فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

فرمانده محور عملياتي لشکر25 کربلا(سپاه پاسداران انقلاب اسلامي)

وصيت‌نامه
بسم الله الرحمن الرحيم   
ولا تحسبن الذين قتلوا فى سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون  
هرگز اينگونه گمان مبريد كه كشتگان در راه خدا مرده انند بلكه زنده اندو در نزد خدا روزى مى خورند.  
با سپاس خداوند سبحان و درود فراوان برپيامبران و مخصوصا حضرت خاتم الانبياء محمد مصطفي(ص) وامامان معصوم به خصوص امام زمان يگانه منجى عالم بشريت يعنى امام مهدى(عج) و با درود فراوان به روان پاك شهداى اسلام از صدر اسلام تا به امروز . با سلام و درود فراوان به پيشگاه رهبر انقلاب اسلامى ايران ,مجاهد نستوه مرجع و ولى فقيه حضرت آيت الله العظمى امام خمينى و ديگر علماى اسلام و ياران صديق امام .
دورود وسلام بر خانواده هاى شهدا واسرا ورزمندگان اسلام وخانواده اين بنده حقير.
اينجانب عباس حاجى صفرى فرزند رضا با آگاهى کاملا وشناخت  اسلام و انقلاب اسلامى درمبارزات انقلاب شركت كردم و براى تداوم انقلاب و حفظ نظام جمهورى اسلامى ايران به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامى در آمدم و بعد از دو ماه به طور داوطلبانه در جبهه شركت كردم و بعد از اتمام ماموريت با كمال ميل درجبهه ماندم و تصميم داشتم تا پيروزى جمهورى اسلامى ايران درجنگ عليه متجاوزين درجبهه باشم و يا با نثار خونم ميدان جنگ را ترك كنم و لذا چند جمله اى را به عنوان وصيت نامه خدمت شما عرض مى كنم :
اى مردم اين قدر به اين دنياى فانى نپردازيد به فكر آخرت هم باشيد, ازگناه دورى كنيد و اطاعت و عمل به دستورات اسلام را فراموش نكنيد .حامى اسلام و انقلاب اسلامى ايران به رهبرى امام خمينى و مطيع اوامر آن امام عزيز و ياران او باشيد . اشتباه يا كارهاى خلاف يك فرد را به حساب اسلام و انقلاب اسلامى نگذاريد .
اى مردم براى رضاى خدا دست از نفاق و پراكندگى برداريد با هم وحدت داشته باشيد.
و اما سخنى هم با شما مسئولين زحمتكش كه در حقيقت خدمتگزاران به اسلام و مسلمين هستند دارم :
اى مسئولين عزيز آنچه براى مردم گفتم شامل حال شما هم مي شود به اضافه سه موضوع كه مملكت اسلامى را تهديدمى كند, اميدوارم بتوانيد با اين تهديدات برخورد قاطع به عمل آوريد .
اول اينكه مسائلى از قبيل روابط به جاى ضوابط به عبارت ديگر اگر رابطه بازى، پارتى بازى و باند بازى در ادارات يا ارگانهاى انقلابى باشد خطر است .
دوم اينكه اگر در ميان شما مسئولين خداى نخواسته اختلاف يا دشمنى باشد براى مملكت اسلامى وانقلابى خطر است شما توجه كنيد اگر با فلان مسئول وحدت نداشته باشيد چگونه مى توانيد مردم را به وحدت دعوت كنيد, حداقل براى تاثير حرفتان هم شده اختلافات را كنار بگذاريد.
سوم فساد اخلاقى ،اعتياد به مواد مخدر و مسائل قاچاق و قاچاقچى ،احتكار و گرانفروشى ،بد حجابى و بى تفاوتى مردم ؛همه ي اينها خطر است آن جوانى كه قدرت جبهه رفتن يا كار كردن دارد حالا اگرامروز دنبال ناموس مردم و يا اعتياد و يا بى تفاوت شده است, اينها همه نقشه هاى استعمار است كه از سوى استكبار جهانى و عوامل داخلى آن به اجرا گذاشته ميشود ,اميدوارم مسئولين محترم با اين مسايل برخورد قاطع كنند .
و اما سخنى هم با دلير مردان جبهه هاى جنگ, همسنگر يا همرزمانى كه سالها و ماهها با آنها بودم و به آن عزيزان علاقه خاصى داشته و دارم, من به اين عزيزان عرض مى كنم كه قصد نصيحت به شما را نداشته و ندارم زيرا شما از اول آشنائيتان با من برايم‌در همه زمينه ها سرمشق بوديد ولى علاقه دارم كارهايى كه كمتر موفق به انجام آنها شده ام شمابتوانيد به اين كارها عمل كنيد.
برادرا ن عزيز همسنگرم همه ما بايد خداوند بزرگ را شكر كنيم كه به ما توفيق جهاد در راه خودش كه همان حضور درجبهه اسلام هست را به ما عنايت كرد و شكر خداوند حضور فعال در جبهه ها و نبرد خالصانه براى اومى باشد.
شما بايد با دشمن با قاطعيت و حدت و در ميان خودتا ن با اخلاق اسلامى برخورد كنيد, محيط سنگر را با دوستيها و محبتها نسبت به يكديگر و با راز و نياز نيمه شبتان خوب نگهداريد كه تابه حال اينگونه بوده است.
اگردر عمليات و شناسائيها پيروزى يا شكست بر شما غالب شد هرگز مغرور ياروحيه تان ضعيف نشود شما بايد درهمه حال خدا راشكر كنيد.
برادران عزيزم شما هرگز مرتكب گناه خصوصا درجبهه نشويد كه گناه انسان راهم در اين دنيا و هم در آخرت بدبخت ميكند.
اطاعت از فرماندهى را فراموش نكنيد اگر انتقاد يا پيشنهادى هست سعى كنيد با انتقاد سازنده برطرف كنيد, لذا ازمسئولين عزيز خواهشمندم اگر كوتاهى در كارها ازمن مشاهده كرديد مراعفو كنيد.
عزيزانم شما سعى كنيد بينش اعتقادى و سياسى خودتان را بدون شركت يا دخالت درجريانات سياسى بالاببريد.
عزيزان همرزم هر وقت درحمايت از انقلاب اسلامى ورهبري امام خمينى يارى  و ياران صديق امام و جبهه هاى جنگ سست و ضعيف شديد با حضور درمزار شهدا وديدار با خانواده آن عزيزان و به ياد آوردن خاطره همسنگرانتان كه هدفى جز رسيدن به خدا نداشتند عزمتان را سختتر و قدمهايتان استوارتر و با ايمانى قوى به جهادتان ادامه دهيد .
از مسئولين محترم جبهه مخصوصا واحد خودمان خواهشمندم همچون قبل قدر دلير مردان جبهه هاى جنگ را بيش از پيش بدانيد و آنها را مانند برادران و فرزندان خود دوست داشته باشيد .فراموش نكنيد كه اينان براى رضاى خدا خالصانه به جهاد برخواسته اند.
و اما سخنى دارم با خانواده و فاميلهامخصوصا پدر و مادر عزيزم كه زحمتهاى زيادى برايم كشيدند و من هميشه در نزد آنها شرمنده ام و نمى توانم با اين چند سطر از آنها تشكر كنم واميدوارم اين زحمات آنها در نزد خداوندبزرگ بدون اجر نماند.
من به آنهامى گوييم اى پدر و مادر عزيزم اگر چه شما مرا در حالى بزرگ كرديد كه با فقر مالى و با مشكلاتى كه من حتى تصورش برايم مشكل هست,همراه بودو اگر چه شما به من علاقه بسيار داشتيد, اگر چه شما بعد ازشهادتم در سوگ رهائيم از اين قفس دنيايى كه ميله هاى قفس را گناهان و وابستگيهاى انسان به اين دنيا تشكيل مى دهد, شاهد ناله هاى جانسوز اشكهايتان خواهم بود ولى شما توجه داشته باشيد و قتى اسلام و ميهن و انقلاب اسلامى در خطر بود زندگى ماجز ذلت و خوارى چيز ديگرى نيست ؛ما بايد مانند سالار شهيدان از همه چيز خودمان براى يارى دين اسلام بگذريم.
پدر و مادرعزيزم من نمى توانم به شما بگويم كه شما از جدائيمان با هم ناراحت نباشيد واشك نريزيد ولى من مى گويم شما خدا را شكر كنيد كه سرانجام بعد از چهار سال جهاد در راه خدا اينك خداوند بزرگ شهادت را نصيبم كرد.
از شمامردم خواهشمندم با شركت خود در راهپيمايى ها, تشيع جنازه شهدا و مجالس آن عزيزان وشركت در نماز جمعه و شركت درجبهه ها و ديدار با خانواده هاى شهدا واسراء و رزمندگان اسلام  و مخصوصا خانواده بنده حقير حضور خود را در صحنه انقلاب اسلامى حفظ كنيد.
در پايان از شما خواهشمندم اگرازمن به شما اذيت يا آزارى رسيد و يا از شما حقى برمن هست مرا عفو بفرمائيد و از خانواده ام فاميلها و دوستان و همسنگرانم التماس دعا براى بخشش گناهانم و قبول شهادتم در نزد خداوندمهربان وسلامتى رهبر انقلاب و ياران صديق امام و پيروزى اسلام و مسلمين درجهان عليه كفار ومشركان را دارم .                                                عباس حاجى‌صفرى



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان گلستان ,
برچسب ها : حاجى‌صفرى , عباس ,
بازدید : 278
[ 1392/05/13 ] [ 1392/05/13 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1,469 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,714,161 نفر
بازدید این ماه : 5,804 نفر
بازدید ماه قبل : 8,344 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 4 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک