فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

سال 1345 در بخش( سريش آباد) از توابع شهرستان قروه متولد شد .تا سال دوم دبيرستان درس خواند و با شروع جنگ تحميلي درس و مدرسه را رها کرد و به جبهه هاي نور عليه ظلمت شتافت .در ارديبهشت ماه سال 1360 به عضويت رسمي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان قروه در آمد . او پس از انجام وظيفه در سمتهاي، فرماندهي واحد هاي مخابرات و اطلاعات و عمليات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان قروه به خا طر احساس مسئوليت نسبت به مسلمانان در کشور لبنان ، به صورت داوطلبانه راهي آن کشو ر شد و مدتي درآنجا به جوانان مسلمان لبناني آموزش داد.بعد ازآن بنا به در خواست فرمانده تيپ 39 بيت المقدس، فرماندهي واحد اطلاعات و عمليات آن تيپ راپذيرفت . مدتي بعد به لشکر 27 محمد رسول الله(ص) انتقال يافت .در تاريخ 21/7/1365 هنگام بازگشت از عمليات شناسايي شبانه براثر برخورد با مين دشمن مجروح و پس از هدايت نيرو هاي تحت امر به سوي مقر رزمندگان اسلام در محل ارتفاعات مهران به شهادت رسيد .پيکر پاک ومطهر شهيد کرمي مدت يازده سال در آن محل باقي ماند که سر انجام توسط غيور مردان گروه تفحص کشف و در تاريخ 17/7/1376در گلزار شهداي زاد گاهش به خاک سپرده شد .از شهيد کرمي دو فرزند دختر به يادگار مانده است .
متواضع و با ادب بود به طوري که کمتر اتفاق مي افتاد کسي از او ناراحت و دلگير شود. تمام کساني که شهيد کرمي را مي شناسند بدون شک براخلاص و صفاي باطني او صحه مي گذارند. شهيد کرمي انساني مخلص و بي ريا بود وتمام کارهاي او به قصد تقرب الهي انجام مي شد. نماز ,دعا و تلاوت قرآن جزو امور اصلي و اساسي زندگي او محسوب مي شدند .با وجود داشتن مسئوليت هاي مهم، هيچ گاه تواضع و فرو تني از او دور نمي شد . بسيار کم مشاهده مي شد که چهره او خالي از خنده و تبسم باشد .
شجاع بود ودر راه مبارزه با دشمن از هيچ موقعيتي نمي هراسيد .به سپاه عشق مي ورزيد و خدمت در سپاه را افتخار مي دانست .در سخت ترين شرايط از نماز غافل نمي شد و دفاع و جهاد را بدون نماز بي معنا مي پنداشت .
فرازي از وصيت نامه شهيد:
شما اي برادران! اميد اين را دارم که هر کاري که مي خواهيد انجام دهيد مورد رضاي خداوند باشد. هر کاري که کرديد با ياد خدا و براي خدا باشد.
هميشه پيامهاي شهدارا مطالعه کنيد و ببينيد که از ملت ايران چه در خواستي را کرده اند وآن را انجام دهيد .راه حسين (ع)را ادامه دهيد و حسين گونه زندگي کنيد. به بيانات امام گوش داده و هرچه مي گويد عمل کنيد که راه خميني همان راه حسين (ع)است.
منبع:"اسوه هاي استقامت" نشر شاهد،1386-تهران




وصيت نامه
بسم الله الرحمن الرحيم
«الذين آمنوا و هاجرو و جاهدو في سبيل الله به اموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئك هم الفائزون»
«آنان كه ايمان آوردند و از وطن هجرت گزيدند و در راه خدا با مال و جان‌شان جهاد كردند، آنها را نزد خدا مقام بلندي است و آنان به خصوص رستگاران و سعادتمندانند در دو عالم». قرآن کريم
با درود و سلام بي‌پايان به رهبر عزيزم،‌ خميني‌ بت‌شكن و بنيان‌گذار جمهوري اسلامي و با درود و سلام بي‌كران بر همه‌ي شهيدان، از صدر اسلام تا كنون و با سلام به پدر و مادر عزيزم و با سلام به ملت شهيدپرور ايران، وصيت‌نامه‌ام را شروع مي‌نمايم.
پدر،‌ مادر،‌ همسر و برادران عزيزم كه در وحله‌ي اول مرا ببخشيد به خاطر اين كه در مقابل زحمات و رنج‌هايي كه در مورد حقير تحمل نموده، ولي بنده در مقابل نتوانستم ذره‌اي از اين فداكاري شما انجام وظيفه نمايم و شما اي مادر مهربانم و همسر گراميم در موقع شهادت بنده مبادا ناراحت شويد كه شهادت تنها آرزوي ديرينه‌ي بنده بوده است. اگر گريه كرديد، به خاطر سيد الشهدا و يارانش گريه كنيد كه بنده هديه‌اي بوده‌ام، خداوند به شما داده و الان هم خواسته كه هديه را از شما بگيرد و شما بايد خوشحال باشيد از اين كه اولين پسر شما در راه خدا به لقاء الله پيوسته. اميدوارم كه مورد قبول خداوند منان قرار گيرد. «انا لله و انا اليه راجعون». ما از خداييم و همه بايد به سوي او بازگشت نماييم.
پدرجان، مادر عزيز و همسرم تنها دخترم مرضيه را طوري تربيت نماييد كه در جامعه زينب‌گونه زندگي نمايد و به مرضيه هيچ وقت يتيم نگوييد، زيرا صاحب اصلي او خداوند مي‌باشد و از شما مي‌خواهم كه كليه‌ي قوانين قرآن و اسلام عزيز را به او بياموزيد.
پدر عزيزم، بنده خيلي علاقه داشتم كه رهبر عزيزم را ببينم، ولي او را نديدم، از شماها مي‌خواهم كه سلام مرا به رهبرم برسانيد و بگوييد تا آخرين قطره‌ي خونم سنگر اسلام عزيز را ترك نخواهم كرد. با خداي خود پيمان مي‌بندم كه در تمام عاشوراها و در تمام كربلاها با سيدالشهدا (ع) همراه باشم و سنگر او را خالي نگذارم تا هنگامي كه همه‌ي احكام اسلام را در زير پرچم اسلامي امام زمان (عج) با خونمان به اجرا درآوريم. و شما اي برادرانم اميد اين را دارم كه هر كاري كه مي‌خواهيد انجام دهيد، مورد رضاي خداوند باشد. هركاري كه كرديد با ياد خداوند به نام خدا و براي خدا.
هميشه پيام‌هاي شهدا را مطالعه كنيد و ببينيد كه از ملت ايران چه درخواستي را كرده‌اند، آن را انجام دهيد. راه حسين (ع) را ادامه دهيد و حسين‌گونه زندگي كنيد.
به بيانات امام گوش داده و هرچه كه مي‌گويد عمل كنيد كه راه خميني همان را حسين (ع) است. پيام مرا به ملت شهيدپرور برسانيد كه هيچ وقت پشت امام را خالي نگذاريد و هر ندايي كه مي‌دهد، لبيك‌گوي باشيد و همچنين روحانيت در خط امام.
مهدي و هادي جان، مدرسه را سنگر خود قرار دهيد و درس‌هايتان را خوب بخوانيد كه مملكت در آينده به شما احتياج دارد. پدر جان از قول بنده به تمام اقوام و دوستان و همسايگان بگو اگر يك موقع از حقير ناراحتي ديده‌اند،‌ انشاء الله بخشيده و التماس دعا دارم. پدرجان به برادرانم هميشه بگو كه دست از دعا و قرآن خواندن برندارند و هميشه دعاگوي امام عزيز و ظهور امام زمان (عج) و همچنين امت حزب الله باشند.
پدرجان بنده هيچ بدهي ندارم، تنها اين را مي‌خواهم بنويسم كه از حقوقم مبلغ 1500 تومان به حساب امور مالي سپاه بدهيد و اگر هم كسي درخواست طلب كرد، قرضش را پرداخت نماييد، شايد يك موقعي خاطرم نباشد. والسلام «خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگه دار» «سرباز كوچك اسلام، احمد كرمي» 18/3/1363



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان کردستان ,
برچسب ها : کرمي , احمد ,
بازدید : 140
[ 1392/05/10 ] [ 1392/05/10 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2,607 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,711,708 نفر
بازدید این ماه : 3,351 نفر
بازدید ماه قبل : 5,891 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک