فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

شوشتري‌ ,مهدي‌

 

خاطرات
سكينه غلامي ,مادر شهيد:
يكروز كارت عروسي برايمان آوردند. همان لحظه داشت وضو مي گرفت . گفتم :مادر جان كي بشود كه من هم براي تو كارت عروسي تقسيم كنم. با لبخند گفت: مادر جان صبور باش تا زمانيكه جبهه به ما نياز دارد ما هم در جبهه هستيم و بعد اگر زنده مانديم تا 27 سالگي كه حضرت علي (ع) هم در اين سن ازدواج كرد من هم ازدواج مي كنم .تا اسلام پيروز شود از ازدواج ما صرف نظر كن.

روزها به من گفت : ساندويچ درست كن. وقتي درست كردم برداشت وبيرون رفت . وقتي گفتم: چرا بيرون مي روي ؟ گفت : مادر جان يكي از بچه هاي همسايمان مادرش مرده است . نامادري دارد .او بيشتر اوقات گرسنه است. هميشه براي او غذا مي برم .

هادي حسين پور:
يك روز با شهيد شوشتري و عده اي از نوجوانان از تمرين ورزشي بر مي گشتيم . در خيابان روبرو شديم با دانش آمزان دختر كه تازه از دبيرستان بيرون آمده بودند . ما به صورت طبيعي كه هر شخص نسبت به جنس مخالف گرايشي دارد به دخترها نگاه مي كرديم . در همين زمان چشمم به شهيد مهدي افتاد . چون ايشان جوان بود و قدش از ما بلندتر بود , به خوبي ديده مي شد . من ديدم كه ايشان سرش را پايين گرفته . پس از مدتي كه جلو رفتيم و جمع شديم دور هم, ايشان گفت : من يك حديث مي گويم و شما هر كدام كه معناي حديث را بياوريد . بگوييد چه كسي اين حديث را كه گفته « صد تومان» جايزه مي گيريد . آن زمان صد تومان خيلي پول بود . من هم به دنبال حديث رفتم . پس از تلاش زياد آن را يافتيم و به ايشان گفتم و ايشان گفت كه بايد در جمع بيان كنيد من در جمعي كه در مسجد بوديم گفتم و متن ترجمه آن اينگونه بود كه : هنگامي كه به نامحرم رسيديد چشم هايتان را ببنديد كه ظاهراً از امام صادق (ع) بود. آنجا بود كه ما پي به عمل شهيد در آن صحنه برديم و هدايتي شد به ايمان كه انحراف كشيده نشويم .

جواد خضرائي راد:
دشمن ظرف چند ساعت كاملاً به خطوط خودي نزديك شده بود . برادران غواص مثل شهيد شوشتري نيز بودند . كه ايشان چند عدد خشاب اسلحه را هر بار بر مي داشت و فاصله صد متري در جلوي همان جاده مي رفت و از پشت خاكريزها متقاطع به طرف عراقي ها تير اندازي مي كرد و باز همان راه را به صورت سينه خيز و دويدن سريع بر مي گشت و پيش ما مي آمد !


درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان خراسان شمالي ,
برچسب ها : شوشتري‌ , مهدي‌ ,
بازدید : 222
[ 1392/04/28 ] [ 1392/04/28 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,918 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,712,019 نفر
بازدید این ماه : 3,662 نفر
بازدید ماه قبل : 6,202 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک