فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

مسعود نيک کرد

 

وصيت نامه
بسم الله الرحمن الرحيم
الّذين امنوا و هاجروا و جاهدوا في سبيل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئک هم الفائزون . «سوره توبه آيه 20»
و الذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا و ان الله مع المحسنين . «سوره عنکبوت آيه 69»
ان کان دين محمّد لا يستقم الا بقتلي فيا سيوف خُذعني . «امام حسين (ع)»
من طلبني وجدني و من وجدني عرفني و من عرفني احبّني و من احبّني عشقتني و من عشقتني عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلي ديه فانا ديه.
هر کس مرا طلب کند و بجويد مي يابد و هر کس بيابد مي شناسد و هر کس مرا شناخت دوست مي دارد و هر کس دوست بدارد عاشق مي شود و هر کس عاشق شد من هم عاشقش مي گردم و هر که را عاشق شدم به حالتي مثل لحظات آخر حسين ابن علي(ع)مي کشم و هر کس را که کشتم،پس ديه او بر من واجب مي شود و ديه او خودم هستم.
اينجانب مسعود نيک کرد مطالبي را به عنوان شهادت نامه بيان مي دارم گر چه به اين مطالب احتياجي نيست و من کوچکتر از آنم که اظهار نمايم.
قبل از هر چيز شهادت مي دهم بر يکتايي خدا که شريکي ندارد و به خاتميّت حضرت محمد(ص)پيامبر گرامي و شهادت مي دهم که حضرت علي ابن ابي طالب ولي و حجت خداوند بر مخلوقات خدا مي باشد. حقير افتخار دارم که شيعه اثني عشري(جعفري دوازده امامي)هستم،و از عموم برادران و خواهران مي خواهم که هميشه براي ظهور حضرت مهدي(عج)دعا کنند و هميشه دعا گو براي سلامتي و طول عمر رهبر عزيزمان باشند و الحمد الله ملت هوشيار و بيدار و هميشه در صحنه در اين لحظات حسّاس و تاريخي و سرنوشت ساز که اسلام عزيز در موقعيّت خاصي قرار گرفته و هر مسلماني بنا به وظيفه شرعي خودبايد اداي تکليف نمايد؛ تکليفي که بسيار سنگين است و امانتي است که زمين و آسمان و کوه ها همه و همه از پذيرفتنش ابا کردند ولي انسان،انسانهاي خود ساخته و از خود گذشته در طول تاريخ آنرا قبول کردند وبه انجام رساندند.
در هر صورت اين امانت خيلي سنگين است و خون شمشير لازم دارد و بشر همواره در معرض امتحان و آزمايش قرار مي گيرد؛ آنجاست که بايد اظهار نمايد خدايا يک لحظه مرا به خودم وا مگذار،خدايا مرا آنچنان کن که خود مي خواهي و براي آن آفريدي،آفريدي که از حق باشيم،حق بگوييم و از حق دفاع کنيم .
وقت آن رسيده که گفته هاي زباني جامه عمل بپوشد، و آنقدر به جبهه مي روم و مي جنگم و از کفّار مي کشم تا شهيد شوم ولي اي برادران نکند در بستر بميريد که حسين(ع)در ميدان نبرد شهيد شد.
اي جوانان مبادا در غفلت بميريد که علي(ع) در محراب عبادت شهيد شد و مبادا در حال بي تفاوتي بميريد که علي اکبر در راه حسين(ع)و با هدف شهيد شد .
تو اي خواهر و برادر بايد همواره به ياد آوري که مسئولي،مسئولي چون انساني و مي خواهي انسان وار زندگي کني و انسان نمي تواند بي تفاوت به اسلام باشد؛ احساس مسئوليّت مي کند، که اگر نکند فقط جاندار است نه انسان...
تومسئولي در پيشگاه خداوند ودرمقابل خون شهداءمسئولي.
در مقابل مادران،فرزندان،زنان شوهرو فرزندان پدر از دست داده،مسئولي در مقابل يتيمان اجتماعت مسئولي. در مقابل محروم و معلولان وطنت ؛و تو بايد برخيزي چون مسئولي و بايد بکوشي در پناه اسلام و رهبري امام ,همراه با فعاليت بيشتر و به همراهي رزمندگان.
مسئوليت را هم در يابي و در راهش قدم نهي, تو بايد شخصيّت را در ايمانت،عملت و گفتار و حرکاتت جستجو گر باشي،آه ، نه در فرم لباس و حالت مو و چهره ات و نه در قيافه و غرور و تکبر و نه تنها در علم و معلوماتت.
تو بايد يک انسان حق بين باشي،برادران ؛علي(ع)وار زيستن،ابوذر وار عمل کردن ,درس زندگاني و آزادگي شهامت و شجاعت برايتان مي آموزد و شما اي خواهران،بايستي از مکتب ,فاطمه(س)وار بودن و زينب(س)گونه شدن که نمونه والا از بانوان نيک سرشت و مظهر تجلّي بخش و هدايت دهنده هستند باشيد. بايد درس تقوا،اخلاص،انسانيت،اخلاق بياموزيد چرا که جامعه اسلامي به اين اعمال نيک نيازمند است.
اسلام به انسانهاي آگاه،آزاد ،با تقوا،با شهامت،با شجاعت و همين طور غيور و با ايمان نياز دارد و به انسانهائي که در مکتب اسلام و در پناه تعاليم اميد دهنده قرآن چگونه زيستن را مي آموزند،چگونه زيستن خود بهترين گواهي است بر چگونه مردنشان و اي برادري که مي تواني به جبهه بروي و نرفته اي ,فکر مي کني امانتي که بر دوش مسلمين سنگيني مي کند چيست؟
و اگر يک روز بپرسيد«و ما لکم لا تقاتلون في سبيل الله والمستضعفين»و بپرسيد چرا به نداي«هل من ناصر ينصرني باللمسلمين»که مسلمانان جهان فرياد مي آورند به دادشان برسيد لبيک نگفتي چه جوابي داري بدهي؟ البته اين مسئله را به آن عده از برادران که قلباً مي خواهند ولي به عللي موفق نمي شوند و يا مسئولين نمي گذارند به جبهه ها اعزام شوند نمي گويم بلکه به غير مي گويم .کمي به خود آييد و انديشه کنيد که سعادت دنيوي و اخروي ما در راه خدا قدم برداشتن و جهاد کردن است واز عزيزان مي خواهم هميشه تابع و مطيع بي چون و چراي ولايت فقيه که همانا ولايت الله است باشند.
حدود اسلامي را در همه حال و در همه جا رعايت کامل نماييد . خودتان را به اخلاق اسلامي بياراييد .
همواره خدا را شکر و سپاس مي کنم که آرزويم يکي پس از ديگري و پي در پي با توجه تلاش جستن از من و هدايت از او،جهد کردن از من و عنايت از او به مرحله عمل مي رسد:
اولا:از نزديک نظاره گر حرکات و سکنات و تقوا و مقاومت و متانت و آن روح با عظمت و امام عاليقدر بودن که نه تنها قلم قادر به نوشتن معنوياتش نيست بلکه حقير در همين جا در عجز مانده و به اين کفايت بايد کرد که:آنچه عيان است چه حاجت به بيان است.
ثانياً:با نيت خالص به لقا الله رسيدن اگر لياقتش را داشته باشم و به ورد زبانم جامه عمل بپوشانم که بارها مي گفتم:
دوست دارم گر بچيني گل براي گلخانه خود
جـزء آن گل گـردم واندر گلستان تو باشـم
اي پنــــاه بي پناهـــان،ياور رزمندگــــان
درميان جبهه مي خواهم سربه دامان توباشم
در آن نفس که بميرم در آرزوي تو بـــاشم
بدان اميد دهم جان که خاک کوي تو باشم
علي الصباح قيامت که سر از خــاک بر آرم
به جستجوي تو خيـزم به گفتگوي تو بـاشم
و ثالثاً:که بطور حتم مي دانم انشاءالله آنهم بر آورده خواهد شد آن دعاي هميشگي است خدايا آنقدر به امام امت خميني بت شکن عمر عطا بفرما تا حکومت اسلامي را با دست نازنين خودشان به امام(عج)تحويل داده و همچون پيش نائبي بر حق منتها در حضور مولايش حضرت مهدي(عج)باشد. انشاءالله.
برادران و خواهران امام امت خميني کبير را بيشتر دريابيد که او نماينده بر حق امام زمان است و از پروردگار الهام مي گيرد و هرگز پايتان را از رهنمودهاي ايشام جلو يا عقب نگذاريد و الا نه تنها همگي هلاک خواهيد شد بلکه خداي نا کرده ضربه سختي به دست خودتان بر اسلام تازه متولد يافته وارد خواهيد ساخت.
اوست که حکومت اسلامي را به امام عصر(عج)تحويل خواهد داد و همچنين کاري بکنيم که باعث خوشنودي امام امتمان گردد,اين را بطور حتم بدانيد که خوشنودي امام خميني،خوشنودي امام زمان و خوشنودي امام زمان(عج)مسلماًمنجر به خوشنودي خداوند متعال و موجب رستگاري مسلمين در دو عالم است.
اي کسانيکه بيراهه مي رويد پيامي هرچند کوتاه به شما دارم؛ به اسلام عزيز بگرويد و به خط اصيل امام پناه بريد که تنها راه چاره و نجات و به کمال رسيدن انسانهاست و همواره پيرو خط اصيل ولايت فقيه باشيد والا هر که با آل علي در افتد،ور افتد.
چنانکه استاد معظم آيت الله مطهري مي گفتند،کار مکذّبان ودشمانان اسلام به جايي خواهد رسيد که چاره در به خاک ماليدن دماغشان است و بس،و چاره اي جز اين وجود ندارد،و چنانکه قرآن کريم مي فرمايد «سنسيمه الي الخرطوم» سوره قلم آيه 16 و اين بار خداوند متعال هست که مي فرمايد و بزودي به خرطوم و دماغشان داغ نهيم.
چه منافقينشان باشد و چه کاخ نشينان،چه آمريکاي جنايتکار و چه کاخ نشينان،چه شوروي تبهکار و چه عروسک کوکي به نام صدام يزيد دير يا زود بر افتند.
«ربّ اني لا املک لنفسي نفعاًو لا ضراً و لا موتاً و لا حيوتاً و لا نشورا»
«خدايا من از خود هيچ ندارم نفع و ضرر و مرگ و زندگي و قيامت همه در اختيار توست»
خدايا تو خود فرمودي بنده ام تو يک قدم به طرف من بيا،من دو قدم بر مي دارم ولي من بنده تو، مي ترسم بر ناتواني و کثرت گناهانم که يک قدم را هم نتوانم بردارم .بار الها ببخشاي معصيت هائيکه مرتکب شده ام. من بنده بد تو بودم اي خدا اگر تو مرا قبول نکني پس به کدام دري رو آورم بر من منّت گذار و دستم بگير و هدايتم فرما.
اي خدا تا گناهانم را نيامرزي مرا از دنيا مبر و قلم عفو بر تمامي گناهانم بکش.بحق زهرا(س).
در خاتمه از تمامي دوستان و آشنايان به خصوص برادران در جبهه ,پايگاه ,مسجد و ناحيه , سپاه و بسيج و محله که به عللي با هم سر و کار داشته ايم از همگي حلاليت خواسته و اگر بدي کردم دليل بر نادانيم بود و اگر قلب کسي را آزرده ام دليل بر جهلم بوده است،انشاءالله حلالم خواهند کرد.
اي مادر مهربانم مي دانم که فرزند خوب و دلسوزي برايت نبوده ام ,حلالم کن. مي دانم که مرا با هزاران رنج و اندوه بزرگ کردي و برايم زحمت فراوان کشيدي و تو خود مي داني که چندين بار خداوند مرا از مرگ در بستر و مطب و غيره نجات داده است. آيا هيچ فکر کرده اي که براي چه و به چه منظوري و براي چه روزي مرا زنده نگاهداشته بود, آن وقت است که اصلاً ناراحت نخواهي بود. اگر فرزندت در رختخواب ميمرد آنوقت براي شما ذلت بود.
ولي افتخار کن که لا اقل تو هم يک شهيد و يک هديه در پيشگاه او داري البته اگر خداوند عزوجل قبول بکند.
مي خواهم اصلاً برايم گريه نکنيد در غير اين صورت دشمنان دين شاد مي شوند و روحم آزرده خاطر،هر وقت خواستيد گريه کنيد بر حال امام حسين(ع)و ياران و اصحابش گريه کنيد و ضمناً دو رکعت نماز برايم خوانده و در مسجد از خدا بخواهي که قربانيت را قبول فرمايـــد.
و پدر جان دوست دارم به فعاليت در مسجد و پايگاه بيافزايي و مرا حلال کني و با شنيدن خبر شهادتم دستهايت را بالا گرفته و از درگاه خدا بخواهي که قرباني ات را قبول کند و مي خواهم قامتت استوار و صدايت رساتر از قبل بوده و اصلاً افسرده نباشي که من خمس فرزندان تو بودم.
اميدوارم به يکي قانع نباشي که اين درخت به شمشير برّان براي حفاظت و خون جديد براي زنده ماندن و رشدو نمو نياز دارد و سفارش آخرم به همه و همه مسلمانان و حق جويان اين است که با نيت خالص نمازهايتان را بخوانيد و در نماز جمعه ها و دعاي کميل با شکوه هر چه بيشتر شرکت کنيد و دعا را از ياد نبرده که بفرموده امام دعا قرآن صاعد است.در هر حال فرصتي که برايتان پيش آمده مشغول ذکر و دعا و قرآن خواندن باشيد .
دوست دارم جسدم پيدا نشود تا با مهدي،علي،اصغر،حسين،مشهدي عبادي ها، باصرها در يک جا باشيم،تا بدينوسيله جائي از وطنم که ممکن است خانه اي براي محرومان بشود نگيرم.ولي اگر جنازه ام را آوردند بر سر سنگم اين سروده را بنويسيد.
ما جان به شما داديم تا زنده شما باشيد
بر خـــاک مزار مـــا يکدم به دعا باشيد
چون شمع وجود مــا پر بار شمـا گرديد
روشنگـــر شمع مــا شايدکه شماباشيــد
دائــم در اين پيکــار با شور و نوا باشيد
بر خـــاک مزار مـــا دوستان اگر باشيد
همواره خــدا خوانيـد مشغول دعا باشيد
والسلام عليکم مسعود نيک کرد 31/1/1364



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان آذربايجان شرقي ,
بازدید : 238
[ 1392/04/20 ] [ 1392/04/20 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,874 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,715,566 نفر
بازدید این ماه : 7,209 نفر
بازدید ماه قبل : 9,749 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک