فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

تولد بره ای با سر انسان! (جام نیوز)


تولد بره ای با سر انسان
در گزارشی آمده است که یک بره از یک گوسفند در یکی از روستاهای « ایزمیر » به دنیا آمد، اما زنده نماند. نکته جالب در تولد این بره مرده آن است که این حیوان صورت انسان دارد و باعث شد تا دامپزشکی که مسئولیت به دنیا آوردن آن را داشته باشد، به شدت شوکه شود. «ارهانالی بول» ـ دامپزشک مزبور ـ  در مصاحبه‌ ای با رسانه‌ های دولتی ترکیه، تصریح کرد: من برای زنده نگهداشتن گوسفند مادر، مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان، بسیار باورنکردنی است. وی یادآور شد: من احتمال می‌ دهم به علت ازدیاد و انباشت ویتامین A در بدن گوسفند مادر، این بره با چنین وضعی به دنیا آمده باشد.
بیشتر...
 

مرد پلنگ‌ نما (باشگاه خبرنگاران)


مرد پلنگ نما

 یک مرد آمریکایی به نام لری لئوپارد، پوست بدن خود را همچون یک پلنگ خالکوبی کرده است. لئوپارد، با علاقه زیادش به این حیوان، اکنون روی بدن خود، بیش از هزار خال دارد که پوست او را از حالت معمول خارج کرده است. او که در تگزاس زندگی می‌ کند، در گفتگو با خبرنگاران می‌گوید: "از اینکه شبیه یک پلنگ شده‌ ام، بسیار خوشحالم و دوست دارم خال‌های بیشتری روی بدنم داشته باشم".
بیشتر...

دختری که با گریه کردن می‌ میرد (بولتن)


دختری که با گریه کردن می میرد
"دیسی اوگستون"، دختربچه 2 ساله ای است که بر اثر یک مشکل مادرزادی نمی تواند در طول زندگی اش گریه کند یا جیغ و فریاد بزند، زیرا به حالت کما رفته و ممکن است خیلی زود جان ببازد. گریه نکردن برای این دختر، به معنای نبود این قدرت در بدنش نیست، بلکه او باید همیشه گریه اش را کنترل کند و جلوی اشک هایش را بگیرد. این دختر، به بیماری نادری مبتلا شده است که در جهان فقط 130 نفر به آن مبتلا هستند. بیماری "دیسی" با نام علمی "سندروم آدام – الیور" شناخته می شود و بر روی جمجمه و استخوان های صورت تاثیر می گذارد. برای مثال در بدن "دیسی" این بیماری باعث شده است تا قسمت بالایی جمجمه او ساخته نشده و سرش بدون پوشش باشد.او در طول روز برای آنکه سرش را محافظت کند، از کلاه ایمنی استفاده می کند، اما کلاه ایمنی نیز سبب عرق کردن سر او می شود و باز هم برای "دیسی" خطرناک است، چرا که عرق ها ممکن است از پوست سرش عبور کرده و به مغزش برسد.
بیشتر...

طولانی‌ ترین سفره افطاری جهان پهن می‌ شود (پول نیوز)


 همزمان با برپایی جشنواره رمضان در شیخ‌ نشین شارجه امارات، طولانی‌ ترین سفره افطاری جهان با طولی بیش از 600 متر، روز شنبه آینده (20 جولای) در این شیخ نشین پهن می شود.
مسئولان برگزارکننده جشنواره رمضان و این سفره افطاری از مردم خواستند که افطاری روز شنبه را بر سر این سفره صرف کنند.
بیشتر...

کلیسایی ازجنس استخوان مسلمانان (شمانیوز)


کلیسایی با جنس استخوان مسلمانان

کلیسایی با جنس استخوان مسلمانان
در شهر سدلیک جمهوری چک، کلیسایی وجود دارد که از چوب، آجر و فلز درست نشده، بلکه از استخوان های مسلمانان درست شده است! این مطلب مدتی است که در رسانه ها نقل قول می شود، اما درست و کامل بدان پرداخته نشده است. در سال ۱۲۱۸ میلادی پاپ وقت، برای نشان دادن غرورش دستور داد این کلیسا را از استخوان های مسلمانانی که برای ساخت این کلیسا کشته شده بودند، بسازند! این در حالی بود که از همان زمان، پاپ و همفکرانش دائم از حقوق بشر صحبت می کردند و تا امروز این ادعا وجود دارد و هنوز نژادپرستی و قوم گرایی در میان شان وجود دارد و بر این اساس است که از تروریست های مسلمان کش در عراق و افغانستان و ... حمایت علنی می کنند تا مسلمانان را به مسلخ بکشانند. بعد حرف از حقوق بشر بزنند؛ گویا حقوق بشر فقط برای اروپایی ها و آمریکایی های سرمایه دار است، نه بشر دیگری. این ادعا را می توان به وضوح در سال های اخیر مشاهده کرد.
بیشتر...

مردی که درجای بدی خواستگاری کرد (صراط)


مردی که در جای بدی خواستگاری کرد
یک عکاس بلژیکی در اقدامی عجیب و خطرناک، مراسم خواستگاری خود را در دهانه آتشفشان فعال برگزار کرد. این عکاس که ۳۷ سال دارد، می گوید: «برای اینکه درخواست ازدواج من از نامزد ۳۵ ساله ام در خاطره باقی بماند، تصمیم گرفتیم به جمهوری کنگو سفر کنیم تا به بالای کوه "نیرانگونو” صعود کنیم و در آنجا عکس هایی از این مراسم بگیرم.» زمانی که این دو عاشق به دهانه آتشفشان رسیدند، "گای دکلیفر” انگشتر نامزدی را به "فن بولگست” داده و از وی رسما خواستگاری کرد.
بیشتر...

گرانبهاترین دارایی «محمود احمدی‌نژاد» چیست؟ (دانشجو)


گرانبهاترین دارایی احمدی نژاد
در دیدار دیشب اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، از سوی ایشان یک جلد قرآن کریم به اعضای دولت یازدهم اهدا شد. نوشته فوق مربوط به خطوطی است که از سوی مقام معظم رهبری در پشت جلد قرآن اهدایی به دکتر احمدی‌نژاد نگاشته شده و آن را تبدیل به ارزشمندترین دارایی رییس‌جمهور کشورمان کرده است.
بیشتر...

صخره نوردی بدون پا (فردا)


صخره نوردی بدون پا
بیشتر...

تجاوز مرگبار به پسر ۷ ساله (تابناک)


تجاوز مرگبار به پسر 7 ساله
جسد پسر بچه 7 ساله که مبتلا به بیماری اوتیسم بود پس از یک هفته در نزدیکی یک ساختمان نیمه کاره در شمال شرق واشنگتن پیدا شد. به گفته مادر این کودک ، آخرین بار مایکل در حیاطی پشت منزل مسکونی حین بازی کردن دیده شده بود. مایکل ۷ ساله مبتلا به بیماری اوتیسم که نوعی اختلال تکاملی عصبی است، می‌باشد، به طوری که کودک مبتلا مراحل تکامل را آنگونه که همسالان خود  طی می‌کنند، نمی‌گذراند. به گفته پلیس جسد این کودک ۷ ساله که یک هفته از ناپدید شدنش می‌گذشت در خودرویی که قفل آن با سوراخ شدن توسط یک سارق باز شده بود کشف شد. در بررسی ‌های اولیه پلیس واشنگن اعلام کرد که این کودک این کودک پس از چند روز آزار و اذیت و تجاوز کشته شده است و کبودی‌های روی بدن کودک نیز این موضوع را تائید می‌کند. کاترین کینگزبری مادر مایکل بارها در مصاحبه‌های مطبوعاتی از کند بودن پلیس شکایت کرده بود و اذعان داشت که پلیس به جای آنکه به دنبال پسرم باشد همه ساکنین محله را سوال پیچ کرده است.
بیشتر...

 تزئین خانه با درب نوشابه (خبر نو)


تزئین خانه با درب نوشابه

 

تزئنین خانه با درب نوشابه
"الگا کوستینا" خانمی اعل سیبری است که علاقه خاصی به درب های نوشابه دارد و چند سالی به جمع آوری تعداد زیادی درب نوشابه پرداخت اما مهممتر از آن راهی است که او همه این درب های نوشابه را استفاده کرده است. این خانم در یکی از قسمت های بسیار زیبا اما بدون آبادی سیبری زندگی می کند و تقریبا در تنهایی محض به سر می برد را که در این منطقه هر 3 نفر یک کیلومتر برای خودشان دارند. این خانم در تمام مدت تنهایی های خود با استفاده از 30 هزار درب نوشابه ای که داشته است خانه خود را تزئین می کند. این حرکت جالب باعث می شود تا خانه به منبع درآمدی برای او تبدیل شود. این خانم همچنان به جمع کردن درب های نوشابه مشغول است و تصمیم دارد وسیله های داخل خانه را نیز با استفاده از درب نوشابه تزئین کند که با این کار به نوعی یک رکورد جدید نیز به نام خود به ثبت می رساند.



بازدید : 237
[ 1392/04/24 ] [ 1392/04/24 ] [ هومن آذریان ]
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 3,246 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,712,347 نفر
بازدید این ماه : 3,990 نفر
بازدید ماه قبل : 6,530 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 4 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک