فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

وصيتنامه
بسم الله الحمن الرحيم
الذ ين آمنوا وا جرووجاهدوفي سبيل الله باموالهم وانفسهم اعظم درجه عندالله واولئک هم الفائزون
آنان که ايما آوردند واز وطن هجرت کردند ودر راه خدا با ومال وجانشان جهاد کردند آنان را مقام بلندي است وآنان رستگاران و سعادتمنداند وعالمند. قرآن کريم
ما ملتي هستيم که شهادت را سعادت مي دانيم.
امام خميني
امروز اين آيه شريفه مصداق پيدا کرده وامت مسلمان ايران در برابر دشمنان خدا چون صف آهنين ايستاد گي مي کنند واز هيچ ايثاري فروگذاري نيستند ودر ميدان حق شهيد مي شوند .
پس از ستايش خداوند سبحان ودرود بر رسول اکر م وائمه اطهار خصوصاًحضرت مهدي (عج ) ونائبش امام خميني رهبر کبير انقلاب اسلامي وملت شهيد پرور ايران و با اسلام به پدر و مادرو همسر وفرزندانم وخواهر وبرادرانم وتما مي دوستايان وآشنايان.
من اصغر عبدالحسيني اعزامي از روستاي سلطان آباد گرگان بر اساس مسئوليتي که احساس کردم در راه الله و براي پاسداري از انقلاب اسلامي که خون بهاي 160 هزا رشهيد و مجروح است به جبهه کردستان آمدم وبه جنگ عليه دشمنان خدا پرداختم.
من بي کار نبودم وبه خاطر حقوق هم نيامدم فقط به خاطر رضاي خدا و مسلمان بودن وبراي جهاد في سبيل الله وبراي شکست دشمنان واگر هم شهيد بشويم پيروزيم وهم بکشيم پيروزيم .
به هر حال اين مايه شکر پروردگار است وافتخار براي من و شما است که در اين راه به درجه رفيع شهادت مي رسيم و به آنجا مي رويم که ملکوتش نامند آنجا که بهشتش نامند و زندگي ذلت بار را هيچ وقت قبول نخواهم کرد ومرگ سرخ وشهادت را بر آن ترجيج مي دهم و هما نطور که قلبم آگاه است به آرزوي خودم خواهم رسيد .
پدر عزيزم درود خدا بر تو باد ولي مي بخشيد که از شما خداحا فظي نکردم ومن را حلال کنيد ومن دوست داشتم عصاي پيري تو ومادرم باشم ولي چاره چيست بايد جهاد کرد وخون داد تا انقلاب اسلامي پايدار شودو قرآن زنده بماند. مادر کوه باش وچون کوه استقامت کن ,لحظه اي از ياد ونام خدا غافل مباش در راه دين بکوش و هر چه بکوشي باز هم کم است.
برادران: اميد از خدا دارم که مرا حلال کنيد و ناراحت نباشيد و استقامت کنيد .ما به خاطر قرآن و پيروزي اسلام بايد خون خود را بدهيم و خواهرانم شما بايد زينب وار باشيد ,حجاب را سنگر خود قرار دهيد .
واي تو همسرم پاره جگرم فرزندانم را خوب نگهداري کن وبا اسلام و قرآن آشنا کن تا راه مرا که همان اسلام است ادامه دهند .
همسرم اميدوارم که مرا ببخشيد و حلالم کنيد ,هيچ وقت از نام خدا غافل مباش ودر راه دين بکوش .قامتت را بلند کن وند اي الله اکبر وخميني رهبر سر ده وفرياد شهيد ان خدارابه مردم برسان که همانافرياد ماپيروي کردن از خدا ,قرآن است وخميني است.
پدر ومادرم وهمسرم خواهرانم وبرادرانم امکان دارد در اين حمله پرشور اتفاقي واقع شود که جنازه من به دست شما نرسد آنگاه به ياد شهيدان کربلا بيافتيد ,ناراحتي به خود راه ندهيد وهر وقت دلتان گرفت به گلزار شهدا برويد وبه مزار اين همه شهيد بنگريد آنوقت درد خود رافراموش خواهيد کرد .وصيت من به برادران وسروران مسئول بسيج اين است که برادران بسيج رابه آموزشهاي نظامي وخط امام و ولايت فقيه آشنا کنند چون براي بيمه کردن اين انقلاب عظيم ونوپا احتياج به نيروهاي فعال وسازنده وباانديشه هاي اسلامي داريم و براي آزاد کردن قدس ونبرد با جهانجواراني چون آمريکا وشوروي وغيره و....برادران در آموزش بايد جديت بيشتر ي نمايند چون انقلاب ما تا نهضت مهدي (عج )ادامه خواهد داشت .
يک نصيحت به برادران اعضاي بسيج ومردم حزب الله دارم اين است که خود را به نيروي ايمان وقرآن مسلح کنند وحرف برادران مسئول را گوش دهند.
به فرموده امام عزيزمان, اخلاق اسلامي و تقوا را پبشه خود کنند وشما اي برادران تا مي توانيد نيروهاي بي تفاوت وخنثي رابا اخلاق اسلامي جذب بسيج کنيد وحتماًدر داخل بسيج کلاس قرآن ونهج البلاغه ورساله امام داشته باشيد ودر کلاسها حتماًشرکت فعال داشته باشيد .
خود را براي جهادو حکومت الله وحکومت مستضعفين برمستکبرين جهان آماده کنيد .مسئله مهم تر روز ,جنگ مي باشد ,آن رااز ياد نبريدونيروهارا آماده کنيد براي اعزام به جبهه ها .تا جنگ را زودتر به پيروزي بر سانيم .از همگي مي خواهم که در هر حال پيرو ولايت فقيه باشند وهميشه روحانيت را سر مشق خود قرار دهيد ودر مقابل کفار ومنافقين داخلي وخارجي باتمام قوابجنگيد وانتقام خون شهيدان رااز آنان بگيريد. در نماز هايتان امام رادعاکنيد .
در پايان از همه ي کساني که مرا مي شناسند ,مي خواهم که مرا حلال کنيد. از دوستان وآشنايان واهل روستا مي خواهم که مرا حلال کنند.
علي اصغر عبدالحسيني

وصيت نامه اي ديگر
بسم الله الرحمن الرحيم
اناله الله وانااليه راجعون
همه از خدا هستند وباز گشت همه به سوي خداست. قرآن کريم
با سلام ودرود به رهبر عا ليقدر, امام امت خميني بت شکن ,اين قلب مستضعفان جهان وبا درود بي کران به رزمندگان راستين اسلام ,پيروان خط حسين که حسين گونه در ميدان نبرد با کفار در ستيزند تا آواي هل من ناصر ينصروني رابه گوش جهانيان مستضعف برسانند .
ما ملت به پا خواسته ايران به نداي رهبر عزيزمان لبيک گفته وخواهيم گفت.به امام زمان خود مهدي(عج)قول خواهيم داد تا آخرين قطره خونمان در برابر کفار همواره در جنگ باشيم. پدر ومادر عزيزم اميدوارم که هيچگاه از بابت من ناراحت نباشيد چون راهي را که من طي مي کنم از روي بينش و آگاهي است که نسبت به مکتب اسلام راستين مي باشد واين راه را تا سر حد شهادت ادامه مي دهم .عزيزان مهربانم شهادت فيضي است الهي .که خداوند به بندگان صالحش منت مي نهد واگر من لياقت آن را داشتم و شهيد شدم هيچ گاه در فقدان من گريه نکنيد که من ناراحت خواهم شد و گريه کردن شما به نظر من, دشمنان اين انقلاب را خوشحال خواهد کرد.شما بايد افتخار کنيد که فرزنذ ناقابلي رادر راه پاک اسلام اهدا کرديد وبه خود بباليد وبا شهادت من پرچم سبز پيروزي را در سردر خانه بزنيد وآواي الهي قرآن را سر دهيد.
خواهران عزيزم همچون زينب باشيد وزينب وار فرزندانتان را تر بيت کنيد که فرزندان شما هر يک الگويي مدافع براي انقلاب اصيل امام مهدي (عج)باشند واشخاص مفيد براي جامعه مان .برادران عزيز به شما تو صيه مي کنم که تقوا را پيشه خود کنيد وبه ريسمان الهي چنگ بزنيد که همانا خداوند آمرزنده و مهربان است.
امام عز يزمان را تنها نگذاريد ومدافع خط امام با شيد که در غير اين صورت به عذاب الهي گرفتار خواهيد شد. پشتيبان ولايت فقيه ومطيع اوامر فقيه باشيد واز روحانيت مبارزواصيل که هميشه در صحنه بوده اند و نقش تعيين کنند ه در پيش روي انقلاب داشته ودارند حمايت کنيد که همانا آنانندکه هميش بر عليه ظلم ظالمين و طاغوتيان به پا خواستند.
امت شهيد پرورايران ,درود بي کر ان الهي نصيب شما باد که هيچگاه صحنه کار زار را تر ک نکرديد وبامشت هاي گره کرده و پولاد ين خود به تمام جهانيان فهمانديد که هيچ قدرتي را ياري مقابله با قدرت الله نيست.
سلام بر تو اي همسر عزيز ومهربانم, اميدوارم که مرا ببخشيد که همسرخوبي نبودم واميد وارم که فرزندانم را همچون زينب وحسين ( ع)تربيت کنيد وراه آنان را بپيمايند وخط امام را به آنها بياموزيد که خط امام خط اسلام است .
در آخر از کساني که از من بدي ديده اند حلا ليت مي طلبم .




آثار باقي مانده از شهيد
به نام الله پاسدار حرمت خون شهيدان
بادرود بي پايان به امام زمان حضر ت مهدي (عج ) وبا درود به رهبر انقلاب ودرود بي پايان به شهيدان از کربلاي حسين(ع) تاکربلاي ايران .
درود بر ملت شهيد پرور ايران به ويژه خانوادهاي شهدا.
حضور محترم برادر عزيزم علي سلام عرض مي کنم پس از تقديم وعرض سلام, اميدوارم که حال شما خوب باشد وهيچگونه ناراحتي ونگراني نداشته باشيد وصميمانه ترين سلامي که خدمت شما تقديم مي دارم را مورد پذيرش خود قراردهيد.
عرض ميشود که هر گاه از احولات اينجانب يرادرحقير خود اصغر خواسته باشيد به حمدالله سلامتي بر قرار وبه دعاگويي وجود مبارک شما مشغول مي باشم .
خدمت پدرو مادرم سلام عرض مي کنم وخدمت شما دوستان وآشنا يان سلام عرض ميکنم. پدر جان نامه پر مهر ومحبت شما به دستم رسيدو بي نهايت خوشحال شدم وخيلي از شما متشکرم از اينکه يادي از ما کرديد وما را خوشحال کرديد .
عرضي ندارم جز سلامتي شما که از درگاه خداوند بزرگ خواهانم .
خداحافظ تا پيروزي نها يي و فتح کربلا و رسيد ن به قد س عزيز .
برادر علي جان از قول من به هاجر سلام برسان اميدوارم که حالش خوب باشد و ناراحت من نباشد ودر کارهايش هميشه مو فق با شد .
فقط براي رضاي خداکار کنيد از قول من به تمام آشنايان وفاميل سلام برسانيد خداحافظ
ارادتمند شما اصغر عبدالحسيني 30/1/62



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان گلستان ,
برچسب ها : عبد الحسيني , علي اصغر ,
بازدید : 245
[ 1392/05/13 ] [ 1392/05/13 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,513 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,715,205 نفر
بازدید این ماه : 6,848 نفر
بازدید ماه قبل : 9,388 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک