فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

وصيتنامه
بسمه تعالي
بنام معبود يكتا خالق جهان وپروردگار عالميان وبنام رب العالمين بي همتا وبنام خداوند بخشنده مهربان .
سپاس وستايش مخصوص پروردگار بزرگ است و آفريننده جانهاي بي نهايت و پديدآورنده آسمانها وزمين .
سپاس فقط مخصوص اوست وبه غير ازسپاس كردن بس ناداني وگمراهي است.حمد وسپاس مخصوص يگانه معبودي است كه به وجود آورنده عالميان است وحمد وسپاس فقط وفقط براي يگانه محبوب قلبها پروردگار عزوجل مي باشد.
حمدوسپاس مخصوص آن ذات يگانه ويكتا را كه هيچ مثل ومانندي برایش نيست .
بار پروردگارا نميدانم و نميتوانم در مدح وستايش تو چه بگويم وچه بنويسم چون تو همه چيز هستي وزبان من بسي قاصراست كه بتواند در ستايش تو لب به سخن بگشايد .
بارپروردگارا تو خود از قلب بسيار سياه من باخبري وميداني كه من ناتوانم كه بتوانم صفات تورا بشمارم .
پروردگارا به من توانائي بيان صفاتت را بده چون من بسيار وبسيار ضعيف وناتوانم .بار پروردگارا خودت بهتر مي داني كه من هيچم در مقابلت وكلاً مني در مقابلت وجود ندارد .بار پروردگارا تو مرا از هيچ به وجود آوردي تا بتوانم خودم را بشناسم وهدف از بوجود آمدنم را بفهم ولي ازآنجائيكه من دائماً در پی هواهاي نفساني بودم از تو بسيار فاصله گرفتم ,تو به طرفم آمدي ولي من به طرف نفس رفتم .بارپروردگارا من غرق در منجلاب هواي نفسم شدم وباز تو مرا فراموش نكردي .پروردگارا من بدكردم نافرماني كردم وستم كردم به خودم واما تو نسبت به من رحم وعطوفت نشان دادي .پس اي خداي من كه خيلي خطا كردم وقدري خواهش دلم را پذيرفتم. پس تو نيز بايد مرا فراموش مي كردي ولي ازآنجائيكه بسيار آمرزنده اي مرا فراموش نكردي .بارخدايا اگر فراموش ميكردي من غرق در نفس خود مي شدم ولي اي خداوند كريم چقدر تو كريمي كه بازمرا فراموش نكردي درحاليكه اگر فراموشم مي كردي حقم بود ولي تو بسيار رحيمي .بارپروردگارا از تو عاجزانه ومحتاجانه ميخواهم كه الان كه به سوي تو آمدم وخود اعتراف ميكنم به گناهانم مرا بيامرزي وازخانه رحمتت مرا نااميد نفرمائي .
بارپروردگارا بار گناهانم به قدري بردوشم سنگيني مي كند كه اگر قرار بود دراين دنيا عذاب ببينم مرافشارش به زير زمين مي برد. بارخدايا الان كه فهميدم كه خيلي گناه كردم وبه طرفت روي آوردم اين را نيز فهميده ام كه جزتو كسي نيست كه بتواند مرا بيامرزد پس خدايا مرا بيامرز تا در روز قيامت از رسولان و امامان وشهدا روسياه نباشم .
شهادت ميدهم كه خدا يكي است وهيچ شريكي ندارد ومحمد(ص) رسول وفرستاده او وعلي (ع) ولي او ميباشد.
بارخدايا توكه ما را ازگمراهي ها هدايت كردي به سوي نور ومن قسم يادميكنم به وحدانيت خودت كه اگر توفيق به من بدهي به غير از تو به هيچ احدي سجده نخواهم كرد ودراين موقعيت زماني سجده كردن به صدام را نرفتن به جبهه ميدانم وازآنجائيكه به ما رهبري پيامبر گونه عنايت كردي كه به راستي جانم فدايش باد كه او بود درسايه امام زمان (عج) ما را رهبري كرد تا چگونه زيستن را بياموزيم ,در اين برهه از زمان كه استعمارگران به ميهن اسلامي ما حمله كردند وقصد ازبين بردن اسلام عزيز را داشتند. اما پروردگار آنها را خوار وذليل گرداند ومن به پاسخگويي از رهبر عزيز به جبهه آمدم واين آمدن را از تو ذات يكتا ميدانم واين جبهه آمدن سجده نكردن به غير از خدا ميباشد .
بارخدايا به ما توفيق اطاعت از امر رهبر عزيزمان را عنايت بفرما . من كه به جبهه آمدم وتورا بيشتر درك كردم وبهترين راه به تو پيوستن را در شهادت ميدانم واميدوارم كه اين فوزعظيم را نصيب بنده ضعيف وناتوانت گرداني.
بارخدايا شهادت ما را فقط و فقط براي رضاي خودت قرار بده . خدايا دوستان وبندگان درگاهت به تو پيوستند وپيش تو سرافراز ميباشند ومن اگر شهيد نشوم در نزد آنها خجل وشرمنده خواهم بود. ازتو عاجزانه مي خواهم ,خدايا من عاشق شهادت هستم ومي دانم لياقت ندارم ولياقتش را به من عنايت بفرما ودرآخر ازتو مي خواهم مرا در صفوف شهدا قرار دهي ودرآخرين لحظه شهادت افتخار ديدن حسين(ع) را به من بدهي ودرشب اول قبر,علي(ع) وفرزندانش را به فريادم برساني آمين يا رب العالمين
سخني با پدرومادر:
اما پدرومادر عزيزو گراميم چه بگويم برايتان كه چقدر شما زحمت برايم كشيده ايد ومرا با مهرومحبت بزرگ كرديد. چقدر زجرها كه به خاطر من كشيده ايد و من عوض خوبي كردن به شما بدي كردم وبه شما عزيزان اذيت كردم وبه خصوص به تو مادر عزيزم كه من برايت فرزند خوبي نبودم وهيچ موقع به شما محبت نكردم وبسيار بدي كردم ولي شما عزيزان در تربيت من زحمت كشيده ايد ومرا به جبهه فرستاديد واين جبهه آمدن را مديون شما عزيزان ميدانم .
ازشما مي خواهم درشهادت من نگران نباشيد وخوشحال باشيد كه فرزندتان راه حسين (ع) را رفت ودرشهادتم بي تابي نكنيد كه اجرومزد شما با خداوند تبارك وتعالي مي باشد.
پدرومادرعزيزم خداوند درقرآن مي فرمائيد:
والبته شما را به سختيها چون ترس, گرسنگي ونقص اموال ونفوس وآفات زراعت بيازمايم وبشارت ومژده درآسايش ازآن سختيهاي صابران است, آنانكه چون به حادثه سخت و ناگوار دچار شوند صبوري پيش گرفته وگويند ما بفرمان خدا آمده وبسوي او رجوع خواهيم كرد.
پس پدرومادر عزيزصبركنيد وهيچگونه نگراني به دل را ندهيد ودرسر نماز ودعاهايتان دعا به جان امام عزيز وبراي آمرزش گناه من كنيد وبه فرامين اسلام عزيز كه من در راهش فدا شدم عمل كنيد وهميشه در كارهايتان از امام عزيز پيروي كنيد.
واما سخني با برادران وخواهران عزيزدارم باري عزيزان اميدوارم كه از بديهايي كه به شما كردم مرا حلال كنيد ومرا ببخشيد ودرشهادت من ناراحت نباشيد وهمواره پيرو امام عزيز باشيد ؛افتخار كنيد كه برادرتان در راه خدا شهيد شد, پس هيچ غم وغصه را در خود راه ندهيد وهميشه درسرنماز ودعاهايتان دعا به جان امام عزيز را فراموش نكنيد ودعا كنيد كه خداوند مرا بيامرزد وهميشه به فرامين اسلام عمل كنيد واز طرف من از تمامي كسانيكه از من بدي ديدند, حلاليت بطلبيدواگر در كارهايتان از امام عزيز پيروي كنيد وصبر پيشه كنيد اجرومزدشما با پروردگار عالميان است.
ديگر عرض ندارم وهمگيتان را به خداوند تبارك تعالي مي سپارم خداحافظ
خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار
بارالها ازعمر ما بستان برعمر رهبرا فزا
ابوالقاسم وطن پور



آثار باقی مانده از شهید
بسمه تعالي
اتا فتحنا لك فتحاً مبينا
با نام ا...پاسدارحرمت خون شهيدان وبا درود بي كران بر رسولان و راهبران گمراهان و با سلام ودرود به ائمه اطهار سلام ا...عليه وبا سلام بي كران بر مهدي عزيز منجي عالم بشريت وبا سلام ودرود بي كران به نايب بر حقش كه ما را از راه ذلت وگمراهي نجات داد .
با سلام ودرود به تمامي شهدا, اسرا ,مفقودين, مجروحين ورزمندگان كفرستیز .
با سلام به تو برادر عزيزوجانبازمبارزراه ا...
پس از عرض سلام اميدوارم كه سلام ما را بپذيري وبه تمام همسنگرانت برساني. اين نامه را در تاريخ شب 22/2/1363 مي نويسم وتوسط برادر مبارز شكرالهي برايت مي فرستم .
برادر عزيز به تو تبريك ميگويم كه وارد سپاه شدي ودر صف مردان خدا قدم بر ميداري, اميدوارم در نماز شبهايت در مسجد انرژي اتمی ماگمراهان را فراموش نكني. التماس دعا .
اين نامه را در وقتي مينويسم كه وقت نماز است وميدانم توالان در صف نماز جماعت ايستاده اي ورهبر عزيز را دعا ميكني بهر حال التماس دعا .
شنيده ام كه ديده بان شدي ومن هم هفدهم به جبهه اعزام ميشوم وميآيم پيش تو كمك ديده بان ميشوم.( البته شوخي بود چون هر كس سعادت ندارد وسعادت از آن مردان خدا ميباشد وبا اين سعادتتان ماراياري كنيد.)
راستي شهادت سرداران اسلام نيكجو وگجينه باف را به تو تبريك وتسليت عرض ميكنم راهشان پر رهروباد.
وقتيكه در خانه يادي از رزمندگان ميكنم كتاب سرود را بر ميدارم وسرود شهادت تورا ميخوانم وبا خود ميگويم اگر یاحتماً كه شهيد شد برايش اين سرود را ميخوانم
به اميد آنروز که نزديك است.خدا حافظ
دعا به جان امام اول والتماس دعا دوم
خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار
گنهكاروروسياه درگاه حق ابوالقاسم وطن پور

در عمليات كربلاي 5 مجروح شدم وبه يكي از بيمارستانهاي تهران منتقل شدم .بعد از يك هفته در آنجا خواهري به بنده پيشنهاد ازدواج داد .راستش من اول تحت ت‍أثير حرفهاي او قرار گرفتم. او به من مي گفت من افتخار مي كنم كه با يك رزمنده ازدواج كنم .حتي او مي گفت راضي است كه همسرش شهيد شود وافتخار مي كند ولي من از يك حرف او ناراحت شدم او مي خواست براي من هديه اي بخرد كه من قبول نكردم .
من هم فكر مي كردم كه من با ازدواج با او مي توانم بهتر به جبهه اسلام خدمت كنم وبعد كه من از بيمارستان مرخص شدم به جبهه رفتم وچون من اول راضي بودم با اوازدواج كنم آدرس منطقه را به او داده بودم ولي بعدها پشيمان شدم چون با وجودي كه ما به هم نا محرم بودیم او در نامه اي به من نوشته بود : من كسي را ندارم درد دل كنم ,به خاطر آن با تو درد دل مي كنم .يا نوشته بود به حضور رزمندۀ مهربان سلام مي رسانم .
... آيا او واقعاًحزب الهي است ومي تواند همسر خوبي در راه اسلام براي من باشد وچون من بسيجي هستم دائم در جبهه هستم وبراي هميشه به اميد خدا در جبهه خواهم ماند اوبراي من مناسب است .
آيا او مي تواند با همۀ مشكلات بسازد ...
وطن پور 12/7/1366 التماس دعا



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان قزوين ,
برچسب ها : وطن پور , ابوالقاسم ,
بازدید : 198
[ 1392/05/09 ] [ 1392/05/09 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,955 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,712,056 نفر
بازدید این ماه : 3,699 نفر
بازدید ماه قبل : 6,239 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک