فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

در سال 1340 هجري شمسي در شهر «کرمان» متولد شد، پدرش فرهنگي بود و در آموزش و پرورش خدمت مي کرد. محيط خانواده کاملا فرهنگي بود و همه فرزندان از همان کودکي با حضور در مساجد و جلسات مذهبي با اسلام و قرآن آشنا مي شدند . علاقه زياد و ارتباط عميق محمد حسين با نهج البلاغه نيز ريشه در همين دوران دارد. در روزهاي انقلاب محمد حسين دبيرستاني بود و حضوري فعال داشت و يکي از عاملان حرکتهاي دانش آموزان در شهر کرمان بود. آغاز جنگ عراق عليه ايران در لشکر 41 ثارالله واحد اطلاعات و عمليات به فعاليت خود ادامه داد و بعدها به عنوان جانشين فرمانده اين واحد انتخاب شد. در طول جنگ پنج مرتبه به سختي مجروح شد و بالاخره آخرين بار در عمليات والفجر هشت به دليل مصدوميت حاصل از بمبهاي شيميايي در بيست و هفتم بهمن ماه سال 1364 در بيمارستان لبافي نژاد تهران به وجه الله نظر کرد. زندگي سراسر معنوي او براي همه کساني که اهل حق و حقيقت اند درسي ابدي و انسان ساز است.
منبع:پرونده شهيد در بنياد شهيد وامور ايثار گران کرمان ومصاحبه با خانواده ودوستان شهيد





وصيت نامه
بسم الله الرحمن الرحيم

 

شهادت مي دهم که خدا يکي است و محمد (ص) فرستاده و آخرين پيامبر است و علي(ع) ولي الله است و جانشين پيامبر اسلام و اولين امام است، قيامت راست است و جزاء و پاداش کليه اعمال نيز صادق است، انسان از خاک آفريده شده و به خاک بر ميگردد و باز از خاک سر بر ميدارد و به اندازه خردلي به کسي ظلم نمي شود و نفس هرکس در گرو اعمال خودش مي باشد.
مادر عزيزم خجالت ميکشم که چيزي بنويسم و خود را فرزندت بدانم زيرا کاريکه شايسته و بايسته يک فرزند بوده انجام نداده ام. مادريکه شب تا صبح بر بالين من مي نشستي و خواب را از چشمان خود مي گرفتي و به من آموختنيهايي آموختي، مرا ببخش و...
همچنين از شما پدرم که با کمک مادرم تمام زندگيتان را صرف بچه هايتان کرديد خداوند اجرتان را به شما عطا کند و درجات شما را متعالي کند و بهشت را جايگاهتان قرار دهد. اي پدر و مادر عزيز و گرامي چه خوب به وظيفه خود عمل کرديد و من چقدر فرزند بدي براي شما بودم. شما فرزند خود را براي خدا بزرگ کرديد و براي خدا هم او را به جبهه فرستاديد و در راه خدا اگر سعادت باشد ميرود.
از خواهران و برادران خود که در رشد من سهم به سزايي داشتند تشکر مي کنم و از خداوند متعال پيروزي، سعادت و سلامت را براي ايشان خواستارم و اي پدر و مادر و اي خوهران و برادران عزيزم اين رسالت را شما بايد زينب وار به دوش کشيد و از عهده آن به خوبي بر ميائيد و مي توانيد چون پتک بر سر دشمنان داخلي و خارجي فرود آئيد و خون ما را هم چون رود سازيد تا هرچه بر سر راه دارد بردارد تا به درياي حکومت حضرت محمد(ص) برگردد.
اميدورام که خداوند عمر رهبر عزيزمان را تا انقلاب مهدي طولاني بگرداند و ظهور حضرت مهدي(عج) را نزديک بگرداند تا مستضعفين جهان به نوائي برسند و صالحين وارثين زمين شوند.
اي مردم بدانيد تا وقتي که از رهبري اطاعت کنيد، مسلمان، مومن و پيروزيد وگرنه هرکدام راهي به غير از اين داريد آب را به آسياب دشمن ميريزيد، همچنان تا کنون بوده ايد باشيد تا مانند گذشته پيروز باشيد و اين ميسر نيست به جز ياري خواستن از خدا و دعا کردن.
اميدوارم که خداوند متعال به حق پنج تن آل محمد(ص) و به حق آقا امام زمان(عج) ايران را از دست شياطين و به خصوص شيطان بزرگ نجات دهد و از اين وضع بيرون بياورد که بدون خدا هيچ چيز نمي تواند وجود داشته باشد. به اميد اينکه تمام دوستان گناهان مرا ببخشند، التماس دعاي عاجزانه را از همگي دارم.
محمد حسين يوسف الهي24/12/1364



آثار باقي مانده از شهيد
خوشا به حال کسي که سبک بال و بدون بال دنياي فاني را پشت سر گذاشته و بسوي آخرت مي شتابد و چه با سعادتند آنان که از دنيا مهمان را گرفتند که به درد آخرتشان ميخورد و بقيه را براي اهل دنيا واگذار کردند. چه خوش سعادتند آنانکه براي دنيايشان آنچنان کار مي کنند و ميکوشند که از کاري تا ابد زنده خواهند ماند و براي آخرتشان آنچنان کار مي کنند که گويي فردا خواهند مرد و خوشا به حال کسي که مرگ را که هيچ گونه شکلي در آن نيست در جلوي چشمش مي بندد و بنابراين مرگ ترمزي براي گناهانش خواهد بود، خوشا به حال کسي که چون بر سر دو راهي قرار گرفت با توکل و ياري خدا خيلي صريح و قاطع به باطل(لا) گويد و از باطل برتاباند، همان (لائيکه) اسلام با آن آغاز شد و بدون شک به حق رو آورد اگرچه حق به قول مولا علي(ع) گواراست ولي سنگين و باطل در اوان شيرين و سبک ولي تلخ و پست است. 


درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان کرمان ,
برچسب ها : يوسف الهي , محمد حسين ,
بازدید : 170
[ 1392/05/11 ] [ 1392/05/11 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 318 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,709,419 نفر
بازدید این ماه : 1,062 نفر
بازدید ماه قبل : 3,602 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک