فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 

 

دانلود مجموعه بی نظیر آموزش نرم افزار کورل دراو CorelDRAW Graphics Suite X6

 

.:: شامل فیلم های آموزشی، آخرین نسخه نرم افزار همراه با فایل ها و سورس های گرافیکی ::.

شرکت Corel نام یکی از معروف ترین و قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری دنیاست که در سال 2009 با خرید شرکت یولید به یک غول نرم‌افزاری گرافیک پس از ادوبی تبدیل شد. یکی از محصولات این شرکت با نام CorelDRAW Graphics Suite است که مجموعه ای بسیار کارآمد از نرم افزارهای طراحی گرافیکی به شمار میرود و شما با استفاده از این نرم افزار و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت ها، ابزار حرفه ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید. از آنجا که این نرم افزار از محبوبیت بسیار زیادی در میان طراحان گرافیکی برخوردار است تیم ایرانیان دانلود تصمیم گرفت تا به صورت اختصاصی و برای اولین بار در ایران و جهان پکیج آموزشی CorelDRAW را برای شما عزیزان آماده کند. این پکیج از سه بخش مختلف تشکیل شده که به ترتیب عبارتند از:
بخش اول: نسخه X6 نرم افزار CorelDRAW ویرایش Retail که گران قیمت ترین و کاملترین ویرایش این نرم افزار است.
بخش دوم: 3 فیلم آموزش کار با نرم افزار کورل دراو ویژه افراد با سطح مهارت مبتدی، متوسط و حرفه ای.
بخش سوم: مجموعه Content نرم افزار کورل دراو که شامل تصاویر، قالب ها، فونت ها، وکتورها و تمام فایل ها و سورس های آماده گرافیکی مورد نیاز طراحان می باشد.
در ادامه به اختصار هر یک از 3 بخش بالا توضیح داده شده است. شما میتوانید این مجموعه بی نظیر آموزشی را به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

بخش اول نرم افزار اصلی:
شرکت Corel نام یکی از معروف ترین و قدیمی ترین شرکت های نرم افزاری دنیاست که در سال 2009 با خرید شرکت یولید به یک غول نرم‌افزاری گرافیک پس از ادوبی تبدیل شد. یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت مجموعه نرم افزاری CorelDRAW Graphics Suite است، مجموعه ای که تا به امروز نیز یکی از پرطرفدارترین و بهترین مجموعه نرم افزارهای طراحی بشمار می رود. کورل دراو شامل مجموعه ای از نرم افزارها و ابزارهای کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است که شما با استفاده از آنها می توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزار مسیریابی این نرم افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. با استفاده از این نرم افزار و امکانات منحصر به فرد آن برای ویرایش تصاویر و کار با فونت ها، ابزار حرفه ای طراحی گرافیکی و طراحی سایت آن می توانید خلاقیت خود را در زمینه طراحی افزایش دهید. در این پکیج کاملترین نسخه این نرم افزار با نام کامل CorelDRAW Graphics Suite X6 Retail قرار گرفته است که نسخه X6 آخرین نسخه این نرم افزار است و ویرایش Retail هم به معنای گران قیمت ترین و کاملترین ویرایش این نرم افزار می باشد.
بخش دوم فیلم های آموزشی:

آموزش پایه و مقدماتی نرم افزار کورل دراو Lynda CorelDRAW Essential Training
چه شما یک هنرمند مشتاق باشید یا هنرمندی با تجربه، این دوره آموزشی جزئیات دقیقی از کورل دراو، این برنامه آموزش تصویر برداری مبتنی بر بردار و برنامه طرح بندی گرافیکی را به شما ارائه می دهد. نویسنده این برنامه اسکات جورجسن، خالق رسمی آموزش های ویدئویی کورل دراو X4، X5، X6، به شما کمک می کند تا در یادگیری اصول اولیه طراحی برداری توفیق حاصل نمایید. اسکات نشان می دهد که چگونه از موضوعات، لایه ها و صفحات برای سازماندهی موثر اسناد استفاده کرد؛ اسکات کار با رنگ، متون هنری، ابزارهای رسم، و جلوه های ویژه را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. این دوره آموزشی همچنین چگونگی ردیف بندی و گروه بندی موضوعات برای پخش موثر آنها را نیز پوشش می دهد و اینکه چطور باید لایه بندی موضوعات را با دستورهای Weld (برای ادغام دو یا چند آبجکت) و Trim (برای کم کردن آبجکت دوم از آبجکت اول) و Intersect (برای اشتراک گرفتن آبجکت ها از هم) اداره کرد. این دوره توسط اسکات جورجسن ایجاد شده است. ما مفتخر به میزبانی آموزش های وی را در کتابخانه lynda.com هستیم.
مباحث این دوره شامل:
شناخت تصاویر برداری و بیت مپ
کار با پروژه های چند صفحه ای
استفاده از لایه های مستقل پر پیج و راهنماها
طراحی و ویرایش اشکال، خطوط، منحنی ها، و جداول
ایجاد و استفاده از نمادها
کار با متن
طراحی یک کارت تجاری
شکل دهی، پر کردن، ترکیب و موضوعات اکسترودینگ
ورود و خروج انواع دیگر فایلها
سفارشی کردن فضای کاری، منوها، نوارابزارها، و پالت ها

.:: جهت مشاهده جزئیات مباحث آموزشی کلیک کنید ::.

.:: جهت مشاهده تصاویری از محیط این فیلم آموزشی کلیک کنید ::.

اطلاعات این فیلم آموزشی:
سطح مهارت: مبتدی
زمان آموزش: 5 ساعت و 19 دقیقه
زبان: انگلیسی
ناشر: Lynda
نرم افزار: CorelDRAW X3, X4, X5, X6
فرمت: MOV
رزولیشن: 540×960

آموزش مقدماتی و متوسط نرم افزار کورل دراو VTC CorelDRAW Graphics Suite X4 Course
بی معطّی به کند و کاو در Corel Graphic Suite X4 بپردازید و به امکانات آن پی ببرید! جف بلیک نویسنده VTC ابتدا اصول اساسی گرافیک نقطه ای و برداری را آموزش می دهد و تکنیک ها یا فنون پیمایش (راهبری) از میان گزینه های متعددی را درس می دهد که در واسط CorelDraw ارائه شده است. سپس، او بیننده را از طریق استفاده از اشکال، اشیاء اختصاصی، نواحی شکلی بسته مانند دایره که رنگ می شود یا هاشور می خورد (fills)، جلوه های ویژه مربوط به رنگ آمیزی یا هاشور زنی نواحی مختلف شکل بسته مانند دایره (fill effects)، و با استفاده از چیز های دیگر هدایت می کند. آنگاه جف از لایه ها و صفحات چندگانه و قاب های متنی زنجیره ای استفاده می کند تا فنون مهم دستیابی به اثرات حیرت بر انگیز و ساختن فایل های انعطاف پذیر را نشان دهد. و، در پایان، به شما می آموزد چگونه کار خود را در ارتباط با خروجی آنلاین (درون خطّی یا پیوسته) و چاپی بهینه سازی کند.
مباحث این دوره شامل:
به CorelDRAW Graphics Suite X4 خوش آمدید
آغاز کار با CorelDRAW
رسم اشکال و اشیاء
مدیریت و ویرایش اشیاء
بیشتر ویرایش کردن اشیاء
به کار گیری رنگ
گزینه های دیگری برای پرکردن (Fill) و طرح کلی (Outline)
کار با متن هنری
کار با متن پراگرافی
تولید جلوه های ویژه
لایه ها و صفحات
خروجی CorelDRAW
نتیجه گیری
قدردانی

.:: جهت مشاهده جزئیات مباحث آموزشی کلیک کنید ::.

.:: جهت مشاهده تصاویری از محیط این فیلم آموزشی کلیک کنید ::.

اطلاعات این فیلم آموزشی:
سطح مهارت: مقدماتی – متوسط
زمان آموزش: 7 ساعت
زبان: انگلیسی
ناشر: VTC
نرم افزار: CorelDRAW X4
فرمت: MOV
رزولیشن: 600×800

آموزش متوسط نرم افزار کورل دراو Lynda CorelDRAW X4 Essential Training
آموزش شغلی ضروری CorelDRAW، مهم ترین کاربرد گرافیکی مبتنی بربردار و همچنین چند ابزار دیگر موجود در CorelDRAW Graphics Suite X4 را به طور مفصل پوشش می دهد و در بر گیرنده فتو پینت (PHOTO – PAINT)، که یک کاربرد ویرایش نقش بیتی است؛ پاورتریس (PowerTRACE)، که برای تبدیل نقش های بیتی به بردار استفاده می شود؛ و کانسپت شر (ConceptShare) است که برای همکاری مبتنی بر وب به کار می رود. دیوید ریورز ویژگی ها و پیشرفت های جدید را به کاربران با تجربه CorelDRAW ارائه می دهد، و همچنین به تازه واردان کمک می کند اصول اساسی رسم بردار را سریع تر بیاموزند. دیوید نحوه کاربرد اشیاء، لایه ها، و صفحات را برای سازماندهی موثر اسناد نشان می دهد، و درباره کار با رنگ، ابزار های خاص، و جلوه های ویژه بحث می نماید. او همچنین به فرآیند های همکاری و تحویل می پردازد. فایل های آزمایش این دوره آموزش شغلی را همراهی می کنند.
مباحث این دوره شامل:
درک تصاویر برداری و نقش بیتی
کار با پروژه های چند صفحه ای
استفاده از لایه ها و راهنما های مستقل هر صفحه
ترسیم و ویرایش اشکال، خطوط، منحنی ها، و جداول
تولید و کاربرد نماد ها
کار با متن و WhatTheFont
تبدیل اشیاء برداری به نقش بیتی
شکل دادن، پر کردن (Filling)، مخلوط کردن (Blending)، و بیرون کشیدن (Extruding) اشیاء
واردات و صادرات دیگر انواع فایل
اختصاصی کردن فضای کاری، منو (فهرست گزینش)، خط ابزار، و پالت (جعبه رنگ ابزار)

.:: جهت مشاهده جزئیات مباحث آموزشی کلیک کنید ::.

.:: جهت مشاهده تصاویری از محیط این فیلم آموزشی کلیک کنید ::.

اطلاعات این فیلم آموزشی:
سطح مهارت: متوسط
زمان آموزش: 11 ساعت و 46 دقیقه
زبان: انگلیسی
ناشر: Lynda
نرم افزار: CorelDRAW X4
فرمت: MOV
رزولیشن: 660×880

بخش سوم فایل ها و سورس های گرافیکی:
در این بخش مجموعه Content نرم افزار کورل دراو تهیه گردیده که مورد نیاز تمام طراحان گرافیکی می باشد. فایل های این مجموعه عبارتند از:
10,000 عکس با کیفیت بسیار بالا و تصاویر دیجیتالی مختلف
1000 تصویر دیجیتالی با وضوح بسیار بالا
1000 فونت OpenType، از جمله فونت پشرفته ای همچون Helvetica
350 قالب حرفه ای
2000 قالب آماده برای طراحی اتومبیل
800 قاب (Frame) و پترن (Pattern)
راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (لینک دانلود نرم افزار در انتهای مطالب قرار گرفته است)
2 – پس از نصب نرم افزار، فایل CorelDRAW.X6.Retail.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
3 – وارد پنجره ی My Computer شوید و با کلیک بر روی درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
4 – به کدی برای نصب نرم افزار احتیاج دارید برای به دست آوردن این کد کافیست فایل Serial.txt را اجرا کنید و یکی از کدهای موجود در این پنجره را در کادر مربوطه وارد کنید. (میتوانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+C برای Copy و Ctrl+V برای Paste استفاده کنید)

.:: دانلود نرم افزار اصلی ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.



——————————

.:: دانلود فیلم آموزش Lynda CorelDRAW Essential Training ::.



——————————

.:: دانلود فیلم آموزش VTC CorelDRAW Graphics Suite X4 Course ::.



——————————

.:: دانلود فیلم آموزش Lynda CorelDRAW X4 Essential Training ::.



——————————

.:: دانلود مجموعه Content ::.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


 

دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی Daemon Tools Pro Advanced 5.2.0.0348

نرم افزار Daemon Tools یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزارها در زمینه ی ایجاد فایلهای ایمیج و مدیریت درایو مجازی است. امروزه اغلب بازی های کامپیوتری که از اینترنت دانلود می کنید به شکل یک فایل ایمیج با فرمتی نظیر ISO هستند و شما برای آنکه بتوانید از محتویات درون این فایل ها استفاده کنید، می بایست آنرا بر روی یک لوح فشرده رایت نمایید. این در حالی است که با کمک این نرم افزار دیگر نیازی به اینکار نیست زیرا این برنامه قادر است تا فایل های ایمیج را در یک درایو مجازی شبیه سازی کند. به عبارت دیگر شما بدون آنکه فایل ایمیج را بر روی لوح فشرده رایت کنید، می توانید آنرا در یک درایو مجازی اجرا نمایید. همچنین این برنامه قادر است تا از دیسک های مختلف CD, DVD و Blu-ray یک نسخه ایمیج در فرمت های iso, mds/mdf و mdx تهیه کند و شما هر زمان که به دیسک مورد نظرتان احتیاج داشتید بدون آنکه دیسک اصلی را درون دی وی دی رام سیستم قرار دهید، با اجرای نسخه ی ایمیج در درایو مجازی نرم افزار، از محتویات درون آن استفاده کنید. این نرم افزار میتواند فرمت های mdx, mds/mdf, iso, b5t, b6t, bwt, ccd, cdi, bin/cue, ape/cue, flac/cue, nrg, isz را بدون انکه بر روی دیسک رایت شوند، در داریو مجازی اجرا نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.


برخی ویژگی های این نرم افزار:
امکان اجرای فرمت های مختلف ایمیج در درایو مجازی بدون رایت بر روی دیسک
امکان فشرده سازی یک فایل ایمیج با حجم زیاد در چند فایل با حجم های کمتر
قابلیت تبدیل فرمت های مختلف ایمیج به فرمت های mdf/mds, mdx, iso
قابلیت محافظت از فایل های ایمیج با قرار دادن پسورد بر روی آنها
دارا بودن ابزار قدرتمند ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج
اضافه شدن گدجت برنامه بر روی دسکتاپ ویندوز
امکان ساخت تا 32 درایو مجازی در یک سیستم
امکان رایت فایل های ایمیج بر روی انواع دیسک
اضافه شدن میانبر برنامه در منوی کلیک راست
پشتیبانی از ویندوزهای مختلف
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل Daemon.Tools.Pro.Advanced.v5.2.0.0348.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید فایل Patch.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
5 – پس از آنکه فایل Patch.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Patch.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
6 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی دکمه Patch کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل رجیستر به پایان برسد و سپس پنجره را ببندید.
7 – نرم افزار را اجرا نمایید و در تب Help گزینه License را انتخاب کنید.
8 – بر روی گزینه Change کلیک نمایید.
9 – گزینه Paid License را انتخاب کرده و بر روی Next کلیک کنید.
10 – سریالی را به دلخواه به عنوان مثال 1a یا 2c یا 3e را وارد کادر Serial Number نمایید و بر روی Active کلیک کنید.
11 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.





درباره : مستند , علمی آموزشی ,
برچسب ها : دانلود مجموعه بی نظیر آموزش نرم افزار کورل دراو CorelDRAW Graphics Suite X6 ,
بازدید : 373
[ 1392/05/12 ] [ 1392/05/12 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,113 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,711,214 نفر
بازدید این ماه : 2,857 نفر
بازدید ماه قبل : 5,397 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک