فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

رجبي ‌يزدي,مهدي‌

فرمانده واحدادوات(ضدزره) لشکر10سيدالشهدا(سپاه پاسداران انقلاب اسلامي)

خاطرات
حسين رجبي يزدي:    
منزل ما نزديك پادگان فيروزه بود . شب 22 بهمن با برادرش به كمك سربازان محاصره شده در پادگان رفت . مرتب وسايل پانسمان ومواد غذايي براي انقلابيون مي برد و هر كمكي كه از وي ساخته بود ، انجام مي داد.

حسين رجبي يزدي:      
برادر رزمنده اي در نگاه اول مرا شناخت و فهميد كه برادر شهيد مهدي رجبي يزدي هستم . سرم را غرق در بوسه كرد و گفت : من پاهايم را مديون برادر شهيدت هستم. پاهاي من مجروح شده بود و پزشكان تصميم داشتند پاهايم را قطع كنند ، من متأثر و گريان بودم . شهيد را ديدم ، علت ناراحتيم را سؤال كرد ، وقتي از جريان مطلع شد سه روز مهلت خواست و پس از سه روز آمپولي كه مورد نياز بود ، برايم آورد و آن آمپولي سبب بهبودي من شد و مانع از قطع پاهايم گرديد .

حسين رجبي يزدي:      
دوستانش مي گفتند : مدتي بود ، مي ديدم شبها از جمع رزمندگان دور مي شود ، به او شك كرديم و احتمال مي داديم كه جاسوس است و اطلاعات را در تاريكي مبادله مي كند . بالاخره با پيگيري فهميديم قبري در دور دستها كنده و شبها ساعتي در آنجا به سر مي برد . ما صداي گريه او را از داخل قبر مي شنيديم .

حسين رجبي يزدي:      
روز عاشورا بود كه از مراسم سينه زني برگشتيم و به مسجد محل رفتيم كه ناهار بخوريم . زماني كه ما رسيديم ، عده زيادي قبل از ما پذيرايي شده و رفته بودند . ما سر سفره نشستيم و منتظر مانديم تا برايمان غذا بياورند . مقداري غذا در بشقابي مانده بود كه از روي سفره جمع نشده بود . مهدي همان اندك غذاي نيم خورده را صرف كرد و بلند شدكه برود . گفتم : مهدي صبر كن ، غذا بياورند . گفت : براي من همين كافي است . اين جريان مرا تكان داد.

حسين رجبي يزدي:      
پيرمرد تركي بود كه سال ها پس از شهادت فرزندم مهدي جهت شركت در مراسم سالگرد شهيد به سبزوار آمد . او تعريف مي كرد : در محاصره بوديم و من زخمي شده بودم . هيكل سنگيني داشتم كه او مرا روي دوشش گرفت و به عقب حمل كرد . هر چه اصرار كردم مرا بگذرد و خود را نجات دهد قبول نكرد و مي گفت چطور ميتوانم شما را رها كنم .



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان خراسان رضوي ,
بازدید : 244
[ 1392/04/25 ] [ 1392/04/25 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1,065 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,713,757 نفر
بازدید این ماه : 5,400 نفر
بازدید ماه قبل : 7,940 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک