فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

بهار 1339 همه جا را به خرمي در بر گرفته بود كه روستاي" كمري"در شهرستان ملاير ميزبان كودكي تازه تولد يافته از تبار خورشيد بود. نامش را عزت الله گذاشتند تا در آينده عزت وافتخار را براي کشورش به ارمغان آورد.
هنوز چيزي از ميلادش نگذشته بود كه غم درگذشت مادرش او و خانواده‌اش  را دچار غم و رنج بي مادري کرد.دوران کودکي را طي مي کرد که فقرو شرايط نامساعد زندگي او را به هجرت واداشت و با سفر به تهران  كار و تلاش را پيشه خود كرد.
با مشكلات و موانع بسياري که در مسير زندگي داشت هرگز از حركت در راه يگانه هستي غفلت نورزيد و از امور ديني و مذهبي خود دور نماند. با شدت گرفتن اعتراضات مردمي به ستمگري و فساد حکومت پهلوي ,او نيز در تصميمي که از مدتها پيش گرفته بود ,مصمم تر شد.
با اقتدا به امام خويش، مبارزه با طاغوت را برگزيد و به نقش آفريني در اين زمينه پرداخت. تلاش و مجاهدت او و  آزادگان اين ديار، نهضت خونبار انقلاب اسلامي را به ثمر نشاند و نظام مقدس جمهوري اسلامي بر پا شد.
در اولين ماههاي انقلاب اسلامي به خدمت سربازي رفت ودر تيپ هوابرد شيراز خدمتي نو آغاز كرد. در اين دوران ضد انقلاب در تعدادي از استانهاي کشور جنگ داخلي راه انداخته بود.يکي از اين استانها کردستان بود ,اودر تمام مدت خدمت سربازي اش در جبهه‌هاي كردستان حاضر بود و شجاعانه در مقابل ضد انقلاب مي جنگيد.

در طول مدت حضور در جبهه دومرتبه مجروح شد، بار اول درعمليات بستان تيرمستقيم به 1سانتيمتر ي قلبش  اصابت کرد.اوپس ازعمل جراحي وبيرون آوردن تيرازسينه اش دربيمارستان شهيدنمازي شيراز وپس از ده روز استراحت دوباره به جبهه برگشت.
 دومين بار نيز درعمليات والفجر 8ترکش به کف دست راستش اصابت کرد وايشان درمراجعه به منزل پدري خود درهمدان  درپاسخ خانواده که با ديدن دست زخمي اش، گريان علت مجروحيتش را سوال مي کردند، با لبخند گفتند: چيزي نيست مي خواستم کنسرو باز کنم کف دستم پاره شد.

در خرداد ماه سال 61 13به عنوان نيروي مخصوص به  لبنان رفت تا به ياري برادران مسلمانش در مقابل اشغالگران صهيونيست بشتابد .7 ماه در اين كشور حضور داشت وبا انتقال تجارب خود وآموزش رزمندگان لبناني به جهاد با اشغالگران صهيونيسم  پرداخت.
پس از بازگشت از لبنان ازدواج کرد و تشكيل خانواده داد كه حاصل آن دو فرزند مي‌باشد. عزت الله شعبانلوبعد از آن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پيوست و بر اساس لياقت و كارداني که داشت به فرماندهي گردان حمزه سيدالشهدا(ع)درتيپ نبي اکرم(ص)منصوب شد. او با اين سمت در عمليات‌  متعددي شرکت کردوپيروزي هاي ارزشمندي براي ايران اسلامي به ارمغات آورد.
 در سال  1366عزت الله شعبانلو پس از عمري مجاهدت در راه اعتلاي اسلام ناب محمدي (ص)در سفر حج و در راهپيمايي برائت از مشركين بر اثر اصابت گلوله هاي ماموران عربستان سعودي که به دستورآمريکا وبراي فشار به ايران در جهت قبول صلح تحميلي ,صورت گرفت ,به فيض والاي شهادت دست يافت.
او چند ماه قبل از شهادتش در تاريخ19/10/1365  وصيتنامه اش را نوشته بود.
در وصيت نامه اش مي نويسد:
اي امت شهيد پرور عزيز اينك كه دشمنان اسلام دست به دست هم داده‌اند كه اسلام عزيز را از بين ببرند بر ماست كه به ياري اسلام و قرآن بشتابيم و نگذاريم كه دين رسول خدا كه خونهاي زيادي به پاي آن ريخته شده است از بين ببرند.
منبع:پرونده شهيد دربنياد شهيد وامور ايثارگران همدان و مصاحبه با خانواده وهمرزمان شهيد





وصيت‌نامه  
بسم الله الرحمن الرحيم
به نام الله يگانه پاسدار حرمت خون شهيدان و با سلام و درود بر حضرت ولى عصر (عج ) و نايب بر حق آن حضرت امام عزيز و با درود بر شهيدان گلگون كفن انقلاب خونين اسلام . با درود بر امت هميشه بيدار و هوشيار و قهرمان .
اينجانب عزت الله شعبانلو فرزند محمد تقى, اولا به يگانگى خداوند شهادت مى دهم و به رسولى پيامبر (ص ) و به جانشينى حضرت على (ع ) و يازده امام معصوم شهادت مى دهم . وصيت نامه ام را بدين گونه آغاز مى كنم .
امت شهيد پرور و عزيز امام ,اينك كه دشمنان اسلام دست به دست هم داده اند كه اسلام عزيز را از بين ببرند , بر ماست كه به يارى اسلام وقرآن بشتابيم و نگذاريم كه دين رسول خدا كه خونهاى بسيارى به پاى آن ريخته شده است را از بين ببرند.
 ابا عبدالله حسين (ع ) مى فرمايد كه اگر دين جدم رسول خدا با ريخته شدن خون من باقى مى ماند پس اى شمشيرها بر من فرود آييد . اينك كه موقع جانبازى و يارى حسين (ع ) رسيده است من با كاروانى عاشق كه سراپاى وجودشان را شور و شوق لقاءالله فرا گرفته است و با ايمان و اخلاص به فرمان امام خويش به راه افتاده اند تا دشمنان اسلام عزيز را از بين ببرند, اينان انسان را به ياد على اكبر, قاسم و عباس(عليها سلام) مى اندازند كه چگونه به يارى مولاى خويش شتافتند و مردانه جان شيرين خود را هديه نمودند و ببينيد كه چگونه در انتظار فرمان امام خويش نشسته اند .
من يقين دارم كه بايد كشته شويم تا ديگر رقيه در خرابه نماند .
پدر ومادر عزيزم مرا ببخشيد كه نتوانستم كه حق شما را ادا كنم و جبران زحمات شما را نمايم .مرا عفو نمائيد كه انشاءالله خداوند شما را با حضرت امام حسين (ع ) و زينب محشور نمايد . اى خواهران عزيز, از شما مى خواهم كه پيام اين حقير را به دل وجان بپذيريد . اينك برنده ترين سلاح براى تو اى خواهر حفظ حجاب توست, اميدوارم كه شما به پيروى از حضرت زينب كبرى (ع ) دستورات و فرامين قرآن را اجرا نمائيد .
از خواهران خودم نيز مى خواهم كه با حفظ حجاب خود مشتى محكم بر دهان منافقين بكوبند و هميشه به فرامين و رهنمودهاى امام امت گوش فرا دهند و برآن جامه  عمل بپوشانند . اميدوارم كه از كشته شدن من هيچ گونه ناراحتى به خود راه ندهيد كه من به اين راه خوشم .
و از برادران عزيزم مى خواهم كه مرا حلال كنند و به رهنمودهاى امام عزيز عمل كنند. براى من از اقوام دوستان وآشنايان حلاليت بطلبيد .
خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار .عزت الله شعبانلو  19/10/1365 



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان همدان ,
برچسب ها : شعبانلو , عزت الله ,
بازدید : 230
[ 1392/05/15 ] [ 1392/05/15 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 3,555 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,712,656 نفر
بازدید این ماه : 4,299 نفر
بازدید ماه قبل : 6,839 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک