فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

‎‎در‏‏ ‎‎سال 1340‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎خانه‏‏ ‎‎اي‏‏ ‎‎محقر‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎ساده‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎روستاي‏‏" ‎‎اوريم"‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎دامان‏‏ ‎‎خانواده‏‏ ‎‎اي‏‏ ‎‎مسلمان‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎متعهد‏‏ ‎‎ديده‏‏ ‎‎به‏‏ ‎‎جهان‏‏ ‎‎گشود‏‏ .‏‏ ‎‎از‏‏ ‎‎رنج‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎مشقتهايي‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎از‏‏ ‎‎همان‏‏ ‎‎دوران‏‏ ‎‎كودكي‏‏ ‎‎بر‏‏ ‎‎او‏‏ ‎‎عارض‏‏ ‎‎شده‏‏ ‎‎بود،‏‏ ‎‎بخوبي‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎وجودش‏‏ ‎‎جلوه‏‏ ‎‎مي‏‏ ‎‎نمود‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎بايد‏‏ ‎‎از‏‏ ‎‎انسانهاي موفق آينده باشد. او درگهواره بود که امام خميني به شاه گفت: من با سربازاني که در گهواره هستند با تو مبارزه خوام کرد.وقتي بزرگ شد، ازياران ‎‎صديق‏‏ ‎‎امام خميني‏‏ ‎‎گرديد‏‏ ‎‎.‏‏ دوران‏‏ ‎‎تحصيلات‏‏ ‎‎ابتدائي‏‏ ‎‎را‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎دبستان‏‏ روستاي" ‎‎اوريم‏‏" ‎‎به‏‏ ‎‎پايان‏‏ ‎‎رساند‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎براي‏‏ ‎‎ادامه‏‏ ‎‎تحصيل‏‏ ‎‎دوره‏‏ ‎‎راهنمايي‏‏ ‎‎راهي‏‏ ‎‎مدرسه‏‏ ‎‎"ورسك"‏‏ ‎‎شد.‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎اين‏‏ ‎‎دوران‏‏ ‎‎اخلاق‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎صفات‏‏ ‎‎نيكش‏‏ ‎‎زبانزد‏‏ ‎‎عام‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎خاص‏‏ ‎‎بود‏‏. ‎‎‏ ‎‎دوستانش‏‏ ‎‎او‏‏ ‎‎را‏‏ ‎‎بعنوان‏‏ ‎‎شخصي‏‏ ‎‎صادق‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎عادل‏‏ ‎‎مي‏‏ ‎‎شناختند‏‏ .
‎‎بعد‏‏ ‎‎از‏‏ ‎‎اتمام‏‏ ‎‎دوره‏‏ ‎‎راهنمايي‏‏ ‎‎براي‏‏ ‎‎ادامه‏‏ ‎‎درس‏‏ ‎‎دوره‏‏ ‎‎دبيرستان‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎شهر‏‏ "‎‎پل‏‏ ‎‎سفيد"‏‏ ‎‎اقامت‏‏ ‎‎نمود‏‏ .‎‎در‏‏ ‎‎دوران‏‏ ‎‎تحصيلات‏‏ ‎‎دبيرستان مشغول علم آموزي بود‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎طلوع‏‏ ‎‎فجر‏‏ ‎‎بر‏‏ ‎‎تارك‏‏ ‎‎ظلمت‏‏ ‎‎زده‏‏ ‎‎ايران‏‏ ‎‎سپيده‏‏ ‎‎زد‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎وجود‏‏ ‎‎او‏‏ ‎‎را‏‏ ‎‎با‏‏ ‎‎نور‏‏ ‎‎حقيقت‏‏ ‎‎خود‏‏ ‎‎عجين‏‏ ‎‎نمود‏‏. ‎‎از‏‏ ‎‎آنجائيكه‏‏ ‎‎قلبش‏‏ ‎‎آماده‏‏ ‎‎پذيرش‏‏ ‎‎حقايق‏‏ ‎‎بود‏‏ ،‎‎همگام‏‏ ‎‎بودن‏‏ ‎‎با‏‏ ‎‎انقلاب‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎عشق‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎ايمان‏‏ ‎‎به‏‏ ‎‎نهضت‏‏ ‎‎اسلامي‏‏ ‎‎را‏‏ ‎‎چنان‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎دل‏‏ ‎‎پاكش‏‏ ‎‎جاي‏‏ ‎‎داد‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎خودش‏‏ از آن روزها اينگونه مي گويد:"‏‏ ‎‎به‏‏ ‎‎روح‏‏ ‎‎پاك‏‏ ‎‎خميني‏‏ ‎‎قسم‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎اين‏‏ ‎‎نهضت‏‏ ‎‎به‏‏ ‎‎قيام‏‏ ‎‎حضرت‏‏ ‎‎مهدي‏‏ (‎‎عج‏‏) ‎‎متصل‏‏ ‎‎خواهد‏‏ ‎‎شد‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎من‏‏ ‎‎به‏‏ ‎‎اين‏‏ ‎‎موضوع‏‏ ‎‎ايمان‏‏ ‎‎دارم‏‏ .
‎‎بعد‏‏ ‎‎از‏‏ ‎‎پيروزي‏‏ ‎‎شكوهمند‏‏ ‎‎انقلاب‏‏ ‎‎اسلامي‏‏ ‎‎فعاليتهاي‏‏ ‎‎گسترده‏‏ ‎‎خود‏‏ ‎‎را‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎پيشبرد‏‏ ‎‎اهداف‏‏ ‎‎انقلاب‏‏ ‎‎شروع‏‏ ‎‎نمود.‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎اين‏‏ ‎‎رابطه‏‏ ‎‎برادران‏‏ ‎‎حزب‏‏ ‎‎الله‏‏ ‎‎را‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎امر‏‏ ‎‎تبليغ‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎ايجاد‏‏ ‎‎انجمن‏‏ ‎‎هاي‏‏ ‎‎اسلامي‏‏ تشويق مي کرد .‏‏ ‎‎تمام‏‏ ‎‎كلامش‏‏ ‎‎از‏‏ ‎‎امام‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎خط‏‏ ‎‎امام‏‏ ‎‎بود.‏‏
‎‎چنان‏‏ ‎‎عامل‏‏ ‎‎به‏‏ ‎‎اوامر‏‏ ‎‎امام‏‏ ‎‎بود‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎بي‏‏ ‎‎اغراق‏‏ ‎‎ميتوان‏‏ ‎‎او‏‏ ‎‎را‏‏ ‎‎مصداق‏‏ ‎‎واقعي‏‏ ‎‎اين‏‏ ‎‎قول‏‏ ‎‎خدا‏‏ ‎‎دانست‏‏ ‎‎كه‏‏ : « ‎‎اطيعوا‏‏ ‎‎الله‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎اطيعوا‏‏ ‎‎الرسول‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎اولي‏‏ ‎‎الامر‏‏ ‎‎منكم‏‏ »
‎‎عشق‏‏ ‎‎به‏‏ ‎‎لقاء‏‏ ‎‎الله‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎عشق‏‏ ‎‎به‏‏ ‎‎مكتب‏‏ ‎‎حسين‏‏ (‎‎ع‏‏) ‎‎چنان‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎او‏‏ ‎‎شعله‏‏ ‎‎ور‏‏ ‎‎گرديد‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎بجز‏‏ ‎‎اوقاتي‏‏ ‎‎براي‏‏ ‎‎درس‏‏ ‎‎صرف‏‏ ‎‎مي‏‏ ‎‎نمود‏‏ ‎‎بقيه‏‏ ‎‎وقت‏‏ ‎‎خود‏‏ ‎‎را‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎همكاري‏‏ ‎‎با‏‏ مراکز وموسسات مذهبي ‎‎مي‏‏ ‎‎گذراند‏‏ ‎‎.به علت‏‏ ‎‎عشق‏‏ ‎‎و‏‏ ‎‎علاقه‏‏ ‎‎اي‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎برخورد‏‏ ‎‎با‏‏ ‎‎برادران‏‏ ‎‎سپاهي‏‏ ‎‎پيدا‏‏ ‎‎كرده‏‏ ‎‎بود‏‏ ‎‎عزمش‏‏ ‎‎را‏‏ ‎‎جزمتر‏‏ ‎‎نمود‏‏ ‎‎تا‏‏ ‎‎به‏‏ ‎‎اين‏‏ ‎‎‏پاكان بپيوندد .
بعد از اخذ ديپلم بدون وقفه به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درآمد.تلاش گسترده اش در سپاه زبانزدهمه بود.
بعد از مدتي كار و تلاش در اين نهاد براي ديدن دوره هاي تخصصي به تهران رفت تا به عنوان مربي تاكتيك پادگانهاي استان مازندران بويژه پادگان" گهرباران" و" المهدي چالوس" درآيد .
در سال 1362 ازدواج نمودند و حاصل اين ازدواج 3 فرزند بنامهاي "سميه" ، "عباس" و "زينب" مي باشد.
به علت لياقت و شايستگي خاص ، مسئوليتهاي ديگري هم به ايشان محول شد كه در انجام آن كوتاهي نمي كرد. در چندين عمليات شركت داشتندکه از وجود با بركتش كمكهاي شاياني در پيشبرد عمليات مي شد. آخرين مسئوليت او جانشين فرمانده مرکزآموزش نظامي" شهيد بيگلو" لشكر 25 كربلا بود . همزمان با اين مسئوليت در عمليات پيروزمند و كربلاي 5 شركت نمود و پس از رشادتهاي بي شماربه شهادت رسيد تا مزد مجاهدتهاي بي شمار خود را از خدا بگيرد.
منبع:پرونده شهيد دربنياد شهيد وامور ايثارگران ساري ومصاحبه با خانواده ودوستان شهيد




وصيتنامه
بسم الله الرحمن الرحيم
الهم الشرح بالقرآن صدرى
خدايا بگشا بوسيله قرآن سينه‌ام را، و استعمل بالقرآن بدنى و بكار انداز بدان (قرآن) تنم را، و نور بالقرآن بصرى،و روشن بگردان بدان ديده‌ام را، و نطق بالقرآن لسانى و بگشا بدان زبانم را، و اعنى عليه ما اقبيتنى، تا وقتى كه زنده‌ام دارى در (تلاوت و عمل) كمكم ده، فانه لا حول و لا قوت الا بك. كه راستى جنبش و نيرويى نيست جز به تو. خدايا آن چنان كن كه تا ما را بهره‌مند شدن از اين نعمات (واعدوا لهم ما استطعتم من قره...) آنچه را كه در توان داريم در راهت بكار گيريم.
با درود و سلام به شهيدان اسلام از صدر اسلام تا كربلاى حسين و از كربلاى حسين گرفته تا كربلاى ايران اسلامى.با درود و سلام به قلب تپنده مستضعفين جهان مخصوصاِ ايران اسلامى و احياء كننده اسلام فقاهتي امام سازش ناپذير و درود و سلام به معلولين و جانبازان اين انقلاب اسلامى و همچنين امت شهيد پرور و ياور آن حسين زمان كه حاضر در صحنه‌اند و سرباز حقيرى از سربازان اسلام (انشاءالله خداوند تبارك و تعالى ما را سرباز راهش قبول بنمايد) و فرزند انقلاب اسلامى. چند كلمه‌اى با شما خواهران و برادران و پدران و مادران گرانقدر سخن مى‌گويد:
اى وجدانهاى پاك اى لبيك گويان نداى هل من ناصر ينصرنى حسين زمان كه جز حق چيز ديگرى را نپذيرفتيد و نخواهيد پذيرفت. يكى از برادران شما كه هدفى جز" لا اله الا الله" و عملى كه جز براى خدا باشد انجام نخواهد داد به شما مى‌گويد كه؛ همچنان از حق مسلم مستضعفين دفاع نمائيد. در گرفتن حق محرومين جهان از حلقوم ظالمان از ابر قدرتهاى جهانخوار گرفته، تا محتكرين و گرانفروشان، آنانى كه خون ملت را مى مكند هيچ اباعى نداشته باشيد . به دنبال هر مسئله‌اى كه در جامعه مطرح است و به انقلاب ربط پيدا مى‌كند از تمام جرياناتى كه مى‌گذرد با اطلاع شويد و كندوكاو نمودن در آن و يا تحليل وجودى مبتنى بر مكتب روى آنها انجام دهيد. خط هاى شرقى و غربى داخل و خارج را بشناسيد .خط هايى كه وجود دارد ولى هنوز براى ما عوض نشده است را بشناسيد و اين را بدانيد كه غير از خط امام كه ادامه دهنده راه انبياء است مابقى خط ها يا شرقى است يا غربى و اين را هم بگويم در صورتى خطهاى شرقى و غربى را مى‌شناسيم كه روى خود غرب و شرق شناخت داشته باشيم و در مقابل آنها مکتب جهانبخش اسلام را هم محتوايى بشناسيم. اسلام فقاهت، كه امروز در خط امام متبلور است، اين امام سازش ناپذير با دنياى كفر شرق وغرب. رهبر فرزانه اي که به حق آنها را به بازى گرفته، آن دشمنانى كه با هزاران حيله و نيرنگ هيچ غلطى نتوانستند بكنند .همچنين عاملان آنها از ليبراليستهاى غربى گرفته تا منافقين و از چپ نماهاى غربى گرفته تا ليبراليستهاى مذهبى و از شرق آن گرفته كه عامل اصلى آن را حزب خائن توده كه مفتضح بودن آن را ديده‌ايد و حتى ازخود آنها شنيده‌ايد يكى ديگر از تذكرهاى اين حقير و سربازان اسلام به شما امت شهيد پرور و بيدار دل شناخت ولايت فقيه و حركت و خط سير سر پناه آن كه در پناه خدا مى‌باشد. ولايت فقيه استمرار بخش حركت الهى انبياء مى‌باشد كه با آيات و احاديث معتبر و روشن از پيامبران و معصومين . بدين خاطر است كه هر كارى ولايت فقيه انجام مى‌دهد ما پذيرائيم و آن عين عدالت است . ما آن چنان كه بايد اين امام عزيزمان را نشناخته‌ايم ،آن بعد معنوى ،روحانى و ژرف و تيزبينى در تمام مسائل دنيا كه دنيا روى آن وا مى‌ماند. آن سياسيون و جامعه شناسان و تحليل‌گران شرق و غرب ، مى‌بايست اين چنين باشد چون آنها همه چيز را در نظر مى‌گيرند جز قدرت الهى را.
مطلبى ديگر كه اين به جاى خودش مهم است و بستگى به سرنوشت انقلاب اسلامى دارد آن است كه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامى هر توطئه‌اى كه انجام دادند به نتيجه نرسيده و توطئه ديگر را پيش مى‌گيرند. يكى از آنها در حال حاضر نفوذ بين ما نيروهاى موُمن به انقلاب اسلامى و جدايى انداختن بين ما با دولتهاى مختلف و دشمنان گرگ صفت كه به لباس دوست در مى‌آيند.
آن توده‌اى خائن به لباس مقدس روحانى و پاسدار در مى‌آيدو آن غربزده خائن هم به لباس روحانى در مى‌آيد و به ارزيابى مسائل موجود درجامعه مى‌پردازند .‌بايد ما در اين مورد بينهايت هوشيار و تيزبين باشيم واز تاريخ درس بگيريم .به تاريخ نگاه مي كنيم مى‌بينيم كه اسلام هيچ وقت از نيروى مقابل ضربه نخورد بلكه اگر ضربه خورده است (كه خورده) از درون بوده. از راه نفاق بود و اين را بدانيد كه تا موقعى كه شما در خط اسلام فقاهت هستيد دشمنان اسلام دست از شما نمى‌كشند .
هان اى مسئولين جمهورى اسلامى، اى شمايى كه داريد جامعه را با مديريت خود اداره مى‌كنيد اين را همه‌تان مى‌دانيد كه با خون دادن اين شهيدان آن دلسوختگان اسلام شما به اين مقام و مسئوليت رسيده ايد. تك‌تك شهدا از شماها بازخواست مى‌كنند كه ماها خون داديم تا حكومت الله در پهناور زمين دنيا برقرار شود. شماهايى كه حكومت اين كشور را بدست گرفته‌ايد چه كار داريد مى‌كنيد، نكند مقام شما را در خودش ببلعد و از مسئوليت سنگين خداى ناخواسته دورتان كند. اين را امامان گفته است تا موقعى كه شما در جهت اين ملت و در خط اسلام فقاهت كه الان در خط امام متبلور است هميشه شما را پذيرا يندو در غير اين صورت آن چنان شما را پايين مى‌كشند كه ندانيد چكار بايد كرد. از تاريخ و رسالت اين انقلاب درس بگيريد. اين را شهداى عزيزمان نيز مى‌گويند و دامن گير شما در آخرت هستند و امت حزب ‌الله و شهيد پرور در اين مورد بايد مسئوليت سنگين خودش را ايفا نمايد. چند تذكر، وصيت تمام شهيدان اين انقلاب و سرباز ان امام زمان و سنگرنشينان و زاهدان شب و شيران روز و به شما امت شهيدپرور و همچنين وصيت اين سرباز حقير كه بتواند با دادن جان خويش در حد خود به اسلام و جامعه اسلامى كمكى كرده باشد. البته همچنان كه قرآن كريم مى‌فرمايند :
اهل ايمان در راه خدا و كافران در راه شيطان جهاد مى‌كنند. پس شما موُمنان با دوستان شيطان بجنگيد و(از آنها هيچ بيم و انديشه مكنيد) كه مكر و سياست بسيار سست و ضعيف است. البته با دشمنان اسلام مى‌جنگيم به نيت اينكه برويم و شهيد بشويم را به خودمان تلقين نمى‌كنيم؛ تا مى‌توانيم مى‌كشيم و آنوقت كه خدا خواست در راهش جان مى‌سپاريم و كشته مى‌شويم شايد توانسته باشيم جانهاى پاك شما را متوجه هدف متعالي خود بنماييم.
چند كلمه‌اى را هم به پدر و مادر و خواهران و برادرانم. اى پدر گرامى و مهربانم، اى پدر سالخورده، شما وظيفه‌ات را نسبت به من انجام داديد ولى اين حقير نمى‌دانم چگونه با شما صحبت كنم. خداوند تبارك و تعالى از تقصيرات من بگذرد و شما پدر مهربان نيز همچنين شما اى مادر دلسوخته‌ام اى مادرى كه در تربيت و بزرگ كردن من رنجها متحمل شدى، اى مادر مهربان امانتى را كه خداوند تبارك وتعالى به ما ارزانى داشت يعنى فرزند شما، وظيفه‌ات را نسبت به اين امانت انجام داديد. صاحب اين امانت زمانى اين امانت را به شما داد و هر وقتى كه خواست از شما باز پس مى‌گيرد. چه خوب كه اين
امانت به استقبال صاحب اصلى خود برود. مادر جان از شما مى‌خواهم مرا حلال كنى. مادر جان نمى‌دانم چه جورى حرفهاى درونم را به شما برسانم. خداوند تبارك و تعالى شما را بيامرزد .
اى خواهرو برادرانم از شما مى‌خواهم كه هر بيشتر خودتان را به اين انقلاب نزديك‌تر كنيد و مسئوليت خودتان را در قبال اين انقلاب انجام دهيد. براى من گريه نكنيد اگر هم خواستيد گريه كنيد، مظلوميت حسين(ع) را به ياد بياوريد،روز عاشورا را به ياد بياوريد. در آن موقعى كه بنى هاشم آن راهيان الله چه به سرشان آمد.
شما خواهران مهربانم الگوى خودتان را زينب(س) كه آن روز داغ شش برادر ديد، داغ فرزند ديد ولى استوار و مقاوم در مقابل يزيديان بود، قرار دهيد. شما نيز بايدبه الگوي يتيمان توجه كرده و صبر پيشه كنيد .
چند كلمه‌ايى هم با همسر مهربانم:
من آنگونه كه مى‌بايست وظيفه‌ام را نسبت به تو انجام دهم، ندادم. حقى كه شما به گردن من داشتيد ادا ننمودم. مرا ببخش و صبر و استقامت پيشه كن. آن دختر كوچولويم آن امانتى كه از جانب خداوند تبارك و تعالى به من و شما سپرده شده، من كه امانت دارى نكردم ولى شما امانت‌دار خوبى باش. وظيفه سنگين مادرى را نسبت به فرزندنمان انجام بده ،مخصوصاِ در تربيت آنها كه بايد سالم آنها را به جامعه تحويل نمائيد. اين وظايف سنگين مادرى شما نسبت به فرزند است. انشالله خداوند تبارك و تعالى شما را تاييد بفرمائيد. در پايان وسايلى كه داريم در اختيار شما و دختر كوچولويم باشد. آنچه كه مى‌توانى در راه خدا خرج كن، مخصوصاِ در رابطه با جبهه .همسر مهربانم همانگونه كه خودت مى‌دانى جدائى بين من و شما براى خدا بوده است. ما در قبال اين انقلاب مسئوليت شرعي داشتيم و بر ما واجب بود كه دست جنايتكاران را که به اين انقلاب دراز شده كوتاه كنيم. ماها در جبهه و شماها در پشت جبهه هر چه قدر كه توانايى داريم. خدايا تو را به امام زمان قسمت مى‌دهم كه امام عزيزمان را در پناه خودت با عزت و سلامت محفوظ بدار.خدايا ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار بده
خدايا چنان كن سرانجام كار تو خشنود باشى و ما رستگار. غلامعلي انتقامي




آثار باقي مانده از شهيد
بسمه‏‏ ‎‎تعالي‏‏
‎‎نكته‏‏ ‎‎هايي‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎از‏‏ ‎‎دفترچه‏‏ ‎‎يادداشت‏‏ ‎‎شهيد‏‏ ‎‎بزرگوار‏‏ ‎‎برداشت‏‏ ‎‎شد‏‏ه است.
‎‎قال‏‏ ‎‎رسول‏‏ ‎‎الله‏‏ :
« ‎‎قول‏‏ ‎‎الحق‏‏ ‎‎ان‏‏ ‎‎يكون‏‏ ‎‎مراً‏‏ » ‎‎حق‏‏ ‎‎را‏‏ ‎‎بگوئيد‏‏ ‎‎اگرچه‏‏ ‎‎به‏‏ ‎‎ضررتان‏‏ ‎‎تمام‏‏ ‎‎شود‏‏
‎‎در‏‏ ‎‎روز‏‏ ‎‎قيامت‏‏ ‎‎جهنم‏‏ ‎‎بر‏‏ ‎‎سه‏‏ ‎‎چشم‏‏ ‎‎حرام‏‏ ‎‎است‏‏ :
1- ‎‎چشمي‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎از‏‏ ‎‎نامحرمان‏‏ ‎‎پوشيده‏‏ ‎‎باشد‏‏
2- ‎‎چشمي‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎از‏‏ ‎‎ترس‏‏ ‎‎خدا‏‏ ‎‎گريسته‏‏ ‎‎باشد‏‏
3- ‎‎چشمي‏‏ ‎‎كه‏‏ ‎‎براي‏‏ ‎‎پاسداري‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎راه‏‏ ‎‎خدا‏‏ ‎‎بيدار‏‏ ‎‎مانده‏‏ ‎‎باشد‏‏

‎‎ـ‏‏ ‎‎جلسه‏‏ ‎‎اي‏‏ ‎‎با‏‏ ‎‎برادر‏‏ ‎‎كاكوئي‏‏ ‎‎داشتيم‏‏ ‎‎،‏‏ ‎‎موضوع‏‏ ‎‎جلسه‏‏ :
‎‎آمار‏‏ ‎‎ترور‏‏ ‎‎‏‏ ‎‎در‏‏ ‎‎اين‏‏ ‎‎هفته‏‏ ‎‎چند‏‏ ‎‎درصد‏‏ ‎‎زياد‏‏ ‎‎شده‏‏ .
مدتهاست به سفارت ما در پاكستان حمله مي شود ، فعاليت حزب توده در خارج از كشور زياد شده. دو هفته ديگر بايد به منطقه بروم ، آقاي حاجي محمدي بعنوان مسئول ناحيه گيلان و آقاي صالحي مسئول آموزش عقيدتي سياسي گيلان ، برادر رئيسي بعنوان ستاد مازندران انتخاب شدند
حاج آقا فاضل فرمودند :
فكر نكنيد كه اسلام با حمايتها رشد كرده بلكه با مقاومت خونها رشد كرده ، اگرچه دنيا قشنگ و زيباست ولي آن خانه آخرت ، هر چقدر كه دنيا قشنگ و زيبا باشد از آن زيباتر است .مال دنيا را بايد دست آخر گذاشت و رفت پس چرا انسان نبخشد ؟ چرا به ديگران كمك نكند ؟
چرا انسان خير نرساند ؟ و اگر اين بدنها بايد بميرد حتي اگر در بستر يا در مبارزه باشد و يا با يك بيماري پس چرا انسان زيبا نميرد .
آنكس كه تو را شناخت جان را چه كند
فرزند و عيال و خانمان را چه كند
ديوانه كني هر دو جهانش بخشي
ديوانه تو هر دو جهان را چه كند


شهيد از چند حرف تشكيل شده :
ش :
شهر هزار طعم گلباغهاي آزادي
هـ :
هرم تنور روزان استوائي ايمان
ي :
يا هزار و چهار صد ساله مواج رقص عشق بر دار سرخ عرفان
د :
درمان چرك زخم هرچه زبون



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان مازندران ,
برچسب ها : انتقامى , علـى ,
بازدید : 142
[ 1392/05/14 ] [ 1392/05/14 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1,851 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,710,952 نفر
بازدید این ماه : 2,595 نفر
بازدید ماه قبل : 5,135 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک