فرهنگی هنری اجتماعی
فرهنگی هنری اجتماعی
قالب وبلاگ
ارتباط با مدیر
نظر سنجی
چه موضوعاتی مورد پسند شما هست ؟
جستجو

تبلیغات

وصيت نامه
بسم رب الشهداء و الصدقين
ولاتحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عندربهم يرزقون.
گمان مي کنيد کساني که در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه آنان زنده اند و نزد خدا روزي مي خورند. قرآن کريم
با درود فراوان و بي کران به رهبر کبير انقلاب اسلامي ايران خميني بت شکن, نايب امام زمان (عج) ؛و با درود بر شهيدان راه حق و آزادي از صدر اسلام تا کربلاي خميني که جان خود را به کف نهادند و درسي به ما دادند که راه آنها را ادامه دهيم.
اينجانب محمود حسين جاني فرزند عباس علي حسين جاني وصيت مي نمايم که اگر خدا شهادت را نصيب من کرد , مادرم و پدرم براي من اشک نريزيد و برايم لبخند بزنيد و براي پيروزي اسلام و قرآن دعا کنيد و يک الگوي تمام معنا باشيد تا اينکه کوردلان و منافقان بدانند که اين راهي که آنها مي روند باطل است .
بيايند در جبهه هاي جنگ ونبردحق و باطل را ببينند ؛ببينند چقدر علي اکبرها و چقدر حبيب ابن مظاهرها هست .
مادرجان من که از علي اکبر حسين عزيزتر نيستم اگر خدا اين هديه ناقابل را از شما قبول کرد مختصر ختمي برايم بگيريد و به مردم بگوييد که کسي مرا مجبور نکرده که به جبهه بيايم بلکه خود وظيفه خودم دانستم .
اسلام در خطر است و از هر طرف دشمنان اسلام بر او حمله مي کنند. امام عزيزمان از اين نظر که از اسلام دفاع مي کند هدف حمله هاي دشمنان اسلام قرار گرفته و مي خواهند بدين وسيله امام و اسلام و جمهوري اسلامي نوپاي ما را نابود کنند ؛ غافل از خدايند که اين انقلاب رهبرش امام زمان است .
بدانيد که اين انقلاب خون بهاي هزاران شهيد و جانباز مي باشد. پيام من به شما مادر و پدر و خواهران و برادرانم اين است که دست از حمايت اسلام و رهبري امام يا همان ولايت فقيه که خار چشم دشمنان اسلام است برنداريد و قدر امام اين روح خدا که به تمام معنا روح خداست را بدانيد.
امروز حفظ اسلام بر تمام ما مسلمين و هر فرد مسلمان واجب است و حتي از نماز و روزه نيز واجب تر است و هميشه طرفداري خود را از روحانيّت مبارز که مثل طبيبي هستند در پيکره اجتماع اعلام کنيد.
در هر زمان از چهره ها و جبهه هايي که بر عليه ولايت فقيه پديدار مي شود آگاه شده و بر عليه آنها قيام نمائيد . برادر و خواهرانم جاي خاليم را در خانه پر کنيد و نگذاريد مادرم گريه کند به مادرم روحيه بدهيد و به او مژده دهيد که در روز قيامت پيش فاطمه زهرا (ع) و ام ليلا که جوان رشيدش علي اکبر که تمام دختران عرب آرزوي همسري او را داشتند ؛در راه اسلام فدا کرد.
مرگ حتمي است و ما همه بايد برويم چه بهتر که راه پر افتخار شهيدان را دنبال کنيم و در جبهه جهاد از دنيا برويم .
اي خواهرانم چادر سياه شما از خون سرخ من با ارزش تر است زيرا دشمنان اسلام از حجاب شما مي ترسند ,پس حجاب خود را حفظ کنيد که سنگر شما حجاب شماست و زندگي زينب عليهم السلام را سر منشاء خود قرار دهيد و پيام خونم را به دنيا برسانيد و هميشه براي حفظ امام عزيز دعا کنيد .
شعار لااله الاالله، محمد رسول الله را با همت خود و ياري خدا به تحقق برسانيد و شعار «خدايا، خدايا، تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار» و «شهيدان زنده اند الله اکبر» « نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي» را سرلوحه کارهايتان قرار دهيدکه دشمنان از اين شعار ما حراس دارند .
سعي کنيم هرچه بيشتر به انسجام خودمان بيفزائيم.
پدر و مادر و خواهر و برادران عزيزم، اينک وقت آن است که از شما حلاليّت بطلبم و اگر رضاي خدا در شهادتم باشد وشهيد شوم , از همه مي خواهم که مرا حلال نمائيد و اگر حقي بر گردن من دارند ادا نموده و يا حلال نمايند و چند بيت از اشعار انقلابي خدمتتان عرضه مي کنم:
شهيد گلگون کفنم مادرم
مگر عزيزتر ز علي اکبرم مادرم
شهيد دين و وطنم مادرم
کفن بدوز بحر تنم مادرم
آماده جهاد با کافرم، مادرم
به رهبرم روح خدا حاميم، مادرم
شهيد در هر دو جهان ناميم مادرم
شهيد جمهوري اسلاميم مادرم
گرچه به خون فتاده اين پيکرم مادرم
شادم از اين شهادتم مادرم
خون دلم گرچه روان شد به خاک مادرم
شادم از اين مسافرت مادرم
کفن بود نمونه شاديم مادرم
کفن بود لباس داماديم مادرم
زبس تو رنج کشيدي بهر من مادرم
حلاليت مي طلبم مادرم
خدايا، خدايا، تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار محمود حسين جاني

وصيت نامه اي ديگر
بسم الله الرحمن الرحيم
مؤمنين مرداني هستند که صادقانه به آن چه با خداي خويش عهد بسته بودند وفا کردند. پس برخي از آنان شربت شهادت نوشيدند و شهيد شدند و برخي ديگر در انتظار شهادت و لقاءالله هستند و تغيير راهي و عهد اجرند. (احزاب ـ 23)
خدايا مرا ايمان عنايت فرما که در ايام جواني عروس پاک شهادت را در آغوش بگيريم و لباس دامادي (کفن سرخ) را بپوشم.

 

حمد و سپاس بيکران بر خداوند باري تعالي که همه هستي و جان و مال ما از اوست . حمد و سپاس بيکران بر خداي بزرگ حافظ انقلاب جهاني اسلام و رهبريت پيامبر گونه اش امام عزيز خميني بت شکن .
شکر خدا را که بر اين بنده حقير منت نهاد و راه را برايم هموار نمود تا بتوانم به پيشروي خود در اين راه ادامه بدهم و به مقصود و منزلگاهم برسم .
امّت عزيز حزب الله اينک که کاروان کربلائيان و مشتاقان لقاءالله به سوي معشوق خود به پيش مي روند ,بنده حقير هم چند کلمه اي به عنوان وصيت نامه به عرضتان مي رسانم:
اما وصيت اولم به پدر و مادر مهربانم مي باشد پدر و مادري که يک عمر اذيتشان کردم و نتوانستم حقي را که بر گردنم داشتند به خوبي ادا نمايم.
پدر و مادر عزيزم اولاً از شما مي خواهم که پس از شهادتم حال که خداي مهربان لطفي نمودند و در خانه ما را هم به صدا در آوردند ناراحت نباشيد. براي من گريه نکنيد اگر خواستيد گريه کنيد به ياد سرزمين داغ کربلا و لب تشنه حسين (ع) بيافتيد. پدر و مادر عزيز به محض شنيدن خبر شهادتم دو رکعت نماز شکر به جاي آوريد و اصلاً ناراحت نباشيد چون من يک امانتي بيشتر در دست شما نبودم و بالاخره امانت مي بايست به صاحب اصلي خود برگردد که آن روز فرا رسيده است. از شما مي خواهم که اگر جنازه اي داشتم خودتان در قبر بگذاريد ومرا حلال کنيد . از خواهران و برادرانم مي خواهم که پس از شهادت من به هيچ وجه براي من گريه نکنند و از خواهرانم مي خواهند که به جاي گريه براي من به مسائل ديني شان برسند و حجاب خود را کاملاً حفظ کنند. و از برادرم احمد مي خواهم هرگز سپاه را ترک نکند و راه شهدا را ادامه بدهد. بار ديگر پدرجان از شما مي خواهم که به برادرم محسن و خواهرم قرآن را آموزش بدهيد و بگذاريد درسشان را ادامه بدهند.
اما توصيه ام به شما امّت عزيز حزب الله اين است که هميشه پيرو خط ولايت فقيه باشيد مبادا اين خط را که همان خط انبياء است رها کنيد .شما بايد بدانيد که ما اين انقلاب را از خون شهدا و روحانيّت متعهّد با سلام داريم بايد همواره در صادر کردن اين انقلاب بکوشيم تا تمام مستضعفين روي زمين را از قيد ابرقدرت ها و جهان خواران و جيره خوارانشان آزاد نمائيم.
وصيت ديگرم به شما امّت عزيز حزب الله اين است که همواره کمک هاي خود به جبهه هاي جنگ همان طور که تاکنون کمک کرديد ادامه بدهيد و مسئله اصلي ,همان جنگ را فراموش نکنيد .
اما عزيزان از منافقين کور دل داخلي هم غافل نباشيد منافقيني که ديگر آخرين نفس هاي عمر ننگين سياه خود را مي کشند.
آخر شما طرفدار کدام خلفيد که پيرزن و کودک سه ساله اش را مي کشيد؛ خلقي را که هر روز جوان هاي مثل نخل خرما بر روي دستش است و اين خون ها را مي دهد تا تمام وابستگي ها را از خود دور کند .شما هم مشترکاً با آمريکاي جنايتکار همکاري مي کنيد براي از بين بردن اين خلق .
اي کوردلان منافق، کور خوانده ايد که با اين اعمال جنايت کارانه بتوانيد امّت ما را و جوان هاي ما را از هدفشان که همان رسيدن به الله است بازداريد .
بار خدايا اگر اين انسانها قابل هدايتند هدايتشان کن و اگر نيستند، نيست و نابودشان گردان .
ديگر از وصيت من اين است که با بي حجابي که عامل فحشا در جامعه است تا مي توانيد مبارزه کنيد. اي پدران و مادران به دخترانتان بياموزيد طريقه زينب گونه زندگي کردن را و تو اي خواهرم بدان که سياهي چادر تو کوبنده تر از سرخي خون من ديگر بيش از اين مزاحم تان نمي شوم.
چند وصيت کوچک ديگر دارم که حتماً به آنها عمل نمائيد در حدود يک سال نماز و روزه قضا برايم بگيريد. اگر جنازه اي داشتم مرا در شهرستان اراک در کنار بقيه برادران شهيدم دفن نمائيد. اگر مجلس برايم گرفتيد مرا ناکام معرفي ننمائيد چون من به کام خود که همان شهادت است رسيده ام براي من حجله نزنيد و کساني که مايل به اين کار بودند مي توانند هزينه اش را صرف جبهه هاي جنگ يا مستضعفين نمايند. دعا به امام عزيز يادتان نرود. خدا نگهدارتان باد
خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار از عمر بکاه و به عمر او بيافزا
محمود حسين جاني



درباره : شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا , استان مرکزي ,
برچسب ها : حسين خاني , محمود ,
بازدید : 176
[ 1392/05/15 ] [ 1392/05/15 ] [ هومن آذریان ]
مطالب مرتبط
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
موضوعات
تازه های سایت
اخبار روز جهان
شهدای استانها فرماندهان ، وصیتنامه ، خاطرات ، آثار شهدا
نرم افزار های کاربردی
مستند
دانلود فیلمها و سریالهای ایرانی
انمیشین
فرهنگ جبهه
عملیات
شناسایی ها
نیروهای دشمن
نیروهای دشمن 2
شهدای جهاد سازندگی
آلبومها
برنامه رادیویی
خاطرات انقلاب
وطن
راهیان نور
موسیقی فیلم
سرود
موسیقی بی‌ کلام
فرزند شهید
صدای شهدا
شهید سید اهل قلم آوینی
مارش
مداحی
ايثارگران
خانواده شهدا
اولين هاي شهيدان دفاع مقدس
نوای جبهه
مطالب مفید فرهنگی ، هنری ، اینترنتی و ...
مذهبی
مجموعه پوسترهای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
فاتحان قله‌های جاسوسان ( شهدای صابرین )
محمد ابراهیم همت
ادعیه و مناجات
ادیه و زیارت
دانلود کتب اسلامی
پخش زنده شبکه های تلویزیونی - سراسری
دانلود تمام آثار شهید مطهری
صرفا جهت اطلاع !!!!
جلوه های ویژه
پی دی اف آموزشی
دوره آموزشي زبان فارسي
کلیپ های با کیفیت دفاع مقدس (۱)
نرم افزارهای موبایل
گنجینه اذان
والپیپرهای اسلامی
والپیپر معمولی
بخش سیستم عامل
بازی
کلیپ
شهید حاج احمد کاظمی
دانلود مجموعه کتابهای کامپیوتر pdf
اس ام اس
اصول و فروع دین
طنز و کاریکاتور
فول آلبوم های مجاز
دیگر رسانه ها
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 281 نفر
بازديدهاي ديروز : 3,591 نفر
كل بازديدها : 3,712,973 نفر
بازدید این ماه : 4,616 نفر
بازدید ماه قبل : 7,156 نفر
کل نظرات : 11 عدد
كل مطالب : 4776 عدد
كل اعضا : 2 عدد
افراد آنلاین : 5 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک