم جمع آوری زباله را از پرشدن سطلها مطلع کنند. این سیستم پیامک یا نامه الکترونیکی با این مضمون ارسال می کند که سطل تا ۸۵ درصد پر شده است.
بیشتر...

فانتزی ترین مبل ها (آفتاب)


فانتزی ترین مبل ها

فانتزی ترین مبل ها

 

فانتزی ترین مبل ها
یکی از دلایل مهم محبوبیت این نوع صندلی ها جمع و جور بودن آن هاست، البته اندازه ها و مدل های مختلفی هم دارند. حتماً از نشستن روی این صندلی های راحتی فانتزی لذت خواهید برد.



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : مجری اسکار تا بی خبرترین بارداری ,
بازدید : 388
[ 1392/05/13 ] [ 1392/05/13 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1,873 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,710,974 نفر
بازدید این ماه : 2,617 نفر
بازدید ماه قبل : 5,157 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک