فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

وصيتنامه
بسم الله الرحمن الرحيم
ان الله اشتري من المومنين انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه يقاتلون في سبيل الله فيقتلون و يقتلون وعدا عليه حقا في التوراه و الانجيل و القران و من اوفي بعهده من الله فاستبشرو وببيعکم الذي بايعتم به و ذالک هوالفوز العظيم. سوره توبه آيه 110
همانا خداوند مي خرد از مومنين اموال و جانهاي ايشان را به بهاي بهشت کساني که قتال مي کنند در راه خدا پس مي کشند و يا کشته مي شوند و عده اي است حق که خداوند در تورات، انجيل و قرآن فرموده و آيا با وفاتر از خدا در عهد و پيمان کسي هست؟ پس مژده ده کساني را که اين چنين معامله اي مي کنند و اين است پيروزي و فوز عظيم.
اين جانب وصيتم را به همه آنهايي که خود را مسلمان مي دانند و معتقد به مباني مکتب اسلام و پيروي از دستورات حيات بخش قرآن کريم و رسول خدا و ائمه معصومين مي باشند اين است که اگر مي خواهند شهيدان خونين کفن انقلاب اسلامي ايران از آنها راضي باشند و بالاتر از همه پروردگار جهان آفرين، خدايي که همه چيز و همه هستي در يد قدرت او و در محضر او هستند از آنها راضي باشد قرآن خدا را تنها نگذارند و همواره در ياد گرفتن و ياد دادن به ديگران کوشش کنند. مساجد، خانه هاي خدا را خالي نگذارند که اين دو چيز است که فرداي قيامت از ما گله مي کنند.
تا جان در بدن داريد از جمهوري اسلامي که ثمره خون پاک هزاران شهيد راه خداست محافظت کنيد، امام عزيزمان که اميد همه مستضعفان و مظلومين جهان است را تنها نگذاريد و از علماي اعلام و روحانيت مبارز و متعهد به قرآن جدا نشويد زيرا اگر از روحانيت مبارز و متعهد به قرآن جدا شويد روز مرگ ما فرا مي رسد. گرچه اين بنده حقير خيلي کوچکتر از آن هستم که به ديگران تذکر بدهم اما بايد ما از زندگي گذشتگان و پدران خود درس بگيريم زيرا اگر پدران ما در زمان شاهانه گذشته از حريم اسلام دفاع کرده و در مقابل زور گويان و ستمگران ايستاده بودند ما با اين خرابيها و مشکلات روبرو نبوديم.
اين گرفتاريها و مشکلاتي که امروزه جهان اسلام با آن روبروست بي تفاوت بودن مسلمانان به مکتب اسلام است. چرا بايد يک عده قليل صهيونيست جهانخوار و ستمگر که بيش از 3 ميليون نفر نيستند بر يک ميليارد مسلمان در جهان حکومت کنند؟ جهانخواران بايد بدانند که ملتهاي مسلمان بيدار شده اند و از برکت انقلاب کبير اسلامي در ايران و رهبري هاي پيامبر گونه امام خميني همه مستضعفين به پا خواسته اند و ديري نمي پايد که حکومت عدل اسلامي به رهبري منجي عالم بشريت حضرت مهدي(عج) در سراسر جهان بر پا شود و اين اميد و آرزوي همه شهيدان ما و آرزوي ديرين رزمندگان اسلام و ملتهاي تحت ستم در سراسر جهان است.
و در پايان درود مي فرستم بر سرور و سالار شهيدان اسلام حضرت حسين بن علي(ع) و همه شهيدان پيرو راه او و رهبر بزرگ انقلاب اسلامي ايران امام خميني و همه کساني که در هر جا با هر پست و مقامي که هستند براي دفاع از حريم مکتب مقدس اسلام و ناموس مسلمين در همه احوال با کفار و منافقين در جنگ و ستيزند.
از همه شما التماس دعا و طلب مغفرت و آمرزش از درگاه الهي براي همه مسلمين خواستارم.
اگر خداوند کريم روي عنايتي به من کرد و شهيد شدم، از برادرانم حسين قنبري يا محمد علي ايران نژاد يا برادر شهيدي تقاضا دارم بر سر قبرم درباره همين آياتي که نوشتم براي مردم سخن بگويد و براي آمرزشمان دعا کنند شايد خداوند غفور و مهربان به لطف و کرم خويش از ما درگذرد.
مقداري پولي که از سپاه وام گرفته ام آجر بگيريد و تا اندازه اي که لازم دارد اتاقي بسازيد که اگر بچه ها دلشان خواست بروند بنشينند. مادرم که در طول زندگي پر رنج خويش برايم رنج و زحمت فراوان کشيده ايد از شما طلب بخشش و حلاليت دارم. از همه خواهران و برادرانم اميد حلال کردنم را دارم مخصوصاً از برادرم اسدا... که زحمت فراواني برايم کشيده است.
از همسرم مي خواهم که اگر بدي از من ديده حلال کند و هيچگاه در زندگي از ياد خدا غافل نشود. اگر دخترم زينب زنده ماند در تربيت او کوشش فراوان نمايد و اولين کاري که به او ياد مي دهيد آموختن قرآن باشد. از پدر و مادر همسرم مي خواهم مرا حلال کنن و آخرين عرضي که با شما دارم اين است که اي عزيزان همه بدانيد به خدايي که جان همه شما در دست اوست قيامت حقيقت دارد و آنجاست که خداوند به ذره ذره اعمال ما رسيدگي مي کند و همه چيز از ما سوال خواهد شد. دنيا را کنار بگذاريد و براي آخرت توشه برچينيد.
التماس دعا و مغفرت داد الله برزخ 24/1/61



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان کرمان ,
برچسب ها : برزخ , دادالله ,
بازدید : 234
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1,109 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,710,210 نفر
بازدید این ماه : 1,853 نفر
بازدید ماه قبل : 4,393 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک