فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

نشانی از علائم آخرالزمان (جام)


نشانی از علائم آخرالزمان
 اخبار رسیده از شهر کوفه در نزدیکی نجف أشرف حاکی از آن است که همزمان با سالروز ضربت‌ خوردن مولای متقیان، حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام، بخشی از دیوار مسجد کوفه ترک خورد.
بیشتر...

مهد کودکی عجیب در تایوان! (پارسیان)


مهدکودکی عجیب در تایوان
در کودکستان آلبرت واقع در تایچونگ تایوان کودکان 3 تا 6 سال مجبورند در کلاس های سنگین ورزش نظامی شرکت کنند. والدین آنها امیدوارند این آموزش های سخت و خشن فرزندانشان را برای سختی های زندگی آماده کند اما کسانی هم وجود دارند که به این نوع آموزش انتقاد دارند و معتقدند آموزش های سنگین و طاقت فرسا برای کودکان در پیش دبستانی آسیب جدی به آنها وارد می آورد. کودکانی که در مهد کودک آلبرت ثبت نام کرده اند برای یکی دو ساعت در روز مجبورند یک سری تمرینات سنگین با الهام از دریل های نظامی انجام دهند. صاحب این مهد کودک می گوید: بچه های تایوانی در مقایسه با کشورهای دیگر فاقد اعتماد به نفس و شجاعت کافی هستند به طوری که بیش از 10 سال است با همکاری استاد چن یی شین، تمرینات نظامی را با ژیمناستیک ترکیب کرده ایم و برای افزایش قدرت جسمی و روانی کودکان برنامه ی خاصی را پیش رو گرفته ایم.
بیشتر...
 

توصیه های زادسر به دولت روحانی (زادسر)

علی زادسر به دولت روحانی توصیه هایی کرده است


تصویری قدیمی از علی کریمی (عصرخبر)


تصویری قدیمی از علی کریمی
علی کریمی پیش از مطرح شدن در فوتبال ایران عضو تیم فتح تهران بود. در آن دوران که روزنامه ها به سراغ پدیده های جوان فوتبال می رفتند تا نظر آنها در خصوص مسائل مختلف جویا شوند، گفتگویی با چند جوان جویای نام از جمله علی کریمی و پژمان جمشیدی در مورد اهمیت تحصیلات برای ورزشکاران انجام دادند. کریمی در این گفتگو تاکید کرد که تحصیل برایش بیش از ورزش اهمیت داشته و ورزشکاران با تحصیلات عالیه بهتر می توانند مطرح شوند.
بیشتر...

هولناکترین تجاوز به دختران و زنان جوان (آرنا)


هولناکترین تجاوز به دختران و زنان جوان
چارلز سارجنت به همراه 3 تن از همدستان دیگرش خدمتکارانی را برای رسیدگی به نظافت و تهیه غذا استخدام می‌کردند اما پس از گذشت چند روز خدمتکار بیچاره را توسط گروهش مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار می‌دادند. این گروه پس از چندین تجاوز و شکنجه خدمتکاران، آن را به زیر زمین برده و با اسید به قتل می‌رساندند و در نهایت بعد از کشتن آنان در مکانی پنهانی آنان را تکه تکه کرده و درون نایلون می‌ریختند. پس از اعتراض همکاران سارجنت به پلیس مبنی بر خارج نشدن خدمتکاران و تقاضای دوباره برای استخدام کردن نیروی جدید پلیس را در جریان روند این جنایت هولناک قرار دادند و در یک عملیات هماهنگ از سوی شرکت خدماتی و خدمتکاران تمامی عوامل این باند مخوف دستگیر و روانه زندان شدند. فیلادلفیا دومین شهر بزرگ ساحل شرقی آمریکا بعداز نیویورک است و از مراکز مهم جذب گردشگری است که رویداد چنین جنایاتی وجه آن را به خطر می اندازد. پس از دستگیری باند پلبس توانست در هنگام جستجوی زیرزمین به دلیل بوی تند اسید، لباسهای خون آلود قربانیان را که در کیسه‌های پلاستیکی دفن می‌شد را کشف کند. دادگاه این جنایتکاران ماه آینده آغاز می شود.
بیشتر...

هتل فوق مدرن شانگهای در 2015 (آفتاب)


هتل فوق مدرن شانگهای در 2015
طراحی از هتل فوق مدرن شانگهای با 19 طبقه ، افتتاح در سال 2015
بیشتر...

حرکت غیر اخلاقی خواننده جوان (تابناک)


 

حرکت غیر اخلاقی مشهور ترین خواننده جوان جهان
جاستین بیبر که با عنوان “بچه لوس و ننر پاپ” شناخته می شود، اخیراً دیده شده که از بالکن هتلش به سمت طرفدارانی که جلوی هتل تجمع کرده و منتظر او بودند، تف انداخته است.
بیبر سوپراستار پاپ، قبل از کنسرت تورنتوی خود، با این کار به دوستانش که در کنارش روی بالکن ایستاده و از این کار او ظاهراً لذت می بردند، نشان می دهد که در مورد این جمعیت چه فکری می کند. بعد از این کار زشت و زننده، بیبر که از خودش خیلی راضی به نظر می رسد، به سمت دوستانش برمی گردد و زیر خنده می زند. بیبر که واکنش طرفداران وفادارش را می بیند شروع به فیلم گرفتن از آنها می کند.این اولین بار نیست که جاستین بیبر این حرکت زشت را نسبت به طرفدارانش نشان می دهد.
بیشتر...

رکورد طولانی‌ترین میز افطار درگینس (جهان امروز)


رکورد طولانی‌ترین میز افطار درگینس
 طولانی‌ترین میز افطار جهان با 1.003 کیلومتر طول، پذیرای 2000 نفر بود و رکورد جهانی گینس را از آن خود کرد. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ثبت رکوردهای جهانی گینس، این رکورد در ماه ژوئیه سال جاری میلادی (2013) در شارجه بدست آمد.
بیشتر...

شاهزاده خانم عربستانی تن فروش یا میلیاردر! (ایران نیوز)


شاهزاده خانم عربستانی تن فروش یا میلیاردر!
یک زن عربستانی که گفته می شود شاهزاده ای از اهالی این کشور است در انگلستان به اتهام قتل دو تاجر دادگاهی شد. در دادگاه رسیدگی به پرونده این زن عنوان شده او سابقا از کشور اتیوپی بدون هیچ پولی و با عنوان یک زن تن فروش وارد انگلستان شده است. این زن که "سارا عمودی" نام دارد به قاضی دادگاه گفت " او واقعا ثروتمند است و فهرست خریدهای او در این سالها شاهد خوبی برای این ماجراست . او اظهار کرد تنها در دو ماه گذشته بیش از 912 هزار دلار صرف خرید عطر کرده است و به خرید کردن اعتیاد دارد و برای درمان آن به پزشک هم مراجعه کرده و مدارکی در دست دارد. او با حجاب کامل در دادگاه حاضر شد و زمانیکه قاضی دادگاه از وی خواست حجابش را بردارد سعی کرد با دستانش سرش را بپوشاند. وی در دادگاه ادعا کرد آقای "پیتون" مقتول 45 ساله که شریک تجاری او هم بوده است با وی رابطه عاشقانه داشته و بیش از 5 میلیون پوند پولی که از عربستان برای وی ارسال شده است را سرقت کرده بود. او در دادگاه به نام خداوند سوگند خورد که زن ثروتمندی است و در یک دهه گذشته بیش از 10 میلیون پوند پول از عربستان برای او ارسال شده است.
بیشتر...

بازداشت دختری که همزمان با ۵۰ مرد ازدواج کرد! (عصر ایران)


بازداشت دختری که همزمان با ۵۰ مرد ازدواج کرد!
یک زن ۳۳ ساله طی چند سال گذشته با فریب چندین مرد اموال آنان را سرقت و اقدام به فرار کرده بود.پلیس هند اعلام کرد: بعضی گزارش‌ها حاکی از آن دارد که این متهم 33 ساله نزدیک به ۵۰ بار اقدام به ازدواج کرده است. پلیس شهر «چنای»اعلام کرد: در حال حاضر 7 شکایت رسمی علیه این زن به ثبت رسیده و این احتمال وجود دارد با دستگیری متهم بر تعداد قربانیان افزوده شود. متهم پس از فریب دادن قربانیانش اقدام به ازدواج با آنان می‌کرد و پس از مدتی به بهانه‌های مختلف جواهراتش را می‌فروخت و با پول آن فرار می‌کرد.
بیشتر...

مسجدی شناور در ایتالیا (مشرق)


مسجدی شناور در ایتالیا
"ونیز " میراث دار معماری اسلامی است و این امر طرح و ایده ساخت نخستین مسجد شناور ونیز را تقویت کرد. سنت رایج در ساخت مساجد، مسجد شناور نیز دارای حیاط خلوت، نورگیر ساختار گنبدی شکل و مناره است ولی در این پروژه به جای استفاده از مصالحی چون سنگ و اغلب پر هزینه که در بقیه این گونه بناهای مذهبی استفاده می شود از توپ ژیمناستیک که حتی قابل دسترس در تمامی مراکز فروش است، استفاده شده و این احساس را منتقل می کند که گویی هر فردی جزئی از این ساختار ساده است.
بیشتر...

بازهم یک گوشی هوشمند منفجرشد (صراط)


بازهم یک گوشی هوشمند منفجرشد
اخبار بروز مشکل و انفجار برای اسمارت فون های سری آیفون و گلکسی اخیرا تبدیل به یکی از مهمترین موضوعات دنیای تکنولوژی شده است و پس از آتش گرفتن چند مدل آیفون و چند گلکسی اس۳ اکنون ظاهرا یکی از ساکنان شهر هنگ کنگ با نام Du با اسمارتفون گلکسی اس۴ خود مشغول بازی Love Machine بوده است که به صورت ناگهانی دستگاه منفجر شده است.
به محض بروز مشکل برای دستگاه گوشی را بر سمت میز نزدیک مبل پرت می کند و آتش آن باعث می شود که مبل آتش گرفته و همچنین شدت شعله ها باعث شده است که خودروی مرسدس ایشان نیز طعمه حریق شود. خوشبختانه در این حادثه مشکل خاصی برای وی و همسرش رخ نداده و با آسیب دیدگی جزیی موفق شده اند که از آپارتمان فرار کنند.
بیشتر...

سنگین ترین نوزاد به دنیا آمد (خبرآنلاین)


سنگین ترین نوزاد به دنیا آمد
 جاسلین دختر بچه 6.235 گرمی در بیمارستان لایپزیگ در آلمان به صورت طبیعی متولد شده و گفته می شود سنگین وزن ترین نوزاد بدنیا آمده در آلمان است. ظاهرا مادر جاسلین دیابت داشته اما بچه خود را نه باسزارین ، بلکه به صورت طبیعی (و البته در هفته بیست و چهارم بارداری) بدنیا آورده است. وضعیت نوزاد فعلا خوب است و در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان در بیمارستان تحت مراقبت است. سنگین ترین نوزاد متولد شده در جهان مربوط به تولد یک بچه کانادایی به وزن 23 پوند و 12 اونس معادل ده کیلو و 487 گرم بوده که در گینس نیز به ثبت رسید، اما این بچه 11 ساعت بعد از تولد از دنیا رفت. در ماه مارس امسال نیز در انگلیس بچه ای به وزن 7 کیلو و100 گرم به صورت طبیعی بدنیا آمد.
بیشتر...

جان سخت‌های اسکاتلند (باشگاه خبرنگاران)


جان سخت‌های اسکاتلند

جان سخت‌های اسکاتلند

جان سخت‌های اسکاتلند

 

جان سخت‌های اسکاتلند
رقابت‌های دشواری هر ساله در ماه جولای در کشور اسکاتلند برگزار می‌شود که برای شرکت کنندگان سخت و استقامتی است. دراین رقابت‌ها تاب و توان شرکت کنندگان مورد آزمون قرار می‌گیرد.



درباره : اخبار روز جهان , خبر ,
برچسب ها : آخرالزمان تا بی ادب ترین خواننده ,
بازدید : 310
[ 1392/05/13 ] [ 1392/05/13 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 828 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,713,520 نفر
بازدید این ماه : 5,163 نفر
بازدید ماه قبل : 7,703 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک