فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

عکس زیر، سردار شهید "حاج احمد متوسلیان" را در بهشت زهرای تهران نشان می دهد. تاریخ عکسبرداری، احتمالا پس از عملیات"الی بیت المقدس" و چند روزی پیش از حرکت به سوی لبنان است

، احمد متوسلیان در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۳۲ در تهران متولد شد و در تاریخ ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱، همگامی که فرماندهی "قوای محمد رسول الله(ص)" را بر عهده داشت، در نزدیکی "بیروت" پایتخت"لبنان" توسط شبهه نظامیان مسیحیِ متحد اسراییل، ربوده شد. امروز سی و یک سال از ربایش آن سردار عزیز می گذرد و هنوز بسیاری مردد هستند که عنوان مقدسِ "شهید" را به نام  او اضافه کنند. گرچه "حاج احمد متوسلیان" مزاری در میان صدها همرزم خود در بهشت زهرای تهران ندارد که زیارتگاه مشتاقانش باشد اما یاد و نام او، در دل های دوستداران و پیروانش جاودانه است.

عکس زیر، سردار شهید "حاج احمد متوسلیان" را در بهشت زهرای تهران نشان می دهد. تاریخ عکسبرداری، احتمالا پس از عملیات"الی بیت المقدس" و چند روزی پیش از حرکت به سوی لبنان است و حاج احمد و همرزمانش برای ادای احترام به یاران شهید خود به زیارت مزارشان آمده اند. در عکس، شهید "حسن زمانی"(نفر دوم از چپ) هم دیده می شود:



ادامه مطلب

بازدید : 295
[ 1392/04/16 ] [ 1392/04/16 ] [ هومن آذریان ]
آن چه خواهید خواند، بخشی از یک نامه ی شهید «جواد عنایتی» به خانواده اش می باشد که در آن، «رادیو بی بی سی» را مورد عنایت خود قرار داده است.
،‌ «جواد عنایتی» در اردیبهشت سال 1343 ، در محله «فخارخانه» ، در شهرستان «بیدگل» متولد شد. جواد عنایتی ، به تاریخ 21 دی ماه 1365 ،در سومین روز عملیات «کربلای پنج» در منطقه «شلمچه» طی بمباران شیمیایی دشمن بعثی مجروح شد و 6 روز بعد در بیمارستان شهید فیاض بخش تهران ، به دلیل شدت جراحات وارده، پای بر بساط «عند ربهم یرزقون» گذاشت . او در زمان شهادت ، جمعی واحد اطلاعات-عملیاتِ «لشکر 14 امام حسین(صلوات الله علیه)» بود.
آن چه خواهید خواند، بخشی از یک نامه ی شهید «جواد عنایتی» به خانواده اش می باشد که در آن، «رادیو بی بی سی» را مورد عنایت خود قرار داده است. این نامه احتمالا در حد واسط اسفند62 تا اسفند63 نگاشته شده است:


خدمت پدر و مادر عزیزم
 سلام علیکم، پس از تقدیم عرض و سلام سلامتی شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم و امیدوارم شما هم در سلامتی کامل به سر ببرید و هیچ گونه نگرانی ندارم به جز دوری شما. اگر از احوالات اینجانب فرزند حقیر خود خواسته باشید بحمدالله حالم خوب است. باید به شما عرض بکنم راجع به اینکه گفته بودید نامه نمی نویسی. چرا من نامه می نویسم. نامه را در موقع عملیات پست نمی کنند و تا عملیات تمام نمی شود نمی گذارند نامه به شهرستان برسد. باید عرض بکنم ۷ الی ۸ روز پیش من تلگراف زدم دیگر نمی دانم به دست شما رسید یا نه و چون ما در همه عملیات هایی که انجام شده در آن شرکت داشتیم، چون در عملیات بودیم اگر نامه هم می نوشتیم آنها را رد نمی کنند. در این عملیات من را کمی موج گرفته بود که الحمدالله خوب شدم و دوباره در عملیات شرکت کردم و حالا هم که نامه می نویسم سالم هستم و این نامه را به جواد کریمشاهی می دهم تا به دست شما برسد.
 از عملیات برای شما بگویم. پدر و مادرم هر کس می گوید عملیات با شکست روبرو شده به خدا قسم دروغ می گوید. هیچ عملیاتی با این پیروزی که بدست آورده ایم نبوده است. پیروزی های مهمی به دست آمده و اگر شما و حسین استادیان رادیو بی بی سی را گوش می دهید که می گوید جزایر مجنون را عراق دوباره گرفته دروغ می گوید. من چند روزیست که در جزیره مجنون هستم و حالا که نامه را می نویسم آمده ام بروم حمام و یک کمی استراحت کنم و دوباره به جزیره مجنون می روم.
 جای شما در مجمع الجزایر مجنون خیلی خالی است.



ادامه مطلب

بازدید : 372
[ 1392/04/16 ] [ 1392/04/16 ] [ هومن آذریان ]
عکس زیر، در زمین صبحگاهِ پادگان"زبدانی" گرفته شده است. فرمانده "قوای محمد رسول الله(ص)" در حال سخنرانی برای نیروهای پاسدار است.

 چند روز پس از آزادی خرمشهر در خرداد ماه سال 1361، ارتش رژیم صهیونیستی، به کشور لبنان حمله کرد تا توازن قوای سیاسی و نظامی را در منطقه، به نفع آمریکا و متحدانش تغییر دهد. متعاقبا، جمهوری اسلامی ایران، بخشی از کارآمدترین کادرهای نظامی خود را که در آزاد سازی خرمشهر نقش کلیدی ایفا نمودند، به کشور سوریه اعزام نمود تا در هماهنگی با ارتش سوریه، به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ دهند. این نیروها، تحت لوای یگانی با عنوان "قوای محمد رسول الله(ص)" و به فرماندهی سردار شهید، "حاج احمد متوسلیان" ، اوایل تیرماه سال 61، قدم به خاک سوریه گذاشتند و در پادگانی واقع در حاشیه شهر"زبدانی" مستقر گردیدند.

عکس زیر، در زمین صبحگاهِ پادگان"زبدانی" گرفته شده است. فرمانده "قوای محمد رسول الله(ص)" در حال سخنرانی برای نیروهای پاسدار است. چند روز پس از گرفته شدن این عکس،در 14 تیرماه، "حاج احمد متوسلیان" توسط شبه نظامیان مارونی "کتائب" وابسته به رژیم صهیونیستی، به همراه سه ایرانی دیگر، ربوده شد. امروز، سی و یک سال از این آدم ربایی می گذرد.

افراد موجود در عکس، به ترتیب از سمت راست عبارتند از:

1-ناشناخته
2-شهید علی اکبر حاجی پور امیر
3- شهید کاظم نجفی رستگار
4-ناشناخت
5-شهید مرتضی سلمان طرقی
6-شهید ناصر شیری
7-منصور کوچک کحسنی
8-شهید میرعلی رییسی اسکویی
9-ناشناخته
10- شهیدحاج احمد متوسلیان
11-جعفر جهروتی زاده
12-ناشناخته



ادامه مطلب

بازدید : 331
[ 1392/04/16 ] [ 1392/04/16 ] [ هومن آذریان ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 1592 صفحه قبل 1 2...1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 560 نفر
بازديدهاي ديروز : 120 نفر
كل بازديدها : 3,707,098 نفر
بازدید این ماه : 1,594 نفر
بازدید ماه قبل : 1,281 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 12 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک