فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

وصيت نامه
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد الله رب العا لمين . که حمد مخصوص خدا تعالي است، ستايش وتشکر خداي قادر متعال راسزاست. اين بندهً حقير که طاعتش را نکرده،ولي الطاف خفيه زيادي را مشاهده کرده ام ,خودم را مستحقش نمي بينم که شکرش را بگويم .درود و تحيت بر انبياء الهي ,خاصه ائمه معصوم .خدايا به امر خودت وبه اذ نت وصيت نامه ام را مي نويسم .پروردگارا ,عزيزي به عزتت سوگند ،به حق علي (ع) سوگند ،دلم مي خواهد در راهت شهيد بشوم ، آرزو دارم جسمم هر چه بيشتر متلاشي تر باشد تامعتبر تر. اميدوارم نصيبم بفرمائي که فناي در عشقت شده باشم واين راهم را هر چه زودتر قرار دهي .
خدايا,مي دانم وبه خوبي هم ميدانم که زهرا سلام ا...عليها دلش مي خواهد فرزندش در راه امام امت ،شهيد بشود .بارالها دلم مي خواهد با محاسني خونين به ملا قاتت بيايم چرا که در طول حياتم خدمتي به دينت نکردم ،و خودت شاهدي که از آن هنگام که با خط سرخ علوي ,توسط استادم آشنا شدم ,در انتظار شهادت بودم و گواه بودي که در ابتدا ي آمدنم به سپاه ,بعد از قدر ي تًامل وتفکر ,به عينه ,زمينه لازم راجهت پيمودن راهت فراهم کردم.معيار هاي معنوي در وجود م ديدم واحساس نمودم بعد از پيدانمودن لياقت واستحقاق ,جهت دعوت از جانب معشوق عارفان ,به فوز عظيم که يکي از افتخار هاي ائمه معصومين ( ع) يعني شهادت ,خواهم رسيد, انشاء الله ؛که امام عزيز مان مي فرمايد:
راه سرخ شهادت ,خط آل محمد وعلي است واين افتخار از خاندان نبوت به ذريه طيبه آن بزرگواران وبه پيروي از خط آنان به ما ارث رسيده است . خدايادراين دنياچيزي ندارم که بگويم چه کار ش بکنند واين هم لطف خودت است .مقداري کتاب دارم که برادرم واميدم حسن آقاالحمد الله دعوتم را لبيک گفت وبه حوزه رفت که اين مقدار ناقابل را در اختيار ش مي گذارم وپول نقد هم هر چه داشتم تا به حال در اختيار پدر و مادرم مي گذا رم و مقدار کمي هم طلبکار هستم که برادرم سيد علي مي داند چه کار بکند . فقط يک موردش امامقلي يکتاست که ايشان هم زماني که قدرت پر داخت را داشتند به سيد علي بدهند تا او به انجمن بدهند براي خرج کتابخانه که مقدارش ظاهراًچهار هزار و پانصد تومان است يا 4000 تومان هر کدامش را گفت قبول کنيد.
اگر کسي گفت از بنده طلبکار است بدهيد و اگر چنانچه مستمري حقوقم را گرفتيد ماهيانه دو برابر امثال عبدالله و حسين و اسماعيل بدهيد.علت آنکه آخرت را وشها د ت را بر گزيدم اين بود که مو لا يم علي (ع)مي فرمايد به فرزندش امام حسن (ع):
فرزندم فقط خداوند شايسته است که جانت را به او بفروشي واگر به کسي ديگر فروختي زيان کرده اي .
قرآن کريم هم معامله باغير خداواند رانادرست دانسته لذاآخرت را بر گزيدم چرا که مولادر مورد دنيا فرموده است:
دنياي شما در نزدم به انداز ه عطسه بز ي ارزش ندارد .
اينکه شها دت را بر گزيدم علتش اين بود که زينب (ع)در مجلس ابن زياد مي فرمايد:
شهادت افتخار خاندان ماست.
ماهم به لطف الهي از فرزندان آنها هستيم وبا اين همه معصيت وغفلت که داشتم والله از خداوند شرم مي کنم ,از پيروان اسلام واهل بيتش حياء مي کنم با اين حالت پيش آنها بروم, تنها خونم مي تواند اين همه معصيت را محوکند وازاينها مهمترداريم که بهشت در مقابل رضاي خاطر خداوند براي اولياءش بسيار نا چيز است .بند ه لياقت رسيدن به خدا را نداشتم و لي خيلي دلم مي خواهد خداوند از من راضي شود . يکبا ر حديث قدسي را ديدم که مي فرمود هرگاه خدا عاشق بنده اي شد اورا مي کشد وعلاقه اي در من پيدا شد .
از خداوند واقعاً مي خواهم که اين حديث در مورد من محقق با شد انشاالله .ملت ايران به لطلف الهي آنقدر اهل رشدشده است که خداوند او را براي نصرت دينش وزمينه سا ز انقلاب حجتش روحي له الفدا, بر گزبده است ونيازي به پيام اين بنده حقير ندارد ولي حرفم اين است قدر اين انتخاب ولطف را بدانيد .ارزش آن را دارد که همه چيزتان را در اين راه بدهيد .قدر امامتان را بدانيد که هديه الهي است وعزيز امام زمان (عج) وپيامبر اکرم (ص) واهل بيتش ,اين بزرگواران به او افتخار مي کنند وبدانيد که خداوند بر ملا ئکه هايش به واسطه ي امام و روحانيت و شما رهروان اين طريق مباهات مي کند .بدانيد چون که لا يقش بوديد اين تحفه را به شما عنايت فرمود پس سجده ي شکر به جا ي بياوريد وبدانيد که الحمدالله مي دانيد ,در همه زمينه امام بي نظير است وبه خوبي آگاهيد که اگر خداوند ا ذن مجدددهد تمامي شهدا آماده جانفشاني مجدد هستند وبگوييد آنقدر شهيد مي دهيم تا آقامون مهدي بياد.
در طي اين مدت بعد از پيروزي انقلابمان يک چيز را تحربه کردم وآن اينکه امت اسلام بايد مطيع مدرسين حوزه علميه قم باشند تا اشتباه نکنند ومتوجه باشيد اينها اميدهاي اسلام هستند وبراي زينت دادن خويش به خصلتهاي فاضله الهي وتغذيه شدن از اسلام فقاهتي ,رابطه ي تان را باروحانيت مخلص اسلام وامام بيشتر کنيد.
اماشما پدرم ومادرم وخواهران و برادرانم : خوشحا ل با شيد وافتخار کنيد که اين لطف عظيم الهي نصيب يکي از افراد خا نواده تان وهمسنگرتان شده است .خوشحا ل ,چراکه ما خو شحاليم ,چون خدا مي فرمايد:"فرحين بما آتيهم الله من فضله ويستبشرون بالذين لم يلحقوابهم خلفهم الا خوف عليهم ولاهم يحزنون "170 آل عمران
شما استادم وبرادران همسنگرم که چندين سال در سخت ترين شرايط همسنگر بوديم, اميدوارم که خداوند توفيق بيشتري جهت خدمت مخلصانه به شماعنايت فرمايد.
برادران ارجمندم توصيه مي کنم قدر استادتان را بدانيد و براي آشنا ي با اسلام فقاهتي را بطه تان را او بيشتر کنيد ومطالعه تان را منظم ووسيع تر بکنيدو سخنان امام را از را ديو و تلويزيون حتما ً گوش بدهيد .
برنامه هاي معنوي تان را در کنار کار هاي اجتماعي ,سياسي وفکري قرار دهيد و شما نيز مخصوصاًًًً استادم ضمن حلال نمودن, از درگاه باريتعالي برايم طلب آمرزش نمائيد .
براي تجديد قوا و شارژ شدن حد اقل هر دو هفته يکبار به امامزاده يحيي بن زيد مشرف شويد چو او نيز همچون شما خط امامي انقلابي و متعهد به اسلام بود و در امور خير از همديگر سبقت بگيرد که باعث نزول رحمت الهي مي شود . استاد معظمم که خيلي مديون شما هستم مرا ببخشيد و حلالم کنيد و شما نيز قدر اين عزيز ان را بدانيد که الحمدالله مي دانيد .
محل دفنم هم در جوار برادرم سيد تقي حسيني است . با اميد پيوستن به کاروان سرخ شهدا وا حياي مجدد ,توسط امام عصر روحي له الفداء و پيکار در رکابش .
در ضمن نصف حقوقم را وقف خرج انجمن اسلامي رو ستايمان نمو دم .دلم مي خواهد در هنگام شهادت بتوانم يک مشت خونم را به سوي آسمان بر يزم که خدايا اين خون ناقابل را از من بپذيرد انشاالله .
والسلام علينا و علي عبا دالله الصالحين . سيد مختار حسيني



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان گلستان ,
برچسب ها : حسيني , سيد مختار ,
بازدید : 302
[ 1392/05/13 ] [ 1392/05/13 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 3,313 نفر
بازديدهاي ديروز : 106 نفر
كل بازديدها : 3,712,414 نفر
بازدید این ماه : 4,057 نفر
بازدید ماه قبل : 6,597 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 3 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک