فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 

 

دانلود آموزش تصویری پی اچ پی در 14 روز Learn PHP in 14 Days

.:: حقیقت تکان دهنده درباره نحوه یادگیری ساده PHP در 14 روز ::.

دوست عزیز،
یادگیری 14 روزه PHP حقیقت دارد… وقتی به نظر می رسید من نمی توانم سادگی PHP را بفهمم، ناامید شدم.
حتی کتاب های PHP را مطالعه و برای منابع رایگان در اینترنت جستجو کردم. هیچ کاری مؤثر نبود. کتاب ها و منابع رایگان هرگز پاسخ های که واقعا برای مشکلاتم نیاز داشتم، به من نمی دادند. من نیازمند روشی بهتر بودم.
سپس، دوستم در 14 روز PHP را به من آموزش داد، و از آنموقع من قادر شدم تا به افراد زیاد دیگری با استفاده از روش اثبات شده دوستم PHP را آموزش دهم.
برنامه های وب نیرومند به زبان PHP
اکنون هروقت دوستانم (و دوستان آنها!) پرسشی درباره PHP و توسعه وب دارند یا وقتی نیازمند برنامه های وب نیرومندی هستند که به سرعت ایجاد شود، من مشاور خوبی برای آنها هستم.
استفاده از کلاس PHP آنلاین بسیار ساده و سرگرم کننده است. تنها تعدادی ویدئو نگاه می کنید، گام به گام پیش می روید، و تمرینات را انجام می دهید. همه اش همین است!
فقط تصور کنید که توانایی ساخت وب سایت PHP را در هر زمانی که می خواهید، دارید…
* تبدیل به معلم PHP می شوید که دیگران برای کمک نزد شما می آیند… و می توانید برای این موضوع از آنها هزینه بگیرید
* وب سایت های PHP را ایجاد می کنید که می توانید برای سود بفروشید
* برنامه های منبع باز موجود را سفارشی می کنید تا به آنها ویژگی هایی دلخواه تان را بدهید
* وب سایت های می سازید که دارای محتوای پویایی هستند که می توانند جایگاه تان را در موتور جستجو بهبود دهند
* تبدیل به حل کننده مشکلی می شوید که می تواند کارها را با استفاده از PHP خودکار کند
این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


تصاویری از محیط این فیلم آموزشی:

سر فصل ها:

.:: جهت مشاهده سرفصل ها کلیک کنید ::.




درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : دانلود آموزش تصویری پی اچ پی در 14 روز Learn PHP in 14 Days ,
بازدید : 234
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,091 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,714,783 نفر
بازدید این ماه : 6,426 نفر
بازدید ماه قبل : 8,966 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک