فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

« محمد نعمتي» در سال 1338 ديده به جهان گشود و در سن شش سالگي درس خواندن را فرا گرفت و دور آن مدرسه را در« رفسنجان» گذراند و با هشياري کامل که داشت در سن هجده سالگي ديپلم گرفت و در سن نوزده سالگي به خدمت سربازي رفت و به مدت دو سال در «اصفهان» خدمت کرد و در سال 1357 با دختري مومن و با ايماني ازدواج کرد. چند روز از ازدواجشان نمي گذشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در رفسنجان تشکيل شد واو به عضويت سپاه در آمد و در آن مکان مقدس مشغول خدمت به اسلام عزيز شد . هيچگاه بيکار نمي نشست و هميشه دوست داشت کار کند .چندين بار عازم جبهه ها شد. سه ماه در مهاباد با ضد انقلاب جنايتکار جنگيد و چهار ماه در آبادان و مدت هفت ماه در جبهه بستان ، گيلان غرب سردشت، باختران و پاسگاه زيد عراق با صداميان جنگيد.ا و به مدت پنج ماه در جزيره مجنون فرمانده يکي از گردانهاي لشگر41 ثارالله را به عهده داشت وسرانجام نيز در همين جبهه به شهادت رسيد.
منبع:پرونده شهيد در بنياد شهيد وامور ايثار گران کرمان ومصاحبه با خانواده ودوستان شهيد







خاطرات
مادر شهيد:
خواب ديدم پسرم شهيد شده، من خبر نداشتم توي يک رودخانه است، يک شتري توي آب دارد مي رود . گفتم: محمد اين شتر رفت .گفت: هيچ جا نمي رود.گفتم: داره ميره! گفت: نمي رود .گفتم: مهارش کن ميره .گفت: نميره . داشت همينطور مي گفت نمي رود من از خواب بيدار شدم. پيش خودم گفتم حتماً براي بچه ام اتفاقي افتاده است. ناراحت شدم شبي که او شهيد شده بود خبر نداشتم خواب ديدم رفتم مشهد در يکي ازصحن ها بودم. ديدم محمد لباس مشکي پوشيده و روي آسمان داره پر مي کشه! گفتم: خدا مرگم بده محمد آمده ديدن امام رضا(ع) چرا روي آسمان مي رود، بعداً متوجه شدم ايشان شهيد شده بودند و من اطلاعي نداشتم.



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان کرمان ,
برچسب ها : نعمتي , محمد ,
بازدید : 158
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 863 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,709,964 نفر
بازدید این ماه : 1,607 نفر
بازدید ماه قبل : 4,147 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک