فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

سردار شهيد «سيد مطيع مطيعي» در تاريخ 25/4/1345 در يك خانواده مذهبي در «جوان محله»در شهرستان« جويبار» به دنيا آمد .دوران ابتدايي وراهنمايي را در اين منطقه گذراند.
هنوز به 16 سال نرسيده بود كه به صورت داوطلبانه روانه ي جبهه ها شد . اوکه در مبارزات دوران انقلاب اسلامي تجارب خوبي اندوخته بود در پي پيروزي انقلاب اسلامي و در سال 1360 به عضويت بسيج در آمد وبه جبهه رفت .
15ماه و13روز در جبهه حضور داشت وبعد از آن بنا به احساس تکليف ومسئوليت وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در «قائم شهر» شد.
در مدت حضور در جبهه در عمليات بيت المقدس ، بدر ، رمضان، قدس يك و درگيري هاي كردستان با عنوان هاي رزمنده معمولي ، جانشين فرمانده دسته، فرمانده دسته و فرمانده گروهان ومعاون فر مانده گردان حضور فعال و چشمگير داشت.
از روزي که وارد جنگ شد لحظه اي از آن جدا نشد تا سر انجام در تاريخ 23/3/1367 در جبهه شلمچه ؛يک قطعه از بهشت که معبري شد تا تعدادي از برگزيدگان امت محمد(ص)از آن عروج کنند؛به آرزويش رسيد ونام پر افتخار خود را در دفتر سربازان خميني کبير ثبت کرد.
منبع:پرونده شهيد دربنياد شهيد وامور ايثارگران ساري ومصاحبه با خانواده ودوستان شهيد




وصيت نامه
بسم الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون
با سلام و درود بر يگانه منجي عالم بشريت حضرت بقيت الله اعظم ارواحنا فدا و با سلام و درود بر رهبر كبير انقلاب و بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران . با سلام و درود فراوان بروان پاك شهيدان ايران زمين مخصوصاً شهيدان توكلي و فكوري و محمد حسن زاده و حسن حسن زاده و ذكريا پور و ديگر شهيدان همرزمم . با سلام و درود بر ملت شهيد پرور ايران كه از مال و جان و فرزندان خود در راه اسلام و امام دريغ نمي كنند.
وصيت اينجانب سيد مطيع مطيعي فرزند سيد تقي عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامي قائمشهر؛به ملت شهيد پرور اين است كه دنباله رو رهبر باشند .گوش به حرف ضد انقلاب انقلابي نما ندهند. آنها كه خود را در خط امام مي دانند و در باطن نيروهاي در خط امام را تهمت مي زنند، آنهايي كه سپاه و بسيج را قبول ندارندمسلمان نيستند .اما آرزو مي كنند كه يك پاسدار باشند. آنها چه كاره اند كه مخالف سپاه و بسيج باشند. اين افراد به ظاهر مسلمان فقط مي توانند در پشت جبهه
توطئه بكنند بر عليه افراد بسيجي و سپاهي و آنها را برچسب بزنند و درباره آنها شايعاتي به راه بيندازند. آنهايي كه از خون اينهمه شهيدان شرم نمي كنند و خجالت نمي كشند و به قول خودشان مي خواهند بسيج و سپاه را تضعيف بكنند .ولي كور خوانده اند چون اين برادران ياران مخلص امام امت و امام زمان (عج) هستند و امام زمان هيچ وقت نمي گذارد كه آبروي سربازانش برود .
براي اين است كه آنها هرچه دسيسه و نيرنگ شيطاني مي کنند مشخص مي شود .
وصيتي چند به پدرم :
پدر مهربانم ! اميدوارم مرا ببخشيد كه نتوانستم در وقت پيري عصاي دستت شوم .پدرم چون اسلام به وجود من و جوانهايي مثل من احتياج دارد و اين را بدان كه فرزندان امانتي در دست پدر و مادر هستند، امانتي از طرف خداوند و هر وقت بخواهد مي تواند اين امانت را بگيرد و تو خوشحال باش كه امانت خود را سالم و پاك تحويل صاحب اصلي دادي . از شما مي خواهم كه نكند خداي نخواسته سوء استفاده اي از خون فرزندت بكني چون من راهنما نيستم پدرجان من مي دانم كه تو چنين پدري نيستي و از تو انتظار دارم كه هيچ وقت رابطه خود را با سپاه و بسيج قطع نكني .
اميدوارم كه با خوشحالي خود مرا هم خوشحال كني و مشت محكمي بر دهان ياوه گويان بزني.
وصيتي به مادرم :
مادر عزيزم از تو حلاليت مي طلبم زيرا زحمت هاي زيادي برايم كشيدي و با هزار مشكلات و گرفتاري ما را بزرگ كردي .از تو مي خواهم وقت شهادتم گريه و زاري نكني و خوشحال باشي اميدوارم كه مرا ببخشيد .
وصيتم به همسرم :
همسر مهربانم اميدوارم مرا ببخشيد كه در مدت كوتاه زندگي باعث رنجش خاطر شما مي شدم .همسرم من هم شما را دوست داشتم و هم جبهه را ولي از ميان اين دو من جبهه را انتخاب كردم
چون من خودم را در جبهه شناختم و موقعي آرام و قرار مي گرفتم كه در جبهه باشم و اين را خودت هم مي دانستي چون از اولين روز ازدواج در جبهه بودم تا حالا ...
مي دانم كه خوشحال هستي و افتخار مي كني كه شوهرت براي ياري دين خدا شهيد شد .از تو مي خواهم بعد از شهادتم زينب وار صبور باشي و با حجابت مشت محكمي بر دهان بي حجابها بزني
وصيتم به برادران و خواهرانم :
از برادرانم مي خواهم كه اسلحه افتاده مرا بگيرند و سنگر مرا پر كنند و نگذارند دشمن از خالي شدن سنگرها سوء استفاده بكند و از خواهرانم مي خواهم كه حجابشان را حفظ كنند و زينب وار پيامم را برسانند.
وصيتم به برادران حزب الله :
برادران عزيز صبور باشيد و از برچسبهاي منافقان حراسي نداشته باشيد چون شما هدف ديگري داريد و آنها هدف ديگر هدف شما ياري اسلام و قرآن است و هدف آنها ياري رساندن به دشمنان اسلام ،من مي دانم كه شما از دست اينها در امان نيستيد از دست آنهايي كه خود را حزب اللهي دو آتشه مي دانند، آنهايي كه سنگ رجوي و بني صدر را به سينه مي زدند ،آنهايي كه امام را قبول ندارند ولي خود را در خط امام مي دانند ،آنهايي كه شهدا را قبول ندارند ولي به ظاهر فريبي آنها را تشييع جنازه مي كنند.برادران نگذاريد اين جور افراد در جامعه پا بگيرند .
از برادران انجمن هاي اسلامي و گروه مقاومتها مي خواهم كه در كارها غفلت نكنند،سعي كنيد كه كارهاي شما براي خداوند باشد .هيچ وقت از روي هوا و هوس كاري را انجام ندهيد.به گفته امام عزيز انجمن هاي اسلامي رسالت انبيا را دارند .سعي كنيد كه از عهده اين رسالتي كه بر دوش شماست خوب برآييدو در پيش خدا و رسولش سرفراز باشيد .
چند كلامي به مردم شهيد پرور جوان محله:
از مردم مي خواهم كه از بسيج جدا نشوند ،پشتيبان بسيجيان باشند چون اينها كساني هستند كه از ناموس شما دفاع مي كنند .بسيجيان مهمان شما هستند. سعي كنيد از مهمان خود غفلت نكنيد
و به جاي حمايت از بسيجي به او برچسب نزنيد زيرا بسيجيها هستندكه با قدرت الهي خود جنگ را پيش مي برند. از مردم مي خواهم كه مسجد را پر كنند و دنباله رو روحانيت در خط امام باشند نه مثل بعضي روحاني نماها امام را تنها بگذارند. از جوانها مي خواهم كه جبهه ها را پر كنند .
در خاتمه از تمام دوستان و فاميلها حلاليت مي طلبم ،اميدوارم كه خداوند گناهان مرا ببخشد
التماس دعا مرگ بر دشمنان بسيج خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار
سيد مطيع مطيعي 18/9/65







آثار باقي مانده از شهيد
بسم الله الرحمن الرحيم
خدمت پدر عزيزم سلام عليكم
پس از تقديم عرض سلام سلامتي شما را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم و اگر احوالي از فرزند خود سيد مطيع را خواسته باشيد ،به حمدلله خوب و سلامت بوده و به دعاگويي شما مشغول مي باشم .راستي از وضع جويبار چه خبر از خانم چه خبر معصومه چه كار مي كند .حالش چطور است حال آمنه چطور است در ضمن شما گفتيد
كه از 11 خرداد تسويه حساب بگيرم اما ماموريت من آخرهاي خرداد تمام مي شود . تازه 10 يا 11 خرداد ، 45 روز هم نمي شود كه من به مرخصي بيايم .
بعد كه گفتيداگر شما زن و بچه ات را نمي خواهي آنها تو را مي خواهند،چه كسي گفته كه من آنها را نمي خواهم، من هم دوست دارم كه در خانه باشم و پيش پدر و مادر و زن و بچه ام باشم اما چون جنگ است اين همه دوستانم كه در جلوي چشمم شهيد شدند براي من كسر است كه در خانه بنشينم .ديگر مزاحم اوقات شريف شما نمي شوم .
دوستدار شما سيد مطيع مطيعي. در ضمن نامه دستي شما رسيد. 14/2/66

بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام و درود بر يگانه منجي عالم بشريت حضرت بقيت الله اعظم ارواحنا فدا
و با سلام و درود بر امام خميني نائب برحقش و بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران ياور مستضعفان درهم كوبنده كاخ ظلم و ستم .
خدمت پدر بزرگوارم
سلام عليكم
پس از تقديم عرض سلام سلامتي شما را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم اميدوارم كه سلام گرم و خالصانه مرا كه از اعماق قلبم سرچشمه مي گيرد پذيرا باشيد و انشاء ا... در پناه ايزد منان بخوبي و خوشي روزگار را بگذرانيد . اگر احوالي از فرزند خود سيد مطيع را خواسته باشيد به حمدالله خوب و سلامت بوده و به دعاگويي شما مشغول مي باشم .
پدر جان نامه پر از مهر شما كه سرشار از محبت پدري بود به دستم رسيده است و از ديدن نامه شما خيلي خوشحال شدم و از طرف ديگر ناراحت از آنم كه بهترين دوست خود را كه در عمليات جنوب بودند از دست دادم .پدر جان جاي من خوب است ما فعلاً در مريوان هستيم .راستي از عسكري چه خبر براي شما نامه مي دهد يا نه از معصومه چه خبر چكار مي كند حالش چطور است مريض كه نشده .به او بگوئيد كه سفارش مرا كه فراموش نكرده در ضمن هواي اينجا كمي سرد شده و طرف ما امن و امان است
و فعلاً هيچ خبري نيست و اين دومين نامه است از شما كه به دستم رسيده است.
شما خيلي كم برايم نامه مي دهيد ديگر مزاحم شما نمي شوم .من انشاء ا... براي چهلم بچه به خانه مي آيم .از طرف من براي تمام دوستان و مادرانم و برادران و خواهرانم سلام برسانيد .از قول من براي تمام فاميلها سلام برسانيد .از قول من براي معصومه سلام برسانيد .خداحافظ به اميد زيارت كربلا.سيد مطيع مطيعي 17/10/65

بسم الله الرحمن الرحيم
به نام آنكس كه جانم در قبضه قدرت اوست و براي رضاي او از خانه و كاشانه دور شدم .با سلام و درود بر دوازدهمين اختر تابناك آسمان ولايت حضرت بقيت الله الاعظم روحي الفداء و با سلام و درود بر نائب بر حق امام عصر امام خميني اين قلب تپنده ملت محروم جهان .
خدمت پدر بزرگوار
سلام عليكم
پس از تقديم عرض سلام سلامتي شما را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم و اگر احوالي از فرزند خود سيد مطيع را خواسته باشيد ،به حمدالله خوب و سلامت بوده و به دعاگويي شما مشغول مي باشيم .
پدر جان از عسگري چه خبر از او خبر داريد يا نه حالش چطور است از وضع خانه چه خبر، معصومه حالش چطور است چه كار مي كندبه او بگوئيد چرا برايم نامه نمي دهد مگر نرفته ياد بگيرد خوب اگر رفته پس چي شد .
چرا اينقدر مرا منتظر گذاشته چرا نرفته ولي شما در نامه قبلي نوشتيد كه مشغول است ديگر مزاحم اوقات شريف شما نمي شوم .
از طرف من براي تمام دوستان و فاميلان سلام برسانيد .خداحافظ .سيد مطيع مطيعي
27/12/65
سال نو بر شما مبارك
انشاء ا... كه در زندگي موفق و پيروز باشيد . خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار.آمين يا رب العالمين .جواب نامه را فراموش نكنيد .

بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام و درود بر امام عصر مهدي موعود منجي عالم بشريت
و با سلام و درود بر امام خميني رهبر كبير انقلاب و بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران
خدمت پدر بزرگوار
سلام عليكم
پس از تقديم عرض سلام سلامتي شما را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم و اگر احوالي از فرزند خود سيد مطيع را خواسته باشيد،به حمدالله خوب و سلامت بوده و به دعاگويي شما مشغول مي باشيم .
پدرجان من صحيح و سالم به مقصد رسيده ام براي من نگران نباشيد ،جاي من خوب است معصومه حالش چطور است چه كار مي كند .آسيه حالش چطور است مريض كه نشده .ديگر بيشتر از اين مزاحم اوقات شريف شما نمي شوم ،از قول من براي تمام دوستان و فاميلان سلام برسانيد . خداحافظ به اميد ديدار
سيد مطيع مطيعي 23/4/66



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان مازندران ,
برچسب ها : مطيعي , سيد مطيع ,
بازدید : 264
[ 1392/05/14 ] [ 1392/05/14 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 3,462 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,712,563 نفر
بازدید این ماه : 4,206 نفر
بازدید ماه قبل : 6,746 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک