فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

رستورانی در عمق دریا (صراط)


رستورانی در عمق دریا
 رستورانی در عمق دریا در آب های کشور مالدیو قرار دارد. این رستوران در عمق 5 متری عمق دریا قرار دارد و در اطراف آن، ماهی ها حرکت می کند. این رستوران به نام مروارید در نزدیکی یکی از جزیره های مالدیو در اقیانویس هند واقع است. هزینه سرو غذا در این رستوران حدود 120 دلار برای دو نفر است. این رستوران تنها گنجایش 14 نفر مشتری دارد و تنها با رزرو قبلی، مشتری می پذیرد.
بیشتر...

این زن یک هیولا نیست! (فرازنیوز)


این زن یک هیولا نیست
 این زن چینی به دلیل ابتلا به نوعی سرطان استخوان که باعث رشد غیرعادی بافت ها می شود کمتر در ملا عام حضور پیدا می کند. هزینه عمل جراحی او حدود ۶۰۰۰۰ پوند است ولی خانواده او قادر به پرداخت این هزینه نیست. اولین بار در سال ۲۰۰۱ برجستگی کوچکی روی پیشانی این زن پیدا شد که بدون درد بود و به همین دلیل نادیده گرفته شد. اما حالا پزشکان می گویند ۷ تومور در صورت او وجود دارد. او می گوید ” می دانم بسیاری از مردم مرا به شکل یک هیولا می بینند، ولی من یک زن عادی و مهم تر از آن، مادر دو فرزند هستم.”
وی در ادمه گفت: قبل از بیماری خوشبخت بودیم ولی وقتی برجستگی روی صورتم به تدریج بزرگ و بزرگتر شد شوهرم را از دست دادم و فرزندان من به دلایل کاری در شهرهای دیگری زندگی می کنند.
بیشتر...

چگونه داور برزیلی گردن زده شد (دی نیوز)


چگونه داور برزیلی گردن زده شد
"اتاویو جوردائو داسیلوا" (داور 20 ساله) پس از نشان دادن کارت قرمز به جوزنیر دوس سانتوز 30 ساله و امتناع این بازیکن برای خروج از میدان بازی داور 20 ساله با چاقو بازیکن را زخمی می کند! گروهی از هواداران و اقوام این بازیکن پس از مشاهده این صحنه به داخل زمین هجوم آوردند. این گروه دست و پای داور را با طناب بستند و او را به شیوه ای بسیار خشونت آمیز به قتل رساندند و سر بریده اش را روی تکه چوبی در وسط زمین فوتبال قرار دادند.دوس سانتوس، بازیکن ۳۰ ساله پس از اینکه توسط داور با چاقو مصدوم شد، فورا به بیمارستان انتقال پیدا کرد، ولی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
بیشتر...

بادوام‌ ترین دفتر کار جهان (فرهنگ)


بادوام ترین دفتر کار جهان

بادوام ترین دفتر کار جهان
آلمانی‌ها بادوام‌ترین دفتر کار جهان را در مونیخ ساختند. این ساختمان که NuOffice نام گرفته، با در خواست شرکت «هاوپت ایموبیلین» و با کمک گروه تحقیقاتی «دیرکشن» و « موسسه فیزیک ساختمان فرانهوفر » ساخته شده است. این بنا توانسته گواهینامه LEED Platinum را از آن خود کند. گرچه گواهی‌نامه LEED فقط یکی از گواهینامه‌های ساختمان‌های سبز رقابت‌کننده است، کسب جایزه Platinum در نوع خود حائز اهمیت است. برای دریافت این گواهینامه، یک سازه باید بر اساس کارایی انرژی، کاهش اتلاف، توسعه مکان بادوام و کیفیت هوای درونی، دست کم ۸۰ امتیاز کسب کند. این دفتر کار ۹۴ امتیاز را در دسته «هسته و پوسته» LEED کسب کرد و این میزان بالاترین نمره کسب‌ شده در این گروه برای چنین ساختمان‌هایی است. این گروه نکاتی مانند قاعده کلی ساختمان، سیستم‌های مکانیکی، الکتریکی، لوله‌کشی و محافظت در مقابل آتش را مد نظر قرار می‌دهد. بنای مزبور مجهز به سیستم خوشیدی فتوولتائیک بوده که بخش عمده سقف آن را پوشش می‌دهد و همچنین از پنجره‌های سه‌جداره با عایق عالی برخوردار است. این ساختمان همچنین شامل یک سیستم خنک‌کننده پیچیده است که از آب زیرزمینی استفاده کرده و احتمالا به عنوان یک سینک گرمایی عمل می‌کند.
بیشتر...

 ترفند تازه تروریستهای عراقی (ابنا)


ترفند تازه تروریست های عراقی
 تروریست‌های عراقی برای عبور دادن غیرقانونی همکاران خارجی خود از مرز این کشور دست به شیوه تازه‌ای زده‌اند. آنها با جاسازی کردن فرد مورد نظر در داخل صندلی راننده و کشیدن روکش صندلی بر روی آن اقدام به مخفی کردن او می‌کنند. آنها با این ترفند عجیب تلاش می‌کنند از کنار ماموران مرزی عبور کنند.
بیشتر...

شکست رکورد مسواک زدن! (انتخاب)


شکست رکورد مسواک زدن
در کتاب رکوردهای گینس موارد عجیب فراوان است به طوری که شاید برخی از آن‌ها تکرار نشدنی باشند اما یکی از رکوردهای این کتاب که به تازگی شکسته شده است مسواک زدن به طور همزمان است. مسواک یک وسیله برای افزایش سلامت دندان است که توصیه می‌شود به طور مرتب از آن استفاده کنید. مسواک زدن با همه فوایدی که برای دندان‌ها دارد به یک وسیله رکورد زنی نیز تبدیل شده است. چندی پیش رکورد مسواک زدن همزمان توسط دانش آموزان نیجریه‌ای شکسته شد. در این رکورد زنی بیش از 300 هزار دانش آموز از 300 مدرسه نیجریه به دورهم جمع شدند و در یک زمان همه با هم شروع به مسواک زدن دندانشان کردند.این رکورد در حالی به ثبت رسیده است که رکورد قبلی آن در دست گروهی از دانش آموزان هندی بود که در سال 2007 با 177 هزار نفر این رکورد را به ثبت رسانده بودند.
بیشتر...

نخستین خودرو خورشیدی خانواده (راه دانشجو)


نخستین خودروی خورشیدی خانواده
 محققان هلندی موفق به طراحی و ساخت نخستین خودروی خورشیدی خانواده در جهان شدند که نخستین خودروی انرژی مثبت نیز محسوب می‌شود. این خودرو ظرفیت چهار سرنشین را داشته و از فناوری های نوینی بهره برده است؛ مثلا از وزن سبک و کارآیی بسیار بالاتری در مقایسه با خودروهای معمولی برخوردار است. در طراحی بدنه خودرو از مواد بسیار سبک مانند کربن و آلومینیوم استفاده شده است. انرژی تولید شده توسط پنل های خورشیدی که بر روی سقف تعبیه شده اند، بیش از نیاز واقعی خودرو است و مازاد انرژی قابلیت انتقال به شبکه برق را دارد و به همین علت Stella بعنوان نخستین خودروی انرژی مثبت جهان نیز محسوب می‌شود. این خودرو در دسته جدید کلاس کروز (Cruiser Class) در رقابت جهانی خودروهای خورشیدی (WSC) شرکت خواهد کرد. این رقابت از ششم تا 13 اکتبر (14 تا 21 مهر) بطول سه هزار کیلومتر در استرالیا برگزار خواهد شد.
بیشتر...

جواد نکونام صاحب یک فرزند شد (ملت ایران)


جواد نکونام صاحب فرزند شد
کاپیتان تیم ملی ایران دیروز بعد از ماه ها انتظار صاحب یک فرزند پسر شد. پسری که نام آرین را برایش انتخاب کرده اند . او که لحظات شادی را پشت سر گذاشت به همراه خانواده ، جشن مختصری را در محل بیمارستان برگزار کرد . جشنی با حضور پدر و مادر وسایر اعضای خانواده ، که بغض و شادی را باهم داشت . آرین اولین نوه پسری این خانواده است.
بیشتر...

ساکت ترین اتاق دنیا (مشرق)


ساکت ترین اتاق دنیا
یک دانشجوی دانشگاه فنی دانمارک اتاقی را برای رصد الگوهای زیست محیطی طراحی کرده است که از هر صدایی آزاد است و در آن می توان صدای ضربان قلب خود را شنید.  اتاق ساخت شده توسط این محقق دانمارکی مدلی از یک شهر سورئال آینده نیست بلکه از این امر اطمینان حاصل می کند که ماهواره ها اطلاعات دقیق زیست محیطی را جمع کرده اند.برای وارد شدن به این اتاق باید از یکی از عجیب ترین درب های دنیا رد شوید. این اتاق به جای آنکه پژواک صدا را از بین ببرد، ریزموجها را جذب می کند و آن را برای تنظیم آنتن هایی که از ریزموجها برای مونیتورکردن تغییرات زیست محیطی استفاده می کند به یک ابزار بی نقص تبدیل خواهد کرد. سرجی پیوننکو از دانشگاه فنی دانمارک که این اتاق را طراحی کرده از آن برای آزمایش آنتن های اندازه گیری آب، خاک و شوری دریا استفاده کرده است.
بیشتر...

تنها کلیسایی که "مسجد" نام دارد (فردا)


تنها کلیسایی که مسجد نام دارد

 

تنها کلیسایی که مسجد نام دارد
"کاتدرال" معروف به "کورودوبا اسپانیا" تنها کلیسای جهان بوده که "مسکوئیتا" یا "مسجد" نام دارد. کلیسای بزرگ و زیبای شهر "کورودوبا" در اصل مسجدی قدیمی است که از قرن سیزدهم در اختیار کلیسای کاتولیک قرار گرفته است.



درباره : تازه های سایت , مطالب جدید ,
بازدید : 212
[ 1392/04/24 ] [ 1392/04/24 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,752 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,711,853 نفر
بازدید این ماه : 3,496 نفر
بازدید ماه قبل : 6,036 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک