فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

وصيتنامه
بسم الله الرحمن الرحيم
الذين آمنو و هاجرو و جاهدو في سبيل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون.
کساني که ايمان آوردند و از وطن هجرت کرده اند و در راه خدا با مالها و جانهايشان جهاد کرده اند آنان را در نزد خدا مقام بلندي است و آنها از رستگارانند.
پدر و مادرم هم اکنون که اين سعادت نصيب من و نيز چنين افتخاري نصيب شما والدينم شده که فرزند شما در صحنه هاي نبرد حق عليه باطل شرکت کند، من به حکم قرآن بايستي با کفار و مشرکين به مبارزه برخواسته و آنها را از پاي در آورد.
و همچنين جواب به نداي(هل من ناصر حسين بن علي(ع)) که در روز عاشورا سر داد و هنوز او سرور شهيدان حامي اسلام است و منتظر جواب از هر نسل و عصري مي باشد. اسلام محتاج مردان با ايمان ، سلحشور، خون و قيام در تمام ادوار تاريخ مي باشد. از اين رو بر خود واجب شرعي ديدم که با همرزمانم و برادران پاسدار جان برکفم در صحنه تاريخ ساز نبرد حق عليه باطل شرکت کنم و مي دانم که انتخاب چنين راهي لازمه اش جان فشاني و خون دادن است و من خود مي دانم که نهال نوجوان انقلاب اسلامي احتياج به آبياري خون دارد و خون خود را به اسلام عزيز در راه خدا اهداء کردم. (انا للله و انا اليه راجعون ) من متعلق به شما نيستم و شما حق گريه و زاري براي من نداريد که ما همه از خدائيم و به سوي او بازگشت مي کنيم و چه بازگشتي بهتر از اينکه با مجاهدت در راه خدا و احياي دين او به سوي او باشد. به سوي او را من از طريق قرآن برگزيدم. هرچه گويم کم گفته ام که در بسياري از آيات قرآن همه ما دعوت به جهاد و مبارزه شده ايم.
و تو اي برادر و خواهر که منتظري هرچه زودتر ما بر گروه کافران پيروز شويم، مي خواهم که از بعد از من راه خدا را پيش گيريد و هميشه اين دعا را در نمازهاي يوميه براي تمام رزمندگان بخوانيد:
(ربنا افرغ علينا صبراً و ثبت اقدامنا وانصرنا علي القوم الکافرين)
(خدايا بر صبر ما بيفزا و گامهايمان را استوار گردان و ما را بر گروه کافران پيروز بگردان)
والسلام ذبيح الله قريه ميرزايي تاريخ 5/11/59
(مرا ببخشيد نتوانستم بيشتر بنويسم)



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان کرمان ,
برچسب ها : قريه ميرزايي , ذبيح الله ,
بازدید : 190
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1,629 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,710,730 نفر
بازدید این ماه : 2,373 نفر
بازدید ماه قبل : 4,913 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک