فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 
آخرین تهدید نتانیاهو: شاید زودتر از امریکا به ایران حمله کنیم! +فیلم
نخست وزیر اسرائیل: «ساعت‌های اسرائیل و امریکا از سرعت‌های متفاوتی برخوردار است. اسرائیل نزدیک‌تر و آسیب‌پذیرتر از امریکاست و بنابراین مجبور است به این سؤال پاسخ گوید که آیا نباید زودتر از آنکه امریکا ممکن است بخواهد ایران را متوقف کند، ایران را متوقف سازد؟»
 

 
 

 

 

 

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیروز مدعی شد ایران در حال نزدیک شدن به آنچه وی "خط قرمز" در برنامه اتمی نامید، است. او تهدید کرد که امکان دارد اسرائيل پیش از امریکا در مقابله با ایران وارد عمل شود.

 

به گزارش دویچه وله (DeutscheWelle)، "بنیامین نتانیاهو" به جامعه جهانی هشدار داد اجازه ندهند مسائل سوریه و مصر توجه آن‌ها را از ایران منحرف کند.

 

این رسانه آلمانی به نقل از خبرگزاری رویترز (reuters) افزود: «نتانیاهو به تلویزیون امریکایی سی.بی.اس (CBS) گفت که ایران به غنی‌سازی اورانیوم و ساخت موشک‌های بالستیک بین قاره‌ای ادامه می‌دهد و این موضوع برای این کشور توان تسلیحاتی اتمی ایجاد می‌کند.»

 

دویچه وله ادامه داد: «در سپتامبر سال گذشته (۲۰۱۲) نتانیاهو در سازمان ملل متحد با ارائه تصویری از یک بمب، خط قرمزی برای ایران ترسیم و اعلام کرد این کشور تا اواسط سال ۲۰۱۳ به بمب هسته‌ای دست می‌یابد؛ اما وی اکنون در مصاحبه با سی.بی.اس می‌گوید که ایران هنوز به بمب اتمی دست نیافته، ولی به آن نزدیک است و باید متوقف شود.»

 

 

خط قرمز معروف نتانیاهو در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل

 

 

بر پایه این گزارش، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با این ادعا که "ایران در حال ساخت سانتریفوژهای سریع‌تری‌ است که به غنی‌سازی اورانیوم سرعت بیشتری می‌دهد" خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران و همچنین پشتیبانی از تحریم‌ها با "تهدید به حمله نظامی" شد.

 

وب سایت دویچه وله در این باره می نویسد: «اسرائیل اصرار دارد که در طول مذاکرات هسته ای، گزینه حمله نظامی به صورتی "باورپذیر" مطرح باشد و خط قرمزها درباره برنامه اتمی ایران مشخصا اعلام شود.»

 

بر این اساس، نتانیاهو ضمن مقایسه میزان نگرانی اسرائیل و امریکا نسبت به پرونده اتمی ایران، با لحنی تهدیدآمیز گفته است: «ساعت‌های ما (اسرائیل و امریکا) از سرعت‌های متفاوتی برخوردار است. اسرائیل نزدیک‌تر و آسیب‌پذیرتر از امریکاست و بنابراین مجبور است به این سؤال پاسخ گوید که آیا نباید زودتر از آن‌که امریکا ممکن است بخواهد ایران را متوقف کند، ایران را متوقف سازد؟»

 

 

فایل ویدیویی مصاحبه نتانیاهو با شبکه CBS

 

 

توهین به رئیس جمهور منتخب

بر پایه گزارش تکمیلی جام سیاسی، خبرگزاری فرانسه (AFP) نیز درباره مصاحبه روز گذشته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با شبکه امریکایی CBS، آورده است: «نتانیاهو در سخنان خود با اشاره به ریاست‌جمهوری "حسن روحانی" سیاستمدار میانه‌رو در ایران، اعلام کرد که احتمال آن را ‌که سیاست‌های اتمی ایران با ریاست‌جمهوری وی تغییر کند، اندک می‌داند.»

 

 

نتانیاهو: استراتژی روحانی این است که لبخند بزند و بمب بسازد!

 

 

منبع یادشده از قول نتانیاهو اضافه کرد: «روحانی این انتقاد را به احمدی‌نژاد وارد می‌کند که چرا درباره برنامه اتمی کشور، "گرگی در لباس گرگ" بوده است. استراتژی خود روحانی این است که "گرگ در لباس میش" باشد؛ لبخند بزند و بمب بسازد. واشنگتن باید برای روحانی مشخص کند که ایران اجازه ساخت تسلیحات اتمی را ندارد و گزینه حمله نظامی واقعا روی میز است.»

 

 

گفتنی است پیش تر نیز "یووال اشتاینیتز" وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی "فرانکفورتر آلگماینه" عین همین تعبیر توهین آمیز را در مورد رئیس جمهور منتخب ملت ایران به کار برده بود.

 

وی گفته بود: «هرچند ادبیات محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی با یکدیگر فرق دارد، اما اسرائیل در عمل تفاوتی میان این دو قائل نیست... احمدی‌نژاد گرگی در لباس گرگ بود اما روحانی به عنوان یک "حقوقدان و دیپلمات" می‌تواند نقش گرگی در لباس میش را ایفا کند.»

 

وزیر اطلاعات اسرائیل نیز عینا همچون نتانیاهو از دولت امریکا خواسته بود تا به ایران بقبولاند توسل به "حمله نظامی" یک گزینه بسیار معتبر است.

 

 

 

 

 



بازدید : 204
[ 1392/04/24 ] [ 1392/04/24 ] [ هومن آذریان ]
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,539 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,715,231 نفر
بازدید این ماه : 6,874 نفر
بازدید ماه قبل : 9,414 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک