فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

 

 


اصغر عليپور

وصيت نامه
بسم الله الرحمن الرحيم
«ومالنا الانتوکل علي الله و قد هدينا سبلنا و لنصبرنّ علي ما اذيتمونا و علي الله فليتوکل المتوکلون»
سورة ابراهيم آية 15
به نام او که ما همه از اوئيم و به سوي او بر مي گرديم بنام او که ما را آفريد و در ورطة آزمايش نهاد.سپاس او را که نعمتهايش را از جملة انبياء و اوصياء و. . .به ما ارزاني داشت سلام و صلوات بر محمّد(ص)بر او که فرستاده بر حق خداست.
سلام و درود باد بر تمام بت شکنان و خيبر شکنان و حماسه آفرينان و فاتحان بدر،سلام بر آقا امام حسين(ع)سلام بر آنهايي که بتها را شکستند و معبري براي نجات بشريت باز کردند و به عالم نور رساندند.
سلام بر آنهايي که خداوند منّت نهاد و از خانواده معظّم شهداء قرار داد و سلام بر شما فرزندان غيور شهداء و اسراء و مفقودين که در واقع آينده سازان انقلاب اسلامي هستيد.
مي خواهم به رضاي الهي با اينکه لايق نيستم وصيّتي براي عزيزان و همسنگرانم ارائه نمايم.خدايا،خداوندا،بار الها به عظمتت قسمت مي دهم توفيقم بده تا برايت آنطور که خواستي باشم و اين جز در ساية الطاف شما نمي تواند باشد.خدايا نيّتم را پاک،اخلاصم را زياد کن تا اين چند تا وصيّتي را که براي عزيزانم مي نويسم بتواند تأثيرش را بگذارد و اما وصيّتي چند به همسنگران عزيزم که در مکتب امام حسين(ع)که محصّل مدرسه عشق مي باشند،عشق به لقا الله.
دوستان عزيزم اول از همه،از شما طي مدتي که با هم بوديم حلاليت مي طلبم و از اينکه نتوانستم برايتان آنطور که خدمتگزاري که مي بايد مي بودم،نشدم و اميــدوارم که اين بنده حقيــر را حلال نماييــد ما مدتي با شما بوديم اين برايمان بس که توفيق يافتيــم در جبهه حق عليه باطل حضور يابيم،برادران عزيزم از خداوند متعال مي خواهم شما را در امتحانات که همان مأموريت خطيرتان مي باشد و بر دوش داريد موفق نمايد.
برادران با وفايم اين را مي دانم که تاريخ،مسير حرکت انسان بر روي زمين است،و يکي از ارزشهاي حاکم بر آن که سنّت ناميده مي شود و بر تاريخ حاکم است مبارزه بين حق و باطل است،اين را مي دانم که ايمان با کفر همواره در ستيز بوده اند دوستان حسين(ع)و شيفتگان حسين(ع)و پيران مکتب توحيد(جل جلاله)و يکتا پرستي بدانند مبارزه در زندگي امري اجتناب ناپذير است و گواراترين آن مبارزات،مبارزه حق عليه باطل است و اگر مي خواهيد در مبارزات خويش پيروز و موفّق باشيد،هدفي روشن و صريح،اراده اي قوي داشته باشيد و هر چه داريد در راه هدف ايثار و گذشت نمائيد که اگر هدف الهي شد جان که هيچ،هيچ چيزي ارزش ندارد.
و فکر نکنيد انقلاب اسلامي يک انقلاب عادي است همانند انقلابهائي که بر تاريخ نقش بسته اند مي باشد،اين انقلاب انقلابي است که رهبريش با امام زمان(عج)و نائب بر حق او امام خميني است و اينچنين است که همة مفسدين سياسي دنيا را مبهوت کرده است و باعث گرديده است که روز به روز نقشهايشان را گسترده تر نمايند، مگرنمي دانيد دنياي امروز دنياي بت پرستي است و شرک،و کساني دارد که همه شان دلار مي پرستند و پيمانهاي نظامي بر عليه اسلام را مي پرستند.
منابع زير زميني ملتهاي مستضعف را مي پرستند با اينکه اينها همه شان اينطور هستند اگر خون تمامي مستضعفين را بخورند که مي خورند هيچوقت سير نمي شوند،پس اينان که چنين خصوصياتي دارند صلح با اينها خانمانسوز است هرگز فريب صلح طلبي هاي آنها را نخوريد و اراده تان را قوي،با ايمان راسخ از خداوند تبارک و تعالي همت و قوت طلبيده و بدانيد که بهشت زير ساية شمشيرهاست و اينها هيچ چاره اي جز تسليم در برابر ايمان شما ندارند.
اينها که اين همه کوه معصيت ها در مقابل اسلام درست مي کنند در قبال حيثيّت اسلامي ملت قهرمان و اسلامي مان چون کاهي است،و مردم خود را آماده اين درگيري سرنوشت ساز تا پيروزي کامل بنمائيد که مرگ سرخ بٍه از زندگي ننگين است و با وجود اين همه مشکلات،از خصم و دشمن بيم و هراس به خودتان راه ندهيد مگر جز اين است که هدف آنها فاصله انداختن بين ما و معبودمان مي باشد پس توکل کنيد به خدا که همة پيروزي ها در توکّل و صبر است و از اين بيم داشته باشيد که مبادا در روزگار شهادت با مرگي غير از شهادت از دنيا برويد و با سردادن نداي جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم دسيسه هاي آنان را«بد خواهان،منافقان،بدکاران»خنثي نمائيد.
برادران همرزم و مهربانم(ناحيه بسيج)مبادا چهره اي از نفاق در ميان شما نفوذ کند و آن صفا و صميميّيتي که بايد در بين شما باشد به فراموشي سپاريد،حتماً مي دانيد که کربلاي حسيني در انتظار شماست مي دانيد که مظلومان چنان چشم اميدشان به شما و رزمتان مي باشد و حتماً آن درسهايي که با هم در آن مدرسة والا تحصيل کرده ايم يادتان هست پس زمان امتحان فرا مي رسد و بايد با موفقيت به کلاس بالا ارتقاء يابيد و جاهاي خالي برادرانتان را پر کنيد و چنين است که فقط کربلايي ها کربلايي خواهند شد پس اين بستگي به صلابت و ايثار و از جان گذشتگي و کم خوابيدن و از استراحت کاستن شما ملّت حزب الله دارد و از ياد نبريد که اين جنگ يک جنگ تحميلي است و احتمال دارد بيشتر طول بکشد پس هميشه در همه حال آماده باشيد و منتظر شنيدن فرامين بعدي امام امّت باشيد. اصغر عليپور



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان آذربايجان شرقي ,
بازدید : 242
[ 1392/04/20 ] [ 1392/04/20 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,774 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,715,466 نفر
بازدید این ماه : 7,109 نفر
بازدید ماه قبل : 9,649 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک