فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

مشکلات لعیا زنگنه برای حضانت فرزندانش (598)


مشکلات لعیا زنگنه برای حضانت فرزندانش
سریال «مادرانه» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمد رضا شفیعی در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای برای گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه سوم سیما تولید می‌شود. این سریال توسط سعید نعمت‌ا... نوشته شده و مضمونی اجتماعی دارد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: اردلان تمجید (با بازی سلطانی) 20 سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم (فراهانی)، با زنی متمول به نام رعنا (زنگنه) ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد، ولی مرد امتناع می‌کند.
بیشتر...

سرگرمی عجیب پیرمرد انگلیسی! (اخرین)


سرگرمی عجیب پیرمرد انگلیسی
یک پیرمرد انگلیسی برای سرگرم کردن خود، لکوموتیو ران قطار کوچکی است که خود در باغ منزلش برای آن، ریل کشی کرده است. دراموند راندالِ با ذوق برای این قطار کوچک، وقت و پول زیادی هزینه کرده است و همسر او به این تفریح دیوانه وار و عجیب و غریب شوهرش، عادت کرده است. زن راندال بعد از چهل و پنج سال زندگی مشترک با شوهرش گفت: این تفریح، نشانه ای از زنده بودن است. این شهروند انگلیسی که قلبش به این قطار کوچک و خط آهن آن تعلق دارد، پس از رسیدن به انتهای ریل، دایره ای چرخان را برای سر و ته کردن لکوموتیو خود طراحی کرده است که پس از یک دور چرخاندن قطار، بار دیگر آنرا به سمت منزلش هدایت می کند.
بیشتر...

اجرای مشترک آزاده نامداری و فرزاد حسنی (اعتدال)


اجرای مشترک ازاده نامداری و فرزاد حسنی

اجرای مشترک ازاده نامداری و فرزاد حسنی
یک دوره مسابقه آشپزی با اجرای فرزاد حسنی و آزاده نامداری که به تازگی با یکدیگر ازدواج کرده اند و با حمایت یک شرکت خصوصی سه شنبه شب در هتلی در شیراز برگزار شد.
بیشتر...

شجاع ترین یا دیوانه ترین مرد دنیا! (جام نیوز)


شجاع ترین یا دیوانه ترین مرد دنیا
"نیک والندا" بندباز ۳۴ ساله آمریکایی، بر فراز کوه‌های منطقه گرندکانیون در آریزونا بندبازی کرد.
والندا که خود را پادشاه بندبازان می‌نامد بدون طناب ایمنی و فقط با چوب موازنه، ۴۰۰ متر طول دره گراند کانیون را بر روی یک طناب فلزی پنج سانتی‌متری و در ارتفاع ۴۳۰ متری، در مدت ۲۲ دقیقه طی کرد. کفشهای والندا در این بندبازی را مادرش دوخته بود. پدبزرگ او هم در ۷۳ سالگی در حال بندبازی بر بالای یک ساختمان ده طبقه در حالیکه باد با سرعت پنجاه کیلومتر در ساعت می‌وزید سقوط کرد. والندا پیش از این یکبار با دندان‌هایش از یک هلی‌کوپتر آویزان شده و یک بار هم با موتورسیکلت از روی یک سیم فلزی عبور کرده بود. در پایان مسیر همسر و دو فرزند والندا در انتظارش بودند. همسر او ارندیرا نیز بندباز است. پیش از این نیز والندا بر بالای طناب زانو زده و از او خواستگاری کرده بود.
بیشتر...

کوتاه ترین مرد دنیا در آغوش بلندترین زن (ایران نیوز)


کوتاه ترین مرد دنیا در اغوش بلندترین زن
بیشتر...

عظیم‌ترین فرش جلبکی در ساحل چین (ایسنا)


عظیم ترین فرش جلبکی در ساحل چین
موج بی‌سابقه‌ای از رویش جلبک‌ها در سواحل «دریای زرد» چین همچون فرش عظیم مخملی و سبزرنگی این منطقه ساحلی را تزئین کرده است. اداره ملی اقیانوس شناسی چین در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد که رشد جلبک‌های Enteromorpha Prolifera ‌از هفته پیش در منطقه‌ای به وسعت 28 هزار و 900 کیلومتر مربع در سواحل «چینگرائو» چین شدت گرفته است. طی روزهای اخیر بیش از 20 هزار تن از این جلبک‌ها از سواحل این شهر پاکسازی شده است. پیش از این بیشترین میزان رشد این جلبک‌ها مربوط به سال 2008 میلادی بوده که فضایی به وسعت 13 هزار کیلومتر مربع را در بر گرفته بود اما این بار جلبک‌های این منطقه رکورد قبلی را شکستند. محققان اعلام کرده‌اند این جلبک‌ها به رغم غیرسمی بودن و بی‌زیان بودن برای آب، به دلیل مصرف حجم بالای اکسیژن و تولید سولفید هیدروژن زیاد، سبب برهم زدن تعادل اکوسیستم در این ناحیه می‌شوند.
بیشتر...

سنگین ترین لیموزین جهان (بوتیا نیوز)


سنگین ترین لیموزین جهان
سنگین‌ترین لیموزین جهان با نام سوارکار نیمه شب نام دارد که ۲۲۹۳۳ کیلوگرم وزن ۲۱٫۳ درازا و ۴٫۱ متر بلندای آن می باشد. این لیموزین را مایکل ماچادو و پاملا بارسولمیو از کالیفرنیا آمریکا ساخته و در ۳ سپتامبر ۲۰۰۴ شروع به کار کرد.
بیشتر...

زمین فوتبال لیزری در خیابان های اسپانیا (پارسیان)


زمین فوتبال لیزری
فوتبال محبوب ترین ورزش دنیا است و نایکی با این ایده درخشان امکان بر پایی زمین های گل کوچک در هر نقطه ای از شهر را فراهم می کند. در قالب کمپین MiPista که در شهر مادرید در جریان است٬ نایکی یک خودروی ون به همراه بالابر مخصوص آماده کرده که بعد از غروب آفتاب٬ با لیزر در خیابان های این شهر زمین فوتبال درست می کند. هر زمین در ابعادی مناسب برای بازی ۵ در برابر ۵ (مشابه فوتبال سالنی) بر پا می شود. فقط کافی است مادریدی ها می توانند با استفاده از اپلیکیشنی بر روی تلفن هوشمند خود٬ درخواست این خدمت را بکنند.
بیشتر...

پرجزئیات ترین نقاشی های دنیا (بولتن)


پرجزئیات ترین نقاشی های دنیا

پرجزئیات ترین نقاشی های دنیا

 

پرجزئیات ترین نقاشی های دنیا
یک هنرمند ژاپنی سعی می کند پر جزئیات ترین نقاشی های دنیا را بکشد که زیبایی خاصی دارند."مانابو ایکیدا" هنرمندی است که کارش را با کشیدن نقاشی های ساده از مناظر طبیعی ژاپن آغاز کرد اما پس از مدتی این نقاشی های ساده جایشان را با هنری بسیار دقیق و جزئی عوض کردند. این هنرمند به عنوان فردی شناخته می شود که پرجزئیات ترین نقاشی های دنیا را می کشد. محیط نقاشی ها او به قدری بزرگ است که می توان یک دنیا را در آن وارد کرد و این کار تنها به استعداد نیاز دارد.وسیله اصلی او قلم و جوهر است ولی کارش به حدی سخت است که روزانه تنها می تواند یک قسمت 4 سانتی متری از نقاشی اش را تکمیل کند. از آنجایی که جزئیات این نقاشی ها زیاد است، دوسال، کمترین زمانیست که تا پایان یافتن یکی از آن ها لازم است. نقاشی های او همیشه با قیمت های نجومی و بالای 100 هزار دلار به فروش می رود.



درباره : تازه های سایت , مطالب جدید ,
بازدید : 329
[ 1392/04/24 ] [ 1392/04/24 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,128 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,714,820 نفر
بازدید این ماه : 6,463 نفر
بازدید ماه قبل : 9,003 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک