فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

ازدواج داماد 92 ساله با عروس 22 ساله (دانشجو)


ازدواج داماد 92 ساله با عروس 22 ساله
موصلی محمد المجامئی کشاورز 92 ساله عراقی پنجشنبه شب در مراسمی باشکوه با زنی 22 ساله ازدواج کرد. در این مراسم علاوه بر پیرمرد عراقی دو نوه 16 و 17 ساله او نیز با نامزدهای خود ازدواج کردند. در مراسم ازدواج علاوه بر اهالی روستا و اعضای خانواده عروس و داماد؛ روسای قبایل منطقه ، ریش سفیدان و دیگر بزرگان محلی شرکت داشتند. وی گفت: بسیار خوشحالم که مراسم ازدواج من همزمان با دو نوه ام برگزار می شود. بارها ازدواج دو نوه ام را به تاخیر انداختم تا خود نیز همسری بیابم و هر سه در یک روز ازدواج کنیم. موصلی محمد المجامئی اهل روستای غوبان در نزدیکی سامرا سه سال پیش همسر نخستش را پس از 58 سال زندگی مشترک از دست داد. وی دارای 12 پسر و 4 دختر از ازدواج اولش است.
بیشتر...

مرگبارترین رسم محلی در دنیا  (بی باک)


مرگبارترین رسم محلی در دنیا
 هر روستا یا شهر رسم و رسومات خاصی دارد که از گذشته در میان آن ها بوده است و سالانه شهروندان سعی می کنند این رسم را اجرا کنند و یاد گذشته ها را زنده نگه دارند. در حالی که بیشتر رسومات حالتی شاد و جالب دارند، رسمی عجیب در جزایر "سوماترا" هست که بیشتر به یک راه خودکشی شباهت دارد. در این مراسم که جوانان شرکت کنندگان اصلی آن هستند سالانه افرادی جانشان را از دست خواهند داد. این مراسم که با نام "Hombo Batu" یا پرش از سنگ شناخته می شود در دوران باستان راهی برای آموزش سربازان بوده است تا آن ها بتوانند هنگام جنگ از روی دیوار شهرها به داخل بپرند و زمان زیادی از دست ندهند اما این روزها به یک مراسم سالانه تبدیل شده است. در این مراسم جوانان هر کدام باید از روی دیوار 2.3 متری بپرند بطوری که نباید شرکت کننده ها دستشان یا بخشی از بدنشان به دیوار برخورد کند. از آنجایی که پریدن به این ارتفاع کار هر کسی نیست، سالانه افرادی هستند که محکم با دیوار برخورد کرده و مجروح می شوند البته تعدادی نیز در همانجا جانشان را از دست می دهند.
بیشتر...

متفاوت‌ترین جاروبرقی آینده (صبا ایران)


متفاوت ترین جاروبرقی آینده
جاروبرقی ها وسایل خاص و مهمی در خانه هستند که در طول تاریخ پیشرفت هایی داشته است ."جرمین وبراکل" جاروبرقی جالبی ساخته است که به عنوان یک دستیار همه فن حریف در خانه شناخته خواهد شد. این جارو برقی "3F" نام دارد و هوش مصنوعی قوی با قابلیت یادگیری دارد که می تواند خانه را شناخته و متناسب با جای اجسام رفتار کند. این جاروبرقی قابل برنامه ریزی است و می توان آن را با گوشی یا تبلت نیز کنترل کرد. تنها کافی است تا یک برنامه خاص برای آن تعیین کنید سپس جارو خودش خانه را جارو کرده، فرش ها را ضدعفونی می کند و هوای اتاق را نیز معطر خواهد کرد. همچنین این دستگاه را می توانید در صورت نیاز به یک جارودستی تبدیل کنید.
بیشتر...

ارتش مصر! (پارسیان)


ارتش مصر
مخالفان رئیس جمهور مصر با کمک ارتش ، " محمد مرسی "رییس جمهور این کشور را برکنار کردند.
بیشتر...

خانه های تاشوبرای آینده نزدیک (صراط)


خانه های تاشو برای آینده نزدیک
 با وجود مشکلات زیستی در خانه سازی های انبوه و همچنین کمبود فضا در آینده طراحان به دنبال راهی برای کاهش صدماتی هستند که خانه سازی به انسان ها وارد می کند. َاز مهمترین اقدامات این افراد ساخت خانه های تاشو است. در یکی از تازه ترین طرح های ارائه شده گروه "نرجا" خانه ای تاشو با سبکی متفاوت طراحی کرده است  که می تواند در آینده به یکی از منازل اصلی زندگی انسان تبدیل شود. این خانه قابلیت آن را دارد که خودش با تمامی شرایط فصلی تطبیق دهد. این طرح از روی خانه اسکیموها برداشت شده است و تمامی اجزای آن از پارچه های خاصی ساخته شده است که می تواند با تغییر اب و هوا خود را هماهنگ کرده به صورتی که در سرما گرم و در تابستان خنک می شود. این خانه همچنین از یک سیستم تهویه هوای جالب استفاده می کند. هوا به زیر خانه رفته و از آنجا سپس به داخل تزریق می شود اما نکته مهم ان است که این هوا در مسیر خود از چندین فیلتر عبور کرده و متناسب با دمای اتاق خود را تنظیم می کند.
بیشتر...

خیابانی فقط برای خوش‌اندام‌ها ! (فرهنگ )


خیابانی فقط برای خوش اندام ها
گردشگران و میهمانان شهر پراگ، علاوه بر پل چارلز، کاخ‌ سلطنتی، میدان اصلی شهر و منطقه مالااسترنا، از باریک‌ترین خیابان این شهر که کمتر از نیم متر پهنا دارد و در جهان بی‌نظیر است نیز دیدن می‌کنند. یک گردشگر چاق آلمانی پس از خروج از رستورانی واقع در یکی از دو سر این خیابان، برای رفتن به منطقه مالااسترنا واقع در مرکز شهر پراگ، این خیابان را انتخاب کرد. اما پس از مدتی در آن گیر افتاد و دیگر نمی‌توانست از آن خارج شود. بیش از نیم‌ ساعت، نیروهای آتش‌نشانی شهر پراگ برای خروج این گردشگر تلاش کردند. شهرداری پراگ برای ممانعت از بروز حوادث مشابه در دو سر این خیابان،‌علائم هشدار دهنده برای افراد چاق نصب کرده‌ است.
بیشتر...

ازدواج جنجالی یک دختر با پل سنگی! (افکار نیوز)


ازدواج جنجالی یک دختر با پل سنگی
طی ۱۰ سال گذشته هنرمند استرالیایی به نام جودی رز با اتصال میکروفون به کابل های پل و ایجاد ارتعاش در آنها تولید موسیقی می کرد. او برای ثبت رکورد جهانی در این کار سفرهای زیادی انجام داد. به تازگی او وابستگی زیادی نسبت به یک پل در جنوب فرانسه پیدا کرده و تصمیم گرفته تا به طور رسمی با این پل مرموز ازدواج کند. پل Pont du Diable  یک پل سنگی ۶۰۰ ساله است که بر روی یک تنگه در شهر هرولت واقع در جنوب فرانسه قرار دارد. خانم رز دلیل ازدواج با این پل را با ثبات بودن، ریشه دار بودن و احساس آرامش و امنیت در کنار پل عنوان کرده است. او برای عروسی منحصر به فرد خود لباس عروس پوشید و با یک دسته گل نزد پل رفت.
بیشتر...

خودکشی دختر مسیحی پس از 15 تجاوز (اعتدال)


خودکشی دختر مسیحی پس از 15 تجاوز
یک دختر نوجوان مسیحی بعد از اینکه 15 بار به صورت متوالی از سوی تروریست‌های مسلح سوری در شهر القصیر هدف تجاوز جنسی قرار گرفت، خودکشی کرد. رادیو واتیکان با اعلام این مطلب تاکید کرد که این اتفاقات مدتی پیش از مسلط شدن ارتش سوریه بر شهر راهبردی القصیر و در زمانی صورت گرفته است که شهر در اختیار شبه نظامی مخالف دولت قرار داشت.
شیخ یاسر العجلانی یکی از مفتی‌های تکفیری اخیرا حکم زندانی کردن و تجاوز به تمامی زنان غیر از زنان سنی را صادر کرده و این اقدام شنیع را مباح دانسته بود، این حکم شامل علوی‌ها و مسیحی‌ها و سایر اقلیت‌های مذهبی نیز می‌شود.
بیشتر...

خانه دیدنی این زن سالی یکبار بیننده دارد! (افق)


خانه دیدنی این زن سالی یکبار بیننده دارد

خانه دیدنی این زن سالی یکبار بیننده دارد

 

خانه دیدنی این زن سالی یکبار بیننده دارد
خانم آیلین سایلت مالک املاک مشهور شمال بارینگتون تنها سالی یک بار به عموم مردم اجازه می دهد وارد منزلش شوند و از املاک وی بازدید به عمل آورند. جذابیت این مساله زمانی بیشتر می شود که متوجه می شویم این بانو از علاقه مندان قطار و ریل آهن و در کل صنعت راه آهن است و فضای ۶۰۰۰ فوت مربعی شامل ریل آهن و باغ و دریاچه و آبشار کنار مسیر است که شمار بازدید کنندگان فرصت طلایی را بیشتر می کند. بانو آیلین عاشق قطار است و همین علاقه باعث شده که بیشترین فضای منزل وی به راه آهنی با تمام جزییات مبدل شود البته همه جزئیات در سایز های کوچک در کنار هم به صورتی قرار گرفته اند که انگار یک مسیر واقعی را می بینید.



درباره : تازه های سایت , مطالب جدید ,
بازدید : 227
[ 1392/04/24 ] [ 1392/04/24 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,220 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,714,912 نفر
بازدید این ماه : 6,555 نفر
بازدید ماه قبل : 9,095 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک