فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

وصيت نامه
بسم الله الرحمن الرحيم
حمد و سپاس خداي را که خريدارجان و مال مومنين گشت و ثنا مخصوص مولايي است که ايمان را به سلاح شهادت مسلح کرد تا در سايه ي اين سلاح شعار هيهات من الذله زنده بماند. با درود بي کران بر آخرين پيامبر خدا حضرت محمّد (ص) که انساني را که در جهل و بت پرستي و شرک غوطه مي خورد و در غل و زنجير هاي شرک تا کمر خم شده بود ؛ نجات داده و تا قلّه ي مرتفع انسانيت هدايت کرد.
با سلام و درود فراوان به سرور شهيدان ,حسين بن علي (ع) که آموزگار بزرگ شهادت، از ازل تا ابد بوده است و خواهد بود و با درود بي نهايت بر امام زمان (عج) که جهان در انتظار فرجش نشسته و با سلام بر نائب عزيزش خميني کبير که مسلمين را از عزّت به ذلت رسانيد و جوانان را از ميدان هاي جهل و فساد تا قلّه ي بلند شهادت ,هدايت کرد.
نمي دانم که سخن از کجا آغاز کنم. از فرياد هاي مظلومانه طفلان معصوم شهدا که در فراغ پدر مي سوزند يا از ناله هاي مادران فرزند از دست داده که در کنار مزار عزيزانشان اشک هم چون دانه هاي مرواريد بر گونه هاي چين و چروک خورده شان مي غلتد .
از کجا سخن آغاز کنم؟ از رزمندگان عارف که در سجده ها مي گريند يا از عاشقان مفقودالاثر که استخوان هاي پيکرشان در بيابان ها ,نداي غريبانه سر مي دهد و ما را به ياري مي طلبد؟ از کجا بگويم ؟ از شهادت حسين(ع) يا از اسارت حضرت زينب(س) ؟ چرا حسين را کشتند؟ چرا بر جسدش با اسب تاختند؟ چرا هنوز صداي مظلومانه ي حسين بعد از 1300 سال به گوش مي رسد و ياري مي طلبد؟ و چرا امام حسين هنوز غريب است؟ آيا وقت آن نرسيده که بيدار شويم و سلاح به دست بگيريم و با صداي رسا به نداي حسين لبيک بگوئيم؟
حسين براي اسلام ياري خواست. گفت اي مردم به داد دين اسلام برسيد که دين غريب است (نه حسين). مگر اسلام هنوز غريب نيست؟ مظلوميت امروز اسلام در دنيا بي نظير است. اگر آن روز حسين در زير سم ستوران جنازه اش خرد شد، امروز پيکراسلام در زير زنجير هاي تانک اسرائيل له مي شود و اگر آن روز زينب به اسارت رفت ، امروز اسرائيل هزاران زن حامله ي مسلمان را شکم مي درد؛ کدامين درد بزرگتر از اين و کدامين اندوه سنگين تر از اين است؟
اي امّت شهيد پرور، امروز اسلام غريب است و اين درخت نيمه جان اسلام نياز به خون دارد و بايد به پاي آن خون بريزيم تا بارور شود و جان بگيرد و اسلام زنده شود. مسئوليت ما ايرانيان بسيار سنگين است چرا که خداوند بر ما منت گذاشت و انقلاب اسلامي در ايران به تحقق رسيد و من و شما اي مردم عزيز اگر احساس مسئوليت کنيم بايد اين بار را به دوش بکشيم .
برادران با صبر و استقامت در راه خدا و جهاد اکبر و اصغربايد حسيني عمل کنيم و خواهران بايد با از دست دادن شوهر، پسر، برادر و... هم چون زينب صبر کنيد و اين لبيک گفتن واقعي به نداي امام حسين (ع) است.
اي امّت شريف بگسليد زنجيرهاي علايق دنيا را! بکشيد اين بار سنگين مسئوليت را، تا به صاحب اصليش تحويل نماييد. اي شهيدان گوارا باد بر شما بهشت جاويدان که گسستيد اين زنجير ها را و بر دوش کشيديد اين بار سنگين مسئوليت را و سوختيد و چراغ راه ما گمشدگان شديد.
اي مردم حال که قرار است ما يک روز بميريم و ما را داخل قبر بگذارند، بگذار خود اين مرگ را انتخاب کنيم ، بگذار شرافتمندانه در ميان سنگر خود غوطه بخوريم تا سربلند باشيم در قيامت نزد حسين و مسئوليت خود را ادا کرده باشيم تا در قيامت ما را مورد سوال قرار ندهند که چرا به ياري اسلام نيامديد و ما را داخل آتش جهنم نسوزانند. راستي چه زيباست با روئي سرخ به ديدار خدا رفتن و چه زيباست زنجير هاي اسارت را با اسلحه ي زيباي شهادت گسستن.
پروردگارا براي رسيدن به لقائت به کجا بنگرم؟ به کوه ها و درياها يا به مزار شهدا و يا به شهداي خونين رنگ جبهه ها و جنازه هاي مفقودين؟
معبودا خود داني که چگونه در فراغ تو مي سوزم و مي سازم . پروردگارا عنايت کن و در رحمتت را برويم باز کن.
پدر و مادر عزيزم مرا حلال کنيد من اصلاً نتوانستم براي شما فرزند خوبي باشم اما ديگر چاره اي جزاين نبود که بروم، اين دنيا تمام شدني است و اخرت جاودان ، پس اگر خداي بر من منت گذاشت و شهيد شدم صبر و استقامت کنيد ،اگر جسدم رسيد بهدستتان که چه بهتر واگر مفقود شدم هيچ نگران نباشيد و اگر گريه مي کنيد به غربت امام حسين (ع) گريه کنيد .
خواهرانم: ببينيد که مردم چگونه به خانواده هاي شهدا عزت واحترام قائل هستندو بسوزيد در غم زينب (س) که بعد از شهادت امام حسين (ع) و يارانش زينب را اسير کردند و مظلوم بود زينب و اين را بدانيد که هيچ خواهر شهيدي به مظلوميت زينب ، نيامده و نخواهد آمد .
فرزندانم و همسرم : اولا من خدا را شکر مي کنم که به من همسري عطا کرد که از لحاظ بينش و اگاهي ومعنويات الحمد لله در سطح بالايي قرار دارد وخود تمام غمها را به جان خريده است که با من ازدواج نموده است اما همسرم و زهرا دخترم و هادي پسرم اين دنيا که تمام شدني است بر شماها که يتيم شده ايد مي گذرد, با تمام تلخي هايش و بر کساني که سرپرست دارند در خانواده بر آنها هم مي گذرد اما آخرت جاودان است وتمام نمي شود پس اگر مي خواهيد در آخرت با هم باشيد صبر کنيد .
صبربراي ايمان به منزله سر براي بدن است ,آيا بدن بدون سر ارزش دارد مسلما نه پس ايمان بدون صبر هم ارزش ندارد .
هادي جان و زهرا جان ببينيد مردم با شما چه مهرباني مي کنند اما ميدانيد بايتيمان حسين چه کردند ، زهرا جان به آنها سيلي مي زدند ، به آنها بعد از شهادت امام حسين (ع) تازيانه زدند ، خيمه هايشان را آتش زدند ؛پس ناراحت نباشيد من هم در آخرت با شما ملاقات مي کنم ولي به شرط اين که قدمهايتان را جاي پاي پدر بگذاريد ، همچون فاطمه ، زينب و سکينه بايستي حجاب نماز ومسايل شرعيه را رعايت کنيد .
برادرانم :ببينيد من در زير خروارها خاک خفته ام ,اينجا مکاني است که همه يک روز جايتان همين جا است ،پس عبرت بگيريد .نماز ،روزه ، خمس ، زکات و . . . تا در اينجا راحت باشيد .
برادرانم اينجا حساب پس دادن خيلي سخت است و اينجا انسان هيچ مونسي ندارد به جز اعمال و کردارش . پس از من عبرت بگيريد و بدانيد که شما را هم روزي در زير همين خاک دفن مي کنند .
خدايا مرا کمک کن تا عروس زيباي شهادت را در آغوش گيرم و به لقاءتو برسم . امام را فراموش نکنيد سلام مرا به امام زمان (عج)برسانيد . مراسم دعاي کميل، توسل وندبه را برگزار کنيد و صفهاي نماز جمعه را پر کنيد .
التماس دعا عليرضا کوهستاني



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان گلستان ,
برچسب ها : کوهستاني , عليرضا ,
بازدید : 247
[ 1392/05/13 ] [ 1392/05/13 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 327 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,713,019 نفر
بازدید این ماه : 4,662 نفر
بازدید ماه قبل : 7,202 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 5 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک