فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

با خدا ,غلامرضا

خاطرات

فاطمه سوسني,همسرشهيد:
يك شب خواب ديدم ساكي در دست دارد . گفت: داخل اين ساك ، سبزي است و اين سبزي را براي آش نذري فردا گرفته ام ، ببينيد بس است . گفتم : بله، كافي است. فردا صبح با كمال تعجب ديدم ، نذري را كه نموده بودم را بايد ادا نمايم .

دختر دايي اش ، درخواب مي بيند شهيد به او مي گويد: شما چند روز ديگر به نيشابور نقل مكان مي كنيد (آنها آنوقت در فريمان ساكن بودند) و همسايه منزل ما مي شويد. من سفارشي دارم كه به همسرم بگوئيد: من شبهاي جمعه براي ديدن آنها به منزل مي آيم ، آنها هم خانه را با مشك و عنبر خوش بو كنند . جالب توجه اين است ، كه دختر دايي ايشان، اصلا قصد آمدن به نيشابور نداشتند، ولي پس از چند روز به نيشابور منتقل شدند و همانطور كه شهيد فرموده بودند: همسايه منزل ما شدند.

فاطمه باخدا:
زماني كه ايشان دو ساله بودند ، همراه با پدر ومادر به زيارت عتبات عاليات مشرف شدند. در كنار ضريح اباعبدالله ، غلامرضا خودش را به ضريح چسبانده بود و از آن جدا نمي شد.

فاطمه سوسني:
چند روز قبل از خواستگاري از من ، مادرم خواب ديده بود ، كه شخصي به ايشان مي گويد، كه امام زمان (عج) فرموده است: چند روز ديگر يك طلبه اي به خواستگاري دخترتان مي آيد، به او جواب مثبت بدهيد .

قاسم ديوان:
در عمليات والفجر 3 ، من و ايشان با ماشين به خط مقدم مي رفتيم . در بين را ه خمپاره اي به ماشين اصابت كرد و ماشين به طور كلي منهدم شد . در حالي كه يك تركش بسيار كوچك به پاي ايشان و يك تركش هم به شكم من اصابت كرد .

محمد زينلي:
روز 20 بهمن سال 62 ، يكي از برادران هم رزم به منزل ما آمد و گفت:آقاي زينلي به من از منطقه زنگ زده اند و گفته اند، به شما و برادر باخدا، اطلاع دهيم كه هر چه سريع تر به منطقه برويد . من به منزل آقاي باخدا آمدم و به ايشان گفتم، كه ما و شما بايد به منطقه برويم . گفت : بيا صبحانه بخور تا بعد از آن با هم برويم و به منطقه تلفن بزنيم . صبحانه را با هم خورديم و رفتيم و ايشان به منطقه زنگ زد و گفت: فردا 22 بهمن است، اگر مسئله حضور ما در منطقه فوريت ندارد ، بعد از شركت در راهپيمايي ، فردا به منطقه مي آييم، كه گفتند:اشكال ندارد. فردا با هم حركت كرديم و بعد از دو هفته عمليات شروع شد و ايشان در همين عمليات به فيض شهادت دست يافت.

فاطمه باخدا:
يك بار ، پايش به شدت مجروح شده بود و ايشان را به خانه آورده بودند . دختر ايشان كه آن وقت 2 يا 3 سال داشت ، پرسيد : پدر ، پايتان چرا اينطوري شده است ؟ او جواب داد : چيزي نيست ، صدام پايم را گاز گرفته است .

منيره باخدا:
يك بار كه غلامرضا مجروح شده بود و در خانه استراحت مي كرد ، به ديدنش رفتم و گفتم: چرا اين قدر به جبهه مي روي ؟ آخر بچه ها احتياج به شما دارند . گفت : چه مي گوييد خواهر! من در جبهه امام زمان را مي بينم. من در جبهه خدا را مي بينم، شما مي گوييد: نرو . من تازه رفته ام و عضو كادر ثابت سپاه شده ام و امكان دارد ، همين چند روز مرخصي را، كه هر دو سه ماه يك بار مي آيم ، ديگر نيايم.

فاطمه سوسني:
يكبار براي مسافرت به شهر گرگان رفته بوديم و براي استراحت ، در كنار خيابان پارك كرديم ، كه ناگهان ماشيني با سرعت به ماشين ما برخورد كرد و بعد با چند درخت ديگر برخورد كرد. آقاي با خدا گفت: من مي روم ببينم چطور شد ، كه اين آقا با ماشين ما تصادف كرد . جلو رفت و ما از دور ديديم ، كه با راننده دعوايش شد و بعد يك ماشين كميته را نگه داشت و آن راننده را به كميته تحويل داد. از او پرسيدم:چه شد وچرا دعوا كردي؟ گفت: راننده مشروب خورده بود و من وقتي به او نزديك شدم ، دهانش بوي شديد مشروب مي داد و مست مست بود.


درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان خراسان رضوي ,
بازدید : 215
[ 1392/04/25 ] [ 1392/04/25 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,164 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,711,265 نفر
بازدید این ماه : 2,908 نفر
بازدید ماه قبل : 5,448 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک