فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

واردات خودرو توسط ورزشکاران رواج رانتخواری است(تابناک)

خبری در رساناهای کشور منتشر شد مبنی بر اینکه هیات وزیران در جلسه پنجم تیر ماه امسال بنا به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و به استناد اصل 138 قانون اساسی ثبت سفارش و واردات یک دستگاه خودروی سواری بنام هریک از ورزشکاران برتر برای یکبار را تصویب کرد.

به گزارش تابناک، این ثبت سفارش و واردات خودرو با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان و بر اساس طبقه بندی اعلامی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خودروهای خارجی، بدون رعایت ضوابط فنی واردات خودرو مجاز شد. بلافاصله این مصوبه توسط محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ به بخشهای مربوطه ابلاغ شد.

از طرف دیگر به این دلیل که امکان صدور چنین اجازه ای برای تمام ورشکاران و قهرمانان ملی وجود ندارد چنین اقدامی باعث ایجاد نارضایتی می شود. این اقدام کار درستی نیست و همان جوایزی که می دهند کفایت می کند.

بیشتر . . .

 

به یاد لاله و لادن(صراط)

لاله و لادن دوقلوهای بهم چسبیده

سال قبل در چنین روزی لاله و لادن بیژنی معروف‌ترین دوقلوهای ایرانی تبدیل به سوژه خبری رسانه‌های دنیا شدند. روزی که لاله و لادن، دوقلوهای به هم‌ چسبیده 29 ساله زیر تیغ جراحی رفتند و 52 ساعت با مرگ دست و پنجه نرم کردند و به فاصلهٔ چند ساعت از یکدیگر جان باختند.

سرویس ایسنا، در سالروز مرگ غم‌انگیز «لاله ولادن بیژنی» در گزارشی به افسانه دوقلوهای به هم‌ چسبیده و برخی‌ از نمونه‌های تاریخی و شناخته شده از تولد دوقلوهای به هم‌ چسبیده و جراحی‌های موفق یا ناموفق جداسازی پرداخته است.

هرچند شباهت بین دوقلوها امری بدیهی است اما دوقلوهای به هم‌ چسبیده علاوه بر شباهت ظاهری بقدری به هم نزدیک هستند که در بسیاری موارد پاها، بازوها، قلب و حتی مغز مشترک دارند.

این موارد بسیار نادر بوده و از هر 200 هزار مورد تولد نوزاد دوقلوی زنده تنها یک مورد با چنین خصوصیاتی متولد می‌شود. در طول تاریخ شاهد تلاش‌های بسیار جامعه پزشکی و جراحان بین‌المللی برای جداسازی دوقلوهای به هم‌ چسبیده بوده‌ایم که در برخی موارد این جراحی‌ها با موفقیت همراه بوده و در برخی موارد نیز ناکام بوده است.

بیشتر . . .

تیپ جدید مهران مدیری(باشگاه خبرنگاران)

تیپ جدید مهران مدیری

عکسی از تیپ جدید مهران مدیری در مراسم قرعه کشی جوایز مجموعه ویلای من که بعد ازظهر دیروز (دوشنبه) در هتل تهران برگزاز برگزارشد.

بیشتر . . .

 

144 پورشه چگونه وارد کشور شد؟ (فرارو)

نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اعلام جزئیات شناسایی شگرد واردات 144 دستگاه پورشه در جزیره ابوموسی و پیش فروش آن‌ها به مردم، از تشکیل پرونده‌های ارزی، طلا و خودرو در ستاد قاچاق کالا خبرداد.

به گزارش مهر، فداحسین مالکی ظهر امروز در حاشیه گردهمایی مسئولین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به استان های سراسر کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون پرونده هایی در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی می شود که ارز مرجع دریافت شده ولی کالایی وارد کشور نشده است، گفت: همچنین پرونده هایی داریم که ارز مرجع دریافت کرده و کالا را با قیمتی گران به فروش می رسانند.

بیشتر . . .

مناره رصد ماه رمضان به زودی فرو می‌ریزد! (آخرین)


مناره رصد ماه رمضان به زودی فرو می ریزد
عملیات گودبرداری در کنار مناره مسجد قنبرعلی خان  مناره و محل لوکیشن فیلم مارمولک را تهدید کرد. این مناره  متعلق به دوران قاجار است و با کاربری بادگیر و موذنه بنا شده است.
«شهرام شهریار» فعال میراث‌فرهنگی استان تهران در این باره گفت: «تخریب صورت گرفته در پای منار مذکور آسیب‌های جبران ناپذیری به منار و مسجد وارد خواهد کرد. چنانچه احداث بنا در مجاورت مسجد حریم و  دید بصری مناره را از بین می‌برد. شهریار با بیان اینکه هم‌اکنون مصالح ساختمانی و نخاله‌ها در پای منار رها شده ادامه داد: «مسجد پس از آنکه در سال 1288 توسط یکی از درباریان به نام «سعد الدوله حاج قنبر علی خان کرد مافی» بنا شد، پس از ساخت فیلم «مارمولک» توسط کمال تبریزی در سال 1382، سبب شد که سازمان میراث فرهنگی مسجد  قنبرعلی خان  را در سال 1383 ثبت ملی کند. اما اکنون این مسجد تحت تملک حوزه علمیه مروی است.
 بیشتر...

 رستورانی منحصربه فرددرتایلند! (فردا)


رستورانی منحصر به فرد در تایلند
جوجه ی سرخ شده  این رستوران بسیار معروف است. نحوه بردن غذا برای مشتریان به این صورت است که ابتدا یکی از پیشخدمت ها جوجه سرخ شده را درون منجنیق گذاشته و پرتاب می کند، در همین حین پیشخدمت دیگری سوار بر یک تک چرخ آن را روی هوا می زند و برای مشتریان می برد.
بیشتر...

بیماریی که زیبایی را از پسر دوساله گرفته است (598)


بیاری که زیبایی را از پسر دو ساله گرفته است
"آیدن جاکوویاک" پسر بچه 2 ساله است که چند هفته ای میشود تمامی پزشکان انگلستان را مبهوت خودش کرده است چرا که کسی هنوز نتوانسته بیماری اصلی او را تشخیص دهد. این پسر بچه دوساله از همان بدو تولد مشکلی خاص در سمت چپ صورتش داشت. محققان در هفته های گذشته آزمایشاتی را روی این پسر بچه انجام داده اند که طی آن به نتایج احتمالی رسیدند. آن ها احتمال می دهند رگ های صورت این پسر دچار مشکلی خاص شده است که خون درون آن ها لخته شده و به مرور بزرگتر می شود. این بیماری همچنین می تواند باعث از بین رفتن بافت های صورت شده و حالت ان را برای همیشه از بین ببرد. آن ها پیش بینی کرده اند اگر این مشکل حل نشود، "آیدن" هیچگاه راه نمی رود و حرف نخواهد زد. تا به حال آزمایشاتی برای برداشتن این زائده روی او انجام شده است اما هیچ کدام پاسخ مثبتی نداشته اند و پزشکان همچنان منتظر فرارسیدن بهترین زمان برای عمل جراحی هستند.
بیشتر...

 گران‌قیمت‌ترین تختخواب گینسی شد (صراط)


گران قیمت ترین تختخواب گینسی شد
 ساخت گران‌قیمت‌ترین تختخواب جهان حدود 700 ساعت طول کشید و ارزش آن 175 هزار دلار تعیین شده است. به نقل از پایگاه اینترنتی ثبت رکوردهای جهانی گینس،‌ این رکورد در ماه ژوئیه سال جاری میلادی (2013) در نیویورک بدست آمد.
بیشتر...

وسیله ای برای پوشیدن هوای تازه (مشرق)


وسیله ای برای پوشیدن هوای تازه
آلودگی تمام دنیا را فراگرفته است و سالانه انسان های بسیاری هستند که به خاطر آلودگی هوا جانشان را از دست می دهند. تا به حال چنددستگاه تصفیه هوا تولید شده است که در سطح پایینی کاربرد دارند."خورخه آلبرتو" هفته گذشته از دستگاهی جدید رونمایی کرد که می تواند دستگاه های تصفیه هوا را چند گام به جلو حرکت دهد. این دستگاه به راحتی در خانه استفاده می شود و حتی امکان آن وجود دارد تا دستگاه را به خودتان متصل کنید. "اوهیتا" یک دستگاه تمیز کننده هوای آلوده است  که از چهار بخش لوزی شکل تشکیل شده است. این لوزی ها در کنار هم هوای تازه تولید می کنند و این قابلیت را دارند تا به راحتی به لباس چسبیده و هوای تازه را در خیابان هم همراه شما بیاورد. این دستگاه با یک برنامه به تلفن همراه متصل می شود تا در زمان مشخص به سرعت به کمک شما اید.
بیشتر...

لوستر تاریخی کاخ صاحبقرانیه شکست (آفتاب)

 


لوستر تاریخی کاخ صاحبقرانیه شکست
یکی از لوسترهای تاریخی کاخ صاحبقرانیه در مجموعه کاخ های نیاوران شکست. مدیر این کاخ علت آن را فرسودگی سقف دانست. بنای کاخ صاحبقرانیه بیش از 150 سال قدمت دارد و طبیعی است که رفته رفته استحکام خود را از دست بدهد، بنابراین عدم استقامت سقف و ریخته شدن بخشی از آن باعث شد تا این لوستر تاریخی از محل خود کنده و به زمین اصابت کند.
باکوچی بودجه ای برای تعمیر و استحکام بخشی موزه نداشتیم گفت: پس از این اتفاق قرار شده است که بودجه ای برای تعمیر سقف کاخ، اختصاص پیدا کند. کاخ صاحبقرانیه یکی از کاخ موزه‏ های مجموعه فرهنگی - تاریخی نیاوران است که بنای آن متعلق به دوره ناصرالدین شاه قاجار بوده و در دوره پهلوی دوم به عنوان محل کار و پذیرایی از مهمانان مورد استفاده قرار گرفته است. این کاخ دارای لوسترهای سقفی و دیواری زیادی است. دو سال پیش، 59  لوستر سقفی و 76 لوستر دیواری نظافت شدند. یکی از لوسترهای شاخصی که در این طرح نظافت شد جار کریستال بزرگی است که در هنگام ازدواج پهلوی دوم با فوزیه از سوی ملک فاروغ، پادشاه مصر و برادر فوزیه به آن‏ها اهدا شده بود.



درباره : تازه های سایت , مطالب جدید ,
بازدید : 196
[ 1392/04/24 ] [ 1392/04/24 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 463 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,713,155 نفر
بازدید این ماه : 4,798 نفر
بازدید ماه قبل : 7,338 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک