فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

.:: دانلود رایگان مجموعه بی نظیر تکنیک های حرفه ای روتوش در 3 دی وی دی ::.

.:: ویژه عکاسان و فوتوشاپیست های روتوش زیبایی در 3 سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته ::.

سری اول دی وی دی تکنیک های حرفه ای صنعت روتوش
همانطور که در حال حاضر می دانید، صنعت روتوش حرفه ای تکنیک هایی را که در جهت ساخت محصولی در سطح جهانی برای مجله ها، کمپین های تبلیغاتی، نمایشگرها و بیلبوردها در سراسر جهان استفاده می کند، مخفی می کند.
تنها تکنیکی که برای عموم به سادگی در دسترس بوده است اصطلاحا روش های «پوست نرم یا هموار» است که صرفا با محو یا کدر کردن بافت پوست، آن را به عروسک پلاستیکی غیرواقعی تبدیل می کند.
این دی وی دی حاوی اطلاعاتی است که شما در پی آن بوده اید اما پیدا نکرده اید. میزبان شما ویتالی دروچینین، عکاس و روتوش کار حرفه ای است که همه تکنیک ها را فاش می کند، او نخست به طور کامل نحوه کاربرد ابزارها و کارکردهای فتوشاب را به خصوص برای روتوش شرح می دهد. سپس روی صندلی تان بمانید، ویتالی در هنگام روتوش تصاویر زیبای گرفته شده با دوربین 39 مگاپیکسلی Hasselblad H3D، شما را از آغاز تا پایان جلوی مانیتورش می نشاند و هر مرحله و تصمیم را در طول روش توضیح می دهد. شما بصوت مستقیم نحوه دستکاری استادانه تصویرتان را بدون خراب کردن حتی یک منفذ پوست مدل تان می بینید.
در حرکتی بی سابفه فایل های RAW اصلی و فایل های فتوشاپ (PSD) در دی وی دی گنجانده شده اند تا آنها را جستجو کرده و آزمایش کنید. این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.
مشخصات:
سطح مهارت: مبتدی/متوسطه
زمان آموزش: 3 ساعت

.:: جهت مشاهده سرفصل های دی وی دی آموزشی اول کلیک کنید ::.

تصاویری از محیط دی وی دی آموزشی اول:

سری دوم دی وی دی تکنیک های حرفه ای روتوش مو و زیبایی
سری دوم تکنیک های حرفه ای روتوش مو و زیبایی که کاملا جدید است، به روز شده و به شدت بسط یافته است (11.5 ساعت) توسط خانم ناتالیا تافارل، هنرمند روتوش کار معروف در سطح جهانی، میزبانی می شود. او بخاطر سبک روتوش طبیعی و کاملا یکپارچه اش مشهور است، سبک او درباره زیبایی و جزئیات است. او هیچ رازی را باقی نمی گذارد و هیچ محدودیتی درباره آموزش ایجاد نمی کند، او با جزئیات کامل گردش کار کامل و تکنیک هایش، که عامل معروف بودنش است، را برای کارهای مو و زیبایی اش شرح می دهد. ناتالیا طرفداران زیادی دارد و جامعه روتوش برای سالها با اشتیاق منتظر دی وی دی او بوده است، و اکنون سرانجام انتظار پایان یافته است.
این ویدئو شامل ضبط صفحه نمایش همراه با صدای روی تصویر است و حس می کنید که معلم خصوصی دارید که شما را در جلوی کامپیوترش نشانده در حالیکه تکنیک هایش را به شما نمایش می دهد و هر مرحله را توضیح می دهد. شما کنترل کامل پخش را در اختیار دارید و می توانید به آسانی به ویدئو قبلی برگردید و یا ویدئویی را نگاه نکنید تا آموزش را با سرعت خودتان تطبیق دهید.
تمام فایل های تصویری که ناتالیا در ویدئو استفاده می کند برای شما در دی وی دی گنجانده شده اند تا مطابق با مثال ها پیش بروید و تمرین کنید.
مشخصات:
سطح مهارت: متوسطه/پیشرفته
زمان آموزش: 11.5 ساعت
ورژن نرم افزار: Photoshop CS4

.:: جهت مشاهده سرفصل های دی وی دی آموزشی دوم کلیک کنید ::.

تصاویری از محیط دی وی دی آموزشی دوم:

سری سوم تکنیک های صنعت روتوش حرفه ای – هنر ابزارهای Dodge و Burn
این دی وی دی جدید آموزش روتوش عمیقا بر تکنیک های اصلی استفاده شده در دنیای صنعت حرفه ای روتوش متمرکز است. ابزارهای Dodging و Burning از زمان عصر آنالوگ عکاسی وجود داشته اند. گرچه اصول مشابه باقی مانده است، اما از زمان ورود به عصر دیجیتال، ابزارها و انعطاف پذیری به شدت بهبود یافته است. این دی وی دی به شما هرچیزی را که نیاز دارید درباره استاد شدن در این تکنیک روتوش بدانید، آموزش خواهد داد. این دی وی دی به شما نحوه دستیابی به نتایج حیرت انگیز را با کمک ظرافت، انعطاف پذیری و واقع نمایی ابزارهای Dodge & Burn ارائه می دهد.
دی وی دی با توضیحات دقیق درباره هرچیزی که خواهان دانستن آن هستید بسته بندی شده است: D&B چیست، چگونه استفاده می شود، برنامه ها، ابزارها و روش های مرسوم برای ملاحضات گردش کار در جهت روتوش کارآمدتر چه هستند و غیره. میزبان تان کرونوسلو استیفتر است که به سبک رو در رو و فراتر از استفاده ساده ابزارهای dodge و burn تعلیم خواهد داد، او به تکنیک های روتوش پیشرفته تر استفاده شده توسط بعضی از بهترین روتوش کارهای دنیا خواهد پرداخت تا به پوست با ظاهر طبیعی و کاملا نرمی برسید که با هرگونه ابزار یا فیلتر دیگری دستیابی به آن غیرممکن است. اگر همواره از نحوه روتوش تصاویر جلد مجلات برتر مد مانند Vogue یا Elle تعجب کرده اید، این دی وی دی همان چیزی است که دنبالش هستید.
جنبه های نظری و کاربردی Dodge و Burn با ترکیبی از اسلایدها و ویدئوهای صفحه نمایش همراه می شود تا روشی آسان را برای فهم توضیح این ابزارها ارائه کند، گاهی اوقات درباره این تکنیک های روتوش درک ضعیفی وجود دارد. اغلب مثال های استفاده شده در آموزش ویدئویی بر دستیابی به تصاویر نرم اما با ظاهر طبیعی در رابطه با روتوش پوست زیبا متمرکز است. اما اصول اساسی و تکنیک های شرح داده شده بر هر تصویر در هر ژانری از عکاسی، مؤثر است. همانند همیشه فایل های تصویری استفاده شده در آموزش ها برای شما در دی وی دی گنجانده شده است تا مطابق با مثال ها پیش بروید و تمرین کنید. شما همیشه می توانید هر ویدئوی خاص را برگردانید، جلو ببرید، دوباره پخش کنید و نگه دارید تا با سرعت بهینه تان کار کنید.
مشخصات:
سطح مهارت: متوسطه-پیشرفته
زمان آموزش: بیش از 10 ساعت
ورژن نرم افزار: Photoshop CS5

.:: جهت مشاهده سرفصل های دی وی دی آموزشی سوم کلیک کنید ::.

تصاویری از محیط دی وی دی آموزشی سوم:

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

.:: دی وی دی اول ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


——————————

.:: دی وی دی دوم ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.


——————————

.:: دی وی دی سوم ::.

 





درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : دانلود مجموعه بی نظیر تکنیک های حرفه ای روتوش High End Retouching Tutorials Collection ,
بازدید : 192
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 3,492 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,712,593 نفر
بازدید این ماه : 4,236 نفر
بازدید ماه قبل : 6,776 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک